Zeker de moeite waardquote:Op maandag 10 februari 2025 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Huismerk AH: 36 flessen cola, 6 flessen sinas en 2x 0,5 liter 6-pack lemon-lime.
Kost hier de ¤54, in België ¤29
Maar in België betaal je geen statiegeld en dat zit wel op die flessen dus levert me nog een korting op van ¤12,30
Frisdrank = leven?quote:
cola = lifequote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisdrank = leven?
Mhh, dan ben ik dood
Yup. Is misschien 20 minuten extra reistijd als je vanuit Duitsland komt dus de moeite waard.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker de moeite waardHuismerk AH cola prima cola, dus het is een slimme move van je.
Dat zei ik nietquote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisdrank = leven?
Mhh, dan ben ik dood
Iedere euro is er eenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Maargoed ik drink frisdrank dus mooie deal als we er toch geen moeite voor hoeven te doen.
Ga halen dan?quote:
Eentje verkopenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik overweeg maar heb ik er 3. hahaha
Even girlmath erop loslaten, dubbel zoveel frisdrank kopen om zo dubbel zo snel die schoenen te kunnen kopenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup. Kan ik mezelf over een paar maanden weer op nieuwe Converse trakteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |