klopt. wist ik van bassie en Adriaan. hoor laatste tijd weinig meer van hem trouwens.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Smoorenburg is echt een gruwelijk goede demonstrateur ja. Heeft ook muziek voor Bassie en Adriaan gearrangeerd he?
S90 is ook een prima piano nog. Sowieso is die Yamaha sound van de jaren 90 en begin 2000 erg goed. S90es, P-85. Motif. Tyros. Klinken wel "wat" outdated, maar hebben een bepaalde charme. En je zal nooit mensen horen zeggen "wat een slechte sound"
Ben je B2?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. wist ik van bassie en Adriaan. hoor laatste tijd weinig meer van hem trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je B2?gehehe nostalgie alweer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. ik was fan vroeger
Do what you love, love what you do!
Tevens dat.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef kree het volgende:
drommels drommels drommels
Bekijk deze YouTube-video
whehe. blijft geniaalquote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef kree het volgende:
drommels drommels drommels
Bekijk deze YouTube-video
Paw Patrol?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:51 schreef kree het volgende:
kan, euh hoe heet het met die puppy's enzo waar mijn neefjes en nichtje zo fan van zijn.
Hoe heet het nou. kan daar nog puntje aan zuigen.
idd ja. het is dat het kinderen zijn van mijn broertje en zijn vrouw. ik zou ze verplicht laten kijken naar dommel en vrouwtje theelepel en de gummie beertjes.quote:
ah neequote:Op maandag 10 februari 2025 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ide ja. het is dat het kinderen zijn van mijn broertje en zijn vrouw. ik zou ze verplicht laten kijken naar dommel en vrouwtje theelepel en de gummie beertjes.
En vindt ze het leuk? Is het niet uit de tijd?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
bassie en adriaantje
Heb 10 jaar terug nog dvds gekocht, zodat mijn dochter ermee werd opgevoed :$
Ze vond het toen wel leuk dacht ik. Maar later zei ze dat ze het toch niet zo leuk vond aii aii aiiiiquote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En vindt ze het leuk? Is het niet uit de tijd?
Huismerk AH: 36 flessen cola, 6 flessen sinas en 2x 0,5 liter 6-pack lemon-lime.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
Welke frisdrank koop je dan Klodder? Wel echt goedkoop idd
Man3 de jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 10 februari 2025 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze vond het toen wel leuk dacht ik. Maar later zei ze dat ze het toch niet zo leuk vond aii aii aiiii
Zeker de moeite waardquote:Op maandag 10 februari 2025 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Huismerk AH: 36 flessen cola, 6 flessen sinas en 2x 0,5 liter 6-pack lemon-lime.
Kost hier de ¤54, in België ¤29
Maar in België betaal je geen statiegeld en dat zit wel op die flessen dus levert me nog een korting op van ¤12,30
Frisdrank = leven?quote:
cola = lifequote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisdrank = leven?
Mhh, dan ben ik dood
Yup. Is misschien 20 minuten extra reistijd als je vanuit Duitsland komt dus de moeite waard.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker de moeite waardHuismerk AH cola prima cola, dus het is een slimme move van je.
Dat zei ik nietquote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisdrank = leven?
Mhh, dan ben ik dood
Iedere euro is er eenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Maargoed ik drink frisdrank dus mooie deal als we er toch geen moeite voor hoeven te doen.
Ga halen dan?quote:
Eentje verkopenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik overweeg maar heb ik er 3. hahaha
Even girlmath erop loslaten, dubbel zoveel frisdrank kopen om zo dubbel zo snel die schoenen te kunnen kopenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup. Kan ik mezelf over een paar maanden weer op nieuwe Converse trakteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |