Tulpen werden in de westelijke wereld geïntroduceerd door de Weense ambassadeur voor Turkije, Ogier Gisleen van Busbeke, die over de bloemen schreef die hij in 1551 in het Turkse Edirne had gezien. Later zond hij enkele zaden ervan naar Oostenrijk.quote:
maar kan welquote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat heeft lang niet altijd een correlatie
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Warm![]()
Maar even de trap op en neer lopen een paar keer.
Ik vroeg jou iets over Oostenrijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:34 schreef mario390 het volgende:
oke in nederland hadden vuurproef vor deze week
nur dat vuur ging gistern al uit, om dat eva water erin gedaan heeft
Nee. Ik ga traplopen om warm te wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
koud van de warmte
dat is raaarrrrrrr
Op die manier. Zit te typen in de COS ookquote:Op maandag 10 februari 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Ik ga traplopen om warm te worden
Jij zei: "niet ziekjes worden"
Ik zei: "nee, warm"
Wat hij van het hurktoilet vindtquote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
nu ben ik nog benieuwd wat de vraag is
teller is een bord, dus ik denk een presenteerpotquote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar een tellertoilet. Telt 'ie hoeveel gram je gekakt hebt?
de model in kolumbie was gisteren en exposion an het schijsen wanneer je ze ziet denk je dat nietquote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik presenteer u een hoop op een bordquote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
teller is een bord, dus ik denk een presenteerpot
Alles auf tellertoilet?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
de model in kolumbie was gisteren en exposion an het schijsen wanneer je ze ziet denk je dat niet
en zaterdag ging zij met en gayvent synchronschijsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |