quote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw wil de meeting thuis voort zetten door topless op mijn paal te dansen zegt ze. Ik blij. Als je m dan omhoog krijgt zegt ze. Ik minder blij.
Leuk hequote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blote tetten en paaldansen
De Nacht Tilburg
De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
Ja getsie, naaktquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een eckte FOK!ker betaamd![]()
Naakte vrouwen zijn natuurlijk vies smerige bah
wat @ToT is voor het oplossen van audioproblemen ben jij van schijtproblemen oplossenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
problemlösung,schijsen probieren
Nee bedanktquote:Op maandag 10 februari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah joh, wat is nou 2 uur op een hele dag vol gezelligheid
Nah, zij bobt graag, ze rijdt alleen als er niks op is. Dus die zal ik dan wel tegoed houdenquote:
✅quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Harrie het volgende:
@:JustinK heb jij voor mij dat groene blokje met een vinkje er in toevallig nog ergens
Bedenk me net dat ik die heel goed kan gebruiken in de Meeting Post
dus ik hou me aanbevolen
HOU OP NUquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar aanwezigen kunnen de post quoten ter attentie
dan werkt de Mention niet volgens mijquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar aanwezigen kunnen de post quoten ter attentie
Ah nee dat is weer het andere uiterste, dan houdt het op!quote:Op maandag 10 februari 2025 18:38 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee bedanktDat kan er financieel gezien niet uit !
Dan ga ik morgen niet naar buitenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Morgenvroeg misschien een witte wereld
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat @:tot is voor het oplossen van audioproblemen ben jij van schijtproblemen oplossen
Ik wel, moet naar de kapper.. maar het blijft niet lang liggenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen niet naar buiten
Zoveel, dat je je huis niet meer uit kan een week langquote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
Van mij mag er een meter sneeuw vallen
Nu moet ik me in gaan houden om hier niet grappig op te gaan reagerenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Die zet ik er met liefde onderquote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan werkt de Mention niet volgens mij
Maar ik heb al weer een kleine aanpassing gedaan
knip
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurd)
knip
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------
Nou doe eens en maak even een grappiequote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik me in gaan houden om hier niet grappig op te gaan reageren![]()
Nu is het niet meer leukquote:Op maandag 10 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou doe eens en maak even een grappie
Ik hou niet van dat soort woke speak; we zijn BLANK ja!quote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Het beste dusquote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel, dat je je huis niet meer uit kan een week lang
Lekker een iglo bouwenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel, dat je je huis niet meer uit kan een week lang
Nou dan een andere keer maar, als ik weer over sneeuw beginquote:
Kannnninnnnchennnnnnquote:
Hoe moeten we het anders gaan noemen, als we geen witte meer mogen zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort woke speak; we zijn BLANK ja!![]()
Dus morgenvroeg misschien een........wait, what?
Gender neutrale licht getinte bevroren water deeltjesquote:Op maandag 10 februari 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe moeten we het anders gaan noemen, als we geen witte meer mogen zeggen
Jaaaaahquote:Op maandag 10 februari 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker een iglo bouwen
Mega sneeuwpoppen
Maar dat is zo'n mondvolquote:Op maandag 10 februari 2025 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gender neutrale licht getinte bevroren water deeltjes
Een sneeuwbal in je mond is dat ookquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een sneeuwbal in je mond is dat ook
Lekker driften in de verse sneeuwquote:Op maandag 10 februari 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaaaaah
En sleetje rijden van een heuvel af.. wat een tijden waren dat zeg
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker driften in de verse sneeuw
Dat geeft jou het recht om zo'n opmerking te maken? Neh.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gast, wie heeft het hier heel de dag over zijn Ex
Tettenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blote tetten en paaldansen
De Nacht Tilburg
De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
Ik zou het drie keer niets vinden zo club. Maar goed een ander kan het wel leuk vinden.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja....dat had ik dus óók gelezen.
Vandaar mijn vraag.........
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |