SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over Rob niet neequote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Kiwiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dappiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan kom ik speciaal voor jou terug.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:quote:Deze goudeerlijke mensen he, die niet in valse leugens van anderen trappenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Aardappelschotel missen we ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 13:30:19 ]![]()
Zo zeg dat wel zeg. Zo kan ik ook geld verdienen :Squote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb belletje gedaan naar de andere dierenarts hier die bovenaan Google staat.
Ze kunnen geen bedrag zeggen voor foto's, roesje en gebitsreiniging.
De schimmige wereld die dierenartsen heetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kontgatje schuif ik hem ook in, hoor. De ene keer wat makkelijker dan de andere, dat wel.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
vasaline doet wonderenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kontgatje schuif ik hem ook in, hoor. De ene keer wat makkelijker dan de andere, dat wel.
of een popperThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omgquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vasaline doet wonderen
of een popper
Werewolf![]()
SCHOTIEquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze goudeerlijke mensen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben meer het type propper.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vasaline doet wonderen
of een popperProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo om 16.00 uur PMT. Ben wel benieuwd...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nou toe maar danWell, life can be a riot
Zeker welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK heeft ook verstand van rugpijn![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben ik veeeel te jong voorWerewolfsinterklaaskapoentje
![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk @sinterklaaskapoentje?Well, life can be a riot
Denken we hier sowieso niet van de meeste dat ze echt al in de 40 zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik dacht dat je veeeeeeeel ouder wasIk ben 34
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
35quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:31 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk @:Sinterklaaskapoentje?
en jij?:')![]()
Iets jonger dan ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoe oud denken jullie dat ik ben?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eind 20?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoe oud denken jullie dat ik ben?Well, life can be a riot
Nee dat is geen domme vraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maarre vier jij carnaval? Of is dat een domme vraag?
Uh nee.. ik vier geen carnaval.. heb er helemaal niks mee.Smile, it's free therapy.![]()
Ik 34quote:Well, life can be a riot
![]()
Volgens de legendes is Sinterklaas gebaseerd op de historische Sint Nicolaas van Myra, die in de 4e eeuw na Christus leefde. Dit betekent dat Sinterklaas minstens 1.700 jaar oud zou zijn als we uitgaan van de historische oorsprong.quote::')![]()
Denk je dat je de 40 haalt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denken we hier sowieso niet van de meeste dat ze echt al in de 40 zijn?Ik ben 34
![]()
Datquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens de legendes is Sinterklaas gebaseerd op de historische Sint Nicolaas van Myra, die in de 4e eeuw na Christus leefde. Dit betekent dat Sinterklaas minstens 1.700 jaar oud zou zijn als we uitgaan van de historische oorsprong.Werewolf![]()
En ik maar denken dat ik een jonge man datequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens de legendes is Sinterklaas gebaseerd op de historische Sint Nicolaas van Myra, die in de 4e eeuw na Christus leefde. Dit betekent dat Sinterklaas minstens 1.700 jaar oud zou zijn als we uitgaan van de historische oorsprong.![]()
![]()
Begin en eindig met hetzelfde.quote:
Dit kan mijn brein niet aan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 13:38:13 ]![]()
Ik dacht hetzelfde toen ik mn bericht zag, maar geen zin om aan te passenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Begin of eindig met hetzelfde.
Dit kan mijn brein niet aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een jonge man date
Wat is dit voor rare vraag?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk je dat je de 40 haalt?Well, life can be a riot
Altijd rekening mee houden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde toen ik mn bericht zag, maar geen zin om aan te passen
Maar deze was gewoonweg kut.![]()
ja ik was vandaag vrij. maar moest ff via teams natuurlijk storingsdienst overgeven, anders had ik uitgeslapen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat wel oké. Net gesport. En jij?
maar nou wel vrij dus.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Lekker. Geniet er van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik was vandaag vrij. maar moest ff via teams natuurlijk storingsdienst overgeven, anders had ik uitgeslapen.
maar nou wel vrij dus.:')![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd rekening mee houden.
Maar deze was gewoonweg kut.![]()
![]()
Zo raar is dat toch niet als je al jaren met serieuze overgewicht kampt?quote:
Weet voor mezelf dat ik op mijn 67ste ga want ongezond geleefd.![]()
ik maak me nooit zo druk over storingen enzo want ff oplossen enzo lukt wel. maar het was wel chaotische week deze keer moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker. Geniet er van.
naja tijd voor tijd en x2 enzo weekend. 22 uur vrij erdoor.Do what you love, love what you do!![]()
Mwoah, ik denk dat je veel ongedaan kan maken hoor. Sowieso ben ik nog jong, dus het is nog niet te laat om 't helemaal om te gooienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet als je al jaren met serieuze overgewicht kampt?
Weet voor mezelf dat ik op mijn 67ste ga want ongezond geleefd.
Omdat je ongezond hebt geleefd betekent dat niet dat je perse veel vroeger overlijdt.
Mijn vader rookt nu al een dikke 55 jaar (hij word 69) en drinkt nog steeds wekelijks z'n biertje, en was tot 10 jaar terug echt een stevige drinker en die is er ook nog steeds, en is ook nog steeds re-de-lijk actief voor zijn doen.
Toegegeven gezien hoe 'ie af en toe ademt als 'ie de trap op loopt vraag ik mij af hoe de staat van zijn gezondheid is, maar hij doet er niks mee.Well, life can be a riot
Je bent zo oud als je je voelt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik word in april 46
Aan mijn posts is dat niet te zien hihi.Well, life can be a riot
ja? geloof ook niet dat de meeste hier onder 30 zijn ook.quote:
Maar ok. maakt ook niet eens zoveel uit.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij is de oudste hier @Dottekequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja? geloof ook niet dat de meeste hier onder 30 zijn ook.
Maar ok. maakt ook niet eens zoveel uit.
Well, life can be a riot
![]()
Fijn toch??quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik heb echt een postmaarmeebolknamiddag:')![]()
@Dotteke is nog een jong bloempjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij is de oudste hier @:Dotteke![]()
hmm ik 42 septembersou we zijn jong van geest iig dat is voordeelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik word in april 46
Aan mijn posts is dat niet te zien hihi.
Do what you love, love what you do!![]()
geen idee eigenlijk? maakt ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij is de oudste hier @:Dotteke
Do what you love, love what you do!![]()
Je komt er op een forum vooral achter dat leeftijd echt geen bal uitmaakt tot op zekere hoogtequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk? maakt ook niet zoveel uit
Well, life can be a riot
Ben wel de wijste, dat is een zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij is de oudste hier @:Dotteke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel de wijste, dat is een zeker
Well, life can be a riot
Jawel, want je hebt je lichaam kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat je veel ongedaan kan maken hoor. Sowieso ben ik nog jong, dus het is nog niet te laat om 't helemaal om te gooien
Omdat je ongezond hebt geleefd betekent dat niet dat je perse veel vroeger overlijdt.
Heb ik ook gedaan maar ik ben realistisch en @67 ga ik dood als het niet eerder is.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel de wijste, dat is een zeker
:')![]()
ik vind het altijd wel leuk. want denk dat ik dan redelijk lange tijd hier op fok ben, maar altijd weer langer enzo
en zo gaat het bij iedereen. opeens ben je ook de ouderen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Tiswat he ....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Dotteke is nog een jong bloempje
Wordt hier zomaar neer gezet als een ouwe muts. Die grote tijd heeft zijn beste tijd hier gehad kan ik je brommen
ja idd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je komt er op een forum vooral achter dat leeftijd echt geen bal uitmaakt tot op zekere hoogteDo what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
Pak m aan Dotquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tiswat he ....
Wordt hier zomaar neer gezet als een ouwe muts. Die grote tijd heeft zijn beste tijd hier gehad kan ik je brommen![]()
![]()
DIt ken toch nie he, pppffff Maar ik hou hem in de smiezen die grotetijd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tiswat he ....
Wordt hier zomaar neer gezet als een ouwe muts. Die grote tijd heeft zijn beste tijd hier gehad kan ik je brommenfuck
Well, life can be a riot
Heel goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt ken toch nie he, pppffff Maar ik hou hem in de smiezen die grotetijd.![]()
![]()
quote:
ff wat anders.... en hoeft niet hele discussie, maar ik denk trump is ook ff van zijn pad af?
ik voorzie ellende. en ook waar wij mee te maken krijgen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt. Slotje.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
ff wat anders.... en hoeft niet hele discussie, maar ik denk trump is ook ff van zijn pad af?
ik voorzie ellende. en ook waar wij mee te maken krijgen enzo.sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe krijgen wij daarmee te maken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
ik voorzie ellende. en ook waar wij mee te maken krijgen enzo.:')![]()
Ik ben niet van plan om voor m’n 85e dood te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jawel, want je hebt je lichaam kapot gemaakt.
Heb ik ook gedaan maar ik ben realistisch en @:67 ga ik dood als het niet eerder is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik wil mij helemaal niet in die Kerel verdiepen, zie af en toe wat titels in de krant voorbij komen van artiekelen dan denk ik weg met die kerel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
ik voorzie ellende. en ook waar wij mee te maken krijgen enzo.
Blijft mij verbazen dat die allemaal maar zo kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Killemquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om voor m’n 85e dood te gaan.
Euhm omdat hij standpunten maakt wat oorlogen veroorzaakt ipv oplossen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe krijgen wij daarmee te maken?
En indirect krijgen wij ermee te maken sowieso. want oorlog uit een achtertuin enzo.
en je kunt al raden waar allemaal heen gaan vluchten? Europa dus. zoals al gebeurt.
denk jij van niet dan?Do what you love, love what you do!![]()
Het ene lijf is het andere lijf niet en iedereen reageerd andersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jawel, want je hebt je lichaam kapot gemaakt.
Heb ik ook gedaan maar ik ben realistisch en @:67 ga ik dood als het niet eerder is.
Mijn buurvrouw, leefde gezond, at gezond, nooit roken of drinken. Ging wandelen zwemmen liep naar de stad
Ik, roken drinken, slecht eten en geen sport.
Krijgen beide kanker, longkanker
Zij overlijd, ik leef
Dus het zegt niet altijd watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Klaasjequote:
nou ik heb een beetje gevolgd. maar wat ie tekent en wat USA gaat doen heb ik zwaar mijn twijfels over. en denk ook in USA zelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil mij helemaal niet in die Kerel verdiepen, zie af en toe wat titels in de krant voorbij komen van artiekelen dan denk ik weg met die kerel.
Blijft mij verbazen dat die allemaal maar zo kan.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Tante Dot vraagt, he mien knulletje hoe is het moe oequote:
Birdiequote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Welke oorlogen veroorzaakt hij?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:59 schreef kree het volgende:
Euhm omdat hij standpunten maakt wat oorlogen veroorzaakt ipv oplossen.:')![]()
Mijn opa vertelde de kleinkinderen altijd. Ik word 105. Gezien de staat van zijn lijf door het vele roken/drinken/ongezond leven, en het feit dat mijn oma qua gezondheid er slechter aan toe was waardoor zijn gezondheid eigenlijk er een beetje "achteraan kwam" Is het nog een wonder geworden dat 'ie 82 is geworden. Overmorgen alweer 4 jaar geleden dat 'ie is overledenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om voor m’n 85e dood te gaan.
Well, life can be a riot
gooi de Gaza maar plat en we maken er een resort van.... dat heeft ie gezegd he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke oorlogen veroorzaakt hij?
Hmmms hoe denk je dat islam staan erom heen erop gaan reageren?Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee. Even @moemoe vragen hoe het met haar gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tante Dot vraagt, he mien knulletje hoe is het moe oe
Proud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Hij heeft zoveel van die kut ideeën die toch niet worden uitgevoerdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
gooi de Gaza maar plat en we maken er een resort van.... dat heeft ie gezegd he?
Hmmms hoe denk je dat islam staan erom heen erop gaan reageren?:')![]()
Precies dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ene lijf is het andere lijf niet en iedereen reageerd anders
Mijn buurvrouw, leefde gezond, at gezond, nooit roken of drinken. Ging wandelen zwemmen liep naar de stad
Zij overlijd, ik leef
Dus het zegt niet altijd wat
Mijn oma kreeg rond d'r 70e opeens problemen met d'r benen en ging steeds slechter lopen, laatste 3 jaar van d'r leven kon ze zichzelf nog nét voortbewegen achter een rollator. Die vrouw heeft al-tijd gezond geleefd, rookte weinig, dronk alleen af en toe een biertje, liep overal naar toe tot ze echt niet meer in staat was zonder scootmobiel de deur uit te gaan.
Half jaar terug bij de cardioloog "mevrouw het is echt een wonder dat u hier nog bent gezien de staat van uw lichaam" toen heeft ze tegen haar kinderen gezegd "ik hoor hier helemaal niet meer te zijn" en toen is ze gestopt met voor zichzelf zorgen, amper nog gegeten. En een week later was ze overleden. En die vrouw is uiteindelijk toch nog 80 geworden.Well, life can be a riot
We willen de dame op jouw beeld niet kennen, Nario.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de dame op mijn beeld niet??Well, life can be a riot
Was ze duur?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de dame op mijn beeld niet??
welk beeldquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de dame op mijn beeld niet??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik herken haar niet met kleren aan. Heb je ook een naaktfoto?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de dame op mijn beeld niet??Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
spreek voor jezelluffffquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We willen de dame op jouw beeld niet kennen, Nario.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie is het?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de dame op mijn beeld niet??![]()
ik dacht even dat je hema wasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik herken haar niet met kleren aan. Heb je ook een naaktfoto?
geen idee waaromThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We zien geen foto Marioquote:Well, life can be a riot
Je zag die grote worst van me en toen moest je aan hema denken. Logisch.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht even dat je hema was
geen idee waaromProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht even dat je hema was
geen idee waarom
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Page 404 not foundquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
goffer zit je nu al weer stiekem naast mequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zag die grote worst van me en toen moest je aan hema denken. Logisch.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Forbiddenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
Ben je een gevierd porno acteur?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zag die grote worst van me en toen moest je aan hema denken. Logisch.Uw ADH vitamine Worst
Zo bescheiden deze man van groot formaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zag die grote worst van me en toen moest je aan hema denken. Logisch.
We hadden het niet over jou. Jij gaat voor je 60stequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om voor m’n 85e dood te gaan.![]()
![]()
jij welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je een gevierd porno acteur?![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze dooddoeners heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij overlijd, ik leef
Dus het zegt niet altijd wat![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zag die grote worst van me en toen moest je aan hema denken. Logisch.Killem
![]()
*Altijd scherp deze man![]()
![]()
hier ook buurvrouwquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij overlijd, ik leef
Dus het zegt niet altijd wat
borstkanker
was niks meer aan te redden
dronk niet
rookte niet
niet te zwaar
leefde gezond
bewoog veel
maar wel hartstikke dood voor haar 50steThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij mag wel uitkijken voor @Odinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
goffer zit je nu al weer stiekem naast me![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
goffer zit je nu al weer stiekem naast me
Wat ben je negatief.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze dooddoeners heb ik niks mee.
Elk lijf reageert toch ook anders? Sure, je hebt roofbouw gepleegd op je lichaam op de een of andere manier, maar het ene lichaam kan zich beter repareren en er tegen weren dan het ander. En voor sommige zie je, je kan nog zo gezond leven. Maar dan is er iets anders waardoor je lijf zegt "nu is het klaar"Well, life can be a riot
Is geen dooddoener het wil nl niet altijd zeggen dat als je ongezond hebt geleefd je eerder dood gaat dan een ander.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze dooddoeners heb ik niks mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Johhhhhquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen dooddoener het wil nl niet altijd zeggen dat als je ongezond hebt geleefd je eerder dood gaat dan een ander.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 14:14:19 ]![]()
Daarom, het zegt niet altijd wat of je beter af bent als je gezond leeftquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook buurvrouw
borstkanker
was niks meer aan te redden
dronk niet
rookte niet
niet te zwaar
leefde gezond
bewoog veel
maar wel hartstikke dood voor haar 50steWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is voor een groot deel genetisch bepaald inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen dooddoener het wil nl niet altijd zeggen dat als je ongezond hebt geleefd je eerder dood gaat dan een ander.
Wat ben je lekker negatief. Jij wordt wel 100quote:ik weet niet in hoeverre je ongezond geleefd hebt, maar dat wil nog niets zeggen voor je toekomst.
Of er moet nu al iets aan de hand zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ben nog ff aan het werk tot 16.30 uurquote:
Goede middag Greysquote:
Lekker op tijd aan de lijn Killemquote:![]()
![]()
Ja ook, en ook hoe snel ben je er bij?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is voor een groot deel genetisch bepaald inderdaad
ALs je op tijd bent en ze kunnen er wat aan doen heb je geluk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Harrie
somsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook, en ook hoe snel ben je er bij?
ALs je op tijd bent en ze kunnen er wat aan doen heb je geluk.
en soms niet
we hebben hier nu eenmaal geen invloed opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoi Dot, wat lees ik net, gezopen, gerookt...... jijquote:en ik maar denken dat jij altijd als een soort non geleegd had.
![]()
![]()
Als ik maar niet zo ga als m’n pa. Laatste 4 jaar van z’n leven niet kunnen lopen waarvan het laatste jaar alleen in bed gelegen. Niet meer kunnen praten en niks geregeld qua euthanasie. Man van 1.85m woog op het eind nog 45kg. Laatste weken van z’n leven niet kunnen eten, pas na anderhalve week zonder water overleden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We hadden het niet over jou. Jij gaat voor je 60steProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
geleegd misschien wel jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi Dot, wat lees ik net, gezopen, gerookt...... jijen ik maar denken dat jij altijd als een soort non geleegd had.
Nee, helaas nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms
en soms niet
we hebben hier nu eenmaal geen invloed opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jeetjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik maar niet zo ga als m’n pa. Laatste 4 jaar van z’n leven niet kunnen lopen waarvan het laatste jaar alleen in bed gelegen. Niet meer kunnen praten en niks geregeld qua euthanasie. Man van 1.85m woog op het eind nog 45kg. Laatste weken van z’n leven niet kunnen eten, pas na anderhalve week zonder water overleden.
wat mens onterend
Dat is geen einde manquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik maar niet zo ga als m’n pa. Laatste 4 jaar van z’n leven niet kunnen lopen waarvan het laatste jaar alleen in bed gelegen. Niet meer kunnen praten en niks geregeld qua euthanasie. Man van 1.85m woog op het eind nog 45kg. Laatste weken van z’n leven niet kunnen eten, pas na anderhalve week zonder water overleden.Dat gun je niemand
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik maar niet zo ga als m’n pa. Laatste 4 jaar van z’n leven niet kunnen lopen waarvan het laatste jaar alleen in bed gelegen. Niet meer kunnen praten en niks geregeld qua euthanasie. Man van 1.85m woog op het eind nog 45kg. Laatste weken van z’n leven niet kunnen eten, pas na anderhalve week zonder water overleden.Triest..
Zo zie je maar, je moet niet denkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi Dot, wat lees ik net, gezopen, gerookt...... jijen ik maar denken dat jij altijd als een soort non geleegd had.
![]()
Ik heb zeer zeker niet als een non geleefd
Nee, vanavond pas.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ben nog ff aan het werk tot 16.30 uur
[..]
Goede middag Greys
[..]
Lekker op tijd aan de lijn KillemProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vaak merk je het helaas pas als er veel uitzaaiingen zijn en dan kan er heel moeilijk iets gedaan wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook, en ook hoe snel ben je er bij?
ALs je op tijd bent en ze kunnen er wat aan doen heb je geluk.Uw ADH vitamine Worst
anders zouden je kinderen wel heel bijzonder zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je moet niet denken![]()
Ik heb zeer zeker niet als een non geleefd
Jij hebt hebt over roken. Je bagatelliseert het. Niet leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben je lekker negatief. Jij wordt wel 100ik weet niet in hoeverre je ongezond geleefd hebt, maar dat wil nog niets zeggen voor je toekomst.
Of er moet nu al iets aan de hand zijn
Ik heb het over extreem overgewicht zoals GroteTijd of bij mij wat betreft drugs.
Deze dingen hebben een aanslag op je lichaam gemaakt. Dat is niet meer terug te draaien.![]()
Als het mijn tijd is
is het zo
en dan graag ietwat waardigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O dat is niet fijn om dat onder je ogen te zien gebeuren, en voor je Pa is dit geen fijne tijd geweestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik maar niet zo ga als m’n pa. Laatste 4 jaar van z’n leven niet kunnen lopen waarvan het laatste jaar alleen in bed gelegen. Niet meer kunnen praten en niks geregeld qua euthanasie. Man van 1.85m woog op het eind nog 45kg. Laatste weken van z’n leven niet kunnen eten, pas na anderhalve week zonder water overleden.
hoeveel BB kijk je nu Marioquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:20 schreef mario390 het volgende:
in columbien casa zijn ze 2 samengebonden
en op wc deur is dulcolax reklameThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gevuld eerderquote:
En dat. Maar daar zorg ik zelf wel voor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik maar niet zo ga als m’n pa. Laatste 4 jaar van z’n leven niet kunnen lopen waarvan het laatste jaar alleen in bed gelegen. Niet meer kunnen praten en niks geregeld qua euthanasie. Man van 1.85m woog op het eind nog 45kg. Laatste weken van z’n leven niet kunnen eten, pas na anderhalve week zonder water overleden.![]()
Dat is het nadeel ervan helaasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vaak merk je het helaas pas als er veel uitzaaiingen zijn en dan kan er heel moeilijk iets gedaan wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat ze eerder hexagon zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft al vierkante ogen gekregen
Eerder iets met viezigheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Grapje heWerewolf![]()
kijkt ie naar een hexagon schermp?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze eerder hexagon zijn
Uw ADH vitamine Worst
ik heb al in geen decennia meer een vierkante tv gezienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijkt ie naar een hexagon schermp?
wel rechthoekig
Ben het hier niet mee eens. Je lijf kan een heleboel hebben, en dat je vroeger zo geleefd hebt wil niet zeggen dat je opeens amper 60-70 word. Je weet het van te voren niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het over extreem overgewicht zoals GroteTijd of bij mij wat betreft drugs.
Deze dingen hebben een aanslag op je lichaam gemaakt. Dat is niet meer terug te draaien.Well, life can be a riot
Chufi kijkt zelfs de bondgenotenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef mario390 het volgende:
chufi kijkt meer,heb van hem tip gekregdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder doodquote:
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mario die 1500 verschillende kanalen BB tegelijk kijkt.![]()
rechthoek heeft ook vier zijdesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al in geen decennia meer een vierkante tv gezien
wel rechthoekigUw ADH vitamine Worst
En polse tv met top 80s/90squote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mario die 1500 verschillende kanalen BB tegelijk kijkt.![]()
maar is niet vierkantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rechthoek heeft ook vier zijdes
een hexagon heeft ook 4 zijdes +2 extra
en net als bij een vierkant zijn de zijden gelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn vorige was vierkant met vhsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al in geen decennia meer een vierkante tv gezien
wel rechthoekigWerewolf![]()
Oh jee wiskundequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar is niet vierkant
een hexagon heeft ook 4 zijdes +2 extra
en net als bij een vierkant zijn de zijden gelijkWerewolf![]()
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezichtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mario die 1500 verschillende kanalen BB tegelijk kijkt.
Uw ADH vitamine Worst
Verdorie. Ik wil nog heel veel ondernemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder doodWerewolf![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1045 / +201 / +131 / 3221 / 3439
2. Harrie / 358 / +55 / +26 / 879 / 995
3. sp3c / 281 / +90 / +20 / 154 / 217
4. KillemWieft / 263 / +54 / +39 / 212 / 313
5. mascara-klodder / 247 / +7 / +84 / 229 / 318
6. DJMO / 134 / +8 / +11 / 166 / 234
7. Dr.Mikey / 128 / +10 / +30 / 158 / 230
8. _UserName_ / 127 / +0 / +6 / 239 / 292
9. mario390 / 125 / +68 / +25 / 318 / 391
10. drakin / 107 / +21 / +0 / 547 / 618
11. greysbones / 102 / +12 / +4 / 915 / 969
12. Pinnenmutske / 94 / +34 / +12 / 420 / 511
13. HappyCharly / 84 / +10 / +0 / 463 / 524
14. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 50 / 74
15. sinterklaaskapoentje / 78 / +6 / +1 / 631 / 724
16. Lovely / 75 / +1 / +3 / 699 / 774
17. MizzezAmy / 68 / +2 / +0 / 442 / 505
18. gebrokenglas / 66 / +3 / +15 / 625 / 688
19. maily / 62 / +13 / +1 / 1223 / 1305
20. Rob / 57 / +0 / +0 / 39 / 55SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zijn mancave is een grote regisseur ruimtequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezicht![]()
![]()
ik ook nietquote:
maar nu wel
dochter had wiskunde in het engels
en had daar hulp bij nodig
toen snapte ik het plots welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je gaat altijd de prijs betalen voor de roofbouw die je ooit op je lichaam hebt gepleegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens. Je lijf kan een heleboel hebben, en dat je vroeger zo geleefd hebt wil niet zeggen dat je opeens amper 60-70 word. Je weet het van te voren niet.
Als jij denkt dat er niks kapot is gegaan in je lichaam dan leef je in een soort van LaLaLaLand met je vingers in je oren.
#backtorealty![]()
Ja ik had hier laatst al de Batcave met al die tv-schermen gepost.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezicht![]()
![]()
Tudududududuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had hier laatst al de Batcave met al die tv-schermen gepost.![]()
Nasty om dit te zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder dood
Forum Opties Forumhop: Hop naar: