Klopt. Slotje.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
ff wat anders.... en hoeft niet hele discussie, maar ik denk trump is ook ff van zijn pad af?
ik voorzie ellende. en ook waar wij mee te maken krijgen enzo.
Hoe krijgen wij daarmee te maken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
ff wat anders.... en hoeft niet hele discussie, maar ik denk trump is ook ff van zijn pad af?
Ik ben niet van plan om voor m’n 85e dood te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jawel, want je hebt je lichaam kapot gemaakt.
Heb ik ook gedaan maar ik ben realistisch en @:67 ga ik dood als het niet eerder is.
Ik wil mij helemaal niet in die Kerel verdiepen, zie af en toe wat titels in de krant voorbij komen van artiekelen dan denk ik weg met die kerel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
Killemquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om voor m’n 85e dood te gaan.
Euhm omdat hij standpunten maakt wat oorlogen veroorzaakt ipv oplossen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe krijgen wij daarmee te maken?
Het ene lijf is het andere lijf niet en iedereen reageerd andersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jawel, want je hebt je lichaam kapot gemaakt.
Heb ik ook gedaan maar ik ben realistisch en @:67 ga ik dood als het niet eerder is.
Hey Klaasjequote:
nou ik heb een beetje gevolgd. maar wat ie tekent en wat USA gaat doen heb ik zwaar mijn twijfels over. en denk ook in USA zelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil mij helemaal niet in die Kerel verdiepen, zie af en toe wat titels in de krant voorbij komen van artiekelen dan denk ik weg met die kerel.
Blijft mij verbazen dat die allemaal maar zo kan.
Tante Dot vraagt, he mien knulletje hoe is het moe oequote:
Birdiequote:
Welke oorlogen veroorzaakt hij?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:59 schreef kree het volgende:
Euhm omdat hij standpunten maakt wat oorlogen veroorzaakt ipv oplossen.
Mijn opa vertelde de kleinkinderen altijd. Ik word 105. Gezien de staat van zijn lijf door het vele roken/drinken/ongezond leven, en het feit dat mijn oma qua gezondheid er slechter aan toe was waardoor zijn gezondheid eigenlijk er een beetje "achteraan kwam" Is het nog een wonder geworden dat 'ie 82 is geworden. Overmorgen alweer 4 jaar geleden dat 'ie is overledenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om voor m’n 85e dood te gaan.
gooi de Gaza maar plat en we maken er een resort van.... dat heeft ie gezegd he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke oorlogen veroorzaakt hij?
Geen idee. Even @moemoe vragen hoe het met haar gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tante Dot vraagt, he mien knulletje hoe is het moe oe
Hij heeft zoveel van die kut ideeën die toch niet worden uitgevoerdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
gooi de Gaza maar plat en we maken er een resort van.... dat heeft ie gezegd he?
Hmmms hoe denk je dat islam staan erom heen erop gaan reageren?
Precies dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ene lijf is het andere lijf niet en iedereen reageerd anders
Mijn buurvrouw, leefde gezond, at gezond, nooit roken of drinken. Ging wandelen zwemmen liep naar de stad
Ik, roken drinken, slecht eten en geen sport.
Krijgen beide kanker, longkanker
Zij overlijd, ik leef
Dus het zegt niet altijd wat
We willen de dame op jouw beeld niet kennen, Nario.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de dame op mijn beeld niet??
Was ze duur?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
welk beeldquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
Ik herken haar niet met kleren aan. Heb je ook een naaktfoto?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
spreek voor jezelluffffquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We willen de dame op jouw beeld niet kennen, Nario.
Wie is het?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
ik dacht even dat je hema wasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik herken haar niet met kleren aan. Heb je ook een naaktfoto?
We zien geen foto Marioquote:
Je zag die grote worst van me en toen moest je aan hema denken. Logisch.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht even dat je hema was
geen idee waarom
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht even dat je hema was
geen idee waarom
Page 404 not foundquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
goffer zit je nu al weer stiekem naast mequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zag die grote worst van me en toen moest je aan hema denken. Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |