Begin en eindig met hetzelfde.quote:
Ik dacht hetzelfde toen ik mn bericht zag, maar geen zin om aan te passenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Begin of eindig met hetzelfde.
Dit kan mijn brein niet aan
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een jonge man date
Wat is dit voor rare vraag?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk je dat je de 40 haalt?
Altijd rekening mee houden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde toen ik mn bericht zag, maar geen zin om aan te passen
ja ik was vandaag vrij. maar moest ff via teams natuurlijk storingsdienst overgeven, anders had ik uitgeslapen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat wel oké. Net gesport. En jij?
Lekker. Geniet er van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik was vandaag vrij. maar moest ff via teams natuurlijk storingsdienst overgeven, anders had ik uitgeslapen.
maar nou wel vrij dus.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd rekening mee houden.
Maar deze was gewoonweg kut.
Zo raar is dat toch niet als je al jaren met serieuze overgewicht kampt?quote:
ik maak me nooit zo druk over storingen enzo want ff oplossen enzo lukt wel. maar het was wel chaotische week deze keer moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker. Geniet er van.
Mwoah, ik denk dat je veel ongedaan kan maken hoor. Sowieso ben ik nog jong, dus het is nog niet te laat om 't helemaal om te gooienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet als je al jaren met serieuze overgewicht kampt?
Weet voor mezelf dat ik op mijn 67ste ga want ongezond geleefd.
Je bent zo oud als je je voelt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik word in april 46
Aan mijn posts is dat niet te zien hihi.
ja? geloof ook niet dat de meeste hier onder 30 zijn ook.quote:
Volgens mij is de oudste hier @Dottekequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja? geloof ook niet dat de meeste hier onder 30 zijn ook.
Maar ok. maakt ook niet eens zoveel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |