Fijn toch??quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik heb echt een postmaarmeebolknamiddag
@Dotteke is nog een jong bloempjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij is de oudste hier @:Dotteke
hmm ik 42 septembersou we zijn jong van geest iig dat is voordeelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik word in april 46
Aan mijn posts is dat niet te zien hihi.
geen idee eigenlijk? maakt ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je komt er op een forum vooral achter dat leeftijd echt geen bal uitmaakt tot op zekere hoogtequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk? maakt ook niet zoveel uit
Ben wel de wijste, dat is een zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel de wijste, dat is een zeker
Jawel, want je hebt je lichaam kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat je veel ongedaan kan maken hoor. Sowieso ben ik nog jong, dus het is nog niet te laat om 't helemaal om te gooien
Omdat je ongezond hebt geleefd betekent dat niet dat je perse veel vroeger overlijdt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel de wijste, dat is een zeker
Tiswat he ....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Dotteke is nog een jong bloempje
ja idd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je komt er op een forum vooral achter dat leeftijd echt geen bal uitmaakt tot op zekere hoogte
quote:
Pak m aan Dotquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tiswat he ....
Wordt hier zomaar neer gezet als een ouwe muts. Die grote tijd heeft zijn beste tijd hier gehad kan ik je brommen
DIt ken toch nie he, pppffff Maar ik hou hem in de smiezen die grotetijd.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tiswat he ....
Wordt hier zomaar neer gezet als een ouwe muts. Die grote tijd heeft zijn beste tijd hier gehad kan ik je brommen
Heel goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt ken toch nie he, pppffff Maar ik hou hem in de smiezen die grotetijd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |