Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder doodquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft al vierkante ogen gekregen
rechthoek heeft ook vier zijdesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al in geen decennia meer een vierkante tv gezien
wel rechthoekig
En polse tv met top 80s/90squote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mario die 1500 verschillende kanalen BB tegelijk kijkt.
maar is niet vierkantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rechthoek heeft ook vier zijdes
Mijn vorige was vierkant met vhsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al in geen decennia meer een vierkante tv gezien
wel rechthoekig
Oh jee wiskundequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar is niet vierkant
een hexagon heeft ook 4 zijdes +2 extra
en net als bij een vierkant zijn de zijden gelijk
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezichtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mario die 1500 verschillende kanalen BB tegelijk kijkt.
Verdorie. Ik wil nog heel veel ondernemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder dood
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-02-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zijn mancave is een grote regisseur ruimtequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezicht
ik ook nietquote:
Je gaat altijd de prijs betalen voor de roofbouw die je ooit op je lichaam hebt gepleegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens. Je lijf kan een heleboel hebben, en dat je vroeger zo geleefd hebt wil niet zeggen dat je opeens amper 60-70 word. Je weet het van te voren niet.
Ja ik had hier laatst al de Batcave met al die tv-schermen gepost.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezicht
Tudududududuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had hier laatst al de Batcave met al die tv-schermen gepost.
Nasty om dit te zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |