Zo zie je maar, je moet niet denkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi Dot, wat lees ik net, gezopen, gerookt...... jijen ik maar denken dat jij altijd als een soort non geleegd had.
Nee, vanavond pas.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ben nog ff aan het werk tot 16.30 uur
[..]
Goede middag Greys
[..]
Lekker op tijd aan de lijn Killem
Vaak merk je het helaas pas als er veel uitzaaiingen zijn en dan kan er heel moeilijk iets gedaan wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook, en ook hoe snel ben je er bij?
ALs je op tijd bent en ze kunnen er wat aan doen heb je geluk.
anders zouden je kinderen wel heel bijzonder zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je moet niet denken![]()
Ik heb zeer zeker niet als een non geleefd
Jij hebt hebt over roken. Je bagatelliseert het. Niet leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben je lekker negatief. Jij wordt wel 100ik weet niet in hoeverre je ongezond geleefd hebt, maar dat wil nog niets zeggen voor je toekomst.
Of er moet nu al iets aan de hand zijn
O dat is niet fijn om dat onder je ogen te zien gebeuren, en voor je Pa is dit geen fijne tijd geweestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik maar niet zo ga als m’n pa. Laatste 4 jaar van z’n leven niet kunnen lopen waarvan het laatste jaar alleen in bed gelegen. Niet meer kunnen praten en niks geregeld qua euthanasie. Man van 1.85m woog op het eind nog 45kg. Laatste weken van z’n leven niet kunnen eten, pas na anderhalve week zonder water overleden.
hoeveel BB kijk je nu Marioquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:20 schreef mario390 het volgende:
in columbien casa zijn ze 2 samengebonden
en op wc deur is dulcolax reklame
Gevuld eerderquote:
En dat. Maar daar zorg ik zelf wel voor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik maar niet zo ga als m’n pa. Laatste 4 jaar van z’n leven niet kunnen lopen waarvan het laatste jaar alleen in bed gelegen. Niet meer kunnen praten en niks geregeld qua euthanasie. Man van 1.85m woog op het eind nog 45kg. Laatste weken van z’n leven niet kunnen eten, pas na anderhalve week zonder water overleden.
Dat is het nadeel ervan helaasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vaak merk je het helaas pas als er veel uitzaaiingen zijn en dan kan er heel moeilijk iets gedaan worden
ik denk dat ze eerder hexagon zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft al vierkante ogen gekregen
Eerder iets met viezigheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijkt ie naar een hexagon schermp?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze eerder hexagon zijn
ik heb al in geen decennia meer een vierkante tv gezienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijkt ie naar een hexagon schermp?
Ben het hier niet mee eens. Je lijf kan een heleboel hebben, en dat je vroeger zo geleefd hebt wil niet zeggen dat je opeens amper 60-70 word. Je weet het van te voren niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het over extreem overgewicht zoals GroteTijd of bij mij wat betreft drugs.
Deze dingen hebben een aanslag op je lichaam gemaakt. Dat is niet meer terug te draaien.
Chufi kijkt zelfs de bondgenotenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef mario390 het volgende:
chufi kijkt meer,heb van hem tip gekregd
Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder doodquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rechthoek heeft ook vier zijdesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al in geen decennia meer een vierkante tv gezien
wel rechthoekig
En polse tv met top 80s/90squote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mario die 1500 verschillende kanalen BB tegelijk kijkt.
maar is niet vierkantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rechthoek heeft ook vier zijdes
Mijn vorige was vierkant met vhsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al in geen decennia meer een vierkante tv gezien
wel rechthoekig
Oh jee wiskundequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar is niet vierkant
een hexagon heeft ook 4 zijdes +2 extra
en net als bij een vierkant zijn de zijden gelijk
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezichtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mario die 1500 verschillende kanalen BB tegelijk kijkt.
Verdorie. Ik wil nog heel veel ondernemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder dood
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-02-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zijn mancave is een grote regisseur ruimtequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezicht
ik ook nietquote:
Je gaat altijd de prijs betalen voor de roofbouw die je ooit op je lichaam hebt gepleegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens. Je lijf kan een heleboel hebben, en dat je vroeger zo geleefd hebt wil niet zeggen dat je opeens amper 60-70 word. Je weet het van te voren niet.
Ja ik had hier laatst al de Batcave met al die tv-schermen gepost.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het soms voor me dat die allemaal schermpjes heeft net als bij cameratoezicht
Tudududududuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had hier laatst al de Batcave met al die tv-schermen gepost.
Nasty om dit te zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oei. Als we mascara nu moeten geloven ga je nu een paar jaar eerder dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |