SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over Rob niet neequote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Kiwiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dappiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan kom ik speciaal voor jou terug.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:quote:Deze goudeerlijke mensen he, die niet in valse leugens van anderen trappenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Aardappelschotel missen we ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 13:30:19 ]![]()
Zo zeg dat wel zeg. Zo kan ik ook geld verdienen :Squote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb belletje gedaan naar de andere dierenarts hier die bovenaan Google staat.
Ze kunnen geen bedrag zeggen voor foto's, roesje en gebitsreiniging.
De schimmige wereld die dierenartsen heetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kontgatje schuif ik hem ook in, hoor. De ene keer wat makkelijker dan de andere, dat wel.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
vasaline doet wonderenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kontgatje schuif ik hem ook in, hoor. De ene keer wat makkelijker dan de andere, dat wel.
of een popperThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omgquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vasaline doet wonderen
of een popper
Werewolf![]()
SCHOTIEquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze goudeerlijke mensen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben meer het type propper.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vasaline doet wonderen
of een popperProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo om 16.00 uur PMT. Ben wel benieuwd...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nou toe maar danWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zeker welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK heeft ook verstand van rugpijn![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben ik veeeel te jong voorWerewolfsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: