abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216439309
quote:
Jonge Belgische moeder al sinds 2010 vermist, maar politie ontdekte dat vorig jaar pas: ‘Ook vriend sloeg geen alarm’

Heidi De Schepper, een jonge moeder uit Balen in België, is al sinds 2010 vermist, maar dat ontdekte de politie pas vorig jaar. Niemand deed namelijk aangifte van de verdwijning van de toen 26-jarige vrouw, zelfs haar vriend niet. De speurders tasten volledig in het duister. ,,Volgens haar vriend was ze van de ene op de andere dag plots verdwenen”, zegt het parket van Antwerpen tegen het Vlaamse opsporingsprogramma Faroek.

‘Dit is de vrouw die al sinds 2010 vermist is.’ Kristof Aerts van het parket van Antwerpen toont in het programma foto’s van Heidi De Schepper, een jonge vrouw met lange bruine en blonde lokken. Op een foto is te zien hoe ze samen met haar vriend en oudste zoontje een bezoek brengt aan de markt van Balen. Zij duwt de kinderwagen, hij houdt de hond aan de lijn. Op een andere foto is Heidi druk in de weer in de keuken. Samen met haar zoon is ze cupcakes aan het bakken. ‘Ze is duidelijk een aanwezige moeder, dat maakt het heel vreemd dat ze plots verdwenen is.’

‘Van de ene op de andere dag verdwenen’
De politie weet niet wanneer Heidi precies verdwenen is. Vast staat dat ze in 2010 vermist raakte, maar niemand deed toen aangifte, ook haar vriend niet. Toen hij onlangs voor het eerst werd verhoord, verklaarde hij ‘dat Heidi van de ene op de andere dag was verdwenen en dat ook al haar spullen verdwenen waren’, zegt Aerts.

Op het moment van haar verdwijning is Heidi 26 jaar. Ze woont met haar vriend in een huurhuis in een rustige straat in Balen. Samen hebben ze drie zoontjes van 2, 3 en 7 jaar. Heidi heeft geen baan, ze zorgt voor het huishouden en de kinderen: ,,Daardoor had ze eigenlijk weinig sociale contacten in Balen”, zegt Aerts.

Ook met haar ouders had Heidi geen contact meer. Ze wordt op 12 maart 1984 geboren en groeit op in Merksem. Als tiener gaat ze naar het SISO 2, een kappersschool in Deurne. Heidi heeft een moeilijke jeugd. Zodra ze 18 is, verhuist ze naar haar vriend in Balen en verbreekt ze alle contact met haar eigen familie. ,,Het lijkt erop dat Heidi geïsoleerd leefde”, zegt Aerts. ,,Dat zou een verklaring kunnen zijn waarom 14 jaar lang niemand aangifte heeft gedaan van haar verdwijning.”

Laatste teken van leven
De verdwijning komt pas aan het licht als de school van een van haar kinderen Heidi in 2024 wil bereiken en dat niet lukt. ,,Het afgelopen jaar is er heel wat onderzoek gevoerd om te achterhalen of er ergens een spoor is van Heidi, eventueel in het buitenland, maar dat heeft tot nu toe nog niks opgeleverd”, aldus Aerts.

Uit het onderzoek blijkt dat op 6 mei 2010 een voorlopig rijbewijs op naam van Heidi De Schepper is afgehaald in het gemeentehuis van Balen. ,,Mogelijk door iemand anders, maar misschien ook door Heidi zelf.” Als Heidi het zelf heeft afgehaald, dan is dat een van haar laatste tekenen van leven.

Uitgaan in Amsterdam
Meer dan 14 jaar na de verdwijning is nog altijd niet duidelijk wat er met Heidi De Schepper is gebeurd. ,,Is ze ergens anders een nieuw leven gestart? Is er sprake van een wanhoopsdaad? Of hebben we toch te maken met criminele feiten? Eigenlijk weten we het niet. Op dit moment sluiten we geen enkele mogelijkheid uit", vertelt Aerts.

Daarom lanceren politie en het Antwerpse parket nu een opsporingsbericht. De speurders zijn op zoek naar mensen die Heidi gekend of gezien hebben. Zo ging haar oudste zoon op het moment van haar verdwijning naar de Vrije Basisschool in het centrum van Balen. ,,Ze heeft aan die schoolpoort gestaan. Misschien heeft ze daar met andere ouders gesproken?”

Mogelijk ging Heidi voor haar verdwijning af en toe uit in Amsterdam met enkele vrienden. Naar die vrienden is de politie specifiek op zoek. Ten slotte willen de speurders ook een oproep doen naar Heidi De Schepper zelf: ,,Als zij dit ziet, dan vragen wij haar om contact met ons op te nemen, zodat we weten dat ze veilig is”, aldus Aerts. Alle tips en informatie zijn welkom op het gratis nummer 0800 30 300 of via het e-mailadres opsporingen@police.belgium.eu.

Deze opsporingsreportage kwam tot stand na een samenwerking tussen de Federale Politie, het Openbaar Ministerie en DPG Media.
Bron: ad.nl

Bizar verhaal, dat je schijnbaar zo geïsoleerd kan leven terwijl; dat alleen je gezin je mist. Je zou toch op zijn minst verwachten dat haar kids op school hierover beginnen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_216439320
Tja als ik goed naar die foto kijk.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Manager PR/Moderator zondag 26 januari 2025 @ 16:51:50 #3
269689 crew  Viv
pi_216439362
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:45 schreef The-BFG het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bizar verhaal, dat je schijnbaar zo geïsoleerd kan leven terwijl; dat alleen je gezin je mist. Je zou toch op zijn minst verwachten dat haar kids op school hierover beginnen..
Triest verhaal zeg, ook voor haar kinderen. ;( Statistisch gezien is de kans het grootst dat ze door haar toenmalige partner is vermoord. Ben benieuwd of er opheldering komt.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:00:02 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216439473
Ik zou die partner eens verhoren. Dat de politie dat nog niet aan gedacht heeft. Het blijft belgische politie
The End Times are wild
pi_216439547
Balen zeg.
pi_216439685
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:00 schreef LXIV het volgende:
Ik zou die partner eens verhoren. Dat de politie dat nog niet aan gedacht heeft. Het blijft belgische politie
Is ook al verhoord:
quote:
Toen hij onlangs voor het eerst werd verhoord, verklaarde hij ‘dat Heidi van de ene op de andere dag was verdwenen en dat ook al haar spullen verdwenen waren’, zegt Aerts.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_216439700
Tja, dat die vriend geen aangifte heeft gedaan is natuurlijk heel erg verdacht. Het is niet zomaar een scharrel die opeens niks meer van zich laat horen, het is de moeder van je kinderen.

De Belgische politie doet alsof alle opties nog even waarschijnlijk zijn:
quote:
Meer dan 14 jaar na de verdwijning is nog altijd niet duidelijk wat er met Heidi De Schepper is gebeurd. ,,Is ze ergens anders een nieuw leven gestart? Is er sprake van een wanhoopsdaad? Of hebben we toch te maken met criminele feiten? Eigenlijk weten we het niet. Op dit moment sluiten we geen enkele mogelijkheid uit", vertelt Aerts.
pi_216439887
Hoe kan je nou drie kleine kinderen hebben en dan spoorloos verdwijnen zonder dat iemand dat door heeft? En die vent van d'r haalde toen zijn schouders op en liet het er maar bij?

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:20 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Is ook al verhoord:
[..]

Onlangs, dus recent. Ik ben heel benieuwd wat zijn antwoord was op de vraag "waarom heb je al die tijd nooit actie ondernomen, nooit een melding van vermissing gedaan?" Haar terugvinden is toch het enige waar je nog aan denkt als zoiets met je vriendin of vrouw gebeurt?

Die vent weet meer.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:44:08 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216439934
quote:

[..]
Is ook al verhoord:
[..]

Tja. En de politie nam dat aan. Niet raar dat de moeder van drie kinderen opeens, zonder ook maar een briefje achter te laten verdween? En dat haar man dacht: ach, misschien komt ze morgen wel weer terug.. en dat dag na dag, 15 jaar lang?
The End Times are wild
  zondag 26 januari 2025 @ 17:46:05 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216439965
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Breekfast het volgende:
Tja, dat die vriend geen aangifte heeft gedaan is natuurlijk heel erg verdacht. Het is niet zomaar een scharrel die opeens niks meer van zich laat horen, het is de moeder van je kinderen.

[..]

‘De Belgische politie ‘ . Onlangs nog mee te maken gehad. Zo achterlijk als een varken. Kunnen en weten echt helemaal niks. Met de kwalificaties van een Belgische politieagent kun je in Nederland nog geen BOA derde klasse worden.
The End Times are wild
pi_216439975
Toon Aerts
U MAD?
  zondag 26 januari 2025 @ 17:47:27 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216439980
Once you go black you never come back
pi_216440019
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Tja. En de politie nam dat aan. Niet raar dat de moeder van drie kinderen opeens, zonder ook maar een briefje achter te laten verdween? En dat haar man dacht: ach, misschien komt ze morgen wel weer terug.. en dat dag na dag, 15 jaar lang?
Tjah als ze alleen dat als bewijs hebben kunnen ze hem wss niet aanhouden.. Mag aannemen dat ze nog wel even flink gaan doorzagen bij die man..
  zondag 26 januari 2025 @ 17:55:26 #14
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_216440069
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:39 schreef Fleischmeister het volgende:
Hoe kan je nou drie kleine kinderen hebben en dan spoorloos verdwijnen zonder dat iemand dat door heeft? En die vent van d'r haalde toen zijn schouders op en liet het er maar bij?
Omdat de vriend gedurende die 14-jaar er waarschijnlijk alles aan heeft gedaan om de illusie te wekken dat ze nog leefde.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:56:28 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216440078
Dat iemand zonder baan die wellicht weinig tot geen contact heeft met anderen pas na zoveel jaren vermist zou worden kan ik nog inkomen. Maar een moeder met 3 kleine kinderen? :{ En ook geen enkele andere ouder op school die argwaan had na zo'n plotselinge verdwijning en de politie toch eens informeerde? Apart verhaal.
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 17:57:48 #16
382129 crew  Donna
pi_216440098
En dat kind van destijds 7 heeft nooit iets tegen iemand gezegd?
School heeft nooit eerder naar een moeder gevraagd?

Ik heb een kind van bijna 7 en ik weet dat ze misschien wel veel praat, maar als ik morgen ineens zou verdwijnen dan weet dinsdag in ieder geval haar juf dat. En vriendinnetjes. Die dat ook weer tegen ouders gaan zeggen?
Bizar.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:59:46 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216440117
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:57 schreef Donna het volgende:
En dat kind van destijds 7 heeft nooit iets tegen iemand gezegd?
School heeft nooit eerder naar een moeder gevraagd?

Ik heb een kind van bijna 7 en ik weet dat ze misschien wel veel praat, maar als ik morgen ineens zou verdwijnen dan weet dinsdag in ieder geval haar juf dat. En vriendinnetjes. Die dat ook weer tegen ouders gaan zeggen?
Bizar.
Kinderen zijn kneedbaar en kun je alles wijsmaken. Helemaal als het van papa komt.
pi_216440121
De school is inderdaad ook nalatig geweest. Hoe kan het dat je geen vragen gaat stellen als je nooit meer de moeder ziet verschijnen?

Of de vriend moet wel een heel goed rookgordijn hebben opgetrokken. Maar als dat zo is dan is dat des te meer aanwijzing dat hij iets met de verdwijning te maken heeft.
pi_216440141
Ach Belgie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 18:02:43 #20
382129 crew  Donna
pi_216440164
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:59 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Kinderen zijn kneedbaar en kun je alles wijsmaken. Helemaal als het van papa komt.
Ja dat zou wel kunnen. Ook weer afhankelijk van het kind.

Maar goed, wat doe je als school als een vader zegt 'moeder heeft ons verlaten'?
Geen idee.
pi_216440246
Als ik in België woon zou ik ook liever verdwijnen.
  zondag 26 januari 2025 @ 18:13:01 #22
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216440310
Vooral ook dat ze haar eigen familie heeft afgesneden meteen nadat ze bij die vent ging wonen. Klassiek grooming scenario. Als die vent haar niet heeft vermoord dan vreet ik mn schoenen op.

[ Bericht 7% gewijzigd door Twiitch op 26-01-2025 18:27:36 ]
  zondag 26 januari 2025 @ 18:14:14 #23
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216440323
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Misschien was het wel een zegen, je weet niet hoe het er daar in huis aan toe ging.

Als je blij bent dat iemand verdwenen is dan ga je niet al te hard zoeken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 26 januari 2025 @ 18:31:58 #24
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216440495
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
‘De Belgische politie ‘ . Onlangs nog mee te maken gehad. Zo achterlijk als een varken. Kunnen en weten echt helemaal niks. Met de kwalificaties van een Belgische politieagent kun je in Nederland nog geen BOA derde klasse worden.
Je hebt het wellicht over Duitsland. Een facilitair medewerker in België kan nog hoofdofficier worden bij het Nederlandse korps.

Verder inderdaad een zeer merkwaardig verhaal, waarbij het vooral dubieus is dat er zoveel mensen (dicht) om haar heen leefden en niet aan de bel hebben getrokken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216440658
Trump kan aan iemands gezicht zien wat voor mens die persoon is. Dus als iemand die foto, met het gezicht van haar partner duidelijk zichtbaar, even naar Trump stuurt dan weten we of haar partner haar vermoord heeft
pi_216441697
Update!

De ex-partner van de vermiste Heidi De Schepper werd maandag opgepakt en urenlang ondervraagd over de moeder van zijn kinderen. De jonge moeder uit Balen in België verdween in 2010 spoorloos, maar dat ontdekte de politie pas vorig jaar. N. vertelt ongefilterd over het begin van hun relatie, de laatste keer dat hij haar zag én haar moeilijkheden: ,,Of Heidi nog leeft? Geen idee. Volgens mij zit ze in Spanje. Ik had haar voor de keuze gezet: kiezen voor de kinderen en stoppen met drugs of vertrekken.”

Jeffrey Dujardin 26-01-25, 19:57
N. schuifelt wat zenuwachtig als hij verslaggevers ziet staan aan zijn voordeur. We vragen hem of hij de ex-partner van Heidi De Schepper is. ,,Dat klopt”, zegt hij. Ook wij zijn op onze hoede, na al enkele uren in Balen rond te wandelen. Onze tocht startte in Langvennen, waar hij en Heidi een huisje huurden. Intussen is het huis al met de grond gelijk gemaakt en heeft de huisbaas er een nieuwe woonst gebouwd. Hij wil ons niet te woord staan. Zijn partner benoemt kort de situatie van N.’s gezin: ,,Er kwamen heel wat rechters aan te pas om hem buiten te krijgen. Het was problematisch.”

Ook andere buurtbewoners bevestigen dat verhaal. Eén van hen waarschuwt zelf: ,,Hij is een gevaarlijke man met heel wat problemen en een kort lontje. Ik word toch niet genoemd, hé? Ik wil niet dat hij me komt opzoeken.”
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 20:05:07 #27
382129 crew  Donna
pi_216441751
Wat een gezelligerd. ^O^
pi_216441939
Misschien eens beginnen in die tuin te gaan graven?
pi_216442032
Agressief + helemaal geen aanstalten maken om een verdwijning te melden + een vrouw die door haar sociale isolement wat makkelijker iets aan te doen is zonder dat haar familie en vrienden zich al heel snel gaan roeren. 1+1+1 is dan toch wel 3, maar in Belgie allicht niet.
  zondag 26 januari 2025 @ 20:26:12 #30
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216442036
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Misschien eens beginnen in die tuin te gaan graven?
Dat mag natuurlijk niet zomaar. En als ik het goed begrijp is er op de plek waar hij toen met haar woonde inmiddels een nieuw huis gebouwd, dus daar zal sowieso wel bij gegraven zijn.
  zondag 26 januari 2025 @ 20:27:22 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216442052
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Agressief + helemaal geen aanstalten maken om een verdwijning te melden + een vrouw die door haar sociale isolement wat makkelijker iets aan te doen is zonder dat haar familie en vrienden zich al heel snel gaan roeren. 1+1+1 is dan toch wel 3, maar in Belgie allicht niet.
De politie zal vast vergelijkbare vermoedens hebben. Maar goed, ze hebben uiteraard wel bewijs nodig.
pi_216442091
in volledig artikel zegt N. dat ze een drugsprobleem had en dat ze voor de keuze werd gezet; drugs of de kinderen
pi_216442109
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:45 schreef The-BFG het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We kennen toch allemaal de Jozef Fritzl-zaak. Daarbij vergeleken best snel ontdekt deze vermissing.
  zondag 26 januari 2025 @ 20:46:18 #34
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216442309
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:47 schreef Twiitch het volgende:
Once you go black you never come back
Wat is dit nou weer voor flauwe poging er een rassenkwestie van te maken?

En waarom?
Krekker is de bom!
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 20:48:49 #35
42184 crew  DaMart
pi_216442347
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:29 schreef Loverboii het volgende:
in volledig artikel zegt N. dat ze een drugsprobleem had en dat ze voor de keuze werd gezet; drugs of de kinderen
Dan nog zou je verwachten dat de moeder in de tussentijd contact zou hebben gezocht met haar kinderen.
  zondag 26 januari 2025 @ 23:56:25 #36
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216444965
quote:
Ik had haar voor de keuze gezet: kiezen voor de kinderen en stoppen met drugs of vertrekken.
Vast.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_216445124
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:48 schreef DaMart het volgende:

[..]
Dan nog zou je verwachten dat de moeder in de tussentijd contact zou hebben gezocht met haar kinderen.
Inderdaad
pi_216445132
Tenzij ze zelfmoord gepleegd heeft en ergens anoniem in een graf ligt.
We hebben er hier in Nederland ook nog een paar. En die van Van Der Valk lag ook jaren in een anoniem graf.
Maria van der Zanden, lag ook jarenlang in een Duits anoniem graf…
pi_216445877
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:48 schreef DaMart het volgende:

[..]
En dat de vader toch iig bij de politie iets van een melding doet.
pi_216446166
Mysterie.. :o

In bepaalde situaties kan ik het mij wel voorstellen dat je als partner geen aangifte doet.
Ik bedoel: vermoedelijk drugsgebruik, niet al te gezellig thuis, partner verdwijnt met haar spullen (dus bewuste keuze), opluchting (omdat je voor jezelf eigenlijk al een einde aan de relatie had gezet) en drukte omdat je nu zelf verder moet met je drie kinderen.

Of een tik op het achterhoofd gegeven en begraven in de achtertuin, kan ook. ;(
pi_216446462
Ja, het kan op zich een plausibele verklaring zijn: je wijst je partner de deur als ze niet stopt met haar drugsgebruik, en daarop vertrekt ze inderdaad met al haar spullen. Doe je dan aangifte van vermissing? Nee, je bent inderdaad eerder opgelucht.

Maar dat verhaal kan de politie natrekken: als zij inderdaad een drugsverslaafde was, dan moeten hier wel ooit eens meldingen van zijn gedaan bij instanties. De buurt / omgeving moet iets gemerkt hebben, enzovoort.

En dan nog blijft het natuurlijk raar dat ze vervolgens nooit meer contact heeft gezocht met haar kinderen. Misdrijf lijkt mij dus waarschijnlijker.
pi_216446589
Vooral treurig dat 14 jaar lang helemaal niemand je mist. Je eigen kinderen (die zijn wellicht nog gehersenspoeld), geen vrienden, geen buurvrouw, geen enkele familie...
No bitch to me
pi_216446719
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 08:43 schreef TornadoDK het volgende:
Vooral treurig dat 14 jaar lang helemaal niemand je mist. Je eigen kinderen (die zijn wellicht nog gehersenspoeld), geen vrienden, geen buurvrouw, geen enkele familie...
Onbegrijpelijk!
School? En de kinderen zijn inmiddels
( bijna ) volwassen!
pi_216446735
Ach België...
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 27 januari 2025 @ 09:11:15 #45
42184 crew  DaMart
pi_216446760
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 08:43 schreef TornadoDK het volgende:
Misschien misten anderen haar wel, maar had de partner een goed verhaal om haar afwezigheid te verklaren.

Maar het is ook bijzonder dat na 14 jaar iemand ineens toch alarm slaat.
pi_216446934
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:04 schreef AnneX het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk!
School? En de kinderen zijn inmiddels
( bijna ) volwassen!
Het zal ongetwijfeld zijn opgemerkt maar schijnbaar vond niemand het de moeite waard om het verder uit te zoeken :{

En die vriend had best een logisch verhaal wat ook onderbouwd werd met ziekenhuis en dokter bezoek. Maar hij had natuurlijk ook 14 jaar de tijd om aan een verhaal te werken als die kwade bedoeling zou hebben.
Tenzij ze die vrouw/haar lichaam vinden zal het erg lastig worden om te achterhalen wat er gebeurt is.
No bitch to me
pi_216447257
Bizar verhaal
  maandag 27 januari 2025 @ 12:52:54 #48
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216448768
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/01/27/heidi-de-schepper/

Denk niet dat Heidi nog leeft, en dat haar echtgenoot echt wel meer weet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 27 januari 2025 @ 13:06:24 #49
438527 MissButterflyy
pi_216448917
Een kennis van haar zegt dat haar partner zei dat ze naar Antwerpen was vertrokken toen ze vroeg waar ze was. En hij is nu weer aan het vertellen naar Spanje.
En hij had vrij snel na haar verdwijning een nieuwe vriendin die bij hem introk.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:40:52 #50
486919 Swango
Just saying
pi_216449268
quote:
Staat dit ook in haar medisch dossier?
  maandag 27 januari 2025 @ 13:49:10 #51
3542 Gia
User under construction
pi_216449365
quote:
Vroeger zat er bij mijn oudste een meisje in de klas, die een oudere en twee jongere zusjes had EN twee jongere broertjes. 6 kinderen totaal dus. Op een dag was zij vertrokken. Die man heeft zijn kinderen verder alleen grootgebracht en de oudste dochter heeft veel meegeholpen. Moeder had een nieuwe liefde, ergens in het noorden van het land.

Mensen mogen vertrekken. Als je je gezin verlaat en naar het buitenland vertrekt, dan ben je niet vermist, maar zit je in het buitenland.

Snap best dat de man hier geen aangifte van heeft gedaan. Je bent niet verplicht bij je gezin te blijven!
  maandag 27 januari 2025 @ 13:54:10 #52
438527 MissButterflyy
pi_216449406
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Vroeger zat er bij mijn oudste een meisje in de klas, die een ouder en twee jongere zusjes had EN twee jongere broertjes. 6 kinderen totaal dus. Op een dag was zij vertrokken. Die man heeft zijn kinderen verder alleen grootgebracht en de oudste dochter heeft veel meegeholpen. Moeder had een nieuwe liefde, ergens in het noorden van het land.

Mensen mogen vertrekken. Als je je gezin verlaat en naar het buitenland vertrekt, dan ben je niet vermist, maar zit je in het buitenland.

Snap best dat de man hier geen aangifte van heeft gedaan. Je bent niet verplicht bij je gezin te blijven!
My God. Gia heeft ook eens zoiets meegemaakt ooit dus ze begrijpt deze man helemaal.
Het is 2025. Mensen verdwijnen nu niet zomaar van de aardbodem om nooit meer wat van te horen.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:57:54 #53
3542 Gia
User under construction
pi_216449451
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
My God. Gia heeft ook eens zoiets meegemaakt ooit dus ze begrijpt deze man helemaal.
Het is 2025. Mensen verdwijnen nu niet zomaar van de aardbodem om nooit meer wat van te horen.
Sorry, ik vind het van de zotte om meteen van moord uit te gaan. Ze was erg jong al moeder, met 19 jaar. Als ze inderdaad drugs gebruikte en misschien wel van feesten hield, kan ik me voorstellen dat een gezin benauwt.

Die moeder uit mijn voorbeeld is in het noorden van het land met haar nieuwe liefde, destijds, iets begonnen met een webshop, inkoop/verkoop. Vader heeft veel hulp uit de omgeving gehad. Anyway, kindjes zijn allemaal volwassen, hadden heel lang geen contact met moeders en moeder leeft gewoon haar leventje, ergens in het noorden des lands.
pi_216449484
Mensen zien een paar alinea's van een artikel en de geruchtenmolen draait op volle toeren. Mag allemaal wat rustiger wat mij betreft.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:01:03 #55
438527 MissButterflyy
pi_216449487
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:57 schreef Gia het volgende:

[..]
Sorry, ik vind het van de zotte om meteen van moord uit te gaan. Ze was erg jong al moeder, met 19 jaar. Als ze inderdaad drugs gebruikte en misschien wel van feesten hield, kan ik me voorstellen dat een gezin benauwt.

Die moeder uit mijn voorbeeld is in het noorden van het land met haar nieuwe liefde, destijds, iets begonnen met een webshop, inkoop/verkoop. Vader heeft veel hulp uit de omgeving gehad. Anyway, kindjes zijn allemaal volwassen, hadden heel lang geen contact met moeders en moeder leeft gewoon haar leventje, ergens in het noorden des lands.
Ze was dus niet van de aardbodem verdwenen, en deze vrouw wel.
Haar identiteitsbewijs is verlopen en nooit meer vernieuwd, haar rijbewijs had ze niet meer opgehaald.
Het geval waar jij het over hebt leefde dus haar leven in het noorden van het land en was niet van de aardbodem verdwenen.

Van deze vrouw ontbreekt ieder spoor en heeft niemand meer iets vernomen na 2010. De kans dat ze nog leeft is heel klein.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:06:18 #56
405488 Kim-Holland
How can I make this about me?!
pi_216449536
Als ze een geïsoleerd leven leidde met weinig/geen vrienden is het natuurlijk wel een beetje raar dat ze uitgerekend op de dag dat ze verdween met vrienden in A'dam zou zijn geweest.

Sinds wanneer word je van speed suf?

Waarom moesten de kinderen naar een instelling na haar verdwijning waarvan niemand op de hoogte was?
Kiss my ass
pi_216449539
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Vroeger zat er bij mijn oudste een meisje in de klas, die een oudere en twee jongere zusjes had EN twee jongere broertjes. 6 kinderen totaal dus. Op een dag was zij vertrokken. Die man heeft zijn kinderen verder alleen grootgebracht en de oudste dochter heeft veel meegeholpen. Moeder had een nieuwe liefde, ergens in het noorden van het land.

Je bent niet verplicht om bij je partner te blijven. De plicht en verantwoordelijkheid richting je kinderen blijft bestaan, ongeacht of je gescheiden bent en of de kinderen bij de andere ouder wonen.

Dat je als moeder nooit meer contact hebt gezocht met je kinderen is natuurlijk wel gek. Maar het kan natuurlijk dat een drugsverslaafde nooit echt die moederliefde en band met de kinderen heeft gevoeld.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:07:57 #58
3542 Gia
User under construction
pi_216449553
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze was dus niet van de aardbodem verdwenen, en deze vrouw wel.
Haar identiteitsbewijs is verlopen en nooit meer vernieuwd, haar rijbewijs had ze niet meer opgehaald.
Het geval waar jij het over hebt leefde dus haar leven in het noorden van het land en was niet van de aardbodem verdwenen.

Van deze vrouw ontbreekt ieder spoor en heeft niemand meer iets vernomen na 2010. De kans dat ze nog leeft is heel klein.
Als ze inderdaad drugsverslaafd was en haar vriend heeft haar het huis uit gezet, omdat hij geen drugs bij de kinderen wilde, dan kan het best zo zijn dat ze in eerste instantie naar Antwerpen is vertrokken, daar iemand heeft leren kennen en samen naar Spanje verhuisd. Misschien, zoals iemand al opperde, is ze daar ooit dood gevonden, overdosis en als onbekend persoon begraven. Misschien heeft een foute vriend haar wel iets aangedaan.
Ik zie hier niet direct iets crimineels vanuit de vader van de kinderen. Als je iemand als vermist opgeeft, dan wil je die persoon terug hebben. Dat wilde hij niet. Good riddance. Nieuwe vriendin die helpt met de kinderen en wat pa betrof was dat het wel.

Mensen, zeker volwassenen, hebben gewoon het recht te verdwijnen. Als partner ben je niet verplicht daar aangifte van te doen, als je weet dat ze vrijwillig vertrokken is.

Overigens wisten ze in het geval dat ik beschreef ook heel lang niet waar ze was. Pas jaren later is er weer contact gekomen, toen de kinderen volwassen waren. En die stonden niet te springen om contact met de moeder die hun in de steek liet.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:10:17 #59
3542 Gia
User under construction
pi_216449575
quote:
5s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Als ze een geïsoleerd leven leidde met weinig/geen vrienden is het natuurlijk wel een beetje raar dat ze uitgerekend op de dag dat ze verdween met vrienden in A'dam zou zijn geweest.

Sinds wanneer word je van speed suf?

Waarom moesten de kinderen naar een instelling na haar verdwijning waarvan niemand op de hoogte was?
Waar heb je dat gelezen? Staat toch niet in het verhaal in de OP. Vader zou een nieuwe vriendin hebben.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:12:58 #60
3542 Gia
User under construction
pi_216449609
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:06 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Je bent niet verplicht om bij je partner te blijven. De plicht en verantwoordelijkheid richting je kinderen blijft bestaan, ongeacht of je gescheiden bent en of de kinderen bij de andere ouder wonen.

Dat je als moeder nooit meer contact hebt gezocht met je kinderen is natuurlijk wel gek. Maar het kan natuurlijk dat een drugsverslaafde nooit echt die moederliefde en band met de kinderen heeft gevoeld.
Er zijn mensen die zich willens en wetens aan die verantwoordelijkheid onttrekken en verdwijnen. Als de partner dan hulp krijgt uit de omgeving, familie en vrienden, en de zorg op die manier geregeld krijgt, dan is er geen haan die ernaar kraait.

Het komt veel meer voor dat een alleenstaande vrouw de vader van haar kinderen dwingt mee te betalen dan andersom. Ook al is dat recht er wel.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:22:16 #61
405488 Kim-Holland
pi_216449682
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Waar heb je dat gelezen? Staat toch niet in het verhaal in de OP. Vader zou een nieuwe vriendin hebben.
Zijn drie kinderen verbleven vijf jaar lang in een instelling. „Ik heb moeten vechten om die terug bij mij te krijgen”, gaat hij emotioneel verder. „Mensen wantrouwden mij sinds het verdwijnen van Heidi. Maar ik weet van mezelf dat ik de waarheid spreek.”
https://www.telegraaf.nl/(...)deel-van-het-verhaal
Kiss my ass
  maandag 27 januari 2025 @ 14:27:00 #62
3542 Gia
User under construction
pi_216449725
quote:
3s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:22 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zijn drie kinderen verbleven vijf jaar lang in een instelling. „Ik heb moeten vechten om die terug bij mij te krijgen”, gaat hij emotioneel verder. „Mensen wantrouwden mij sinds het verdwijnen van Heidi. Maar ik weet van mezelf dat ik de waarheid spreek.”
Ah, okay, thanks. Kan ik niet lezen, helaas.
Wie heeft die kinderen dan in die instelling geplaatst en waarom? Dan waren er toch autoriteiten op de hoogte van het vertrek van moeder? Lijkt me!
  maandag 27 januari 2025 @ 14:27:27 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216449734
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Een kennis van haar zegt dat haar partner zei dat ze naar Antwerpen was vertrokken toen ze vroeg waar ze was. En hij is nu weer aan het vertellen naar Spanje.
En hij had vrij snel na haar verdwijning een nieuwe vriendin die bij hem introk.
Klinkt als een Richard Harteveldje. Maar die bracht ook nog zijn eigen kinderen om.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 27 januari 2025 @ 14:28:06 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216449742
quote:

[..]
Zeker niet als ze net moeder zijn geworden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216449778
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:27 schreef Gia het volgende:

[..]
Ah, okay, thanks. Kan ik niet lezen, helaas.
Wie heeft die kinderen dan in die instelling geplaatst en waarom? Dan waren er toch autoriteiten op de hoogte van het vertrek van moeder? Lijkt me!
Nooit heeft hij nog iets van Heidi gehoord. „Ik heb naar aanwijzingen gezocht, maar heb nooit iets gevonden over wat er is gebeurd. Ik dacht eerst dat het wel zou goedkomen en dat ze zou terugkomen.” Hij diende nooit een klacht in, maar bracht naar eigen zeggen andere instanties zoals het kinderbijslagfonds op de hoogte van Heidi’s plotse verdwijnen.

Elders las ik dat ze bij de Gemeente in november 2010 was uitgeschreven maar dat niet duidelijk is door wie.
pi_216449808
Blijkbaar was Heidi een bijzonder gebakje:
Wat mij tegen de borst stoot, is dat het begin van het verhaal niet verteld wordt. Heidi is eigenlijk in het begin mijn pleegdochter geweest. Haar vader en de vader van mijn toenmalige vrouw waren schoolvrienden. Zij kwamen bij mij thuis op vakantie. In Merksem hadden ze een stadstuintje, wij hadden een grotere tuin. Mijn toenmalige vrouw belde me op een gegeven moment met de boodschap dat er problemen waren binnen het gezin van Heidi. Er was geen plaats in een instelling, en zo kwam ze bij ons wonen.”

Toen de relatie met zijn toenmalige vrouw stukliep, zorgde hij nog acht maanden voor Heidi, omdat er bij de instellingen lange wachtlijsten waren. „De familie van Heidi had haar de rug toegekeerd, maar ik kon dat niet over mijn hart krijgen. Ik was toen eind twintig geloof ik, Heidi was net achttien.”
  maandag 27 januari 2025 @ 14:33:26 #67
3542 Gia
User under construction
pi_216449810
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nooit heeft hij nog iets van Heidi gehoord. „Ik heb naar aanwijzingen gezocht, maar heb nooit iets gevonden over wat er is gebeurd. Ik dacht eerst dat het wel zou goedkomen en dat ze zou terugkomen.” Hij diende nooit een klacht in, maar bracht naar eigen zeggen andere instanties zoals het kinderbijslagfonds op de hoogte van Heidi’s plotse verdwijnen.

Elders las ik dat ze bij de Gemeente in november 2010 was uitgeschreven maar dat niet duidelijk is door wie.
We wachten het af. Mijn eerste vermoeden is dat ze ergens een overdosis heeft genomen en als Jane Doe de kist in is gegaan.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:36:09 #68
438527 MissButterflyy
pi_216449838
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat mij tegen de borst stoot, is dat het begin van het verhaal niet verteld wordt. Heidi is eigenlijk in het begin mijn pleegdochter geweest. Haar vader en de vader van mijn toenmalige vrouw waren schoolvrienden. Zij kwamen bij mij thuis op vakantie. In Merksem hadden ze een stadstuintje, wij hadden een grotere tuin. Mijn toenmalige vrouw belde me op een gegeven moment met de boodschap dat er problemen waren binnen het gezin van Heidi. Er was geen plaats in een instelling, en zo kwam ze bij ons wonen.”

Toen de relatie met zijn toenmalige vrouw stukliep, zorgde hij nog acht maanden voor Heidi, omdat er bij de instellingen lange wachtlijsten waren. „De familie van Heidi had haar de rug toegekeerd, maar ik kon dat niet over mijn hart krijgen. Ik was toen eind twintig geloof ik, Heidi was net achttien.”
Waar heb je dit vandaan? Dus van partner is ze nu ineens pleegdochter? Het wordt steeds vreemder.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:37:52 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216449851
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:33 schreef Gia het volgende:

[..]
We wachten het af. Mijn eerste vermoeden is dat ze ergens een overdosis heeft genomen en als Jane Doe de kist in is gegaan.
Mijn vermoeden is wat er vaak gebeurd in dit soort zaken: partner brengt zijn vrouw om.

Er wordt iets te makkelijk in de verhalen van de partner geloofd.

Wat voorbeelden van zaken waarbij de partner ook glashard loog over de whereabouts van zijn partner:
https://www.pzc.nl/binnen(...)ezinsmoord~ad7e565a/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Marion_en_Romy_van_Buuren
  maandag 27 januari 2025 @ 14:44:47 #70
405488 Kim-Holland
pi_216449927
Ook een beetje tegenstrijdig;

Uit de OP; Heidi heeft een moeilijke jeugd. Zodra ze 18 is, verhuist ze naar haar vriend in Balen en verbreekt ze alle contact met haar eigen familie

Telegraaf; Toen de relatie met zijn toenmalige vrouw stukliep, zorgde hij nog acht maanden voor Heidi, omdat er bij de instellingen lange wachtlijsten waren. De familie van Heidi had haar de rug toegekeerd, maar ik kon dat niet over mijn hart krijgen.
Kiss my ass
  Manager PR/Moderator maandag 27 januari 2025 @ 14:56:34 #71
269689 crew  Viv
pi_216450077
quote:
12s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Ook een beetje tegenstrijdig;

Uit de OP; Heidi heeft een moeilijke jeugd. Zodra ze 18 is, verhuist ze naar haar vriend in Balen en verbreekt ze alle contact met haar eigen familie

Telegraaf; Toen de relatie met zijn toenmalige vrouw stukliep, zorgde hij nog acht maanden voor Heidi, omdat er bij de instellingen lange wachtlijsten waren. De familie van Heidi had haar de rug toegekeerd, maar ik kon dat niet over mijn hart krijgen.
Heeft ie 14 jaar de tijd gehad om zijn verhaal kloppend te krijgen.. :')
  maandag 27 januari 2025 @ 15:02:51 #72
405488 Kim-Holland
pi_216450140
HLN; Op het moment dat N. Heidi leerde kennen via haar vader, was ze nog minderjarig. “Ze had het zeer moeilijk”, zegt N. “Ik was de enige die nog naar haar omkeek en ben haar meermaals gaan bezoeken in instellingen. Toen ze 18 werd, werd ze mijn pleegdochter en trok ze bij ons in, in het huis aan de Langvennen.

Telegraaf; Mijn toenmalige vrouw belde me op een gegeven moment met de boodschap dat er problemen waren binnen het gezin van Heidi. Er was geen plaats in een instelling, en zo kwam ze bij ons wonen.”
Toen de relatie met zijn toenmalige vrouw stukliep, zorgde hij nog acht maanden voor Heidi, omdat er bij de instellingen lange wachtlijsten waren.

:')
Kiss my ass
pi_216450143
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waar heb je dit vandaan? Dus van partner is ze nu ineens pleegdochter? Het wordt steeds vreemder.
Andersom als ik het goed begrijp eerst pleegdochter en toen partner. Maar sowieso warrig verhaal. Hij claimt ook geheugenverlies te hebben door een ongeval.

De kans dat ze dood is is wel groot natuurlijk. Ze heeft geen nieuwe id aangemeld sinds 2010 en nooit meer geld opgenomen of wat dan ook. Dat heb je toch wel nodig voor een nieuw leven.
Hoe groot is de kans dat je een vals id hebt plus genoeg geld om te verdwijnen en dat zonder eigen inkomen en amper sociale contacten?
No bitch to me
  maandag 27 januari 2025 @ 15:06:02 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216450174
Psychopaten (ik zeg niet dat hij er een is) en narcisten hebben meestal wel een neusje voor kwetsbare vrouwen die ze makkelijk kunnen isoleren.
  maandag 27 januari 2025 @ 15:16:18 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216450274
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:13 schreef Twiitch het volgende:
Vooral ook dat ze haar eigen familie heeft afgesneden meteen nadat ze bij die vent ging wonen. Klassiek grooming scenario. Als die vent haar niet heeft vermoord dan vreet ik mn schoenen op.
Dit idd.
Het ziet er naar uit dat hij haar van haar familie geïsoleerd heeft.
Als hij haar verdwijning direct gemeld had dan had ik hem het voordeel van de twijfel kunnen geven, naar 14 jaar lang niet melden dat je partner, en moeder van je kinderen verdwenen is, klopt van geen kant.

Ben benieuwd hoe hij de belastingaangiftes en dergelijke gedaan heeft, en wie er op de kinderen paste als hij werkte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 januari 2025 @ 15:20:33 #76
405488 Kim-Holland
pi_216450314
Hij ging samen met Heidi naar de huisarts. „Om meer informatie te krijgen over afkickklinieken. Zelf zag ze dat niet zitten, ze ontkende het probleem

“We gingen naar de huisarts, daar erkende ze voor het eerst dat ze een ‘werkpunt’ had.

Ik ben er wel uit, denk ik.😏
Wat een figuur.
Kiss my ass
  Manager PR/Moderator maandag 27 januari 2025 @ 15:26:11 #77
269689 crew  Viv
pi_216450376
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe hij de belastingaangiftes en dergelijke gedaan heeft
Zij was kennelijk al heel snel administratief geschrapt, dat zal de belastingaangifte (en veel andere rompslomp) wel vereenvoudigd hebben. Tja, als je toch zeker weet dat ze niet meer terugkomt.. :X
  maandag 27 januari 2025 @ 15:27:24 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216450398
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/01/27/heidi-de-schepper/

Denk niet dat Heidi nog leeft, en dat haar echtgenoot echt wel meer weet.
Bizar, 6 mei 2010 haar voorlopig rijbewijs afgehaald en in november 2010 ambtshalve geschrapt, wat alleen kan als er geconcludeerd wordt dat je minstens 6 maanden niet meer op het adres verblijft?

6 mei tot 6 november is 6 maanden... ben benieuwd hoe ze dat onderzocht hebben.

Dan dan dat drugsverhaal van die partner, echt... jonge kinderen, een partner met een drugsprobleem en nooit aan een bel getrokken, door niemand?
Ik geloof er geen bal van, sterker nog: waarschijnlijk hield hij haar zo kort dat ze helemaal geen mogelijkheid en geld had om drugs te kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 januari 2025 @ 15:30:57 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216450442
quote:

[..]
Het kan in NL vrijwel niet zoiets niet te melden, er is voor van alles beide ouders nodig, al was het alleen al om alleen het gezag over je kinderen te krijgen.

En ja, mijn jongste had ook een klasgenoot wiens moeder vertrokken is, maar daar kwam echt wel een hoop gedoe bij kijken voor de vader alleen het gezag over de kinderen had.
En dat heb je nodig anders kun je niet eens een ID-kaart voor je kind krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216450480
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bizar, 6 mei 2010 haar voorlopig rijbewijs afgehaald en in november 2010 ambtshalve geschrapt, wat alleen kan als er geconcludeerd wordt dat je minstens 6 maanden niet meer op het adres verblijft?

6 mei tot 6 november is 6 maanden... ben benieuwd hoe ze dat onderzocht hebben.

Dan dan dat drugsverhaal van die partner, echt... jonge kinderen, een partner met een drugsprobleem en nooit aan een bel getrokken, door niemand?
Ik geloof er geen bal van, sterker nog: waarschijnlijk hield hij haar zo kort dat ze helemaal geen mogelijkheid en geld had om drugs te kopen.
Volgens hem bracht ze de kinderen voor de zomervakantie naar zijn ouders en vertrok.
Dat zal dan zijn ouders “getuigen” gemaakt hebben voor de Belgische instanties.
  maandag 27 januari 2025 @ 15:35:16 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216450490
quote:

Dat is de man met wie ze vervolgens 3 kinderen kreeg en die het niet nodig vond haar verdwijning te melden?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216450491
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het kan in NL vrijwel niet zoiets niet te melden, er is voor van alles beide ouders nodig, al was het alleen al om alleen het gezag over je kinderen te krijgen.

En ja, mijn jongste had ook een klasgenoot wiens moeder vertrokken is, maar daar kwam echt wel een hoop gedoe bij kijken voor de vader alleen het gezag over de kinderen had.
En dat heb je nodig anders kun je niet eens een ID-kaart voor je kind krijgen.
Er is in België dus ook gewoon een procedure voor een 'ambtshalve' schrapping:
quote:
Zo'n ambtshalve schrapping gebeurt trouwens niet zomaar, daar gaat altijd een onderzoek van de politie aan vooraf. Die moet vastgesteld hebben dat ze effectief niet meer woonde op het opgegeven adres. Tegelijk moet er op dat moment geoordeeld zijn dat het geen onrustwekkende verdwijning was.

"Er wordt op dat moment een inschatting gemaakt, of de uitleg plausibel is. Op basis daarvan komt er verder onderzoek of wordt het dossier afgesloten. Na zo'n schrapping stopt het administratieve luik van de gemeente."
Of de politie heeft toen zijn werk niet gedaan (plausibel, want België :P ) of er is destijds vastgesteld dat het aannemelijk was dat ze niet meer in België verbleef.
pi_216450500
quote:
15s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Hij ging samen met Heidi naar de huisarts. „Om meer informatie te krijgen over afkickklinieken. Zelf zag ze dat niet zitten, ze ontkende het probleem

“We gingen naar de huisarts, daar erkende ze voor het eerst dat ze een ‘werkpunt’ had.

Wat een figuur.
Volgens de buren had hijzelf ook een werkpuntje:
Ook andere buurtbewoners bevestigen dat verhaal. Eén van hen waarschuwt zelf: ,,Hij is een gevaarlijke man met heel wat problemen en een kort lontje. Ik word toch niet genoemd, hé? Ik wil niet dat hij me komt opzoeken.”
pi_216450507
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Heel vreemd inderdaad.
pi_216450526
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is de man met wie ze vervolgens 3 kinderen kreeg en die het niet nodig vond haar verdwijning te melden?
Ja van zorgzaam naar keihard. Kan allemaal in België…

Edit:
Die kinderen zaten vervolgens vijf jaar in een instelling. Das volgens mij best lang als ze zo jong zijn.
  maandag 27 januari 2025 @ 15:40:30 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216450539
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:26 schreef Viv het volgende:

[..]
Zij was kennelijk al heel snel administratief geschrapt, dat zal de belastingaangifte (en veel andere rompslomp) wel vereenvoudigd hebben. Tja, als je toch zeker weet dat ze niet meer terugkomt.. :X
Wel raar dat je compleet geschrapt kunt worden, alleen omdat niet meer kan worden vastgesteld dat je op je laatst bekende adres woont.
Dan moet hij haar spullen vrijwel volledig geruimd hebben, bij een normale (vrijwillige) verdwijning is de kans groot dat het huis een half jaar later nog gewoon voorzien is van jouw spullen, alsof je morgen terus zou kunnen komen en verder zou kunnen leven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 januari 2025 @ 15:41:58 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216450550
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Volgens hem bracht ze de kinderen voor de zomervakantie naar zijn ouders en vertrok.
Dat zal dan zijn ouders “getuigen” gemaakt hebben voor de Belgische instanties.
De zomervakantie begint vroeg in België?
Dat is geen 6 maanden tot (en met) november lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216450571
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
De zomervakantie begint vroeg in België?
Dat is geen 6 maanden tot (en met) november lijkt me.
6 mei is de laatste registratie van leven, hoeft natuurlijk niet het moment te zijn dat ze is verdwenen.
pi_216450604
De verdwijning van Heidi De Schepper bleef veertien jaar lang onopgemerkt en dat roept toch vragen op. Niemand leek de toen 26-jarige mama van drie jonge kinderen te missen. Misdaadjournalist Faroek Özgünes beantwoordt de belangrijkste vragen en legt de link met een andere verdwijningszaak met wel héél opvallende gelijkenissen. “Ook zij verdween plots, nam alles mee en sinds 2008 werd niets meer van haar gehoord. En: het gebeurde op amper een paar kilometer van de plaats waar Heidi toen al woonde.”

Dus een tweede vermiste vrouw uit Balen in die tijd. Zat ook aan de drug en zat in de prostitutie.
https://p-magazine.com/nl(...)spot-met-verdwijning
  maandag 27 januari 2025 @ 15:51:12 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216450622
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:46 schreef Breekfast het volgende:

[..]
6 mei is de laatste registratie van leven, hoeft natuurlijk niet het moment te zijn dat ze is verdwenen.
Maar als haar partner stelt dat zij de kinderen voor de zomervakantie naar zijn ouders heeft gebracht en hij zijn ouders daarmee tot "getuigen" heeft gemaakt dat ze haar toen nog gezien hebben, dan is het wel raar dat er in november dat jaar al geconcludeerd zou zijn dat ze al minstens 6 maanden vertrokken was.

Los daarvan: als mijn man morgen verdwijnt dan zijn niet al zijn spullen over 6 maanden al uit ons huis, tenzij hij ze meegenomen heeft en vertrokken is.
Maar dan heb ik al een probleem zodra onze zoon een nieuwe ID-kaart nodig heeft.
Dus ja, als hij zijn boeltje pakt en vrijwillig vertrekt dan zullen er ook instanties zijn die dat moeten weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 januari 2025 @ 15:52:11 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216450636
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:49 schreef ootjekatootje het volgende:
De verdwijning van Heidi De Schepper bleef veertien jaar lang onopgemerkt en dat roept toch vragen op. Niemand leek de toen 26-jarige mama van drie jonge kinderen te missen. Misdaadjournalist Faroek Özgünes beantwoordt de belangrijkste vragen en legt de link met een andere verdwijningszaak met wel héél opvallende gelijkenissen. “Ook zij verdween plots, nam alles mee en sinds 2008 werd niets meer van haar gehoord. En: het gebeurde op amper een paar kilometer van de plaats waar Heidi toen al woonde.”

Dus een tweede vermiste vrouw uit Balen in die tijd. Zat ook aan de drug en zat in de prostitutie.
https://p-magazine.com/nl(...)spot-met-verdwijning
Geen toegang tot de link.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216450716
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Geen toegang tot de link.
Sigrid Dormaels werd het laatst gezien op 18 februari 2008. Die maandagochtend zou Sigrid haar koffers hebben gepakt bij haar vriend Rudi 'Boerke' N. in Olmen (Balen) en werd nooit meer teruggezien. ‘Boerke’ wordt later stevig verhoord. Zonder resultaat.

Getuigen zeggen dat ze wellicht werd opgehaald door iemand met een camionette. Ook al haar huisdieren verdwenen, een Engelse bulldog en een Malteser, haar kat, een fret, een hamster en enkele kooien met zebravinken en parkieten. Haar wagen, een blauwe Nissan Micra, werd later teruggevonden. Boerke had de wagen in het kanaal gedumpt.

Een vriendin vertelde dat op een avond iemand een varkenskop op de motorkap van Sigrids auto had gezet. Waar of niet waar?

Mediahuis: “De Truiense kapster stond bekend als Chloë, een vrouw van lichte zeden die haar diensten aanbood in de Kiewitse club Malibu, een bekende meedrinkzaak. Ze verdiende een aardig centje maar zou heel wat drugsschulden hebben gehad.”

Cru gesteld: als drugsverslaafde prostituee was ze in de Limburgse onderwereld beland. Werd dat haar fataal of leeft ze nog? Argument voor het laatste: een dode kan geen schulden terugbetalen.

“Sigrid kon het ene moment 5.000 euro hebben, maar de dag daarop was dat geld al op”, zegt haar moeder. Dure taxiritten, lijntjes coke, handtassen van Louis Vuitton... Het leven ging snel voor Sigrid, die alsmaar meer wegzakte in haar drugsverslaving, terwijl de schulden bij haar dealers zich opstapelden. “Maar Sigrid is niet altijd zo geweest”, gaat de moeder verder. “Ze was een goede kapster die in veel Truiense kapsalons uitstekend werk leverde.”

Alles veranderde toen ze met R.P. trouwde, een Italiaanse oplichter uit het Genkse, een kerel die met één been in de onderwereld stond. Zijn voornaam was in Chinese letters in haar zonnebankbruine hals getatoeëerd. Maar hij duwde Sigrid de prostitutie in en al snel dronk haar alter ego Chloë goedkope champagne in de Malibu in de Kiewitstraat.

Later wordt gezocht in de buurt van de woning van R.P.: tevergeefs. Uitgerekend op die dag in 2010 waarop hulpdiensten naar haar lichaam zochten op een terrein langs het Albertkanaal in Hasselt, is de vermiste Sigrid Dormaels bij verstek veroordeeld voor 'bedrieglijk onvermogen'.

Een getuige vertelde dat Sigrid mogelijk een nieuwe vriend had in West-Vlaanderen. De maanden voor haar verdwijning zou Sigrid ook vaak in Antwerpen hebben verbleven.

Xavier Lafosse, autohandelaar in Zutendaal, herinnert zich nog elk detail van Sigrids laatste bezoek: “Ze kwam haar wagen (een van haar wagens,td) verkopen, een BMW Z3, groen van kleur, 2800 cc, een automatic ,” somt hij voor Mediahuis op. “Ik vroeg haar waarom ze de auto van de hand deed. ‘Als ik hier blijf, word ik vermoord', antwoordde ze. ‘Maar Sigridje', zei ik, ‘wat ga je nu doen, zijt ge gek geworden?' Ik herinner me niet meer precies waar ze naartoe wilde, het was een land met ‘-esië' in, Tunesië of Indonesië. Is ze daar geraakt?

Sigrid heeft lang donkerbruin haar tot op de schouders en bruine ogen. Ze heeft een gebruinde huid en verscheidene tatoeages. Enkele chinese tekens in haar hals springen in het oog.
pi_216450817
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar als haar partner stelt dat zij de kinderen voor de zomervakantie naar zijn ouders heeft gebracht en hij zijn ouders daarmee tot "getuigen" heeft gemaakt dat ze haar toen nog gezien hebben, dan is het wel raar dat er in november dat jaar al geconcludeerd zou zijn dat ze al minstens 6 maanden vertrokken was.

Los daarvan: als mijn man morgen verdwijnt dan zijn niet al zijn spullen over 6 maanden al uit ons huis, tenzij hij ze meegenomen heeft en vertrokken is.
Maar dan heb ik al een probleem zodra onze zoon een nieuwe ID-kaart nodig heeft.
Dus ja, als hij zijn boeltje pakt en vrijwillig vertrekt dan zullen er ook instanties zijn die dat moeten weten.
Ik denk dat we niet al te hoge verwachtingen moeten hebben van de instanties. Als je ziet hoe het in Nederland soms al gruwelijk mis gaat, dan vraag ik mij af hoe dat in België gaat. Qua staatsinstellingen functioneert daar weinig naar mijn idee.
  maandag 27 januari 2025 @ 16:55:01 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216451320
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Sigrid Dormaels werd het laatst gezien op 18 februari 2008. Die maandagochtend zou Sigrid haar koffers hebben gepakt bij haar vriend Rudi 'Boerke' N. in Olmen (Balen) en werd nooit meer teruggezien. ‘Boerke’ wordt later stevig verhoord. Zonder resultaat.

Getuigen zeggen dat ze wellicht werd opgehaald door iemand met een camionette. Ook al haar huisdieren verdwenen, een Engelse bulldog en een Malteser, haar kat, een fret, een hamster en enkele kooien met zebravinken en parkieten. Haar wagen, een blauwe Nissan Micra, werd later teruggevonden. Boerke had de wagen in het kanaal gedumpt.

Een vriendin vertelde dat op een avond iemand een varkenskop op de motorkap van Sigrids auto had gezet. Waar of niet waar?

Mediahuis: “De Truiense kapster stond bekend als Chloë, een vrouw van lichte zeden die haar diensten aanbood in de Kiewitse club Malibu, een bekende meedrinkzaak. Ze verdiende een aardig centje maar zou heel wat drugsschulden hebben gehad.”

Cru gesteld: als drugsverslaafde prostituee was ze in de Limburgse onderwereld beland. Werd dat haar fataal of leeft ze nog? Argument voor het laatste: een dode kan geen schulden terugbetalen.

“Sigrid kon het ene moment 5.000 euro hebben, maar de dag daarop was dat geld al op”, zegt haar moeder. Dure taxiritten, lijntjes coke, handtassen van Louis Vuitton... Het leven ging snel voor Sigrid, die alsmaar meer wegzakte in haar drugsverslaving, terwijl de schulden bij haar dealers zich opstapelden. “Maar Sigrid is niet altijd zo geweest”, gaat de moeder verder. “Ze was een goede kapster die in veel Truiense kapsalons uitstekend werk leverde.”

Alles veranderde toen ze met R.P. trouwde, een Italiaanse oplichter uit het Genkse, een kerel die met één been in de onderwereld stond. Zijn voornaam was in Chinese letters in haar zonnebankbruine hals getatoeëerd. Maar hij duwde Sigrid de prostitutie in en al snel dronk haar alter ego Chloë goedkope champagne in de Malibu in de Kiewitstraat.

Later wordt gezocht in de buurt van de woning van R.P.: tevergeefs. Uitgerekend op die dag in 2010 waarop hulpdiensten naar haar lichaam zochten op een terrein langs het Albertkanaal in Hasselt, is de vermiste Sigrid Dormaels bij verstek veroordeeld voor 'bedrieglijk onvermogen'.

Een getuige vertelde dat Sigrid mogelijk een nieuwe vriend had in West-Vlaanderen. De maanden voor haar verdwijning zou Sigrid ook vaak in Antwerpen hebben verbleven.

Xavier Lafosse, autohandelaar in Zutendaal, herinnert zich nog elk detail van Sigrids laatste bezoek: “Ze kwam haar wagen (een van haar wagens,td) verkopen, een BMW Z3, groen van kleur, 2800 cc, een automatic ,” somt hij voor Mediahuis op. “Ik vroeg haar waarom ze de auto van de hand deed. ‘Als ik hier blijf, word ik vermoord', antwoordde ze. ‘Maar Sigridje', zei ik, ‘wat ga je nu doen, zijt ge gek geworden?' Ik herinner me niet meer precies waar ze naartoe wilde, het was een land met ‘-esië' in, Tunesië of Indonesië. Is ze daar geraakt?

Sigrid heeft lang donkerbruin haar tot op de schouders en bruine ogen. Ze heeft een gebruinde huid en verscheidene tatoeages. Enkele chinese tekens in haar hals springen in het oog.
Thnx, ben benieuwd of die N en de N van de dame waar dit topic over gaat dezelfde naam zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216451425
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 16:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Thnx, ben benieuwd of die N en de N van de dame waar dit topic over gaat dezelfde naam zijn...
Zat ik me ookal te bedenken :D
  maandag 27 januari 2025 @ 17:05:39 #96
405488 Kim-Holland
pi_216451448
quote:

[..]
Lijkt me niet, tenzij ¨Boerke¨ N. een zonnebank gekocht heeft na de verdwijning van Sigrid Dormaels.
Hij is hier te zien; Bekijk deze YouTube-video
Kiss my ass
pi_216451590
quote:

[..]
Ik kan nergens die naam vinden…
Maar het is daar wel een drugshol.

https://www.rtv.be/actual(...)et%20zijn%20minnares.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)oor-politie-kempenl/

[ Bericht 16% gewijzigd door ootjekatootje op 27-01-2025 17:51:37 ]
pi_216451730
Waarom gaat de school na veertien jaar nog proberen om contact met de moeder te krijgen?
pi_216451746
Er zijn best wat overeenkomsten tussen de dames:
Beiden uit Balen
Beiden namen ze hun spullen mee
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Beiden gingen uit in Antwerpen

En jong, dun en niet erg stabiel.
pi_216451750
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:33 schreef Idisrom het volgende:
Waarom gaat de school na veertien jaar nog proberen om contact met de moeder te krijgen?
Die jongste was twee toen ze verdween, dus is nu zestien. Die zit nog op een school, er staat ook niet dat het om de school gaat waar ze zelf de kinderen ging ophalen.
  Moderator maandag 27 januari 2025 @ 17:37:59 #101
382129 crew  Donna
pi_216451771
quote:

[..]
Dit wordt gewoon even op Fok! uitgevogeld. _O_
  maandag 27 januari 2025 @ 17:48:09 #102
405488 Kim-Holland
pi_216451865
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:33 schreef Idisrom het volgende:
“Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht. Daarom verwittigden ze, achter m’n rug, de politie.
Kiss my ass
  Moderator maandag 27 januari 2025 @ 18:08:52 #103
382129 crew  Donna
pi_216452113
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
“Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht. Daarom verwittigden ze, achter m’n rug, de politie.
Maar hoe werkt dat dan in België? Hoe komt school aan dat nummer van 14 jaar geleden?
Die moeder schijnt administratief niet meer te bestaan, dus hoezo komen haar gegevens voor in recente school systemen?
pi_216452130
https://www.demorgen.be/n(...)ps://www.google.com/

Deze cowboy verdween ook in mei 2010 uit Balen.
  maandag 27 januari 2025 @ 18:21:19 #105
405488 Kim-Holland
pi_216452227
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:08 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar hoe werkt dat dan in België? Hoe komt school aan dat nummer van 14 jaar geleden?
Die moeder schijnt administratief niet meer te bestaan, dus hoezo komen haar gegevens voor in recente school systemen?
Dat weet ik niet.
Kiss my ass
pi_216452249
quote:

[..]
Is ook al verhoord:
[..]

Riiiiiiiiiight

Ik zet mijn geld in op 'hij heeft haar vermoord'.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 27 januari 2025 @ 18:31:48 #107
405488 Kim-Holland
pi_216452350
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:08 schreef Donna het volgende:

[..]
“Het CLB heeft dit alles in gang gestoken”, zegt hij. “Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht.

Het CLB zal het wel weten. Waarschijnlijk hadden zij de gegevens nog. En wie weet heeft kind wel iets in vertrouwen losgelaten op school?

[ Bericht 7% gewijzigd door Kim-Holland op 27-01-2025 18:37:48 ]
Kiss my ass
  maandag 27 januari 2025 @ 20:35:59 #108
405488 Kim-Holland
pi_216454219
Faroek spreekt met ex-partner Heidi De Schepper

https://www.hln.be/videos(...)-de-schepper-1099785

Zo te zien heeft hij ook de zonnebank van de hand gedaan. :?

Ex-partner van Heidi De Schepper (26) herinnert zich plots meer: “Ik heb haar slechtste foto’s bewaard om aan de kinderen te tonen”
https://www.hln.be/binnen(...)n-te-tonen~ad7701b1/
:{
Kiss my ass
  maandag 27 januari 2025 @ 20:40:35 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216454270
De slechtste foto's bewaard, met een verhaaltje erbij alsof ze als een vercokete junk op die foto's staat, en vervolgens zie je wat foto's van een hele normale jonge moeder?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216454275
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:35 schreef Kim-Holland het volgende:

Ex-partner van Heidi De Schepper (26) herinnert zich plots meer: “Ik heb haar slechtste foto’s bewaard om aan de kinderen te tonen”
Fouten vrienden in het drugsmilieu.

En de link naar Spanje is dus dat haar moeder Spaanse is.
pi_216454314
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:40 schreef Leandra het volgende:
De slechtste foto's bewaard, met een verhaaltje erbij alsof ze als een vercokete junk op die foto's staat, en vervolgens zie je wat foto's van een hele normale jonge moeder?
Natuurlijk heeft Fanoek ook naar die foto’s gevraagd om dat te verifiëren…
O nee, het is een Belg.

Edit
Waarom maakt je zulke foto’s van je geliefde?
  maandag 27 januari 2025 @ 20:47:28 #112
405488 Kim-Holland
pi_216454338
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Fouten vrienden in het drugsmilieu.

En de link naar Spanje is dus dat haar moeder Spaanse is.
Ben je nu in de war met Sigrid Dormaels?
Kiss my ass
pi_216454363
quote:
5s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:47 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ben je nu in de war met Sigrid Dormaels?
Nee, zie dat interview wat je net zelf post. Daar wordt dat besproken.

Edit:
Ze had dus blijkbaar toch vrienden, wel foute maar dus contact met anderen.
  maandag 27 januari 2025 @ 20:52:47 #114
405488 Kim-Holland
pi_216454383
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, zie dat interview wat je net zelf post. Daar wordt dat besproken.
Jep. Ik geloof er geen reet van. Jij wel?
Kiss my ass
pi_216454420
Pfoe dit gaat een gevalletje worden waarbij iedereen weet dat die gozer haar vermoord heeft; maar niemand hem erop kan pakken..

Hopelijk vind justitie toch ergens iets van bewijs.

[ Bericht 1% gewijzigd door The-BFG op 27-01-2025 21:12:26 ]
pi_216454429
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Jep. Ik geloof er geen reet van. Jij wel?
Dit kan twee kanten op.

1 hij liegt en heeft haar wat aangedaan
2 zij is inderdaad vertrokken met een fout persoon, net als die Sigrid.

Geen idee, maar ik geloof niet in zelfmoord aangezien ze al haar spullen meegenomen had en die kinderen bij zijn ouders gebracht had. Als hij de waarheid spreekt, kan ik me voorstellen dat hij ondertussen pislink op haar is.
  maandag 27 januari 2025 @ 21:03:24 #117
405488 Kim-Holland
pi_216454508
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit kan twee kanten op.

1 hij liegt en heeft haar wat aangedaan
2 zij is inderdaad vertrokken met een fout persoon, net als die Sigrid.

Geen idee, maar ik geloof niet in zelfmoord aangezien ze al haar spullen meegenomen had en die kinderen bij zijn ouders gebracht had. Als hij de waarheid spreekt, kan ik me voorstellen dat hij ondertussen pislink op haar is.
Ik ga voor 1.

Parket onderzoekt twintigtal tips na opsporingsbericht voor vermiste Heidi De Schepper uit Balenhttps://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250127_95802383

Hopelijk zitten er bruikbare tips bij.
Kiss my ass
  maandag 27 januari 2025 @ 21:18:18 #118
438527 MissButterflyy
pi_216454669
Viespeuk. Dus hij bezwangert zijn pleegdochter en gaat daar uiteindelijk mee verder. Een heel vreemd verhaal is het. :{
pi_216455230
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Beiden uit Balen
Drugsgebruik
Gesloten wereldje

Dat kan van A tot Z gelogen zijn. Omdat hij dat verhaal kent en het slim is om het daarop te laten lijken.
pi_216455362
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Viespeuk. Dus hij bezwangert zijn pleegdochter en gaat daar uiteindelijk mee verder. Een heel vreemd verhaal is het. :{
Die gozer was zelf toen eind 20, zij 18.

pi_216455367
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 22:09 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]
Dat kan van A tot Z gelogen zijn. Omdat hij dat verhaal kent en het slim is om het daarop te laten lijken.
Zeker
pi_216455406
Jozef Fritzel, die zaak kwam in 2008 naar buiten.
Natascha Kampusch, bevrijdde zichzelf in 2006.

Iedereen weet wat Detroux deed.

Er zijn in dat dorp drie personen vermist geraakt binnen 2 jaar en niets meer van terug gevonden.
Allerdrie een link naar drugs. Ik vind dat best vreemd.
  Moderator maandag 27 januari 2025 @ 22:29:37 #123
382129 crew  Donna
pi_216455410
quote:
5s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:31 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
“Het CLB heeft dit alles in gang gestoken”, zegt hij. “Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht.

Het CLB zal het wel weten. Waarschijnlijk hadden zij de gegevens nog. En wie weet heeft kind wel iets in vertrouwen losgelaten op school?

[ afbeelding ]
Top gevonden!
pi_216455431
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:35 schreef Kim-Holland het volgende:

Waarom wil hij nu juist de slechtste foto's bewaren om tee tonen aan zijn kinderen? Ik zou denken dat juist de liefdevolle foto's van moeder en kind samen de meest waardevolle zijn om te laten zien door de jaren heen. Als in: er werd heel van je gehouden door je moeder al is zij hier niet. Haar probleem is haar de baas geworden maar de liefde er niet minder om. Dat zou je toch mee willen geven aan een kind.
En voor gezegd wordt dat het misschien niet zo was, hij zei dat ze leefde voor de kinderen. En ook dat ze speciaal verse groente en fruit maakte ipv potjes e.d.
Slechtste foto's kan je ook bewaren om je verhaal te ondersteunen als je weet dat je een verhaal hebt te verkopen.
Hoeft niet, kan wel.
pi_216455670
Wat ik niet snap aan die CLB:

Als ze al 14 jaar weg is, waarom staat ze dan in de contactinformatie?
De school waar ze op zaten zou het moeten weten. Daar zou je wel een wijziging van contactinformatie verwachten. En zo niet: In de tussentijd moeten ze van school gewisseld zijn (middelbare), dus dan geef je haar niet meer op als contactpersoon. (Met ook nog eens een 10 jaar oud telefoonnummer die je vast ook zelf al tot in den treure hebt geprobeerd en wat tot niks leidt)
En als CLB een grote instantie is hoe kan het dat ze geen link naar het bevolkingsregister hebben. Wanf de andere instanties weten het wel.

En als de kinderen zo lang ergens intern? (een instantie?) hebben gezeten (5 jaar?) zou je ook nog eens verwachten dat dit niet het eerste begeleidingsmoment is van een van de kinderen.

Hoe dan ook, het CLB zoekt contact met de moeder (vind ik dus vaag, want waarom is ze contactpersoon), vervolgens lukt dat niet en dan bellen ze meteen de politie. Dat is ook raar.
Er zijn wel meer kinderen waarvan 1 ouder niet in beeld is en daar bellen ze heus niet gelijk de politie voor.
Bovendien ga je als je iemand niet te pakken krijgt eerst eens navraag doen lijkt me.
Dat zou bij kind kunnen zijn. En daar kwam dan iets uit waar het CLB zich niet senang bij voelde of was er voor hen een andere reden om de politie te bellen. Al dan niet steunend op eerdere signalen, contact, gedrag, spijbelervaring etc

Maar goed, ik ken het CLB niet. Misschien is dit voor een Belg allemaal volstrekt verklaarbaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dehelerambam op 27-01-2025 23:05:48 ]
pi_216455707
Tegen de krant Het Laatste Nieuws zegt de vader te vermoeden dat de vrouw in Spanje zou wonen. Dezelfde krant sprak ook met een vriendin van Heidi uit 2010. Zij had destijds navraag gedaan over de plotselinge verdwijning, maar de man zou gezegd hebben dat ze ’naar Antwerpen’ was. „Maar Heidi was zó trots op haar kinderen. Echt een moedertje. Ik kon niet geloven dat zij haar kinderen zomaar achter zou laten,” zegt ze tegen HLN. Later probeerde ze tevergeefs Heidi te zoeken op social media en gaf het op; tot ze het recente opsporingsbericht zag.

https://www.telegraaf.nl/(...)politie-wel-in-actie

Er was dus blijkbaar nog een vriendin, welke naar Heidi gezocht heeft toen.
  maandag 27 januari 2025 @ 23:46:19 #127
438527 MissButterflyy
pi_216455985
Hij weet niet eens meer wanneer ze precies vermist raakte. Dat is toch ook wel bizar. Zoiets vergeet je niet. Je weet precies welke dag, zelfs 14 jaar later.
Hij praat over haar alsof ze een kennis is die hij ooit heeft gekend ipv de moeder van zijn kinderen.
pi_216456094
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 23:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij weet niet eens meer wanneer ze precies vermist raakte. Dat is toch ook wel bizar. Zoiets vergeet je niet. Je weet precies welke dag, zelfs 14 jaar later.
Hij praat over haar alsof ze een kennis is die hij ooit heeft gekend ipv de moeder van zijn kinderen.
Ik denk dat deze mensen zeer zwak begaafd zijn.

Ook omdat die kinderen vijf jaar in een instelling gezeten hebben. Dat kan blijkbaar ook zonder dat er iemand aan de bel trekt, of mensen van de instelling namen aan dat die nieuwe vriendin (al na zes maanden) de biologische moeder was.

Edit
Kinderen naar instelling, gesprekken met vader en nieuwe vriendin.
Een andere medewerker doet de administratie en vraagt kopie ID ouders, die van Heidi was nog geldig.
N stuurt de ID kopieën op, niemand stelt vragen. Logisch.
pi_216456339
Arme kinderen😥 Zo triest.
Geen leerkracht. Geen ouders van vriendjes. In een instelling. o|O
Niemand stelt vragen?!

Het gebeurde ook in Nederland. Dat een vader zo veel jaren zijn gezin buiten de werkelijkheid hield.
  Manager PR/Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 08:29:44 #130
269689 crew  Viv
pi_216456646
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 22:33 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]
Waarom wil hij nu juist de slechtste foto's bewaren om tee tonen aan zijn kinderen? Ik zou denken dat juist de liefdevolle foto's van moeder en kind samen de meest waardevolle zijn om te laten zien door de jaren heen. Als in: er werd heel van je gehouden door je moeder al is zij hier niet. Haar probleem is haar de baas geworden maar de liefde er niet minder om. Dat zou je toch mee willen geven aan een kind.
En voor gezegd wordt dat het misschien niet zo was, hij zei dat ze leefde voor de kinderen. En ook dat ze speciaal verse groente en fruit maakte ipv potjes e.d.
Slechtste foto's kan je ook bewaren om je verhaal te ondersteunen als je weet dat je een verhaal hebt te verkopen.
Hoeft niet, kan wel.
Ik vind dat ook echt heel apart. Die kinderen zijn hun moeder kwijt, dat is al erg genoeg. Waarom zou een vader zout in de wonde strooien met zulke foto's? :?

Ik denk eerder dat die foto's helemaal niet bestaan. Dat zij bovendien helemaal niet aan de drugs zat. Dat dit allemaal onderdeel is van zijn verklaring voor het feit dat zij verdwenen is en hij haar nooit als vermist heeft opgegeven.
pi_216456686
Dat is Balen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:41:17 #132
438527 MissButterflyy
pi_216456725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik vind dat ook echt heel apart. Die kinderen zijn hun moeder kwijt, dat is al erg genoeg. Waarom zou een vader zout in de wonde strooien met zulke foto's? :?

Ik denk eerder dat die foto's helemaal niet bestaan. Dat zij bovendien helemaal niet aan de drugs zat. Dat dit allemaal onderdeel is van zijn verklaring voor het feit dat zij verdwenen is en hij haar nooit als vermist heeft opgegeven.
Hij heeft ook vanalles geregeld dat het kindergeld van haar rekening naar zijn rekening werd overgeschreven.
En wie haar geschrapt heeft als inwoner een half jaar na haar verdwijning kunnen ze niet meer achterhalen nu. :') die gegevens worden 5 jaar later vernietigt.

De politie meldt dat ze in ieder geval tientallen tips binnen hebben van mensen die Heidi toch wel gekend hebben en er zal dus wel meer info bekend worden.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:26:31 #133
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216457423
quote:
Beiden uit Balen
Drugsgebruik
Gesloten wereldje

Het is hier geen BNW. En dat drugsgebruik kan nog steeds een zwetsverhaal zijn om een moord te verhullen.
pi_216457455
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Het is hier geen BNW. En dat drugsgebruik kan nog steeds een zwetsverhaal zijn om een moord te verhullen.
Alles kan, ze kan morgen ook opbellen vanuit Spanje. We gaan het zien.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:52:22 #135
405488 Kim-Holland
pi_216459942
Is deze al langsgekomen?

¨Ex-vriend is wel degelijk een moordverdachte¨
https://www.hln.be/video/(...)ls-verdachte-1099822
Kiss my ass
  dinsdag 28 januari 2025 @ 15:06:29 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460074
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Alles kan, ze kan morgen ook opbellen vanuit Spanje. We gaan het zien.
Nou, als hij haar ID nog had en een kopie daarvan aan de instelling heeft doorgegeven dan is die kans nog kleiner dan hij al was als ze dat ID wel bij zich zou hebben gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460092
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is deze al langsgekomen?

Volgens mij is alleen statistisch de partner altijd wel verdacht maar ja dat is nog geen bewijs helaas.

Al hebben ze Volgens mij in België jury rechtspraak dus je zou zonder concreet bewijs kunnen veroordelen :P
Moet je alleen wel een heel goed verhaal hebben ervoor.
No bitch to me
pi_216460126
Die kerel heeft haar gewoon vermoord natuurlijk.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 15:16:51 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460158
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is deze al langsgekomen?

In juni, vlak voor de schoolvakantie, op een vrijdag de kinderen bij zijn ouders afgezet en in novemer al geschrapt wegens "al 6 maanden niet meer woonachtig", zelfs dat verhaal kan hij niet eens kloppend maken.
Minstens een maand te vroeg die schrapping aangevraagd, waarbij het nog maar de vraag is hoe snel dat gecontroleerd wordt als je bij de gemeente meldt dat iemand niet meer op jouw adres woont.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460226
Tijd om dat bosperceel achter haar huis op de langvennen eens beter te gaan bekijken…
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:16:02 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460524
Nou, als ze de kinderen bij zijn ouders heeft gedropt met de woorden "ik ga weg" en ze had een rugtas bij zich, dan is het op z'n minst vreemd dat de gezamenlijke woning volledig van haar spullen ontdaan was.
En dat ze ook niet met de auto wegging, terwijl ze wel een auto had.
Ze had een auto, ze had vrij zeker meer spullen dan wat in een rugtas past en 5 maanden later is er al niets meer in de gezamenlijke woning waaruit blijkt dat zij er ook nog zou wonen? Waar zijn die spullen dan? Niet in haar rugtas.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:16 schreef Leandra het volgende:
Nou, als ze de kinderen bij zijn ouders heeft gedropt met de woorden "ik ga weg" en ze had een rugtas bij zich, dan is het op z'n minst vreemd dat de gezamenlijke woning volledig van haar spullen ontdaan was.
En dat ze ook niet met de auto wegging, terwijl ze wel een auto had.
Ze had een auto, ze had vrij zeker meer spullen dan wat in een rugtas past en 5 maanden later is er al niets meer in de gezamenlijke woning waaruit blijkt dat zij er ook nog zou wonen? Waar zijn die spullen dan? Niet in haar rugtas.
Waar las jij dat ze “al” haar spullen had meegenomen?

Merkwaardig is wel dat een junk juist haar drugs thuis laat liggen… die heeft N bewaard om aan zijn kinderen te kunnen laten zien.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:22:57 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waar las jij dat ze “al” haar spullen had meegenomen?

Merkwaardig is wel dat een junk juist haar drugs thuis laat liggen… die heeft N bewaard om aan zijn kinderen te kunnen laten zien.
Nou, er werd in november 2010 geconcludeerd dat ze er niet meer woonde, ergo; dan moeten haar spullen weg zijn geweest....

Als ik morgen vertrek met een rugtas, dan moet mijn man echt wel zijn best doen om het er over een paar maanden uit te laten zien alsof ik hier niet meer woon.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:23:47 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460571
Plus:
quote:
Beiden uit Balen
Drugsgebruik
Gesloten wereldje

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, er werd in november 2010 geconcludeerd dat ze er niet meer woonde, ergo; dan moeten haar spullen weg zijn geweest....

Als ik morgen vertrek met een rugtas, dan moet mijn man echt wel zijn best doen om het er over een paar maanden uit te laten zien alsof ik hier niet meer woon.
Wat zou je meer meenemen dan een tas met kleren, wat sieraden en make-up?
Die Sigrid nam de beesten mee, volgens mij liet ze de inboedel staan.

Vergeet niet dat ze bij hem introk op hele jonge leeftijd, ik denk niet dat die veel eigendommen had.
Niet meer dan in een tas paste.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:43:14 #146
405488 Kim-Holland
pi_216460695
Ik zou iig de auto hebben meegenomen, zelfs als ik het voorlopig rijbewijs niet tot mijn beschikking had. :W
Kiss my ass
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:48:21 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat zou je meer meenemen dan een tas met kleren, wat sieraden en make-up?
Die Sigrid nam de beesten mee, volgens mij liet ze de inboedel staan.

Vergeet niet dat ze bij hem introk op hele jonge leeftijd, ik denk niet dat die veel eigendommen had.
Niet meer dan in een tas paste.
Mwah, inmiddels was ze al zo'n 8 jaar bij hem en had ze 3 kinderen gekregen, zelfs qua kleding zal ze meer hebben gehad dan wat er in een rugtas past.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:49:52 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460740
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou iig de auto hebben meegenomen, zelfs als ik het voorlopig rijbewijs niet tot mijn beschikking had. :W
Ik denk overigens dat dat rijbewijs wel een van de oorzaken was dat eea fout ging, een rijbewijs is zelfstandigheid, en sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460798
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik had de kinderen meegenomen…
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:00:39 #150
405488 Kim-Holland
pi_216460817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk overigens dat dat rijbewijs wel een van de oorzaken was dat eea fout ging, een rijbewijs is zelfstandigheid, en sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan.
Ze mocht hem zeker alleen gebruiken om boodschappen te doen en de kind[eren] van en naar school brengen en ik denk ook dat hij zelf het voorlopig rijbewijs op haar naam heeft opgehaald en dus niet in haar bezit was.
Kiss my ass
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:02:52 #151
405488 Kim-Holland
pi_216460830
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik had de kinderen meegenomen…
Ja, ook. Waarschijnlijk was ze dat ook van plan maar heeft ze de kans niet meer gekregen.
Kiss my ass
pi_216461642
quote:
15s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:

Wat een figuur.
Kan die huisarts bevestigen dat zij daar een afspraak had? Of is dat beroepsgeheim?
pi_216461655
Al in de Zwitserse Alpen gezocht?
pi_216461665
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:36 schreef Cockwhale het volgende:
Al in de Zwitserse Alpen gezocht?
:+
pi_216461676
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.demorgen.be/n(...)ps://www.google.com/

Deze cowboy verdween ook in mei 2010 uit Balen.
Die ligt wellicht tussen de hooiBalen.
pi_216461702
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ja, ook. Waarschijnlijk was ze dat ook van plan maar heeft ze de kans niet meer gekregen.
Lijkt mij ook. Wat ik hierover las is dat haar vriend haar voor de keuze stelde. Of stoppen met drugs of oprotten.
En ze kan natuurlijk ook zelfmoord gepleegd hebben of een of ander ongeluk waarbij ze het leven liet.

Ik vind het een heel raar verhaal.
En ook neem ik de verhalen van de buren over die vriend dat hij zo'n agressief mannetje zou zijn, ook maar even met een korreltje zout.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:29:11 #157
405488 Kim-Holland
pi_216464678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kan die huisarts bevestigen dat zij daar een afspraak had? Of is dat beroepsgeheim?
Hier staat mogelijk het antwoord.
https://libstore.ugent.be(...)924_2021_0001_AC.pdf
Kiss my ass
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:39:08 #158
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216464775
Och, de femistazi is ook weer aanwezig.

Dat wordt weer smullen :X
Heel veel sambal
pi_216465471
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:29 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Hier staat mogelijk het antwoord.
https://libstore.ugent.be(...)924_2021_0001_AC.pdf
Er zijn enkele uitzonderingen waarin het misschien mogelijk is.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 23:45:06 #160
438527 MissButterflyy
pi_216465473
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:39 schreef Nyamuk het volgende:
Och, de femistazi is ook weer aanwezig.

Dat wordt weer smullen :X
:?
pi_216465520
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Lijkt mij ook. Wat ik hierover las is dat haar vriend haar voor de keuze stelde. Of stoppen met drugs of oprotten.
En ze kan natuurlijk ook zelfmoord gepleegd hebben of een of ander ongeluk waarbij ze het leven liet.

Ik vind het een heel raar verhaal.
En ook neem ik de verhalen van de buren over die vriend dat hij zo'n agressief mannetje zou zijn, ook maar even met een korreltje zout.
En een week eerder bracht hij haar nog liefdevol naar de huisarts om over het drugsprobleem te praten…
  woensdag 29 januari 2025 @ 00:13:25 #162
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216465698
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:00 schreef LXIV het volgende:
Meest logische. Feit dat die malse vent geen aangifte heeft gedaan is een gigantische red flag.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Manager PR/Moderator woensdag 29 januari 2025 @ 00:16:37 #163
269689 crew  Viv
pi_216465720
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Beroepsgeheim. De huisarts mag dat bij hoge uitzondering doorbreken, namelijk bij een "conflict van plichten". Tenminste, zo werkt het in Nederland. Maar ik denk niet dat er hier een conflict van plichten is.
  woensdag 29 januari 2025 @ 00:18:48 #164
13462 BansheeBoy
pi_216465735
quote:
Heeft het een niet met het ander te maken. Een dame van 18 in huis. 1 + 1 = 2

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216465753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 00:16 schreef Viv het volgende:

[..]
Beroepsgeheim. De huisarts mag dat bij hoge uitzondering doorbreken, namelijk bij een "conflict van plichten". Tenminste, zo werkt het in Nederland. Maar ik denk niet dat er hier een conflict van plichten is.
Geldt dat ook in de situatie als zij helemaal niet bij haar huisarts is geweest en die huisarts nu in de krant leest dat hij beweert van wel?
  woensdag 29 januari 2025 @ 00:23:39 #166
438527 MissButterflyy
pi_216465761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 00:16 schreef Viv het volgende:

[..]
Geen idee. Misschien kan de politie en officier van justitie in het kader van het onderzoek wel meer bereiken.
Het zou wel heel krom zijn als belangrijke zaken, zoals wat er met haar is gebeurd, ivm het beroepsgeheim dan maar onduidelijk blijven.

Ben benieuwd of we binnenkort nog meer horen over deze zaak of dat er verder niet veel meer gebeurd.
Ik snap niet dat niemand zich echt verantwoordelijk voelt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Een Belgische burgemeester stond met een grote grijns op haar gezicht te beweren dat mensen het recht hebben om te verdwijnen en dat niet meer achterhaald kan worden wie haar had geschrapt als burger in België bij de gemeente.
pi_216465786
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 00:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Geen idee. Misschien kan de politie en officier van justitie in het kader van het onderzoek wel meer bereiken.
Het zou wel heel krom zijn als belangrijke zaken, zoals wat er met haar is gebeurd, ivm het beroepsgeheim dan maar onduidelijk blijven.

Ben benieuwd of we binnenkort nog meer horen over deze zaak of dat er verder niet veel meer gebeurd.
Ik snap niet dat niemand zich echt verantwoordelijk voelt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Een Belgische burgemeester stond met een grote grijns op haar gezicht te beweren dat mensen het recht hebben om te verdwijnen en dat niet meer achterhaald kan worden wie haar had geschrapt als burger in België bij de gemeente.
Ik wilde het grapje maken dat ze misschien net seks had gehad op een toren, maar die burgemeester is later vermoord. :X
  Manager PR/Moderator woensdag 29 januari 2025 @ 09:09:01 #168
269689 crew  Viv
pi_216466846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Geldt dat ook in de situatie als zij helemaal niet bij haar huisarts is geweest en die huisarts nu in de krant leest dat hij beweert van wel?
Volgens de uitleg van de KNMG over een conflict van plichten, dreigt er dan ernstige schade die alleen te voorkomen is door het beroepsgeheim te doorbreken:
quote:
Heeft de arts informatie over een patiënt die hij vanwege zijn beroepsgeheim niet mag prijsgeven maar kan doorbreking van het beroepsgeheim ernstige schade voor die ander of voor de patiënt zelf voorkomen, dan kan er sprake zijn van een conflict van plichten. De arts staat dan voor de keuze tussen zijn beroepsgeheim en het voorkomen van ernstige schade.
In dit geval is daar geen sprake van. Als er sprake is van ernstige schade, dan is die waarschijnlijk al 14 jaar geleden ontstaan.

(Nogmaals, dit zijn de principes in Nederland, ik weet niet of er verschillen zijn met België.)
  woensdag 29 januari 2025 @ 09:36:32 #169
405488 Kim-Holland
pi_216467042
Moeder van verdwenen Sigrid Dormaels (38): “Mijn dochter en Heidi hadden allebei een drugsprobleem, dat is misschien hun einde geworden”

Acht kilometer van elkaar woonden ze: Heidi De Schepper (26) en Sigrid Dormaels (38), twee knappe jonge vrouwen uit Balen, die respectievelijk in 2010 en 2008 op mysterieuze wijze verdwenen. Volgens Martine, mama van Sigrid, is het niet ondenkbaar dat dezelfde drugsdealer achter beide zaken zit.

Helaas alleen voor abonnees.
https://www.hln.be/binnen(...)e-geworden~a0ab2d19/

Ik vind niet dat deze twee vrouwen met elkaar te vergelijken zijn qua manier van leven en ik geloof er ook niet in dat Heidi zwaar verslaafd was, en zo wel dan geloof ik nog eerder dat haar vent haar zelf de drugs heeft toegediend.
Hij zou wel de dealer kunnen zijn.. :X
Kiss my ass
  woensdag 29 januari 2025 @ 09:46:17 #170
405488 Kim-Holland
pi_216467124
Dat ze door haar vader misbruikt zou zijn geweest -volgens de ex- had ik ook niet eerder gelezen.
https://www.gva.be/cnt/dmf20250126_96253291

Kiss my ass
  woensdag 29 januari 2025 @ 09:49:06 #171
438527 MissButterflyy
pi_216467144
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat ze door haar vader misbruikt zou zijn geweest -volgens de ex- had ik ook niet eerder gelezen.

[ afbeelding ]
Hele rare situatie.
Hij heeft vast ook misbruik gebruikt van haar. Hup, meteen al een kind van hem toen ze amper 19 was.
  woensdag 29 januari 2025 @ 09:52:11 #172
405488 Kim-Holland
pi_216467168
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hele rare situatie.
Hij heeft vast ook misbruik gebruikt van haar. Hup, meteen al een kind van hem toen ze amper 19 was.
Het zou mij niet verbazen.
Kiss my ass
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:46:25 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216467685
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Misschien heeft-ie haar daarom vermoord.
  woensdag 29 januari 2025 @ 11:04:52 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216467930
Deze kan tr. naar [CRI]
  woensdag 29 januari 2025 @ 11:13:04 #175
438527 MissButterflyy
pi_216468021
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
Deze kan tr. naar [CRI]
Daar loopt toch ook een topic?
pi_216469031
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
Deze kan tr. naar [CRI]
Het is officieel nog geen CRI toch? Ze kan bij wijze van spreken morgen de telefoon oppakken en de politie bellen.
pi_216469089
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:46 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.gva.be/cnt/dmf20250126_96253291

[ afbeelding ]
En is die klacht ooit in behandeling genomen door de politie?
pi_216469133
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Daar loopt toch ook een topic?
Yup.
  woensdag 29 januari 2025 @ 12:49:41 #179
405488 Kim-Holland
pi_216469302
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En is die klacht ooit in behandeling genomen door de politie?
Eén moment, dat ga ik ze even vragen.
Kiss my ass
pi_216469309
Heidi zou volgens N dus zijn weggelopen maar de drugs thuis hebben laten liggen, want die heeft hij bewaard. Om het aan zijn kinderen te laten zien.
Die drugs is dus 14 jaar oud, zouden ze dat kunnen onderzoeken? Of de drugs daadwerkelijk zou oud is?
pi_216469321
quote:
5s.gif Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Eén moment, dat ga ik ze even vragen.
:D
  woensdag 29 januari 2025 @ 13:06:22 #182
405488 Kim-Holland
pi_216469493
Als het misbruikverhaal waar is waarom zou Heidi dan naar een instelling moeten? En waarom zou haar familie haar daarvoor moeten laten vallen? Dat zou toch gek zijn?
Wat ook gek is dat je helemaal niks hoort van Heidi's familie.
Kiss my ass
  woensdag 29 januari 2025 @ 13:10:17 #183
13462 BansheeBoy
pi_216469525
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 12:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Yup.
Graag hier verder maar zonder conspiracy onzin. Thanks.

woensdag 29 januari 2025 @ 13:10:22 #184
438527 MissButterflyy
pi_216469526
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Als het misbruikverhaal waar is waarom zou Heidi dan naar een instelling moeten? En waarom zou haar familie haar daarvoor moeten laten vallen? Dat zou toch gek zijn?
Wat ook gek is dat je helemaal niks hoort van Heidi's familie.
Die ouders zullen nu al wel ouder zijn, als ze nog leven…
pi_216470596
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die ouders zullen nu al wel ouder zijn, als ze nog leven…
Haar moeder is Spaans, zei N in dat interview met Faroek.
pi_216470756
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250129_94834416

Jeugdvriendin uit instelling geeft een interview, helaas achter een betaal muur.
  woensdag 29 januari 2025 @ 15:18:56 #187
438527 MissButterflyy
pi_216470858
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Haar moeder is Spaans, zei N in dat interview met Faroek.
Oké, dat heb ik dan niet mee gekregen.
  woensdag 29 januari 2025 @ 15:23:34 #188
438527 MissButterflyy
pi_216470933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250129_94834416

Jeugdvriendin uit instelling geeft een interview, helaas achter een betaal muur.
Ja jammer, het lukt me niet die te omzeilen.
pi_216471235
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mij ook niet, ik laat het wel ff weten als het gelukt is.
  Manager PR/Moderator woensdag 29 januari 2025 @ 15:48:54 #190
269689 crew  Viv
pi_216471303
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 15:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mij ook niet, ik laat het wel ff weten als het gelukt is.
Ik zal een paar fragmenten quoten. :@

quote:
Sofia en Heidi leerden elkaar kennen in een instelling voor kwetsbare meisjes. “Ik was een jaar of 16, 17 toen ik daar terechtkwam. Dat moet rond het jaar 2000 geweest zijn”, legt Sofia uit. “Heidi was daar al op dat moment.”
quote:
Tijdens haar verblijf in de instelling sprak Heidi slechts over drie mensen volgens Sofia: haar vader, een zogenoemde tante in Balen en haar toenmalige vriend. Zelfs over die vriend bleef ze vaag, herinnert Sofia zich.
quote:
“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast.
quote:
“Heidi had een duidelijk doel voor ogen: ze droomde van huisje, boompje, beestje.
quote:
Dat er later geruchten opdoken over drugsgebruik, kan Sofia zich dan ook moeilijk voorstellen. “Als dat al waar is, dan moet dat pas daarna gebeurd zijn.
quote:
Toch kan Sofia zich niet voorstellen dat Heidi vrijwillig zo lang weg zou blijven. “Volgens mij is er iets gebeurd. Iets ergs.”
pi_216471415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Ik zal een paar fragmenten quoten. :@
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Thanks.
Het wordt er allemaal niet beter op. Wat een triest leven.
  woensdag 29 januari 2025 @ 16:02:13 #192
405488 Kim-Holland
pi_216471467
Ik vul aan;

Wij namen zelf contact op met de instelling waar Sofia het over heeft, maar tot op heden konden zij ons niet verder helpen of bevestigen in welke periode Heidi daar verbleef.

De tegenstrijdige berichten helpen ook niet mee, want de ex beweerde dat ter geen plek in de instelling zou zijn geweest en in een ander artikel beweerde hij dat hij vaak langs ging in de instelling maar dan klopt het niet met het verhaal van deze vriendin;
“Ze schermde hem zo af dat we ons afvroegen of de naam die ze noemde wel echt was. Wanneer we naar zijn achternaam vroegen, klapte ze meteen dicht. Vriendjes hadden zelfs de toestemming om naar daar te komen, maar zij liet haar vriend nooit langskomen”

Ook in dit artikel een tegenstrijdigheid;

-Tijdens haar verblijf in de instelling sprak Heidi slechts over drie mensen volgens Sofia: haar vader, een zogenoemde tante in Balen en haar toenmalige vriend.

-“De enige persoon in haar leven waar ze veel over sprak, was haar vader. Over haar moeder, tante of grootmoeder heeft ze nooit een woord gezegd.”

Tja, wat moet je geloven, he?
Kiss my ass
pi_216471510
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vul aan;

Wij namen zelf contact op met de instelling waar Sofia het over heeft, maar tot op heden konden zij ons niet verder helpen of bevestigen in welke periode Heidi daar verbleef.

De tegenstrijdige berichten helpen ook niet mee, want de ex beweerde dat ter geen plek in de instelling zou zijn geweest en in een ander artikel beweerde hij dat hij vaak langs ging in de instelling maar dan klopt het niet met het verhaal van deze vriendin;
“Ze schermde hem zo af dat we ons afvroegen of de naam die ze noemde wel echt was. Wanneer we naar zijn achternaam vroegen, klapte ze meteen dicht. Vriendjes hadden zelfs de toestemming om naar daar te komen, maar zij liet haar vriend nooit langskomen”

Ook in dit artikel een tegenstrijdigheid;

-Tijdens haar verblijf in de instelling sprak Heidi slechts over drie mensen volgens Sofia: haar vader, een zogenoemde tante in Balen en haar toenmalige vriend.

-“De enige persoon in haar leven waar ze veel over sprak, was haar vader. Over haar moeder, tante of grootmoeder heeft ze nooit een woord gezegd.”

Tja, wat moet je geloven, he?
Dat ze in een instelling zat voor minderjarige en er geen plek was in een instelling voor volwassenen?
Ze werd toen 18.
  woensdag 29 januari 2025 @ 16:48:21 #194
405488 Kim-Holland
pi_216472046
“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast. We begrepen nooit waarom. Wat had ze daar te zoeken?

Euh, haar ´tante' cq vriendin en haar vriend. Wat had ze in Antwerpen te zoeken?

Die ' tante' zou zomaar eens de voormalige vrouw van de ex vriend kunnen zijn waar zij toen verbleef, mocht het verhaal kloppen.
Kiss my ass
pi_216472218
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast. We begrepen nooit waarom. Wat had ze daar te zoeken?

Euh, haar ´tante' cq vriendin en haar vriend. Wat had ze in Antwerpen te zoeken?

Die ' tante' zou zomaar eens de voormalige vrouw van de ex vriend kunnen zijn waar zij toen verbleef, mocht het verhaal kloppen.
Ja die eerste vrouw van N, was de dochter van een schoolvriend van de vader van Heidi.
Ik hoop dat ze die eerste vrouw ook eens gaan verhoren.
  woensdag 29 januari 2025 @ 17:14:33 #196
405488 Kim-Holland
pi_216472418
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja die eerste vrouw van N, was de dochter van een schoolvriend van de vader van Heidi.
Ik hoop dat ze die eerste vrouw ook eens gaan verhoren.
Ja 2 vaders - en dus volwassen kerels- die bij hen op vakantie gingen in Balen vanwege een grotere tuin. :')
Ook al zo' n stom verhaal.
Kiss my ass
  woensdag 29 januari 2025 @ 17:27:00 #197
438527 MissButterflyy
pi_216472564
Het artikel is nu wel te lezen via archive.
Ik vermoed dat ze al veel langer een relatie had met hem maar omdat ze nog zo jong was en hij veel ouder ze dat verzweeg. :{
  woensdag 29 januari 2025 @ 17:28:33 #198
438527 MissButterflyy
pi_216472588
En zogauw ze 18 jaar werd mocht het wel en zal het wel hetzelfde zijn als in NL: dat de hulpverlening ook stopt.
Dus is ze toen meteen officieel bij hem ingetrokken
  woensdag 29 januari 2025 @ 17:47:21 #199
405488 Kim-Holland
pi_216472797
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:
En zogauw ze 18 jaar werd mocht het wel en zal het wel hetzelfde zijn als in NL: dat de hulpverlening ook stopt.
Dus is ze toen meteen officieel bij hem ingetrokken
En de voormalige vrouw/ 'tante´ /vriendin is dan ook weggewerkt. :X
Kiss my ass
pi_216473238
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:

Ze kwam uit Merksem, dat is een buitenwijk van Antwerpen.
Die vraag is dus helemaal niet raar, het is juist raar dat ze elk weekend richting Balen vertrok…
Maar misschien wilde ze niet in het weekend naar haar vader.
  Manager PR/Moderator woensdag 29 januari 2025 @ 21:18:08 #201
269689 crew  Viv
pi_216476006
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze kwam uit Merksem, dat is een buitenwijk van Antwerpen.
Die vraag is dus helemaal niet raar, het is juist raar dat ze elk weekend richting Balen vertrok
Dat bedoelt deze 'Sofie' nou juist. ;) Zij probeerde Heidi steeds mee te krijgen naar Antwerpen, maar die weigerde steevast omdat ze naar Balen ging.
pi_216477958
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Het artikel is nu wel te lezen via archive.
Ik vermoed dat ze al veel langer een relatie had met hem maar omdat ze nog zo jong was en hij veel ouder ze dat verzweeg. :{
Dat zou verklaren waarom ze in die instelling nooit de naam van haar vriend wilde noemen, zo weinig mogelijk info deelde en ze in het weekend liever naar Balen ging.
pi_216478058
Blijft raar waarom deze zaak überhaupt is opgestart na zo lang. Ik kom niet verder dan dat een van de kinderen iets heeft gezegd wat de school genoeg vond om de politie te bellen. Maar ze bellen dus niet iets soortgelijks als veilig thuis of een andere instantie, maar de politie, dat geeft wel te denken
  Manager PR/Moderator donderdag 30 januari 2025 @ 00:11:28 #204
269689 crew  Viv
pi_216479020
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Dehelerambam het volgende:
Blijft raar waarom deze zaak überhaupt is opgestart na zo lang. Ik kom niet verder dan dat een van de kinderen iets heeft gezegd wat de school genoeg vond om de politie te bellen. Maar ze bellen dus niet iets soortgelijks als veilig thuis of een andere instantie, maar de politie, dat geeft wel te denken
Volgens de vader van haar kinderen kwam het doordat het Centrum voor leerlingenbegeleiding geen contact kon leggen met de moeder:
quote:
5s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:31 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

https://www.vlaanderen.be(...)eerlingenbegeleiding
quote:
De school neemt altijd contact op met het CLB wanneer:
[..]
Leerlingen 5 of meer halve dagen (problematisch) afwezig zijn, zonder verklaring (spijbelen)
pi_216479135
Zijn die kinderen eigenlijk al verhoord? Zeker de oudste moet dingen kunnen herinneren uit die tijd die kunnen helpen.
  donderdag 30 januari 2025 @ 09:12:42 #206
405488 Kim-Holland
pi_216480509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 00:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zijn die kinderen eigenlijk al verhoord? Zeker de oudste moet dingen kunnen herinneren uit die tijd die kunnen helpen.
Ja, in ieder geval 1 van hen.

Op 14 januari 2025 kwam haar toenmalige vriend terug van zijn werk en arresteerde de politie hem bij zijn woning in Balen, waar hij woont met de drie kinderen die hij samen met Heidi kreeg. „Ik dacht in eerste instantie dat ze voor mijn zoon kwamen, die heeft een spijbelcontract”, legt hij uit. „Ook hem zijn ze van school komen halen.”
Kiss my ass
pi_216481681
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2025 09:12 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ja, in ieder geval 1 van hen.

Op 14 januari 2025 kwam haar toenmalige vriend terug van zijn werk en arresteerde de politie hem bij zijn woning in Balen, waar hij woont met de drie kinderen die hij samen met Heidi kreeg. „Ik dacht in eerste instantie dat ze voor mijn zoon kwamen, die heeft een spijbelcontract”, legt hij uit. „Ook hem zijn ze van school komen halen.”
Ik hoop dat dat wat meer duidelijkheid zal scheppen. Wat heeft die vader zijn kinderen wijsgemaakt? Hoe was het gedrag van de moeder voor haar verdwijning? Dat soort dingen.
  Moderator donderdag 30 januari 2025 @ 11:22:59 #208
382129 crew  Donna
pi_216481730
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 11:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik hoop dat dat wat meer duidelijkheid zal scheppen. Wat heeft die vader zijn kinderen wijsgemaakt? Hoe was het gedrag van de moeder voor haar verdwijning? Dat soort dingen.
Hij was 7 en het is 14 jaar geleden. Het is hopen op duidelijkheid, maar ik verwacht niet dat hij zoiets weet.
pi_216481802
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 11:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Hij was 7 en het is 14 jaar geleden. Het is hopen op duidelijkheid, maar ik verwacht niet dat hij zoiets weet.
Tenzij er iets heel opvallends aan de hand was. Stel dat hij wel andere opvallende dingen uit die tijd kan herinneren, maar niks rond de verdwijning van zijn moeder, dan lijkt me dat ook een aanwijzing.
  Moderator donderdag 30 januari 2025 @ 11:32:41 #210
382129 crew  Donna
pi_216481848
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 11:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Tenzij er iets heel opvallends aan de hand was. Stel dat hij wel andere opvallende dingen uit die tijd kan herinneren, maar niks rond de verdwijning van zijn moeder, dan lijkt me dat ook een aanwijzing.
Daar heb je helemaal gelijk in! Das waar.
  donderdag 30 januari 2025 @ 12:35:59 #211
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_216482413
Ik hoop dat ze bij familie in Spanje zit maar vrees dat haar 'vriend' haar heeft omgelegd. En ook die andere vrouw. Puur onderbuik. Hopenlijk komen ze er achter wat er is gebeurd.
To BG or not to BG!
pi_216484202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 12:35 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik hoop dat ze bij familie in Spanje zit maar vrees dat haar 'vriend' haar heeft omgelegd. En ook die andere vrouw. Puur onderbuik. Hopenlijk komen ze er achter wat er is gebeurd.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 12:35 schreef oppiedoppie het volgende:
Die vrouw die 2 jaar eerder verdween? Waarom zou die vriend daar ook iets mee te maken hebben.

Op dat moment had hij nog een relatie met Heidi toch?

Ze is dus vermoedelijk misbruikt door haar eigen vader, in huis geplaatst met een getrouwde vent, die op haar 18e verder met haar ging.

Speculatie:
Door de relatie heeft ze alle contacten verbroken, en is ze dusdanig geïsoleerd gaan leven dat niemand haar blijkbaar miste.

Gok dat ze of een ander had of wilde vertrekken met de kids (eventueel naar Spanje) en hij toen door het lint is gegaan. En als verhaal geïnspireerd is door die andere verdwijning en ze helemaal niet aan de drugs zat.

Maar wat een bizar en triest verhaal. Zou onrealistisch zijn als fictie boek, maar soms is de waarheid gekker.
  donderdag 30 januari 2025 @ 16:40:07 #213
405488 Kim-Holland
pi_216484450
Politie kreeg al 50 tips over verdwenen Heidi De Schepper
https://www.hln.be/binnen(...)chepper-26~a3e41429/

Lang verhaal kort;

Het opsporingsbericht leverde na enkele dagen in totaal zo’n 50 tips op. Die zijn inhoudelijk behoorlijk gevarieerd. Volgens onze informatie gaat het voornamelijk om mensen die Heidi of haar partner in de periode voor haar verdwijning hebben gekend.

Maar opvallend is dat geen enkele tip komt van iemand die Heidi nadien nog ergens heeft gezien. Dat de jonge vrouw een nieuw leven is gestart in ons land lijkt dan ook niet zo aannemelijk. Het blijft echter onduidelijk wat er dan wel precies gebeurd zou zijn.
Kiss my ass
  vrijdag 28 februari 2025 @ 11:41:52 #215
438527 MissButterflyy
pi_216861615
3 verdachten opgepakt op verdenking van moord, onder andere de ex-partner van Heidi.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 11:42:25 #216
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216861627
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 11:41 schreef MissButterflyy het volgende:
3 verdachten opgepakt op verdenking van moord, onder andere de ex-partner van Heidi.
Drie :o Wow!
pi_216861649
https://www.hln.be/balen/(...)g-in-balen~a72d58ce/

Haar ex, en twee vrienden zijn opgepakt waaronder Nick G van de bijlmoord.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 11:44:55 #218
438527 MissButterflyy
pi_216861654
Treurig voor de kinderen. Hoe zouden die zich wel niet voelen. Bizar. :{

Ze zullen uiteindelijk wel willen weten wat er met hun moeder is gebeurd. Weet niet hoe oud ze nu zijn.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 11:46:42 #219
438527 MissButterflyy
pi_216861681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 11:44 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.hln.be/balen/(...)g-in-balen~a72d58ce/

Haar ex, en twee vrienden zijn opgepakt waaronder Nick G van de bijlmoord.
Er wordt gezocht naar het lichaam op het moment. Ze zijn aan het graven op een plek in het dorpje Balen.
pi_216864933
Wtf?

https://www.hln.be/balen/(...)per-doodde~ac1de34d/

Nick Geys (33) - de man die in 2011 zijn beste vriend met een bijl vermoordde - heeft bekend dat hij ook Heidi De Schepper heeft gedood. Hij deed dat naar eigen zeggen op vraag van haar toenmalige partner. Hij heeft de speurders op een kaart getoond waar ze haar samen met nog een derde vriend hebben begraven. Opvallend: de moord op Heidi pleegde hij een jaar voor de zogenaamde ‘Bijlmoord’. Hij was toen net 18 jaar oud.

Nick Geys uit Balen was 19 toen hij zijn vriend Glenn (18) met een bijl vermoordde. Elf keer hakte hij ermee op zijn hoofd. Het dossier kreeg de naam ‘De Bijlmoord’. De dader deed zelf eerst aangifte bij de politie van de verdwijning van zijn vriend, maar een toevallige passant vond het lichaam bijna gelijktijdig terug in een bos langs het kanaal. Nick Geys legde acht verschillende verklaringen af maar kon uiteindelijk niet anders dan bekennen dat hij het had gedaan. De reden: een banale discussie over een ex-liefje.

Hij kreeg in 2013 een gevangenisstraf van 23 jaar voor de moord. De jury zag zijn jonge leeftijd toen nog als verzachtende omstandigheid. Maar donderdagmorgen bleek dat Nick Geys nog met een zeer groot geheim voor de assisenjury stond. Hij had namelijk eerder al een moord gepleegd. Alleen: die was nooit ontdekt. Het slachtoffer was toen Heidi De Schepper (26), mama van drie kinderen en samen met een vriend van hem.

Al 15 jaar verdwenen
De verdwijning van de jonge moeder uit Balen bleef vreemd genoeg bijna vijftien jaar lang onopgemerkt. Alles startte enkele maanden geleden nadat een medewerker van het CLB van de school waar één van haar zonen gaat naar de politie stapt. De jongen spijbelde behoorlijk wat, maar niemand slaagde erin om zijn moeder te contacteren voor een gesprek. De politie nam de zaak meteen ernstig en zag dat er al heel lang geen spoor meer was van Heidi De Schepper. Daarom voelden ze haar toenmalige vriend als eerste aan de tand. Waarom had hij haar verdwijning nooit gemeld? “Ze is gewoon vertrokken. Ze heeft de kinderen op een vrijdagavond voor de zomervakantie in 2010 bij mijn ouders afgezet en is weggegaan. Ik heb haar sindsdien niet meer gehoord en ook de kinderen liet ze niets meer weten”, klonk zijn verklaring samengevat.

De politie vermoedde al even dat Heidi vermoord is. Het dossier rond haar verdwijning werd in alle stilte dan ook gevoerd als een ‘moorddossier’. Donderdag werden die vermoedens ook bevestigd na een straffe doorbraak in het onderzoek, waarbij drie verdachten werden opgepakt. Nick Geys bekende vrijdag dat hij de jonge vrouw gedood heeft.

Vermoord op vraag van partner
Donderdagmorgen werd Nick Geys in alle vroegte uit zijn bed gelicht, als verdachte op de moord die hij al die tijd had kunnen verzwijgen. Het duurde niet lang voor hij door de knieën ging. “Ja, ik heb haar gedood”, klonk het tegen de speurders. Hij was heel geëmotioneerd en had duidelijk “geleerd” uit zijn vorige zaak. Want hij gaf meteen één verklaring en vertelde dat hij het op vraag van Nick M., de toenmalige partner van Heidi deed. Een precies motief blijft onduidelijk, maar dat het gezelschap vaak drugs gebruikte is zeker. Samen met nog een derde kompaan zouden Nick Geys en Nick M. het lichaam begraven hebben. Hij toonde de speurders op een kaart waar dat in zijn herinnering precies was. Het is op die plek dat de civiele bescherming nu aan het zoeken is. De speurders zouden zelf eerder geschrokken zijn van het feit dat hij zo spontaan bekende. Daardoor zijn ze gisteren nog in allerijl die twee andere ook gaan oppakken. Dat was eigenlijk niet gepland.

“Enkele familieleden van Heidi hebben vanmiddag onder begeleiding van slachtofferhulp een kort bezoek gebracht aan de opgravingen in Balen”, klinkt het bij advocate van de familie Chantal Van den Bosch. “De bekentenis van Nick Geys over de moord op Heidi bij hen hard aangekomen. Zij proberen dat in familieverband te verwerken en wensen daar vooralsnog niet op te reageren.”

[ Bericht 87% gewijzigd door ootjekatootje op 28-02-2025 16:45:45 ]
pi_216865385
Benieuwd hoe ze daar dan achter zijn gekomen dat ze die nick moesten hebben.
No bitch to me
pi_216865550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 17:22 schreef TornadoDK het volgende:
Ja zeker gezien het leeftijdsverschil tussen beide heren. Nick G was toen 18 jaar…
Misschien was het een van de tips?
pi_216865905
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja zeker gezien het leeftijdsverschil tussen beide heren. Nick G was toen 18 jaar…
Misschien was het een van de tips?
Ze gebruikte samen drugs zo lijkt het, staat er alleen wat onduidelijk.

Als het een tip is heeft dus iemand al jaren gezwegen waarschijnlijk terwijl die meer wist
No bitch to me
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:43:49 #224
405488 Kim-Holland
pi_216866111
Oudste zoon (21) van Heidi De Schepper: “Mijn vader is geen moordenaar. Zelfs onze hont is gestorven van de stress”

“Mijn papa heeft er niks mee te maken.” Voor de drie zonen van Heidi De Schepper (toen 26) en Nick M. (nu 55) waren de afgelopen uren slopend. Terwijl de Cel Vermiste Personen zoekt naar het lichaam van hun moeder en hun vader ondervraagd wordt in de moordzaak, hebben we een open en ongefilterd gesprek met de oudste zoon (21): “Plots was ik de hoofdgetuige.”

Helaas achter een betaalmuur. Ben wel benieuwd naar het verhaal van de zoon. Even afwachten nog.

Nick M. ex van Heidi
Kiss my ass
pi_216867676
quote:
18s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Oudste zoon (21) van Heidi De Schepper: “Mijn vader is geen moordenaar. Zelfs onze hont is gestorven van de stress”

“Mijn papa heeft er niks mee te maken.” Voor de drie zonen van Heidi De Schepper (toen 26) en Nick M. (nu 55) waren de afgelopen uren slopend. Terwijl de Cel Vermiste Personen zoekt naar het lichaam van hun moeder en hun vader ondervraagd wordt in de moordzaak, hebben we een open en ongefilterd gesprek met de oudste zoon (21): “Plots was ik de hoofdgetuige.”

Helaas achter een betaalmuur. Ben wel benieuwd naar het verhaal van de zoon. Even afwachten nog.

[ afbeelding ]
Nick M. ex van Heidi
Iemand die zich met dat gebaar laat fotograferenen dupliceren, is duidelijk een van Den Oude' Stempel. Ik weet niet of de politie in Belgie wel helemaal serieus te nemen is. Het is Nederland niet.
pi_216867686
quote:
18s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:43 schreef Kim-Holland het volgende:

[ afbeelding ]
Nick M. ex van Heidi
Die jongens zijn jarenlang gebrainwasht door hun vader, natuurlijk roepen ze dit.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 00:40:19 #227
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_216872951
https://www.telegraaf.nl/(...)aar-lichaam-verstopt

Nick G werd dus als getuige donderdag opgehaald omdat hij Heidi kende uit het drugswereldje van vroeger.
En toen bekende hij ineens de moord.
pi_216874260
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 17:22 schreef TornadoDK het volgende:
De politie zou dit wel eens heel vernuftig onderzocht kunnen hebben, om vermoedelijke mededader(s) of vermeende getuigen niet te laten lopen of om in een latere fase tegen elkaar uit te kunnen spelen. Onderzoek is nu in volle gang, dus verdachten krijgen rechtsbijstand.

quote:
De politie vermoedde al even dat Heidi vermoord is. Het dossier rond haar verdwijning werd in alle stilte dan ook gevoerd als een ‘moorddossier’.
(uit de post van Ootje, stukje uit HNL)
  zaterdag 1 maart 2025 @ 16:34:45 #229
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_216880986
https://www.hln.be/binnen(...)m-ook-dood~a21e7570/

Dat hij er ooit al een in het kanaal gegooid zou hebben had ik ook al eerder gelezen, zou hij ook wat te maken hebben met de andere vermiste vrouw uit 2008? Ik heb die link gevonden. Opmerkelijk is dat die moeder dacht dat Nick G toen ook hulp heeft gehad. Nick M en Nick G waren toentertijd goed bevriend.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/g73alfel

Het lichaam van de jongeman uit Geel werd zondagavond opgemerkt door een wandelaar, in de bosjes aan het kanaal Dessel-Kwaadmechelen in Balen. Het waren zijn grootouders die als eerste werden ingelicht over het overlijden:

‘Om 2 uur 's nachts stond de politie aan de deur', zeggen Giel (64) en Jacqueline (63) Mispoulier uit Mol-Achterbos. ‘Onze oudste van tien kleinkinderen was dood. Onze wereld stortte in.'

Even later werden ook mama Ingrid en haar vriend Luc in Geel uit hun slaap gewekt. ‘De agenten vertelden meteen dat er kwaad opzet in het spel was. Het meest dierbare hebben ze me afgepakt. Glenn heeft rake klappen gekregen met een zwaar voorwerp', zegt Ingrid. ‘Zijn doodstrijd flitst onophoudelijk door mijn hoofd. Had ik hem maar kunnen helpen.'

De familie zit vol vragen. ‘En het ergste is dat we nooit alle antwoorden zullen krijgen. Alleen Glenn weet wat er precies gebeurd is. Vrijdag is hij nog de hele dag bij mij geweest. 's Avonds pakte hij me vast en zei: Hou je goed. Je weet nooit wat er kan gebeuren.

Die woorden krijgen nu plots een totaal andere betekenis. Toen ik vroeg wat hij bedoelde, schudde hij het hoofd. Glenn trekt zijn plan wel, dacht ik.'

Bang van Nick

Glenn woonde sinds drie maanden op een studio aan Drijhoek in Geel. ‘Hij was er klaar voor, nadat hij vorig jaar was afgestudeerd aan de tuinbouwschool in Lummen', zegt zijn moeder. ‘Op 1 juni zou hij aan de slag gaan bij de groendienst in Geel. Dan heb ik eindelijk wat meer centen, zei hij nog.'

De politie heeft al een verdachte opgepakt, Nick G. (19) uit Balen. ‘Die jongen heeft drie maanden lang om de haverklap bij ons geslapen en gegeten. Ik woonde toen nog in Balen. Glenn had hem een jaar geleden leren kennen', vertelt Ingrid. ‘Ik was bang van die gast. Hij was een echte opschepper.

Ik heb al een dode op mijn geweten, want ik heb ooit al een jongen in het kanaal gegooid, vertelde hij. Hij zwierde voortdurend met messen. Waarom ik hem nog binnen liet? Het was een kameraad van Glenn.'

Mogelijke afrekening

Nick heeft vrijdag nog de nacht doorgebracht bij Glenn in Geel. ‘Dat heeft onze zoon me zaterdag verteld aan de telefoon. 's Avonds moet Nick hem met zijn brommer naar de moordplaats hebben gebracht', zegt Ingrid. ‘Zijn belagers moeten zeker met meerderen zijn geweest. Glenn was beresterk. Werd hij afgeperst? Had hij nog schulden? Gaat het om een uit de hand gelopen ruzie? We weten het niet.'

Het gerecht houdt rekening met een afrekening in het drugsmilieu. ‘Mijn zoon heeft ooit diep gezeten. Maar sinds twee maanden was hij clean. Hij heeft me onlangs nog trots een attest van de dokter getoond. Ik kan moeilijk geloven dat hij hervallen zou zijn', zegt Ingrid. ‘Ik heb nog een wens. Ik hoop dat ik mijn zoon nog één keer te zien krijg, ook al is hij lelijk toegetakeld.'

Glenn heeft nog een jongere broer en twee zusjes. ‘We hebben hen alles verteld. Vooral de kleinste heeft het moeilijk', snikt Ingrid. De vader van de kinderen woont sinds een tijdje in het Limburgse Hamont-Achel.

Een datum voor de begrafenis is er nog niet, omdat het lichaam nog niet is vrijgegeven.

[ Bericht 14% gewijzigd door ootjekatootje op 01-03-2025 17:07:57 ]
  zaterdag 1 maart 2025 @ 16:48:09 #230
438527 MissButterflyy
pi_216881197
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 16:34 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.hln.be/binnen(...)m-ook-dood~a21e7570/

Dat hij er ooit al een in het kanaal gegooid zou hebben had ik ook al eerder gelezen, zou hij ook wat te maken hebben met de andere vermiste vrouw uit 2008?
Zo best kunnen wat die moeder zegt… Misschien wilde die jongen naar de politie stappen en is hij daarom vermoord.
pi_216881270
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die jongens zijn jarenlang gebrainwasht door hun vader, natuurlijk roepen ze dit.
Ja en ze zijn al hun moeder kwijt, en dan zouden ze ook opeens hun vader kwijt zijn (niet alleen fysiek omdat hij naar de gevangenis moet maar ook in hun hart) dus die willen dat ook gewoon niet geloven.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 17:24:46 #232
405488 Kim-Holland
pi_216881847
De zoekactie naar het lichaam van Heidi De Schepper heeft voorlopig nog niets opgeleverd. Vandaag werd het industrieterrein van de Poeierstraat in Balen doorzocht, maar zonder resultaat. Vrijdag werd ook al een deel van het terrein afgegraven. Morgen gaat de zoekactie verder.
https://www.gva.be/incomi(...)ets-op/46522273.html
Kiss my ass
pi_216902539
Ongelooflijk en wat een verdrietig verhaal. Zo geïsoleerd dat niemand haar heeft gemist, ze had geen enkele sociale contacten. En een beroerde relatie dus waarin ze wss behoorlijk afhankelijk was en (lijkt het op) werd mishandeld.

Gerechtigheid vind ik in deze situatie een raar woord, dat zit hier niet in. Ik hoop dat ze niet geleden heeft en dat die mannen hun straf krijgen. Met zo’n man heb je geen vijanden nodig.
  maandag 3 maart 2025 @ 09:40:31 #234
405488 Kim-Holland
pi_216904470
Tweede verdachte in moord op Heidi De Schepper bevestigt locatie van lichaam, toenmalige partner blijft zwijgen.
[+ artikel]

De speurders en de Civiele Bescherming zijn al voor de vierde dag op rij op zoek naar het lichaam van Heidi De Schepper op het bedrijventerrein aan de Poeierstraat in Balen. Zondag werd met een derde graafmachine een groter gebied afgegraven, maar voorlopig zonder succes.

Intussen werd al een oppervlakte van meer dan 10.000 vierkante meter afgegraven en volgens het parket zijn er genoeg elementen dat het lichaam van Heidi De Schepper zich in het natuurgebied naast het kanaal bevindt. “Deze locatie is uit de verhoren van de verdachten naar boven gekomen als een plaats waar het lichaam mogelijk kan worden aangetroffen. We gaan blijven zoeken tot we Heidi gevonden hebben”, klonk het gisteren nog bij het Antwerpse parket.
Kiss my ass
  maandag 3 maart 2025 @ 14:17:07 #235
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_216907878
Michael D heeft ook bekend en de begraafplaats van Heidi bevestigd bij de politie.
Alleen Nick M blijft zwijgen.
  maandag 3 maart 2025 @ 19:23:16 #236
405488 Kim-Holland
pi_216911435
De zoekactie naar het lichaam van Heidi De Schepper op het industrieterrein in Balen heeft ook op de vierde dag niets opgeleverd. Dinsdag wordt de zoekactie hervat. “We willen er alles aan doen om Heidi te vinden”, zegt parketwoordvoerder Kristof Aerts.

De speurders en de Civiele Bescherming zijn al vier dagen op zoek naar het lichaam van Heidi De Schepper op het bedrijventerrein in de Poeierstraat in Balen. De zoekactie leverde ook maandag niets op.

“We willen er alles aan doen om Heidi te vinden”, zegt parketwoordvoerder Kristof Aerts. “Dinsdag zoeken we op dezelfde manier verder dan de voorbije dagen. Er is nog een gebied dat bekeken moet worden. We evalueren dagelijks wat de beste manier is om te blijven zoeken.”

Na de bekentenis van Nick Geys (33) heeft ook de 39-jarige verdachte Michael D. volgens onze informatie bevestigd dat het lichaam van Heidi De Schepper aan het bedrijventerrein in Balen begraven ligt. D. ontkent betrokken te zijn bij de dood van Heidi en duidt Nick Geys aan als moordenaar. De toenmalige partner van Heidi, Nick M., blijft zwijgen.

De drie verdachten verschijnen dinsdag voor de raadkamer.

In zoektocht naar lichaam Heidi De Schepper: wat kan je na 15 jaar terugvinden? En wat zou een lichaam ons nog kunnen vertellen?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)aam-over-na-15-jaar/
Kiss my ass
  dinsdag 4 maart 2025 @ 15:09:31 #237
405488 Kim-Holland
pi_216921255
-- Drie verdachten in zaak Heidi De Schepper blijven aangehouden.

Michael D, Nick G, Nick M.

-- https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-heidi-de-schepper/

-- De speurders en de civiele bescherming zochten op het bedrijventerrein aan de Poeierstraat in Balen al voor de vijfde dag op rij naar het lichaam van Heidi De Schepper. De zoekactie leverde ook vandaag niets op en wordt ook woensdag op het terrein niet hervat.

"De zoekactie voor vandaag is stopgezet en wordt woensdag niet hervat", zegt parketwoordvoerder Kristof Aerts. "De zoektocht naar het lichaam van Heidi gaat verder, maar er wordt niet meer gegraven op het terrein. De locatie blijft interessant om te onderzoeken, maar we willen eerst terugkijken op wat we al gedaan hebben en hoe we op de plaats verder kunnen zoeken. Woensdag bekijken we in detail hoe we de zoekactie verderzetten."
https://www.gva.be/regio/(...)staakt/46954971.html

[ Bericht 30% gewijzigd door Kim-Holland op 04-03-2025 17:19:01 ]
Kiss my ass
  dinsdag 4 maart 2025 @ 23:49:47 #238
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216929670
Zou haar vriend haar alleen begraven hebben, en dat die andere twee alleen ongeveer weten waar ze zou moeten liggen? Anders zouden ze haar lichaam, of wat er van over is, toch al gevonden hebben zou je zeggen.
  woensdag 5 maart 2025 @ 08:51:56 #239
405488 Kim-Holland
pi_216930896
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:49 schreef kwiwi het volgende:
Zou haar vriend haar alleen begraven hebben, en dat die andere twee alleen ongeveer weten waar ze zou moeten liggen? Anders zouden ze haar lichaam, of wat er van over is, toch al gevonden hebben zou je zeggen.
Nee.
Ook een tweede verdachte een man van 39 [in dit geval Michael D.] heeft intussen gedeeltelijke bekentenissen afgelegd. "Hij zegt dat hij geholpen heeft met het begraven van het lichaam van Heidi De Schepper. Hij heeft de locatie ook aangeduid.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-heidi-de-schepper/

-- Een gerechtelijke bron onthult aan HLN dat Geys’ medeverdachten al in 2013 in de zaal zaten tijdens zijn eerste assisenproces voor de ‘Bijlmoord’. “Ze hielden hem daar goed in de gaten.”
[HLN +]
Kiss my ass
  woensdag 5 maart 2025 @ 18:09:05 #240
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_216937628
quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Nee.
Ook een tweede verdachte een man van 39 [in dit geval Michael D.] heeft intussen gedeeltelijke bekentenissen afgelegd. "Hij zegt dat hij geholpen heeft met het begraven van het lichaam van Heidi De Schepper. Hij heeft de locatie ook aangeduid.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-heidi-de-schepper/

-- Een gerechtelijke bron onthult aan HLN dat Geys’ medeverdachten al in 2013 in de zaal zaten tijdens zijn eerste assisenproces voor de ‘Bijlmoord’. “Ze hielden hem daar goed in de gaten.”
[HLN +]
Bizar, ik hoop dat ze die Nick ook eens op de grill leggen over die andere vermiste vrouw uit Balen.
  donderdag 6 maart 2025 @ 08:56:22 #241
405488 Kim-Holland
pi_216944247
De 2 verdachten die bekentenissen hebben afgelegd in de zaak-Heidi De Schepper zijn met behulp van virtuele realiteit verhoord over de mogelijke locatie van haar lichaam. Dat zegt het parket van Antwerpen. "De situatie ter plaatse is sinds 2010 veel veranderd. Met behulp van de VR-bril hebben de speurders geprobeerd betere aanwijzingen te krijgen."

"Daarmee is de situatie uit 2010 zo realistisch mogelijk nagebootst", legt Kristof Aerts van het parket van Antwerpen uit. De rechercheurs hopen dat de verdachten hiermee specifieker de plaats kunnen aanduiden waar het lichaam van De Schepper werd begraven.

Donderdag, vanaf 9 uur, wordt er opnieuw naar het stoffelijk overschot van de jonge vrouw gezocht. "De locatie die we dit keer willen afgraven, werd nog niet eerder onderzocht", aldus Aerts. "Het gaat nog steeds om een ruim gebied, maar de locatie waar we zoeken, blijft cruciaal in het onderzoek."

De gebruikte technologie is afkomstig van XR Labs, een innovatielab van de federale politie en Defensie.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)oord-met-vr-brillen/

Podcast.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250305_95314422
Kiss my ass
  vrijdag 7 maart 2025 @ 09:04:37 #242
405488 Kim-Holland
pi_216957797
De nieuwe zoekactie donderdag in Balen naar het lichaam van Heidi De Schepper heeft opnieuw niets opgeleverd. Er werd een hele dag gegraven nadat de verdachten verhoord werden met een VR-bril, maar dat bleek tevergeefs. Vrijdag wordt opnieuw gezocht.

Al bijna een week wordt er nu gegraven in een industriezone rond de Poeierstraat in Balen naar het lichaam van de vermoorde moeder Heidi De Schepper, die in 2010 plots verdween. Nieuwe verhoren van de verdachten, deze keer met een ingenieuze virtual reality-bril, deden de speurders hopen op een doorbraak in de zoektocht naar het lichaam van de vermiste vrouw. Het industriegebied zag er in 2010 namelijk helemaal anders uit.

Twee van de drie verdachten, Nick Geys en Michael D., legden inmiddels bekentenissen af.
De jonge moeder werd gewurgd, volgens hen in opdracht van haar ex-partner Nick M., die voorlopig de lippen stijf op elkaar houdt.

Tijdens nieuwe verhoren van Nick Geys en Michael D. kregen ze via virtual reality te zien hoe de industriezone er vijftien jaar geleden uitzag. De onderzoekers hoopten dat ze op die manier specifieker de plaats konden aanduiden waar ze het lichaam deden verdwijnen. Op basis daarvan werd donderdag een hele dag gegraven, maar volgens het Antwerpse parket dus zonder resultaat. De zoekactie gaat daarom vrijdag verder.
Kiss my ass
  vrijdag 7 maart 2025 @ 09:09:04 #243
438527 MissButterflyy
pi_216957827
Wie weet is het lichaam ook niet meer te vinden, met alle verbouwingen die in de omgeving zijn geweest.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 09:44:12 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_216958215
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 09:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Wie weet is het lichaam ook niet meer te vinden, met alle verbouwingen die in de omgeving zijn geweest.
De plek die ze beiden aanwijzen is niet en nooit bebouwd geweest. En volgens mij is dat gebied zandgrond dus hopelijk vinden ze snel wat.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 09:47:17 #245
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_216958257
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 09:04 schreef Kim-Holland het volgende:
De nieuwe zoekactie donderdag in Balen naar het lichaam van Heidi De Schepper heeft opnieuw niets opgeleverd. Er werd een hele dag gegraven nadat de verdachten verhoord werden met een VR-bril, maar dat bleek tevergeefs. Vrijdag wordt opnieuw gezocht.

Al bijna een week wordt er nu gegraven in een industriezone rond de Poeierstraat in Balen naar het lichaam van de vermoorde moeder Heidi De Schepper, die in 2010 plots verdween. Nieuwe verhoren van de verdachten, deze keer met een ingenieuze virtual reality-bril, deden de speurders hopen op een doorbraak in de zoektocht naar het lichaam van de vermiste vrouw. Het industriegebied zag er in 2010 namelijk helemaal anders uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Twee van de drie verdachten, Nick Geys en Michael D., legden inmiddels bekentenissen af.
De jonge moeder werd gewurgd, volgens hen in opdracht van haar ex-partner Nick M., die voorlopig de lippen stijf op elkaar houdt.

Tijdens nieuwe verhoren van Nick Geys en Michael D. kregen ze via virtual reality te zien hoe de industriezone er vijftien jaar geleden uitzag. De onderzoekers hoopten dat ze op die manier specifieker de plaats konden aanduiden waar ze het lichaam deden verdwijnen. Op basis daarvan werd donderdag een hele dag gegraven, maar volgens het Antwerpse parket dus zonder resultaat. De zoekactie gaat daarom vrijdag verder.
Verwurging?
  vrijdag 7 maart 2025 @ 10:33:43 #246
405488 Kim-Holland
pi_216958833
Vandaag wordt het laatste stukje grond van het afgebakende gebied doorzocht. Als er nog een doorbraak komt, dan volgt die in de komende uren. [HLN]
🤞
Kiss my ass
  vrijdag 7 maart 2025 @ 11:11:06 #247
3542 Gia
User under construction
pi_216959399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 09:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Verwurging?
Is een redelijk schone manier om iemand te vermoorden. Ze zullen geen zin in bloed aan de handen hebben gehad.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 11:44:11 #248
405488 Kim-Holland
pi_216959759
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 11:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Is een redelijk schone manier om iemand te vermoorden. Ze zullen geen zin in bloed aan de handen hebben gehad.
Daar had iig meneer Geys totaal geen moeite mee toen hij nog geen jaar later de schedel insloeg van zijn kameraad.
Kiss my ass
pi_216960246
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 09:44 schreef ootjekatootje het volgende:
De plek die ze beiden aanwijzen is niet en nooit bebouwd geweest
Bron?
  vrijdag 7 maart 2025 @ 12:39:13 #250
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_216960432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:18 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Bron?
HLN artikel van gisteren.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 12:40:44 #251
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_216960446
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 11:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Verwurging is intens, duurt lang en gebeurt vaak in een vlaag van verstandsverbijstering en veel emotie. Past toch niet bij een afrekening of moord op bestelling?
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:56:12 #252
3542 Gia
User under construction
pi_216961356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Verwurging is intens, duurt lang en gebeurt vaak in een vlaag van verstandsverbijstering en veel emotie. Past toch niet bij een afrekening of moord op bestelling?
Geen idee, geen ervaring mee.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:59:21 #253
438527 MissButterflyy
pi_216961378
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Klopt.
Het kost alleen geen kogel of een hoop bloed als er wordt gestoken natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissButterflyy op 07-03-2025 14:07:52 ]
  vrijdag 7 maart 2025 @ 17:23:07 #254
405488 Kim-Holland
pi_216963356
Zoekactie naar lichaam vermiste Heidi De Schepper levert opnieuw niets op, maandag wordt verder gezocht.
Kiss my ass
  dinsdag 11 maart 2025 @ 17:58:59 #255
405488 Kim-Holland
pi_217009966
Na negen dagen zoeken nog steeds geen spoor van lichaam Heidi De Schepper: zoekactie gaat woensdag verder.

Hoewel er tijdens het verhoor van de verdachten vorige week gebruik werd gemaakt van vir­tu­al­re­a­li­ty­brillen en dat ook VITO - de Vlaamse Instelling voor Technologisch Onderzoek uit Mol - mee ingeschakeld werd voor de aanlevering van drone- en satellietbeelden, blijft resultaat voorlopig uit.

--
Ondanks dat ze laag voor laag moeten afgraven duurt het lang dat ze haar vinden. :{
Waarom brengen ze de twee die bekend hebben haar begraven te hebben niet zelf naar de plek waar ze zou liggen ipv met technische snufjes zoals met een VR bril?

Ik begin zelfs te denken dat de ex van Heidi haar er toendertijd ook weer uitgegraven heeft en haar lichaam ergens anders heeft laten verdwijnen voor het geval de andere twee ooit zouden gaan praten.
Komt hij er makkelijk mee weg want de twee hebben al bevestigd dat zij haar vermoord en begraven zouden hebben.
Maar waar is ze dan?
Kiss my ass
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:28:04 #256
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217012166
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
Na negen dagen zoeken nog steeds geen spoor van lichaam Heidi De Schepper: zoekactie gaat woensdag verder.

Hoewel er tijdens het verhoor van de verdachten vorige week gebruik werd gemaakt van vir­tu­al­re­a­li­ty­brillen en dat ook VITO - de Vlaamse Instelling voor Technologisch Onderzoek uit Mol - mee ingeschakeld werd voor de aanlevering van drone- en satellietbeelden, blijft resultaat voorlopig uit.

--
Ondanks dat ze laag voor laag moeten afgraven duurt het lang dat ze haar vinden. :{
Waarom brengen ze de twee die bekend hebben haar begraven te hebben niet zelf naar de plek waar ze zou liggen ipv met technische snufjes zoals met een VR bril?

Ik begin zelfs te denken dat de ex van Heidi haar er toendertijd ook weer uitgegraven heeft en haar lichaam ergens anders heeft laten verdwijnen voor het geval de andere twee ooit zouden gaan praten.
Komt hij er makkelijk mee weg want de twee hebben al bevestigd dat zij haar vermoord en begraven zouden hebben.
Maar waar is ze dan?
Ik dacht dit dus ook al, direct achter hun huis (wat nu gesloopt is) ligt een perceel met bomen en struiken. Geen idee waarom ze daar het afgelopen jaar niet gezocht hebben.
  dinsdag 1 april 2025 @ 19:04:13 #257
405488 Kim-Holland
pi_217254374
Eén van de 3 verdachten in de moordzaak van Heidi De Schepper uit Balen, is vrijgelaten. Dat heeft de raadkamer in Turnhout beslist. Het gaat om de man die al bekende dat hij in 2010 hielp bij het begraven van haar lichaam. Zijn advocaat had om zijn vrijlating gevraagd omdat hij al bekentenissen heeft afgelegd en volledig meewerkt aan het onderzoek. De 2 andere verdachten, de moordenaar zelf en de ex-partner van de vrouw, blijven wel een maand langer in de cel.
Kiss my ass
pi_217297071
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2025 19:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Eén van de 3 verdachten in de moordzaak van Heidi De Schepper uit Balen, is vrijgelaten. Dat heeft de raadkamer in Turnhout beslist. Het gaat om de man die al bekende dat hij in 2010 hielp bij het begraven van haar lichaam. Zijn advocaat had om zijn vrijlating gevraagd omdat hij al bekentenissen heeft afgelegd en volledig meewerkt aan het onderzoek. De 2 andere verdachten, de moordenaar zelf en de ex-partner van de vrouw, blijven wel een maand langer in de cel.
Voor die vrijlating zal dan weer flink voor geschoven zijn uit de zwarte pot, de Belg kennende.
  woensdag 18 juni 2025 @ 12:39:53 #259
405488 Kim-Holland
pi_217976651

Hondenteams zoeken naar lichaam van Heidi De Schepper
https://www.rtv.be/actual(...)n-hotspot-weerhouden

Speurhonden zullen blijven zoeken naar lichaam Heidi De Schepper in Balen
https://www.rtv.be/actual(...)di-de-schepper-balen
Kiss my ass
  vrijdag 20 juni 2025 @ 11:41:33 #260
405488 Kim-Holland
pi_217991978
De partner van de in 2010 verdwenen Heidi De Schepper geeft toe dat hij heeft gelogen. “Ik heb haar niet vermoord. Maar ik hielp wel om haar lichaam te verbergen, eerst in onze kelder. En daarna om haar te begraven”, verklaarde Nick M. aan de speurders. Dat schrijft Het Laatste Nieuws vrijdag. Het parket van Antwerpen kan die bekentenis niet bevestigen. “Het onderzoek loopt nog”, klinkt het. Het lichaam van De Schepper werd nog niet teruggevonden.

[..]

Tijdens een confrontatie met een tweede verdachte bekende Nick M. vorige week volgens ‘Het Laatste Nieuws’ dat hij wist dat Heidi vermoord was en haar lichaam eerst mee in de kelder van hun huis verstopte, om haar later in een bos verderop te begraven. Nick M. ontkent echter dat de moord in zijn opdracht werd uitgevoerd en beweert dat de latere moordenaar hem verkeerd begrepen moet hebben, schrijft Het Laatste Nieuws. Het Antwerpse parket wil geen commentaar kwijt, het geeft “geen informatie over de inhoud van individuele verklaringen in belang van het lopende onderzoek”.

Wat het parket wel wil bevestigen, is dat er binnenkort een reconstructie wordt georganiseerd waarbij de drie verdachten hun versie van de feiten kunnen tonen. Daarvoor wordt het voormalige huis van het gezin in Balen, dat intussen is afgebroken, zo goed mogelijk nagebouwd.
https://www.gva.be/regio/(...)dracht/72852943.html
Kiss my ass
  vrijdag 20 juni 2025 @ 11:51:38 #261
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217992074
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:41 schreef Kim-Holland het volgende:
De partner van de in 2010 verdwenen Heidi De Schepper geeft toe dat hij heeft gelogen. “Ik heb haar niet vermoord. Maar ik hielp wel om haar lichaam te verbergen, eerst in onze kelder. En daarna om haar te begraven”, verklaarde Nick M. aan de speurders. Dat schrijft Het Laatste Nieuws vrijdag. Het parket van Antwerpen kan die bekentenis niet bevestigen. “Het onderzoek loopt nog”, klinkt het. Het lichaam van De Schepper werd nog niet teruggevonden.
[..]
Tijdens een confrontatie met een tweede verdachte bekende Nick M. vorige week volgens ‘Het Laatste Nieuws’ dat hij wist dat Heidi vermoord was en haar lichaam eerst mee in de kelder van hun huis verstopte, om haar later in een bos verderop te begraven. Nick M. ontkent echter dat de moord in zijn opdracht werd uitgevoerd en beweert dat de latere moordenaar hem verkeerd begrepen moet hebben, schrijft Het Laatste Nieuws. Het Antwerpse parket wil geen commentaar kwijt, het geeft “geen informatie over de inhoud van individuele verklaringen in belang van het lopende onderzoek”.

Wat het parket wel wil bevestigen, is dat er binnenkort een reconstructie wordt georganiseerd waarbij de drie verdachten hun versie van de feiten kunnen tonen. Daarvoor wordt het voormalige huis van het gezin in Balen, dat intussen is afgebroken, zo goed mogelijk nagebouwd.
https://www.gva.be/regio/(...)dracht/72852943.html
Wat een klootzak is die vader. Gewoon walgelijk.
Ik heb trouwens nergens gelezen dat ze dat bosje achter hun eerste huis ooit onderzocht hebben, dat was van zijn oom/hun kerk. En grenste aan hun perceel, bosje is er nog steeds.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 12:00:50 #262
405488 Kim-Holland
pi_217992191
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat een klootzak is die vader. Gewoon walgelijk.
Ik heb trouwens nergens gelezen dat ze dat bosje achter hun eerste huis ooit onderzocht hebben, dat was van zijn oom/hun kerk. En grenste aan hun perceel, bosje is er nog steeds.
Ik wou je al taggen. Ik moest denken aan dat bosje, dat je zei dat ze daar eens moesten kijken Wie weet staat dat ook op de planning.
Kiss my ass
  vrijdag 20 juni 2025 @ 12:05:35 #263
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217992243
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 12:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ik wou je al taggen. Ik moest denken aan dat bosje, dat je zei dat ze daar eens moesten kijken Wie weet staat dat ook op de planning.
Ze blijven maar steeds bij dat industriegebied zoeken, maar alleen omdat die drie leugenaars dat zeggen.

Dat bosje ligt achter het huis aan de Langvennen 17, daar wonen nu andere mensen en die hebben er een nieuwe bungalow neergezet. Dat ze op het oude perceel ligt lijkt me uitgesloten, want die nieuwe bewoners hebben de hele tuin afgegraven.

[ Bericht 15% gewijzigd door ootjekatootje op 20-06-2025 12:34:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')