Ik denk dat deze mensen zeer zwak begaafd zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij weet niet eens meer wanneer ze precies vermist raakte. Dat is toch ook wel bizar. Zoiets vergeet je niet. Je weet precies welke dag, zelfs 14 jaar later.
Hij praat over haar alsof ze een kennis is die hij ooit heeft gekend ipv de moeder van zijn kinderen.
Ik vind dat ook echt heel apart. Die kinderen zijn hun moeder kwijt, dat is al erg genoeg. Waarom zou een vader zout in de wonde strooien met zulke foto's?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:33 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Waarom wil hij nu juist de slechtste foto's bewaren om tee tonen aan zijn kinderen? Ik zou denken dat juist de liefdevolle foto's van moeder en kind samen de meest waardevolle zijn om te laten zien door de jaren heen. Als in: er werd heel van je gehouden door je moeder al is zij hier niet. Haar probleem is haar de baas geworden maar de liefde er niet minder om. Dat zou je toch mee willen geven aan een kind.
En voor gezegd wordt dat het misschien niet zo was, hij zei dat ze leefde voor de kinderen. En ook dat ze speciaal verse groente en fruit maakte ipv potjes e.d.
Slechtste foto's kan je ook bewaren om je verhaal te ondersteunen als je weet dat je een verhaal hebt te verkopen.
Hoeft niet, kan wel.
Hij heeft ook vanalles geregeld dat het kindergeld van haar rekening naar zijn rekening werd overgeschreven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt heel apart. Die kinderen zijn hun moeder kwijt, dat is al erg genoeg. Waarom zou een vader zout in de wonde strooien met zulke foto's?![]()
Ik denk eerder dat die foto's helemaal niet bestaan. Dat zij bovendien helemaal niet aan de drugs zat. Dat dit allemaal onderdeel is van zijn verklaring voor het feit dat zij verdwenen is en hij haar nooit als vermist heeft opgegeven.
Het is hier geen BNW. En dat drugsgebruik kan nog steeds een zwetsverhaal zijn om een moord te verhullen.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn best wat overeenkomsten tussen de dames:
Beiden uit Balen
Beiden namen ze hun spullen mee
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Beiden gingen uit in Antwerpen
En jong, dun en niet erg stabiel.
Alles kan, ze kan morgen ook opbellen vanuit Spanje. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is hier geen BNW. En dat drugsgebruik kan nog steeds een zwetsverhaal zijn om een moord te verhullen.
Nou, als hij haar ID nog had en een kopie daarvan aan de instelling heeft doorgegeven dan is die kans nog kleiner dan hij al was als ze dat ID wel bij zich zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles kan, ze kan morgen ook opbellen vanuit Spanje. We gaan het zien.
Volgens mij is alleen statistisch de partner altijd wel verdacht maar ja dat is nog geen bewijs helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is deze al langsgekomen?
¨Ex-vriend is wel degelijk een moordverdachte¨
https://www.hln.be/video/(...)ls-verdachte-1099822
In juni, vlak voor de schoolvakantie, op een vrijdag de kinderen bij zijn ouders afgezet en in novemer al geschrapt wegens "al 6 maanden niet meer woonachtig", zelfs dat verhaal kan hij niet eens kloppend maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is deze al langsgekomen?
¨Ex-vriend is wel degelijk een moordverdachte¨
https://www.hln.be/video/(...)ls-verdachte-1099822
Waar las jij dat ze “al” haar spullen had meegenomen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:16 schreef Leandra het volgende:
Nou, als ze de kinderen bij zijn ouders heeft gedropt met de woorden "ik ga weg" en ze had een rugtas bij zich, dan is het op z'n minst vreemd dat de gezamenlijke woning volledig van haar spullen ontdaan was.
En dat ze ook niet met de auto wegging, terwijl ze wel een auto had.
Ze had een auto, ze had vrij zeker meer spullen dan wat in een rugtas past en 5 maanden later is er al niets meer in de gezamenlijke woning waaruit blijkt dat zij er ook nog zou wonen? Waar zijn die spullen dan? Niet in haar rugtas.
Nou, er werd in november 2010 geconcludeerd dat ze er niet meer woonde, ergo; dan moeten haar spullen weg zijn geweest....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar las jij dat ze “al” haar spullen had meegenomen?
Merkwaardig is wel dat een junk juist haar drugs thuis laat liggen… die heeft N bewaard om aan zijn kinderen te kunnen laten zien.
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn best wat overeenkomsten tussen de dames:
Beiden uit Balen
Beiden namen ze hun spullen mee
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Beiden gingen uit in Antwerpen
En jong, dun en niet erg stabiel.
Wat zou je meer meenemen dan een tas met kleren, wat sieraden en make-up?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, er werd in november 2010 geconcludeerd dat ze er niet meer woonde, ergo; dan moeten haar spullen weg zijn geweest....
Als ik morgen vertrek met een rugtas, dan moet mijn man echt wel zijn best doen om het er over een paar maanden uit te laten zien alsof ik hier niet meer woon.
Mwah, inmiddels was ze al zo'n 8 jaar bij hem en had ze 3 kinderen gekregen, zelfs qua kleding zal ze meer hebben gehad dan wat er in een rugtas past.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zou je meer meenemen dan een tas met kleren, wat sieraden en make-up?
Die Sigrid nam de beesten mee, volgens mij liet ze de inboedel staan.
Vergeet niet dat ze bij hem introk op hele jonge leeftijd, ik denk niet dat die veel eigendommen had.
Niet meer dan in een tas paste.
Ik denk overigens dat dat rijbewijs wel een van de oorzaken was dat eea fout ging, een rijbewijs is zelfstandigheid, en sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou iig de auto hebben meegenomen, zelfs als ik het voorlopig rijbewijs niet tot mijn beschikking had.
Ik had de kinderen meegenomen…quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou iig de auto hebben meegenomen, zelfs als ik het voorlopig rijbewijs niet tot mijn beschikking had.
Ze mocht hem zeker alleen gebruiken om boodschappen te doen en de kind[eren] van en naar school brengen en ik denk ook dat hij zelf het voorlopig rijbewijs op haar naam heeft opgehaald en dus niet in haar bezit was.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat dat rijbewijs wel een van de oorzaken was dat eea fout ging, een rijbewijs is zelfstandigheid, en sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |