abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216455707
Tegen de krant Het Laatste Nieuws zegt de vader te vermoeden dat de vrouw in Spanje zou wonen. Dezelfde krant sprak ook met een vriendin van Heidi uit 2010. Zij had destijds navraag gedaan over de plotselinge verdwijning, maar de man zou gezegd hebben dat ze ’naar Antwerpen’ was. „Maar Heidi was zó trots op haar kinderen. Echt een moedertje. Ik kon niet geloven dat zij haar kinderen zomaar achter zou laten,” zegt ze tegen HLN. Later probeerde ze tevergeefs Heidi te zoeken op social media en gaf het op; tot ze het recente opsporingsbericht zag.

https://www.telegraaf.nl/(...)politie-wel-in-actie

Er was dus blijkbaar nog een vriendin, welke naar Heidi gezocht heeft toen.
  maandag 27 januari 2025 @ 23:46:19 #127
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216455985
Hij weet niet eens meer wanneer ze precies vermist raakte. Dat is toch ook wel bizar. Zoiets vergeet je niet. Je weet precies welke dag, zelfs 14 jaar later.
Hij praat over haar alsof ze een kennis is die hij ooit heeft gekend ipv de moeder van zijn kinderen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216456094
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 23:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij weet niet eens meer wanneer ze precies vermist raakte. Dat is toch ook wel bizar. Zoiets vergeet je niet. Je weet precies welke dag, zelfs 14 jaar later.
Hij praat over haar alsof ze een kennis is die hij ooit heeft gekend ipv de moeder van zijn kinderen.
Ik denk dat deze mensen zeer zwak begaafd zijn.

Ook omdat die kinderen vijf jaar in een instelling gezeten hebben. Dat kan blijkbaar ook zonder dat er iemand aan de bel trekt, of mensen van de instelling namen aan dat die nieuwe vriendin (al na zes maanden) de biologische moeder was.

Edit
Kinderen naar instelling, gesprekken met vader en nieuwe vriendin.
Een andere medewerker doet de administratie en vraagt kopie ID ouders, die van Heidi was nog geldig.
N stuurt de ID kopieën op, niemand stelt vragen. Logisch.
pi_216456339
Arme kinderen😥 Zo triest.
Geen leerkracht. Geen ouders van vriendjes. In een instelling. o|O
Niemand stelt vragen?!

Het gebeurde ook in Nederland. Dat een vader zo veel jaren zijn gezin buiten de werkelijkheid hield.
  Manager PR/Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 08:29:44 #130
269689 crew  Viv
pi_216456646
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 22:33 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]
Waarom wil hij nu juist de slechtste foto's bewaren om tee tonen aan zijn kinderen? Ik zou denken dat juist de liefdevolle foto's van moeder en kind samen de meest waardevolle zijn om te laten zien door de jaren heen. Als in: er werd heel van je gehouden door je moeder al is zij hier niet. Haar probleem is haar de baas geworden maar de liefde er niet minder om. Dat zou je toch mee willen geven aan een kind.
En voor gezegd wordt dat het misschien niet zo was, hij zei dat ze leefde voor de kinderen. En ook dat ze speciaal verse groente en fruit maakte ipv potjes e.d.
Slechtste foto's kan je ook bewaren om je verhaal te ondersteunen als je weet dat je een verhaal hebt te verkopen.
Hoeft niet, kan wel.
Ik vind dat ook echt heel apart. Die kinderen zijn hun moeder kwijt, dat is al erg genoeg. Waarom zou een vader zout in de wonde strooien met zulke foto's? :?

Ik denk eerder dat die foto's helemaal niet bestaan. Dat zij bovendien helemaal niet aan de drugs zat. Dat dit allemaal onderdeel is van zijn verklaring voor het feit dat zij verdwenen is en hij haar nooit als vermist heeft opgegeven.
pi_216456686
Dat is Balen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:41:17 #132
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216456725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik vind dat ook echt heel apart. Die kinderen zijn hun moeder kwijt, dat is al erg genoeg. Waarom zou een vader zout in de wonde strooien met zulke foto's? :?

Ik denk eerder dat die foto's helemaal niet bestaan. Dat zij bovendien helemaal niet aan de drugs zat. Dat dit allemaal onderdeel is van zijn verklaring voor het feit dat zij verdwenen is en hij haar nooit als vermist heeft opgegeven.
Hij heeft ook vanalles geregeld dat het kindergeld van haar rekening naar zijn rekening werd overgeschreven.
En wie haar geschrapt heeft als inwoner een half jaar na haar verdwijning kunnen ze niet meer achterhalen nu. :') die gegevens worden 5 jaar later vernietigt.

De politie meldt dat ze in ieder geval tientallen tips binnen hebben van mensen die Heidi toch wel gekend hebben en er zal dus wel meer info bekend worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:26:31 #133
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216457423
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn best wat overeenkomsten tussen de dames:
Beiden uit Balen
Beiden namen ze hun spullen mee
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Beiden gingen uit in Antwerpen

En jong, dun en niet erg stabiel.
Het is hier geen BNW. En dat drugsgebruik kan nog steeds een zwetsverhaal zijn om een moord te verhullen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216457455
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Het is hier geen BNW. En dat drugsgebruik kan nog steeds een zwetsverhaal zijn om een moord te verhullen.
Alles kan, ze kan morgen ook opbellen vanuit Spanje. We gaan het zien.
pi_216459942
Is deze al langsgekomen?

¨Ex-vriend is wel degelijk een moordverdachte¨
https://www.hln.be/video/(...)ls-verdachte-1099822
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  dinsdag 28 januari 2025 @ 15:06:29 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460074
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Alles kan, ze kan morgen ook opbellen vanuit Spanje. We gaan het zien.
Nou, als hij haar ID nog had en een kopie daarvan aan de instelling heeft doorgegeven dan is die kans nog kleiner dan hij al was als ze dat ID wel bij zich zou hebben gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216460092
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is deze al langsgekomen?

Volgens mij is alleen statistisch de partner altijd wel verdacht maar ja dat is nog geen bewijs helaas.

Al hebben ze Volgens mij in België jury rechtspraak dus je zou zonder concreet bewijs kunnen veroordelen :P
Moet je alleen wel een heel goed verhaal hebben ervoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2025 15:10:21 ]
pi_216460126
Die kerel heeft haar gewoon vermoord natuurlijk.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 15:16:51 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460158
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is deze al langsgekomen?

In juni, vlak voor de schoolvakantie, op een vrijdag de kinderen bij zijn ouders afgezet en in novemer al geschrapt wegens "al 6 maanden niet meer woonachtig", zelfs dat verhaal kan hij niet eens kloppend maken.
Minstens een maand te vroeg die schrapping aangevraagd, waarbij het nog maar de vraag is hoe snel dat gecontroleerd wordt als je bij de gemeente meldt dat iemand niet meer op jouw adres woont.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460226
Tijd om dat bosperceel achter haar huis op de langvennen eens beter te gaan bekijken…
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:16:02 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460524
Nou, als ze de kinderen bij zijn ouders heeft gedropt met de woorden "ik ga weg" en ze had een rugtas bij zich, dan is het op z'n minst vreemd dat de gezamenlijke woning volledig van haar spullen ontdaan was.
En dat ze ook niet met de auto wegging, terwijl ze wel een auto had.
Ze had een auto, ze had vrij zeker meer spullen dan wat in een rugtas past en 5 maanden later is er al niets meer in de gezamenlijke woning waaruit blijkt dat zij er ook nog zou wonen? Waar zijn die spullen dan? Niet in haar rugtas.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:16 schreef Leandra het volgende:
Nou, als ze de kinderen bij zijn ouders heeft gedropt met de woorden "ik ga weg" en ze had een rugtas bij zich, dan is het op z'n minst vreemd dat de gezamenlijke woning volledig van haar spullen ontdaan was.
En dat ze ook niet met de auto wegging, terwijl ze wel een auto had.
Ze had een auto, ze had vrij zeker meer spullen dan wat in een rugtas past en 5 maanden later is er al niets meer in de gezamenlijke woning waaruit blijkt dat zij er ook nog zou wonen? Waar zijn die spullen dan? Niet in haar rugtas.
Waar las jij dat ze “al” haar spullen had meegenomen?

Merkwaardig is wel dat een junk juist haar drugs thuis laat liggen… die heeft N bewaard om aan zijn kinderen te kunnen laten zien.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:22:57 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waar las jij dat ze “al” haar spullen had meegenomen?

Merkwaardig is wel dat een junk juist haar drugs thuis laat liggen… die heeft N bewaard om aan zijn kinderen te kunnen laten zien.
Nou, er werd in november 2010 geconcludeerd dat ze er niet meer woonde, ergo; dan moeten haar spullen weg zijn geweest....

Als ik morgen vertrek met een rugtas, dan moet mijn man echt wel zijn best doen om het er over een paar maanden uit te laten zien alsof ik hier niet meer woon.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:23:47 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460571
Plus:
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn best wat overeenkomsten tussen de dames:
Beiden uit Balen
Beiden namen ze hun spullen mee
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Beiden gingen uit in Antwerpen

En jong, dun en niet erg stabiel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, er werd in november 2010 geconcludeerd dat ze er niet meer woonde, ergo; dan moeten haar spullen weg zijn geweest....

Als ik morgen vertrek met een rugtas, dan moet mijn man echt wel zijn best doen om het er over een paar maanden uit te laten zien alsof ik hier niet meer woon.
Wat zou je meer meenemen dan een tas met kleren, wat sieraden en make-up?
Die Sigrid nam de beesten mee, volgens mij liet ze de inboedel staan.

Vergeet niet dat ze bij hem introk op hele jonge leeftijd, ik denk niet dat die veel eigendommen had.
Niet meer dan in een tas paste.
pi_216460695
Ik zou iig de auto hebben meegenomen, zelfs als ik het voorlopig rijbewijs niet tot mijn beschikking had. :W
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:48:21 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat zou je meer meenemen dan een tas met kleren, wat sieraden en make-up?
Die Sigrid nam de beesten mee, volgens mij liet ze de inboedel staan.

Vergeet niet dat ze bij hem introk op hele jonge leeftijd, ik denk niet dat die veel eigendommen had.
Niet meer dan in een tas paste.
Mwah, inmiddels was ze al zo'n 8 jaar bij hem en had ze 3 kinderen gekregen, zelfs qua kleding zal ze meer hebben gehad dan wat er in een rugtas past.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:49:52 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460740
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou iig de auto hebben meegenomen, zelfs als ik het voorlopig rijbewijs niet tot mijn beschikking had. :W
Ik denk overigens dat dat rijbewijs wel een van de oorzaken was dat eea fout ging, een rijbewijs is zelfstandigheid, en sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216460798
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik had de kinderen meegenomen…
pi_216460817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk overigens dat dat rijbewijs wel een van de oorzaken was dat eea fout ging, een rijbewijs is zelfstandigheid, en sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan.
Ze mocht hem zeker alleen gebruiken om boodschappen te doen en de kind[eren] van en naar school brengen en ik denk ook dat hij zelf het voorlopig rijbewijs op haar naam heeft opgehaald en dus niet in haar bezit was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')