Dit wordt gewoon even op Fok! uitgevogeld.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, ben benieuwd of die N en de N van de dame waar dit topic over gaat dezelfde naam zijn...
“Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht. Daarom verwittigden ze, achter m’n rug, de politie.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:33 schreef Idisrom het volgende:
Waarom gaat de school na veertien jaar nog proberen om contact met de moeder te krijgen?
Maar hoe werkt dat dan in België? Hoe komt school aan dat nummer van 14 jaar geleden?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
“Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht. Daarom verwittigden ze, achter m’n rug, de politie.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan in België? Hoe komt school aan dat nummer van 14 jaar geleden?
Die moeder schijnt administratief niet meer te bestaan, dus hoezo komen haar gegevens voor in recente school systemen?
Riiiiiiiiiightquote:
“Het CLB heeft dit alles in gang gestoken”, zegt hij. “Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan in België? Hoe komt school aan dat nummer van 14 jaar geleden?
Die moeder schijnt administratief niet meer te bestaan, dus hoezo komen haar gegevens voor in recente school systemen?
Fouten vrienden in het drugsmilieu.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Faroek spreekt met ex-partner Heidi De Schepper
https://www.hln.be/videos(...)-de-schepper-1099785
Zo te zien heeft hij ook de zonnebank van de hand gedaan.![]()
Ex-partner van Heidi De Schepper (26) herinnert zich plots meer: “Ik heb haar slechtste foto’s bewaard om aan de kinderen te tonen”
https://www.hln.be/binnen(...)n-te-tonen~ad7701b1/
Natuurlijk heeft Fanoek ook naar die foto’s gevraagd om dat te verifiëren…quote:Op maandag 27 januari 2025 20:40 schreef Leandra het volgende:
De slechtste foto's bewaard, met een verhaaltje erbij alsof ze als een vercokete junk op die foto's staat, en vervolgens zie je wat foto's van een hele normale jonge moeder?
Ben je nu in de war met Sigrid Dormaels?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Fouten vrienden in het drugsmilieu.
En de link naar Spanje is dus dat haar moeder Spaanse is.
Nee, zie dat interview wat je net zelf post. Daar wordt dat besproken.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ben je nu in de war met Sigrid Dormaels?
Jep. Ik geloof er geen reet van. Jij wel?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zie dat interview wat je net zelf post. Daar wordt dat besproken.
Dit kan twee kanten op.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jep. Ik geloof er geen reet van. Jij wel?
Ik ga voor 1.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit kan twee kanten op.
1 hij liegt en heeft haar wat aangedaan
2 zij is inderdaad vertrokken met een fout persoon, net als die Sigrid.
Geen idee, maar ik geloof niet in zelfmoord aangezien ze al haar spullen meegenomen had en die kinderen bij zijn ouders gebracht had. Als hij de waarheid spreekt, kan ik me voorstellen dat hij ondertussen pislink op haar is.
Dat kan van A tot Z gelogen zijn. Omdat hij dat verhaal kent en het slim is om het daarop te laten lijken.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn best wat overeenkomsten tussen de dames:
Beiden uit Balen
Beiden namen ze hun spullen mee
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Beiden gingen uit in Antwerpen
En jong, dun en niet erg stabiel.
Die gozer was zelf toen eind 20, zij 18.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Viespeuk. Dus hij bezwangert zijn pleegdochter en gaat daar uiteindelijk mee verder. Een heel vreemd verhaal is het.
Zekerquote:Op maandag 27 januari 2025 22:09 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dat kan van A tot Z gelogen zijn. Omdat hij dat verhaal kent en het slim is om het daarop te laten lijken.
Top gevonden!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
“Het CLB heeft dit alles in gang gestoken”, zegt hij. “Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht.
Het CLB zal het wel weten. Waarschijnlijk hadden zij de gegevens nog. En wie weet heeft kind wel iets in vertrouwen losgelaten op school?
[ afbeelding ]
Waarom wil hij nu juist de slechtste foto's bewaren om tee tonen aan zijn kinderen? Ik zou denken dat juist de liefdevolle foto's van moeder en kind samen de meest waardevolle zijn om te laten zien door de jaren heen. Als in: er werd heel van je gehouden door je moeder al is zij hier niet. Haar probleem is haar de baas geworden maar de liefde er niet minder om. Dat zou je toch mee willen geven aan een kind.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Faroek spreekt met ex-partner Heidi De Schepper
https://www.hln.be/videos(...)-de-schepper-1099785
Zo te zien heeft hij ook de zonnebank van de hand gedaan.![]()
Ex-partner van Heidi De Schepper (26) herinnert zich plots meer: “Ik heb haar slechtste foto’s bewaard om aan de kinderen te tonen”
https://www.hln.be/binnen(...)n-te-tonen~ad7701b1/
Ik denk dat deze mensen zeer zwak begaafd zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij weet niet eens meer wanneer ze precies vermist raakte. Dat is toch ook wel bizar. Zoiets vergeet je niet. Je weet precies welke dag, zelfs 14 jaar later.
Hij praat over haar alsof ze een kennis is die hij ooit heeft gekend ipv de moeder van zijn kinderen.
Ik vind dat ook echt heel apart. Die kinderen zijn hun moeder kwijt, dat is al erg genoeg. Waarom zou een vader zout in de wonde strooien met zulke foto's?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:33 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Waarom wil hij nu juist de slechtste foto's bewaren om tee tonen aan zijn kinderen? Ik zou denken dat juist de liefdevolle foto's van moeder en kind samen de meest waardevolle zijn om te laten zien door de jaren heen. Als in: er werd heel van je gehouden door je moeder al is zij hier niet. Haar probleem is haar de baas geworden maar de liefde er niet minder om. Dat zou je toch mee willen geven aan een kind.
En voor gezegd wordt dat het misschien niet zo was, hij zei dat ze leefde voor de kinderen. En ook dat ze speciaal verse groente en fruit maakte ipv potjes e.d.
Slechtste foto's kan je ook bewaren om je verhaal te ondersteunen als je weet dat je een verhaal hebt te verkopen.
Hoeft niet, kan wel.
Hij heeft ook vanalles geregeld dat het kindergeld van haar rekening naar zijn rekening werd overgeschreven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt heel apart. Die kinderen zijn hun moeder kwijt, dat is al erg genoeg. Waarom zou een vader zout in de wonde strooien met zulke foto's?![]()
Ik denk eerder dat die foto's helemaal niet bestaan. Dat zij bovendien helemaal niet aan de drugs zat. Dat dit allemaal onderdeel is van zijn verklaring voor het feit dat zij verdwenen is en hij haar nooit als vermist heeft opgegeven.
Het is hier geen BNW. En dat drugsgebruik kan nog steeds een zwetsverhaal zijn om een moord te verhullen.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Beiden uit Balen
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Alles kan, ze kan morgen ook opbellen vanuit Spanje. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is hier geen BNW. En dat drugsgebruik kan nog steeds een zwetsverhaal zijn om een moord te verhullen.
Nou, als hij haar ID nog had en een kopie daarvan aan de instelling heeft doorgegeven dan is die kans nog kleiner dan hij al was als ze dat ID wel bij zich zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles kan, ze kan morgen ook opbellen vanuit Spanje. We gaan het zien.
Volgens mij is alleen statistisch de partner altijd wel verdacht maar ja dat is nog geen bewijs helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is deze al langsgekomen?
¨Ex-vriend is wel degelijk een moordverdachte¨
https://www.hln.be/video/(...)ls-verdachte-1099822
In juni, vlak voor de schoolvakantie, op een vrijdag de kinderen bij zijn ouders afgezet en in novemer al geschrapt wegens "al 6 maanden niet meer woonachtig", zelfs dat verhaal kan hij niet eens kloppend maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is deze al langsgekomen?
¨Ex-vriend is wel degelijk een moordverdachte¨
https://www.hln.be/video/(...)ls-verdachte-1099822
Waar las jij dat ze “al” haar spullen had meegenomen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:16 schreef Leandra het volgende:
Nou, als ze de kinderen bij zijn ouders heeft gedropt met de woorden "ik ga weg" en ze had een rugtas bij zich, dan is het op z'n minst vreemd dat de gezamenlijke woning volledig van haar spullen ontdaan was.
En dat ze ook niet met de auto wegging, terwijl ze wel een auto had.
Ze had een auto, ze had vrij zeker meer spullen dan wat in een rugtas past en 5 maanden later is er al niets meer in de gezamenlijke woning waaruit blijkt dat zij er ook nog zou wonen? Waar zijn die spullen dan? Niet in haar rugtas.
Nou, er werd in november 2010 geconcludeerd dat ze er niet meer woonde, ergo; dan moeten haar spullen weg zijn geweest....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar las jij dat ze “al” haar spullen had meegenomen?
Merkwaardig is wel dat een junk juist haar drugs thuis laat liggen… die heeft N bewaard om aan zijn kinderen te kunnen laten zien.
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Beiden uit Balen
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Wat zou je meer meenemen dan een tas met kleren, wat sieraden en make-up?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, er werd in november 2010 geconcludeerd dat ze er niet meer woonde, ergo; dan moeten haar spullen weg zijn geweest....
Als ik morgen vertrek met een rugtas, dan moet mijn man echt wel zijn best doen om het er over een paar maanden uit te laten zien alsof ik hier niet meer woon.
Mwah, inmiddels was ze al zo'n 8 jaar bij hem en had ze 3 kinderen gekregen, zelfs qua kleding zal ze meer hebben gehad dan wat er in een rugtas past.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zou je meer meenemen dan een tas met kleren, wat sieraden en make-up?
Die Sigrid nam de beesten mee, volgens mij liet ze de inboedel staan.
Vergeet niet dat ze bij hem introk op hele jonge leeftijd, ik denk niet dat die veel eigendommen had.
Niet meer dan in een tas paste.
Ik denk overigens dat dat rijbewijs wel een van de oorzaken was dat eea fout ging, een rijbewijs is zelfstandigheid, en sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou iig de auto hebben meegenomen, zelfs als ik het voorlopig rijbewijs niet tot mijn beschikking had.
Ik had de kinderen meegenomen…quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou iig de auto hebben meegenomen, zelfs als ik het voorlopig rijbewijs niet tot mijn beschikking had.
Ze mocht hem zeker alleen gebruiken om boodschappen te doen en de kind[eren] van en naar school brengen en ik denk ook dat hij zelf het voorlopig rijbewijs op haar naam heeft opgehaald en dus niet in haar bezit was.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat dat rijbewijs wel een van de oorzaken was dat eea fout ging, een rijbewijs is zelfstandigheid, en sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan.
Ja, ook. Waarschijnlijk was ze dat ook van plan maar heeft ze de kans niet meer gekregen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had de kinderen meegenomen…
Kan die huisarts bevestigen dat zij daar een afspraak had? Of is dat beroepsgeheim?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Hij ging samen met Heidi naar de huisarts. „Om meer informatie te krijgen over afkickklinieken. Zelf zag ze dat niet zitten, ze ontkende het probleem”
“We gingen naar de huisarts, daar erkende ze voor het eerst dat ze een ‘werkpunt’ had.
Ik ben er wel uit, denk ik.😏
Wat een figuur.
Die ligt wellicht tussen de hooiBalen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.demorgen.be/n(...)ps://www.google.com/
Deze cowboy verdween ook in mei 2010 uit Balen.
Lijkt mij ook. Wat ik hierover las is dat haar vriend haar voor de keuze stelde. Of stoppen met drugs of oprotten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, ook. Waarschijnlijk was ze dat ook van plan maar heeft ze de kans niet meer gekregen.
Hier staat mogelijk het antwoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan die huisarts bevestigen dat zij daar een afspraak had? Of is dat beroepsgeheim?
Er zijn enkele uitzonderingen waarin het misschien mogelijk is.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hier staat mogelijk het antwoord.
https://libstore.ugent.be(...)924_2021_0001_AC.pdf
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:39 schreef Nyamuk het volgende:
Och, de femistazi is ook weer aanwezig.
Dat wordt weer smullen
En een week eerder bracht hij haar nog liefdevol naar de huisarts om over het drugsprobleem te praten…quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Wat ik hierover las is dat haar vriend haar voor de keuze stelde. Of stoppen met drugs of oprotten.
En ze kan natuurlijk ook zelfmoord gepleegd hebben of een of ander ongeluk waarbij ze het leven liet.
Ik vind het een heel raar verhaal.
En ook neem ik de verhalen van de buren over die vriend dat hij zo'n agressief mannetje zou zijn, ook maar even met een korreltje zout.
Meest logische. Feit dat die malse vent geen aangifte heeft gedaan is een gigantische red flag.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:00 schreef LXIV het volgende:
Ik zou die partner eens verhoren. Dat de politie dat nog niet aan gedacht heeft. Het blijft belgische politie
Beroepsgeheim. De huisarts mag dat bij hoge uitzondering doorbreken, namelijk bij een "conflict van plichten". Tenminste, zo werkt het in Nederland. Maar ik denk niet dat er hier een conflict van plichten is.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan die huisarts bevestigen dat zij daar een afspraak had? Of is dat beroepsgeheim?
Heeft het een niet met het ander te maken. Een dame van 18 in huis. 1 + 1 = 2quote:Op maandag 27 januari 2025 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Toen de relatie met zijn toenmalige vrouw stukliep, zorgde hij nog acht maanden voor Heidi, omdat er bij de instellingen lange wachtlijsten waren. „De familie van Heidi had haar de rug toegekeerd, maar ik kon dat niet over mijn hart krijgen. Ik was toen eind twintig geloof ik, Heidi was net achttien.”
Geldt dat ook in de situatie als zij helemaal niet bij haar huisarts is geweest en die huisarts nu in de krant leest dat hij beweert van wel?quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Beroepsgeheim. De huisarts mag dat bij hoge uitzondering doorbreken, namelijk bij een "conflict van plichten". Tenminste, zo werkt het in Nederland. Maar ik denk niet dat er hier een conflict van plichten is.
Geen idee. Misschien kan de politie en officier van justitie in het kader van het onderzoek wel meer bereiken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Beroepsgeheim. De huisarts mag dat bij hoge uitzondering doorbreken, namelijk bij een "conflict van plichten". Tenminste, zo werkt het in Nederland. Maar ik denk niet dat er hier een conflict van plichten is.
Ik wilde het grapje maken dat ze misschien net seks had gehad op een toren, maar die burgemeester is later vermoord.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan de politie en officier van justitie in het kader van het onderzoek wel meer bereiken.
Het zou wel heel krom zijn als belangrijke zaken, zoals wat er met haar is gebeurd, ivm het beroepsgeheim dan maar onduidelijk blijven.
Ben benieuwd of we binnenkort nog meer horen over deze zaak of dat er verder niet veel meer gebeurd.
Ik snap niet dat niemand zich echt verantwoordelijk voelt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Een Belgische burgemeester stond met een grote grijns op haar gezicht te beweren dat mensen het recht hebben om te verdwijnen en dat niet meer achterhaald kan worden wie haar had geschrapt als burger in België bij de gemeente.
Volgens de uitleg van de KNMG over een conflict van plichten, dreigt er dan ernstige schade die alleen te voorkomen is door het beroepsgeheim te doorbreken:quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geldt dat ook in de situatie als zij helemaal niet bij haar huisarts is geweest en die huisarts nu in de krant leest dat hij beweert van wel?
In dit geval is daar geen sprake van. Als er sprake is van ernstige schade, dan is die waarschijnlijk al 14 jaar geleden ontstaan.quote:Heeft de arts informatie over een patiënt die hij vanwege zijn beroepsgeheim niet mag prijsgeven maar kan doorbreking van het beroepsgeheim ernstige schade voor die ander of voor de patiënt zelf voorkomen, dan kan er sprake zijn van een conflict van plichten. De arts staat dan voor de keuze tussen zijn beroepsgeheim en het voorkomen van ernstige schade.
Hele rare situatie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat ze door haar vader misbruikt zou zijn geweest -volgens de ex- had ik ook niet eerder gelezen.
[ afbeelding ]
Het zou mij niet verbazen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hele rare situatie.
Hij heeft vast ook misbruik gebruikt van haar. Hup, meteen al een kind van hem toen ze amper 19 was.
Misschien heeft-ie haar daarom vermoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, ook. Waarschijnlijk was ze dat ook van plan maar heeft ze de kans niet meer gekregen.
Het is officieel nog geen CRI toch? Ze kan bij wijze van spreken morgen de telefoon oppakken en de politie bellen.quote:
En is die klacht ooit in behandeling genomen door de politie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat ze door haar vader misbruikt zou zijn geweest -volgens de ex- had ik ook niet eerder gelezen.
https://www.gva.be/cnt/dmf20250126_96253291
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar loopt toch ook een topic?
Eén moment, dat ga ik ze even vragen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En is die klacht ooit in behandeling genomen door de politie?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Eén moment, dat ga ik ze even vragen.
Graag hier verder maar zonder conspiracy onzin. Thanks.quote:
Die ouders zullen nu al wel ouder zijn, als ze nog leven…quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Als het misbruikverhaal waar is waarom zou Heidi dan naar een instelling moeten? En waarom zou haar familie haar daarvoor moeten laten vallen? Dat zou toch gek zijn?
Wat ook gek is dat je helemaal niks hoort van Heidi's familie.
Haar moeder is Spaans, zei N in dat interview met Faroek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die ouders zullen nu al wel ouder zijn, als ze nog leven…
Oké, dat heb ik dan niet mee gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haar moeder is Spaans, zei N in dat interview met Faroek.
Ja jammer, het lukt me niet die te omzeilen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250129_94834416
Jeugdvriendin uit instelling geeft een interview, helaas achter een betaal muur.
Mij ook niet, ik laat het wel ff weten als het gelukt is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja jammer, het lukt me niet die te omzeilen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja jammer, het lukt me niet die te omzeilen.
Ik zal een paar fragmenten quoten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik laat het wel ff weten als het gelukt is.
quote:Sofia en Heidi leerden elkaar kennen in een instelling voor kwetsbare meisjes. “Ik was een jaar of 16, 17 toen ik daar terechtkwam. Dat moet rond het jaar 2000 geweest zijn”, legt Sofia uit. “Heidi was daar al op dat moment.”
quote:Tijdens haar verblijf in de instelling sprak Heidi slechts over drie mensen volgens Sofia: haar vader, een zogenoemde tante in Balen en haar toenmalige vriend. Zelfs over die vriend bleef ze vaag, herinnert Sofia zich.
quote:“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast.
quote:“Heidi had een duidelijk doel voor ogen: ze droomde van huisje, boompje, beestje.
quote:Dat er later geruchten opdoken over drugsgebruik, kan Sofia zich dan ook moeilijk voorstellen. “Als dat al waar is, dan moet dat pas daarna gebeurd zijn.
quote:Toch kan Sofia zich niet voorstellen dat Heidi vrijwillig zo lang weg zou blijven. “Volgens mij is er iets gebeurd. Iets ergs.”
Thanks.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Ik zal een paar fragmenten quoten.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat ze in een instelling zat voor minderjarige en er geen plek was in een instelling voor volwassenen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vul aan;
Wij namen zelf contact op met de instelling waar Sofia het over heeft, maar tot op heden konden zij ons niet verder helpen of bevestigen in welke periode Heidi daar verbleef.
De tegenstrijdige berichten helpen ook niet mee, want de ex beweerde dat ter geen plek in de instelling zou zijn geweest en in een ander artikel beweerde hij dat hij vaak langs ging in de instelling maar dan klopt het niet met het verhaal van deze vriendin;
“Ze schermde hem zo af dat we ons afvroegen of de naam die ze noemde wel echt was. Wanneer we naar zijn achternaam vroegen, klapte ze meteen dicht. Vriendjes hadden zelfs de toestemming om naar daar te komen, maar zij liet haar vriend nooit langskomen”
Ook in dit artikel een tegenstrijdigheid;
-Tijdens haar verblijf in de instelling sprak Heidi slechts over drie mensen volgens Sofia: haar vader, een zogenoemde tante in Balen en haar toenmalige vriend.
-“De enige persoon in haar leven waar ze veel over sprak, was haar vader. Over haar moeder, tante of grootmoeder heeft ze nooit een woord gezegd.”
![]()
Tja, wat moet je geloven, he?
Ja die eerste vrouw van N, was de dochter van een schoolvriend van de vader van Heidi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast. We begrepen nooit waarom. Wat had ze daar te zoeken?”
Euh, haar ´tante' cq vriendin en haar vriend. Wat had ze in Antwerpen te zoeken?
Die ' tante' zou zomaar eens de voormalige vrouw van de ex vriend kunnen zijn waar zij toen verbleef, mocht het verhaal kloppen.
Ja 2 vaders - en dus volwassen kerels- die bij hen op vakantie gingen in Balen vanwege een grotere tuin.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja die eerste vrouw van N, was de dochter van een schoolvriend van de vader van Heidi.
Ik hoop dat ze die eerste vrouw ook eens gaan verhoren.
En de voormalige vrouw/ 'tante´ /vriendin is dan ook weggewerkt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:
En zogauw ze 18 jaar werd mocht het wel en zal het wel hetzelfde zijn als in NL: dat de hulpverlening ook stopt.
Dus is ze toen meteen officieel bij hem ingetrokken
Ze kwam uit Merksem, dat is een buitenwijk van Antwerpen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast. We begrepen nooit waarom. Wat had ze daar te zoeken?”
Euh, haar ´tante' cq vriendin en haar vriend. Wat had ze in Antwerpen te zoeken?
Die ' tante' zou zomaar eens de voormalige vrouw van de ex vriend kunnen zijn waar zij toen verbleef, mocht het verhaal kloppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |