Het is officieel nog geen CRI toch? Ze kan bij wijze van spreken morgen de telefoon oppakken en de politie bellen.quote:
En is die klacht ooit in behandeling genomen door de politie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat ze door haar vader misbruikt zou zijn geweest -volgens de ex- had ik ook niet eerder gelezen.
https://www.gva.be/cnt/dmf20250126_96253291
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar loopt toch ook een topic?
Eén moment, dat ga ik ze even vragen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En is die klacht ooit in behandeling genomen door de politie?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Eén moment, dat ga ik ze even vragen.
Graag hier verder maar zonder conspiracy onzin. Thanks.quote:
Die ouders zullen nu al wel ouder zijn, als ze nog leven…quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Als het misbruikverhaal waar is waarom zou Heidi dan naar een instelling moeten? En waarom zou haar familie haar daarvoor moeten laten vallen? Dat zou toch gek zijn?
Wat ook gek is dat je helemaal niks hoort van Heidi's familie.
Haar moeder is Spaans, zei N in dat interview met Faroek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die ouders zullen nu al wel ouder zijn, als ze nog leven…
Oké, dat heb ik dan niet mee gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haar moeder is Spaans, zei N in dat interview met Faroek.
Ja jammer, het lukt me niet die te omzeilen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250129_94834416
Jeugdvriendin uit instelling geeft een interview, helaas achter een betaal muur.
Mij ook niet, ik laat het wel ff weten als het gelukt is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja jammer, het lukt me niet die te omzeilen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja jammer, het lukt me niet die te omzeilen.
Ik zal een paar fragmenten quoten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik laat het wel ff weten als het gelukt is.
quote:Sofia en Heidi leerden elkaar kennen in een instelling voor kwetsbare meisjes. “Ik was een jaar of 16, 17 toen ik daar terechtkwam. Dat moet rond het jaar 2000 geweest zijn”, legt Sofia uit. “Heidi was daar al op dat moment.”
quote:Tijdens haar verblijf in de instelling sprak Heidi slechts over drie mensen volgens Sofia: haar vader, een zogenoemde tante in Balen en haar toenmalige vriend. Zelfs over die vriend bleef ze vaag, herinnert Sofia zich.
quote:“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast.
quote:“Heidi had een duidelijk doel voor ogen: ze droomde van huisje, boompje, beestje.
quote:Dat er later geruchten opdoken over drugsgebruik, kan Sofia zich dan ook moeilijk voorstellen. “Als dat al waar is, dan moet dat pas daarna gebeurd zijn.
quote:Toch kan Sofia zich niet voorstellen dat Heidi vrijwillig zo lang weg zou blijven. “Volgens mij is er iets gebeurd. Iets ergs.”
Thanks.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Ik zal een paar fragmenten quoten.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat ze in een instelling zat voor minderjarige en er geen plek was in een instelling voor volwassenen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vul aan;
Wij namen zelf contact op met de instelling waar Sofia het over heeft, maar tot op heden konden zij ons niet verder helpen of bevestigen in welke periode Heidi daar verbleef.
De tegenstrijdige berichten helpen ook niet mee, want de ex beweerde dat ter geen plek in de instelling zou zijn geweest en in een ander artikel beweerde hij dat hij vaak langs ging in de instelling maar dan klopt het niet met het verhaal van deze vriendin;
“Ze schermde hem zo af dat we ons afvroegen of de naam die ze noemde wel echt was. Wanneer we naar zijn achternaam vroegen, klapte ze meteen dicht. Vriendjes hadden zelfs de toestemming om naar daar te komen, maar zij liet haar vriend nooit langskomen”
Ook in dit artikel een tegenstrijdigheid;
-Tijdens haar verblijf in de instelling sprak Heidi slechts over drie mensen volgens Sofia: haar vader, een zogenoemde tante in Balen en haar toenmalige vriend.
-“De enige persoon in haar leven waar ze veel over sprak, was haar vader. Over haar moeder, tante of grootmoeder heeft ze nooit een woord gezegd.”
![]()
Tja, wat moet je geloven, he?
Ja die eerste vrouw van N, was de dochter van een schoolvriend van de vader van Heidi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast. We begrepen nooit waarom. Wat had ze daar te zoeken?”
Euh, haar ´tante' cq vriendin en haar vriend. Wat had ze in Antwerpen te zoeken?
Die ' tante' zou zomaar eens de voormalige vrouw van de ex vriend kunnen zijn waar zij toen verbleef, mocht het verhaal kloppen.
Ja 2 vaders - en dus volwassen kerels- die bij hen op vakantie gingen in Balen vanwege een grotere tuin.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja die eerste vrouw van N, was de dochter van een schoolvriend van de vader van Heidi.
Ik hoop dat ze die eerste vrouw ook eens gaan verhoren.
En de voormalige vrouw/ 'tante´ /vriendin is dan ook weggewerkt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:
En zogauw ze 18 jaar werd mocht het wel en zal het wel hetzelfde zijn als in NL: dat de hulpverlening ook stopt.
Dus is ze toen meteen officieel bij hem ingetrokken
Ze kwam uit Merksem, dat is een buitenwijk van Antwerpen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
“Het enige wat ik weet, is dat ze elk weekend naar Balen ging, naar een tante die eigenlijk geen familie was. Meer een vriendin, geloof ik. Als we haar vroegen om eens met ons mee naar Antwerpen te gaan, weigerde ze steevast. We begrepen nooit waarom. Wat had ze daar te zoeken?”
Euh, haar ´tante' cq vriendin en haar vriend. Wat had ze in Antwerpen te zoeken?
Die ' tante' zou zomaar eens de voormalige vrouw van de ex vriend kunnen zijn waar zij toen verbleef, mocht het verhaal kloppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |