Dit wordt gewoon even op Fok! uitgevogeld.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, ben benieuwd of die N en de N van de dame waar dit topic over gaat dezelfde naam zijn...
“Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht. Daarom verwittigden ze, achter m’n rug, de politie.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:33 schreef Idisrom het volgende:
Waarom gaat de school na veertien jaar nog proberen om contact met de moeder te krijgen?
Maar hoe werkt dat dan in België? Hoe komt school aan dat nummer van 14 jaar geleden?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
“Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht. Daarom verwittigden ze, achter m’n rug, de politie.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan in België? Hoe komt school aan dat nummer van 14 jaar geleden?
Die moeder schijnt administratief niet meer te bestaan, dus hoezo komen haar gegevens voor in recente school systemen?
Riiiiiiiiiightquote:
“Het CLB heeft dit alles in gang gestoken”, zegt hij. “Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan in België? Hoe komt school aan dat nummer van 14 jaar geleden?
Die moeder schijnt administratief niet meer te bestaan, dus hoezo komen haar gegevens voor in recente school systemen?
Fouten vrienden in het drugsmilieu.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Faroek spreekt met ex-partner Heidi De Schepper
https://www.hln.be/videos(...)-de-schepper-1099785
Zo te zien heeft hij ook de zonnebank van de hand gedaan.![]()
Ex-partner van Heidi De Schepper (26) herinnert zich plots meer: “Ik heb haar slechtste foto’s bewaard om aan de kinderen te tonen”
https://www.hln.be/binnen(...)n-te-tonen~ad7701b1/
Natuurlijk heeft Fanoek ook naar die foto’s gevraagd om dat te verifiëren…quote:Op maandag 27 januari 2025 20:40 schreef Leandra het volgende:
De slechtste foto's bewaard, met een verhaaltje erbij alsof ze als een vercokete junk op die foto's staat, en vervolgens zie je wat foto's van een hele normale jonge moeder?
Ben je nu in de war met Sigrid Dormaels?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Fouten vrienden in het drugsmilieu.
En de link naar Spanje is dus dat haar moeder Spaanse is.
Nee, zie dat interview wat je net zelf post. Daar wordt dat besproken.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ben je nu in de war met Sigrid Dormaels?
Jep. Ik geloof er geen reet van. Jij wel?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zie dat interview wat je net zelf post. Daar wordt dat besproken.
Dit kan twee kanten op.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jep. Ik geloof er geen reet van. Jij wel?
Ik ga voor 1.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit kan twee kanten op.
1 hij liegt en heeft haar wat aangedaan
2 zij is inderdaad vertrokken met een fout persoon, net als die Sigrid.
Geen idee, maar ik geloof niet in zelfmoord aangezien ze al haar spullen meegenomen had en die kinderen bij zijn ouders gebracht had. Als hij de waarheid spreekt, kan ik me voorstellen dat hij ondertussen pislink op haar is.
Dat kan van A tot Z gelogen zijn. Omdat hij dat verhaal kent en het slim is om het daarop te laten lijken.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn best wat overeenkomsten tussen de dames:
Beiden uit Balen
Beiden namen ze hun spullen mee
Drugsgebruik
Gesloten wereldje
Beiden gingen uit in Antwerpen
En jong, dun en niet erg stabiel.
Die gozer was zelf toen eind 20, zij 18.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Viespeuk. Dus hij bezwangert zijn pleegdochter en gaat daar uiteindelijk mee verder. Een heel vreemd verhaal is het.
Zekerquote:Op maandag 27 januari 2025 22:09 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dat kan van A tot Z gelogen zijn. Omdat hij dat verhaal kent en het slim is om het daarop te laten lijken.
Top gevonden!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
“Het CLB heeft dit alles in gang gestoken”, zegt hij. “Vorig jaar had één van mijn zonen gespijbeld. Ze hadden de moeder proberen te bellen, maar kregen geen contact en vonden dat verdacht.
Het CLB zal het wel weten. Waarschijnlijk hadden zij de gegevens nog. En wie weet heeft kind wel iets in vertrouwen losgelaten op school?
[ afbeelding ]
Waarom wil hij nu juist de slechtste foto's bewaren om tee tonen aan zijn kinderen? Ik zou denken dat juist de liefdevolle foto's van moeder en kind samen de meest waardevolle zijn om te laten zien door de jaren heen. Als in: er werd heel van je gehouden door je moeder al is zij hier niet. Haar probleem is haar de baas geworden maar de liefde er niet minder om. Dat zou je toch mee willen geven aan een kind.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Faroek spreekt met ex-partner Heidi De Schepper
https://www.hln.be/videos(...)-de-schepper-1099785
Zo te zien heeft hij ook de zonnebank van de hand gedaan.![]()
Ex-partner van Heidi De Schepper (26) herinnert zich plots meer: “Ik heb haar slechtste foto’s bewaard om aan de kinderen te tonen”
https://www.hln.be/binnen(...)n-te-tonen~ad7701b1/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |