abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218423129
Ik vraag me af of ze op de goede plek zoeken. De ouders van Glenn, het slachtoffer van de bijlmoord (en dus Nick G.'s beste vriend), verklaarden in een artikel het volgende :

En er is meer, legt Ingrid uit. 'In november 2010 (rond die tijd dat Heidi verdween) zei Nick ooit tegen mij: 'Ik heb al eens iemand in het kanaal gegooid.' En volgens mijn zus zei hij hetzelfde tegen mijn nichtje. Maar Nick was zo'n opschepper, hij schepte graag op, een showman pur sang. Dan denk je er niet verder over na. Het was destijds ook nog niet bekend dat er een Heidi uit Balen vermist was. Als we dat hadden geweten, hadden we alarm kunnen slaan en was Glenn misschien niet omgekomen.

https://www.hln.be/binnen(...)m-ook-dood~a21e7570/
pi_218423230
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Het is nog maar de vraag of het klopt wat buuv zegt. De vroegere huisvriendin kennis had het over vrij snel een nieuwe vriendin [na een half jaar].
Maar goed, ik neem aan dat de vrouw in kwestie wel opgespoord is om haar verhaal te doen?
Misschien is die ook “verdwenen”, ik kan er niks over vinden.
pi_218424231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Misschien is die ook “verdwenen”, ik kan er niks over vinden.
Toen Heidi verdween, had hij heel snel een nieuwe relatie met een jonge vrouw. Die is heel snel bij hem ingetrokken en met haar heeft hij ook een kind. Maar die relatie is ondertussen ook al beëindigd.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
pi_218434389
pi_218434765
quote:
Verrassend.

Misschien moeten die drie matties zelf maar gaan graven… 20 uur per dag en met de zweep erover.
  Spellchecker donderdag 7 augustus 2025 @ 13:48:45 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218442510
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:54 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Toen Heidi verdween, had hij heel snel een nieuwe relatie met een jonge vrouw. Die is heel snel bij hem ingetrokken en met haar heeft hij ook een kind. Maar die relatie is ondertussen ook al beëindigd.
Is zij ook verdwenen?
pi_218442554
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:48 schreef maily het volgende:

[..]
Is zij ook verdwenen?
Uit zijn leven waarschijnlijk, ja maar niet op de manier als Heidi lijkt mij, anders zouden we dit wel via de media meegekregen hebben oa familie en vrienden zouden zich dan wel uitgesproken hebben dat zij ook zoek is.
Maar dat is een aanname.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')