Verwurging is intens, duurt lang en gebeurt vaak in een vlaag van verstandsverbijstering en veel emotie. Past toch niet bij een afrekening of moord op bestelling?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Is een redelijk schone manier om iemand te vermoorden. Ze zullen geen zin in bloed aan de handen hebben gehad.
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verwurging is intens, duurt lang en gebeurt vaak in een vlaag van verstandsverbijstering en veel emotie. Past toch niet bij een afrekening of moord op bestelling?
Klopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verwurging is intens, duurt lang en gebeurt vaak in een vlaag van verstandsverbijstering en veel emotie. Past toch niet bij een afrekening of moord op bestelling?
Ik dacht dit dus ook al, direct achter hun huis (wat nu gesloopt is) ligt een perceel met bomen en struiken. Geen idee waarom ze daar het afgelopen jaar niet gezocht hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
Na negen dagen zoeken nog steeds geen spoor van lichaam Heidi De Schepper: zoekactie gaat woensdag verder.
Hoewel er tijdens het verhoor van de verdachten vorige week gebruik werd gemaakt van virtualrealitybrillen en dat ook VITO - de Vlaamse Instelling voor Technologisch Onderzoek uit Mol - mee ingeschakeld werd voor de aanlevering van drone- en satellietbeelden, blijft resultaat voorlopig uit.
--
Ondanks dat ze laag voor laag moeten afgraven duurt het lang dat ze haar vinden.![]()
Waarom brengen ze de twee die bekend hebben haar begraven te hebben niet zelf naar de plek waar ze zou liggen ipv met technische snufjes zoals met een VR bril?
Ik begin zelfs te denken dat de ex van Heidi haar er toendertijd ook weer uitgegraven heeft en haar lichaam ergens anders heeft laten verdwijnen voor het geval de andere twee ooit zouden gaan praten.
Komt hij er makkelijk mee weg want de twee hebben al bevestigd dat zij haar vermoord en begraven zouden hebben.
Maar waar is ze dan?
Voor die vrijlating zal dan weer flink voor geschoven zijn uit de zwarte pot, de Belg kennende.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Eén van de 3 verdachten in de moordzaak van Heidi De Schepper uit Balen, is vrijgelaten. Dat heeft de raadkamer in Turnhout beslist. Het gaat om de man die al bekende dat hij in 2010 hielp bij het begraven van haar lichaam. Zijn advocaat had om zijn vrijlating gevraagd omdat hij al bekentenissen heeft afgelegd en volledig meewerkt aan het onderzoek. De 2 andere verdachten, de moordenaar zelf en de ex-partner van de vrouw, blijven wel een maand langer in de cel.
Wat een klootzak is die vader. Gewoon walgelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:41 schreef Kim-Holland het volgende:
De partner van de in 2010 verdwenen Heidi De Schepper geeft toe dat hij heeft gelogen. “Ik heb haar niet vermoord. Maar ik hielp wel om haar lichaam te verbergen, eerst in onze kelder. En daarna om haar te begraven”, verklaarde Nick M. aan de speurders. Dat schrijft Het Laatste Nieuws vrijdag. Het parket van Antwerpen kan die bekentenis niet bevestigen. “Het onderzoek loopt nog”, klinkt het. Het lichaam van De Schepper werd nog niet teruggevonden.
[..]
Tijdens een confrontatie met een tweede verdachte bekende Nick M. vorige week volgens ‘Het Laatste Nieuws’ dat hij wist dat Heidi vermoord was en haar lichaam eerst mee in de kelder van hun huis verstopte, om haar later in een bos verderop te begraven. Nick M. ontkent echter dat de moord in zijn opdracht werd uitgevoerd en beweert dat de latere moordenaar hem verkeerd begrepen moet hebben, schrijft Het Laatste Nieuws. Het Antwerpse parket wil geen commentaar kwijt, het geeft “geen informatie over de inhoud van individuele verklaringen in belang van het lopende onderzoek”.
Wat het parket wel wil bevestigen, is dat er binnenkort een reconstructie wordt georganiseerd waarbij de drie verdachten hun versie van de feiten kunnen tonen. Daarvoor wordt het voormalige huis van het gezin in Balen, dat intussen is afgebroken, zo goed mogelijk nagebouwd.
https://www.gva.be/regio/(...)dracht/72852943.html
Ik wou je al taggen. Ik moest denken aan dat bosje, dat je zei dat ze daar eens moesten kijken Wie weet staat dat ook op de planning.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat een klootzak is die vader. Gewoon walgelijk.
Ik heb trouwens nergens gelezen dat ze dat bosje achter hun eerste huis ooit onderzocht hebben, dat was van zijn oom/hun kerk. En grenste aan hun perceel, bosje is er nog steeds.
Ze blijven maar steeds bij dat industriegebied zoeken, maar alleen omdat die drie leugenaars dat zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik wou je al taggen. Ik moest denken aan dat bosje, dat je zei dat ze daar eens moesten kijken Wie weet staat dat ook op de planning.
Gaan die drie nog naar de rechtbank binnenkort? Of wachten ze tot ze haar lichaam gevonden hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Speurders zoeken vanaf woensdag opnieuw naar lichaam van verdwenen en vermoorde Heidi De Schepper
Deze week zal er opnieuw gezocht worden naar het lichaam van de verdwenen (en vermoorde) Heidi De Schepper. Dat schrijft HLN en bevestigt het parket aan onze redactie. "We blijven alles op alles zetten om haar lichaam terug te vinden", zegt het parket.
Vandaag en morgen worden in Balen voorbereidingen getroffen om opnieuw te zoeken naar het lichaam van Heidi De Schepper, de vrouw die 15 jaar geleden spoorloos verdween. Zo worden er enkele struiken en bomen gesnoeid, zodat ze woensdag kunnen starten met zoeken. Het industrieterrein aan het einde van de Poeierstraat is al enkele keren uitgekamd, tot nu toe zonder resultaat.
Maar na een evaluatie van de vorige zoektocht(en) heeft het parket beslist om toch opnieuw naar daar te trekken en een stuk te onderzoeken dat nog niet eerder onderzocht is. Die zoektocht zal samen met de Cel Vermiste Personen, het team van DVI (Disaster Victim Identification) en de Civiele Bescherming gebeuren. Hoe lang ze gaan zoeken, is nog niet duidelijk.
"Het onderzoek is uiteraard niet gestopt. We blijven alles op alles zetten om haar lichaam terug te vinden", zegt Kristof Aerts van het parket van Antwerpen. "Daarbij willen we niets aan het toeval overlaten."
Aanvulling;
Ook de vrijwilligers van de vzw Search And Rescue Dog Association (Sarda) Luky, een organisatie die vermiste personen opspoort in open terrein, bossen en water, hebben de voorbije weken niet stilgezeten. Een team van een tiental vrijwilligers trok herhaaldelijk met speurhonden naar het terrein aan het einde van de Poeierstraat, in de hoop het lichaam van Heidi De Schepper te vinden.
Op zondag 3 augustus was het terrein in Balen opnieuw aan de beurt. "Op het einde van de training zijn we aan de linkerkant van het bos gaan kijken om voorbereidingen te treffen om daar eind deze week te gaan zoeken", vertelt voorzitter van de organisatie, Patrick De Cock. "Het viel mij op dat de honden aan de linkerkant aan de rij bomen veel sterker reageerden. Omwille van vermoeidheid van de honden hebben we daar zondag niet meer kunnen zoeken, maar daar willen wij zeker terug heen." Nu het parket zijn zoekactie hervat, wachten de vrijwilligers voorlopig af.
Volgens Patrick De Cock hebben enkele honden de laatste weken in ieder geval meerdere 'spots' aangeduid. "Locaties die mogelijk interessant zijn, maar waarvan we niet met zekerheid kunnen zeggen dat er iets ligt", aldus De Cock. Omdat het team niet zelf mag graven, worden dat soort plekken telkens gemeld aan de politie. "Heidi zal in ieder geval gevonden worden", besluit De Cock zelfverzekerd.
[ afbeelding ]
https://www.gva.be/regio/(...)iet-op/81573916.html
Die komen vrij zodra Heidi's lichaam gevonden is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gaan die drie nog naar de rechtbank binnenkort? Of wachten ze tot ze haar lichaam gevonden hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk jij? Gaan ze haar nu echt vinden deze keer?You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die komen vrij zodra Heidi's lichaam gevonden is.Ik blijf het typisch Belgisch vinden om alleen daar te blijven zoeken. En nee, ik denk niet dat ze haar op dat industrieterrein gaan vinden. Ze gaan nu struiken en bossages snoeien, alsof die er al niet jaren staan…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk jij? Gaan ze haar nu echt vinden deze keer?
Waarschijnlijk omdat ze weg wilde.quote:
Wat erg. Ze zat in een erg afhankelijke relatie met hem ( hoop rode vlaggen).quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Een dag na haar verdwijning zat er al een andere vrouw in huis volgens een vroegere buurvrouw. Als dat klopt kan dat kan ook een reden zijn waarom Heidi weg moest.
Waarom loopt die vrouw dan nog los? Die zouden ze ook even kunnen verhoren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Een dag na haar verdwijning zat er al een andere vrouw in huis volgens een vroegere buurvrouw. Als dat klopt kan dat kan ook een reden zijn waarom Heidi weg moest.
Het is nog maar de vraag of het klopt wat buuv zegt. De vroegere huisvriendin kennis had het over vrij snel een nieuwe vriendin [na een half jaar].quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom loopt die vrouw dan nog los? Die zouden ze ook even kunnen verhoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |