De politie zal vast vergelijkbare vermoedens hebben. Maar goed, ze hebben uiteraard wel bewijs nodig.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Agressief + helemaal geen aanstalten maken om een verdwijning te melden + een vrouw die door haar sociale isolement wat makkelijker iets aan te doen is zonder dat haar familie en vrienden zich al heel snel gaan roeren. 1+1+1 is dan toch wel 3, maar in Belgie allicht niet.
We kennen toch allemaal de Jozef Fritzl-zaak. Daarbij vergeleken best snel ontdekt deze vermissing.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Bron: ad.nl
[ afbeelding ]
Bizar verhaal, dat je schijnbaar zo geïsoleerd kan leven terwijl; dat alleen je gezin je mist. Je zou toch op zijn minst verwachten dat haar kids op school hierover beginnen..
Wat is dit nou weer voor flauwe poging er een rassenkwestie van te maken?quote:
Dan nog zou je verwachten dat de moeder in de tussentijd contact zou hebben gezocht met haar kinderen.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:29 schreef Loverboii het volgende:
in volledig artikel zegt N. dat ze een drugsprobleem had en dat ze voor de keuze werd gezet; drugs of de kinderen
Vast.quote:Ik had haar voor de keuze gezet: kiezen voor de kinderen en stoppen met drugs of vertrekken.
Inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zou je verwachten dat de moeder in de tussentijd contact zou hebben gezocht met haar kinderen.
En dat de vader toch iig bij de politie iets van een melding doet.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zou je verwachten dat de moeder in de tussentijd contact zou hebben gezocht met haar kinderen.
Onbegrijpelijk!quote:Op maandag 27 januari 2025 08:43 schreef TornadoDK het volgende:
Vooral treurig dat 14 jaar lang helemaal niemand je mist. Je eigen kinderen (die zijn wellicht nog gehersenspoeld), geen vrienden, geen buurvrouw, geen enkele familie...
Misschien misten anderen haar wel, maar had de partner een goed verhaal om haar afwezigheid te verklaren.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:43 schreef TornadoDK het volgende:
Vooral treurig dat 14 jaar lang helemaal niemand je mist. Je eigen kinderen (die zijn wellicht nog gehersenspoeld), geen vrienden, geen buurvrouw, geen enkele familie...
Het zal ongetwijfeld zijn opgemerkt maar schijnbaar vond niemand het de moeite waard om het verder uit te zoekenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk!
School? En de kinderen zijn inmiddels
( bijna ) volwassen!
Staat dit ook in haar medisch dossier?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:29 schreef Loverboii het volgende:
in volledig artikel zegt N. dat ze een drugsprobleem had en dat ze voor de keuze werd gezet; drugs of de kinderen
Vroeger zat er bij mijn oudste een meisje in de klas, die een oudere en twee jongere zusjes had EN twee jongere broertjes. 6 kinderen totaal dus. Op een dag was zij vertrokken. Die man heeft zijn kinderen verder alleen grootgebracht en de oudste dochter heeft veel meegeholpen. Moeder had een nieuwe liefde, ergens in het noorden van het land.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:29 schreef Loverboii het volgende:
My God. Gia heeft ook eens zoiets meegemaakt ooit dus ze begrijpt deze man helemaal.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Vroeger zat er bij mijn oudste een meisje in de klas, die een ouder en twee jongere zusjes had EN twee jongere broertjes. 6 kinderen totaal dus. Op een dag was zij vertrokken. Die man heeft zijn kinderen verder alleen grootgebracht en de oudste dochter heeft veel meegeholpen. Moeder had een nieuwe liefde, ergens in het noorden van het land.
Mensen mogen vertrekken. Als je je gezin verlaat en naar het buitenland vertrekt, dan ben je niet vermist, maar zit je in het buitenland.
Snap best dat de man hier geen aangifte van heeft gedaan. Je bent niet verplicht bij je gezin te blijven!
Sorry, ik vind het van de zotte om meteen van moord uit te gaan. Ze was erg jong al moeder, met 19 jaar. Als ze inderdaad drugs gebruikte en misschien wel van feesten hield, kan ik me voorstellen dat een gezin benauwt.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
My God. Gia heeft ook eens zoiets meegemaakt ooit dus ze begrijpt deze man helemaal.
Het is 2025. Mensen verdwijnen nu niet zomaar van de aardbodem om nooit meer wat van te horen.
Ze was dus niet van de aardbodem verdwenen, en deze vrouw wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het van de zotte om meteen van moord uit te gaan. Ze was erg jong al moeder, met 19 jaar. Als ze inderdaad drugs gebruikte en misschien wel van feesten hield, kan ik me voorstellen dat een gezin benauwt.
Die moeder uit mijn voorbeeld is in het noorden van het land met haar nieuwe liefde, destijds, iets begonnen met een webshop, inkoop/verkoop. Vader heeft veel hulp uit de omgeving gehad. Anyway, kindjes zijn allemaal volwassen, hadden heel lang geen contact met moeders en moeder leeft gewoon haar leventje, ergens in het noorden des lands.
Je bent niet verplicht om bij je partner te blijven. De plicht en verantwoordelijkheid richting je kinderen blijft bestaan, ongeacht of je gescheiden bent en of de kinderen bij de andere ouder wonen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Vroeger zat er bij mijn oudste een meisje in de klas, die een oudere en twee jongere zusjes had EN twee jongere broertjes. 6 kinderen totaal dus. Op een dag was zij vertrokken. Die man heeft zijn kinderen verder alleen grootgebracht en de oudste dochter heeft veel meegeholpen. Moeder had een nieuwe liefde, ergens in het noorden van het land.
Mensen mogen vertrekken. Als je je gezin verlaat en naar het buitenland vertrekt, dan ben je niet vermist, maar zit je in het buitenland.
Snap best dat de man hier geen aangifte van heeft gedaan. Je bent niet verplicht bij je gezin te blijven!
Als ze inderdaad drugsverslaafd was en haar vriend heeft haar het huis uit gezet, omdat hij geen drugs bij de kinderen wilde, dan kan het best zo zijn dat ze in eerste instantie naar Antwerpen is vertrokken, daar iemand heeft leren kennen en samen naar Spanje verhuisd. Misschien, zoals iemand al opperde, is ze daar ooit dood gevonden, overdosis en als onbekend persoon begraven. Misschien heeft een foute vriend haar wel iets aangedaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze was dus niet van de aardbodem verdwenen, en deze vrouw wel.
Haar identiteitsbewijs is verlopen en nooit meer vernieuwd, haar rijbewijs had ze niet meer opgehaald.
Het geval waar jij het over hebt leefde dus haar leven in het noorden van het land en was niet van de aardbodem verdwenen.
Van deze vrouw ontbreekt ieder spoor en heeft niemand meer iets vernomen na 2010. De kans dat ze nog leeft is heel klein.
Waar heb je dat gelezen? Staat toch niet in het verhaal in de OP. Vader zou een nieuwe vriendin hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Als ze een geïsoleerd leven leidde met weinig/geen vrienden is het natuurlijk wel een beetje raar dat ze uitgerekend op de dag dat ze verdween met vrienden in A'dam zou zijn geweest.
Sinds wanneer word je van speed suf?
Waarom moesten de kinderen naar een instelling na haar verdwijning waarvan niemand op de hoogte was?
Er zijn mensen die zich willens en wetens aan die verantwoordelijkheid onttrekken en verdwijnen. Als de partner dan hulp krijgt uit de omgeving, familie en vrienden, en de zorg op die manier geregeld krijgt, dan is er geen haan die ernaar kraait.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om bij je partner te blijven. De plicht en verantwoordelijkheid richting je kinderen blijft bestaan, ongeacht of je gescheiden bent en of de kinderen bij de andere ouder wonen.
Dat je als moeder nooit meer contact hebt gezocht met je kinderen is natuurlijk wel gek. Maar het kan natuurlijk dat een drugsverslaafde nooit echt die moederliefde en band met de kinderen heeft gevoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |