abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215583520
Joe Biden, President van de Verenigde Staten

Kamala Harris, Vice-President van de Verenigde Staten

2024 Presidentsverkiezingen
Democratische Kandidaat: Kamala D. Harris
Republikeinse Kandidaat: Donald J. Trump

Democratische Vice-President Kandidaat: Tim Walz
Republikeinse Vice-President Kandidaat: James David "JD" Vance

House of Representatives:
Republican (220)
Democratic (212)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

2024 Presidentsverkiezing

NOS Amerika Kiest - Vanaf 5 november 23.15 te zien op NPO1
NOS Liveblog: https://nos.nl/collectie/13966/liveblog/2543248

CNN Livestream: Te zien op HBO MAX.
> Vanaf 6 november 02.00 uur te zien op het Youtube kanaal: Bekijk deze YouTube-video

Wanneer sluiten de stemlokalen? 6 November Nederlandse tijd

Live results / Live uitslagen
https://apnews.com/projects/election-results-2024/

vrijdag 15 november 2024 @ 00:07:49 #2
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215583530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 00:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch. 🤣
Denk dat er meer mensen gelachen hebben, ja.

Maar meer om dan mee.
pi_215583538
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2024 00:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Denk dat er meer mensen gelachen hebben, ja.

Maar meer om dan mee.
Ja goed ik verwacht ook niet anders, ik ben immers in AMV. Ik kan er om lachen omdat die persoon het hoogst waarschijnlijk ook meent.
  vrijdag 15 november 2024 @ 00:14:26 #4
6484 ExTec
pi_215583563
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 00:09 schreef Chivaz het volgende:
Ja goed ik verwacht ook niet anders, ik ben immers in AMV.
Ja, wat gewoon vreemd blijft. Ga gewoon naar SHO, kan je ongelimiteerd je liefde verklaren aan die oranje idioot, zonder dat die vervelende mensen inhoudelijke, politieke vragen stellen.

Win win.
pi_215583631
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2024 00:14 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, wat gewoon vreemd blijft. Ga gewoon naar SHO, kan je ongelimiteerd je liefde verklaren aan die oranje idioot, zonder dat die vervelende mensen inhoudelijke, politieke vragen stellen.

Win win.
Nee ik blijf gewoon lekker hier, ik wacht wel op het commentaar van Bas. Ik ben nog steeds erg benieuwd of hij kan/wil reflecteren op het beleid van Biden. Is een stuk makkelijker en ook nog eens relevant omdat hij indirect suggereert dat Trump het nooit beter zou kunnen doen dan Biden. Jammer dat er overigens zoveel pagina’s nodig zijn om een fatsoenlijk antwoord te krijgen.
Toegegeven Koos probeerde het nog door het hele probleem op te hangen aan inflatie, daar ga ik dan nog wel deels in mee maar om dan te suggereren dat Biden de inflatie heeft opgelost door vooral veel geld te lenen is dan weer erg tegenstrijdig.
Maar goed ik zal wel “intellectueel te licht zijn” om dat mysterie te begrijpen.
  vrijdag 15 november 2024 @ 00:47:27 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215583661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 00:32 schreef Chivaz het volgende:

Biden
Biden
Biden
Waar het hart van vol is...
Huilen dan.
  vrijdag 15 november 2024 @ 00:49:29 #7
6484 ExTec
pi_215583666
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 00:32 schreef Chivaz het volgende:
Nee ik blijf gewoon lekker hier, ik wacht wel op het commentaar van Bas.
Ow, dat was die episode waar je dacht te kunnen eisen dat anderen wel antwoord geven, maar jij natuurlijk niet anderen hun vragen hoeft te beantwoorden?

quote:
Maar goed ik zal wel “intellectueel te licht zijn” om dat mysterie te begrijpen.
Zelfkennis is een goede eigenschap.
  vrijdag 15 november 2024 @ 00:55:34 #8
6484 ExTec
pi_215583682
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2024 00:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar het hart van vol is...
Ach, weetje;

Ik ben voorstander van: helder, biden heeft verloren. Klaar. Over. Schluss. El Punto Finale.

Maar dan moeten we het gaan hebben over wat trump dan gaat doen.

En daar lijkt de schoen nogal te wringen.

Dan gaan we blijkbaar liever:

quote:
JA, MAAR BIDEN!!!!!!!!1111 *)
pi_215583729
Wat worden het hele lange jaren voor zuur links zeg…dit topic brandt nu al bijna weg van de zuurgraad hier, en dan moet opperhoofd Trump en zijn helden nog gaan BEGINNEN. Een van de redenen waarom ik ook hoopte op Trump: nu hebben we vier heerlijke jaren aan volledig instortende gutmenschen waar dit topic een perfect voorbeeld van is. Oh laat ons GENIETEN. Ik heb vrij en ga zometeen met een heerlijke maaltijd de Election Night uitzending van de Young Turks op YouTube terugkijken. Dit worden heerlijke uren met een hoogtepunt als Trump dat podium op gaat lopen als de winnaar :)
pi_215583735
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215583737
twitter

WE BLIJVEN MAAR WINNEN FIGHT FIGHT FIGHT WIN WIN WIN, wat een prachtige afbeelding is dit! Deze afbeelding vertegenwoordigd z typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!
Ik noem het de Amerikaanse LENTE. Mensen ontwaken na jarenlange woke indoctrinatie. Wat intens mooi om dit zo voor onze ogen te zien veranderen, Europa wees jaloers!

Oh en aan de haters die zeiden dat Trump zn beloften niet zou nakomen (zelfs een paar dagen geleden in dit topic nog): eat this. Tot nu toe is die nog geen dag in office en heeft die al enorm veel beloften ingelost, zoals het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was. Promises made, promises kept! Held.
pi_215583749
:')2
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215583808
EaglesGOD _O_
De enige echte.
pi_215583845
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Deze afbeelding vertegenwoordigd z typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!

Die nieuwe wind is wel erg triest: totaal incompetente figuren nomineren om belangrijke departementen te leiden. Een nieuw dieptepunt in de Amerikaanse geschiedenis.

Rachel Levine is trouwens helemaal niet de Secretary of HHS. Veel gekwalificeerder dan RFK Jr. is ze wel maar dat vinden MAGA's niet belangrijk uiteraard.

quote:
het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was.
Ja natuurlijk houdt hij zich aan die belofte, hij moet wel. Het was immers een quid pro quo (de Trump-methode)? RFK Jr zou HHS krijgen in ruil voor zijn endorsement en uit de race stappen.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lawtxpqtlc2c

Of die kandidaten daadwerkelijk de baan krijgen is natuurlijk nog niet zeker maar dat interesseert Trump ook helemaal niet. Nomineert hij gewoon de volgende jaknikker en kan jij daar weer euforisch van worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2024 05:18:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215583851
RF Kennedy kan echt niet. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215583916
De Musk-methode: het aantrekken van genieen die het werk voor je doen

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215583932
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 november 2024 04:03 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]
"DM your CV"
Betaald twitter user moeten zijn om te kunnen solliciteren
pi_215583949
Dat worden 'interessante' confirmation hearings

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lawustd64c2c

vrijdag 15 november 2024 @ 06:50:24 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215584057
Martin Shkreli was een betere keus geweest.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_215584061
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 06:50 schreef Hyperdude het volgende:
Martin Shkreli was een betere keus geweest.
Elk ander persoon was een betere keus geweest ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 15 november 2024 @ 07:03:32 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215584077
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2024 06:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Elk ander persoon was een betere keus geweest ;)
Dan moeten ze die E.A. Persoon maar Minister van Financin maken. :+
pi_215584226
Wat een kneuzenkermis wordt dit kabinet :') Het is jammer voor de mensen die in dat land moeten wonen, maar het gaat vanaf een afstandje wel smullen worden de komende jaren.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2024 @ 07:57:46 #23
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_215584239
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2024 04:17 schreef Evangelion het volgende:

[..]
"DM your CV"
Hoezo betaald user? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215584305
Dit is 1 grote grap. :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2024 @ 08:16:30 #25
70532 loveli
N
pi_215584338
Er zijn wel wat dingen waar Kennedy mee aan de slag kan.

In 1985 werd het steeds lastiger voor farmaceuten om zich te verzekeren tegen aansprakelijkheids claims en de prijs van vaccins steeg.
Vanaf 1986 is de uitkering voor slachtoffers van vaccinatieschade gemaximeerd op $250.000 (nooit aangepast). Farmaceuten en artsen kunnen niet aansprakelijk worden gesteld.
twitter

https://en.m.wikipedia.or(...)d_Vaccine_Injury_Act
quote:
NCVIA's purpose was to eliminate the potential financial liability of vaccine manufacturers due to vaccine injury claims[1] to ensure a stable market supply of vaccines, and to provide cost-effective arbitration for vaccine injury claims.[2] Under the NCVIA, the National Vaccine Injury Compensation Program (NVICP) was created to provide a federal no-fault system for compensating vaccine-related injuries or death by establishing a claim procedure involving the United States Court of Federal Claims and special masters.
Als een vaccin is goedgekeurd voor kinderen, is de farmaceut beschermd tegen claims.
crap in = crap out
pi_215584343
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:08 schreef nostra het volgende:
Helaas niet, het is wel 1 brok pure incompetentie. Toch hopen dat er verstand genoeg is achtergebleven in de Senaat.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2024 @ 08:18:30 #27
70532 loveli
N
pi_215584352
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2024 04:17 schreef Evangelion het volgende:

[..]
"DM your CV"
Voorselectie. Dan filter je iedereen eruit die net op twitter heeft verkondigd dat 'ie naar Threads/mastodon/bluedinges is vertrokken.
crap in = crap out
pi_215584440
quote:

[ afbeelding ]
Dat is wel efficient ja, iedereen dwingen om twee keer zoveel te werken zonder extra betaald te krijgen. Het eerste officile voorstel van dit bureau'tje wordt waarschijnlijk om slavernij weer in te voeren. Heb je de loonkosten in n klap fors verlaagd.
pi_215584450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 07:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoezo betaald user? :P
pi_215584462
Mooi man, deze voordrachten.

Ik hoop vurig dat ze allemaal worden benoemd door de Senaat - of nog beter: dat Trump deze procedure weet te omzeilen door de kandidaten te benoemen als de Senaat op reces is.

De Amerikanen wilden Trump en dan kunnen ze het krijgen ook, ongefilterd en omringd door totaalidioten. Lees deze mooie woorden die een vaste FOX-gast schrijft over Matt Gaetz, de beoogde AG.

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door KoosVogels op 15-11-2024 11:26:00 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 15 november 2024 @ 08:57:21 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215584523
Lekker man, straks het Amerikaanse kroost (of in ieder geval dat van het domme deel) weer aan de polio.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215584533
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:39 schreef chibibo het volgende:

[..]
Dat is wel efficient ja, iedereen dwingen om twee keer zoveel te werken zonder extra betaald te krijgen. Het eerste officile voorstel van dit bureau'tje wordt waarschijnlijk om slavernij weer in te voeren. Heb je de loonkosten in n klap fors verlaagd.
En straks mogen kinderen ook weer gewoon werken waarschijnlijk. Want ze moeten toch wat als de scholen zijn opgeheven en de ouders een priveschool niet kunnen betalen.
pi_215584540
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:44 schreef KoosVogels het volgende:

Ik hoop vurig dat ze allemaal worden benoemd door de Senaat - of nog beter: dat Trump deze procedure weet te omzeilen door de kandidaten te benoemen als de Senaat op reces is.

De Amerikanen wilden Trump en dan kunnen ze het krijgen ook, ongefilterd en omringd door totaalidioten. Lees de mooie waarden die vaste FOX-gast schrijft over de Matt Gaetz, de beoogde AG.

[ x ]
Amerika heeft 332 miljoen inwoners, er hebben er 76 miljoen op Trump gestemd. Je kunt de wel stemgerechtigde niet-stemmers nog wel wat verwijten, maar de niet-Trump stemmer, minderjarigen, niet stemgerechtigden of anderen die een goede reden hadden om niet te stemmen gun ik absoluut niet deze volledige puinhoop. Musk (wie nu nog denkt dat dat een genie is, leest alleen nieuws op twitter), Ramaswamy, Gaetz, Kennedy, Gabbard, Hegseth en die persoonlijke advocaten die hij op justitie heeft gezet zouden eigenlijk allemaal moeten worden weggestemd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215584580
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 09:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Amerika heeft 332 miljoen inwoners, er hebben er 76 miljoen op Trump gestemd. Je kunt de wel stemgerechtigde niet-stemmers nog wel wat verwijten, maar de niet-Trump stemmer, minderjarigen, niet stemgerechtigden of anderen die een goede reden hadden om niet te stemmen gun ik absoluut niet deze volledige puinhoop. Musk (wie nu nog denkt dat dat een genie is, leest alleen nieuws op twitter), Ramaswamy, Gaetz, Kennedy, Gabbard, Hegseth en die persoonlijke advocaten die hij op justitie heeft gezet zouden eigenlijk allemaal moeten worden weggestemd.
We kunnen wel aan ons water aanvoelen dat dat niet gaat gebeuren. De Republikeinse partij bestaat immers niet meer en de Amerikaanse overheid moet gewoon kapot, want dure boodschappen en anderhalve transseksueel.
pi_215584689
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:18 schreef loveli het volgende:

[..]
Voorselectie. Dan filter je iedereen eruit die net op twitter heeft verkondigd dat 'ie naar Threads/mastodon/bluedinges is vertrokken.
Ah, jij vindt die belangenverstrengeling prima? Miljardair werkt zich in de regering en dwingt potentiele kandidaten hem te betalen om op zijn afdeling te kunnen werken.

Musk heeft sowieso zijn eerste win alweer binnen: afschaffen van de subsidie op e-cars. Zelf als voorloper miljarden aan subsidie mogen incasseren om met hulp van de overheid zijn productieproces te kunnen verbeteren en nu snel de subsidie afschaffen om zijn competitors te dwarsbomen.
Dit soort nieuws zullen we nog wel vaker gaan krijgen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215584933
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:08 schreef nostra het volgende:
Klopt, en dat hij er fitter uitziet dan de vorige minister.. prima. Maar hier is het een politicus die niet zoveel betekend voor anderen, geld steekt in zijn eigen lichaam en zoveel mogelijk geld wil doorsluizen naar personen in de kring van 'welgevalligen'; versus iemand die overuren in de papierhandel maakt om vooral iets voor de burger te doen.

Ik stel trouwens voor dat Blatter en Infantino Musk kunnen gaan bijstaan.
pi_215584965
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 09:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, dat zie ik toch echt anders. Als Trump zich omringt met gematigde, relatief normale bestuurders, dan zitten we over vier jaar opnieuw opgescheept met een populaire MAGA-kandidaat. Tijdens zijn eerste termijn werd Trump continu in toom gehouden door de ervaren, competente mensen die hem flankeerden. Zij hielden Trump in toom, zorgden ervoor dat hij geen al te gekke dingen deed.

Zijn presidentschap was in veel opzichten een shitshow, maar dat merkte je eigenlijk pas als je de Amerikaanse politiek op de voet volgde. De meeste mensen - in de VS en daarbuiten - hebben nog altijd het idee dat de eerste termijn van Trump prima verliep. Economisch gezien ging het goed, hij 'startte geen oorlogen', deed geen gekke dingen. Er zijn de nodige kanttekeningen te plaatsen bij deze conclusies, maar dat is nou eenmaal de perceptie van een hoop mensen. Dat hoor ik ook in mijn omgeving, van mensen die toch geacht worden beter te weten. Maar die zien vooral het grote plaatje, en hebben alle schandalen tijdens Trump I toch een beetje aan zich voorbij laten gaan.

Deze voordrachten zijn nou precies waar critici van Trump voor hebben gewaarschuwd. De vrees was dat hij zich ditmaal niet zou omringen met gematigde, relatief normale Republikeinen, maar met loyalisten wier belangrijkste kwaliteit is dat ze Trump z'n reet kussen. Competentie is amper een factor. Dat maken de voordrachten van Gaetz en Gabbard wel duidelijk.

Heel vervelend voor de Amerikanen die niet op Trump hebben gestemd, maar misschien leert de kiezer het dan af om te stemmen op Trump-achtige politici. Heel misschien keert de GOP zich op den duur dan zelfs weer af van het Trumpisme en keert zij terug naar de vertrouwde waarden van weleer.
  vrijdag 15 november 2024 @ 10:12:18 #38
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215584994
quote:

[ afbeelding ]
Ironisch dat er op het departement van efficintie 80-urige werkweken worden gemaakt. Hoe efficint is dat?

Iedereen die Musk en Trump dwars wil zitten moet solliciteren en zijn uiterste best doen om aangenomen te worden, om vervolgens op het departement van Government Efficiency geen fuck uit te voeren, om 10 uur in te klokken en om 4 uur weer naar huis te gaan, tot je ontslagen wordt. Er is niets zo inefficint als de hele tijd je personeel moeten vervangen met nieuwe mensen.
pi_215585089
Het is natuurlijk ook lekker voor Trump dat ie weet dat het 4 jaar is en hij dan niet meer herkozen hoeft te worden. Hij kan gewoon all-out gaan zonder consequenties, wat we nu al zien met al die bizarre benoemingen.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 november 2024 @ 10:32:39 #40
6484 ExTec
pi_215585141
Ik heb een nieuwe bedacht: iemand van de Flat Earth Society als hoofd van de NASA.

Zo veel WINNING jonguh.
pi_215585211
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 november 2024 09:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We kunnen wel aan ons water aanvoelen dat dat niet gaat gebeuren. De Republikeinse partij bestaat immers niet meer en de Amerikaanse overheid moet gewoon kapot, want dure boodschappen en anderhalve transseksueel.
Nou is de kandidaat van Trumo geen voorzitter van de Senaat geworden, dat was toch best een gevoelige nederlaag. Er zit nu iemand die gewoon altijd gezegd heeft dat Trump 4 jaar geleden heeft verloren. Dat geeft toch aan dat ze nog niet helemaal hun verstand kwijt zijn.

Ik verwacht ook niet dat ze iedereen wegstemmen, maar 1 of 2 zou best kunnen gebeuren. En dan verwacht ik vooral Gaetz en Gabbard.
pi_215585219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Heel vervelend voor de Amerikanen die niet op Trump hebben gestemd...
Meer dan heel vervelend. En dat zijn er dus 250 miljoen. Ik ga niet blij zijn omdat een land als de VS nog meer om zeep wordt geholpen.
pi_215585231
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Meer dan heel vervelend. En dat zijn er dus 250 miljoen.
Zeker.

Maar dan weten al die kiezers die dit jaar thuisbleven of een gokje besloten te wagen met Trump wat ze over vier jaar te doen staat: niet opnieuw stemmen op een MAGA-kandidaat.
pi_215585239
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:42 schreef Hanca het volgende:
Ik verwacht ook niet dat ze iedereen wegstemmen, maar 1 of 2 zou best kunnen gebeuren. En dan verwacht ik vooral Gaetz en Gabbard.
Hoge verwachtingen heb ik van de huidige Republikeinen niet, maar ik mag toch hopen dat ze op z'n minst Gaetz en Kennedy weigeren te benoemen. Gabbard heeft er ook niks te zoeken, maar die zie ik nog wel aangenomen worden.
  vrijdag 15 november 2024 @ 10:51:38 #45
6484 ExTec
pi_215585259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:57 schreef -XOR- het volgende:
Lekker man, straks het Amerikaanse kroost (of in ieder geval dat van het domme deel) weer aan de polio.
Dat zou dan wel weer humor zijn.

Krijgt MAGA een Darwin Award.
pi_215585272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker.

Maar dan weten al die kiezers die dit jaar thuisbleven of een gokje besloten te wagen met Trump wat ze over vier jaar te doen staat: niet opnieuw stemmen op een MAGA-kandidaat.
Van die 250 miljoen heeft een deel op een ander gestemd, een deel geen stemrecht, een deel is minderjarig en er zullen er ook in een groot land als de VS veel om plotselinge redenen (opgenomen in het ziekenhuis, sterven familielid, zoiets) niet hebben kunnen stemmen. Ik gun die mensen geen Kennedy, Gaetz, Gabbard, Musk en al die andere mensen die niet goed bij hun hoofd zijn.
  vrijdag 15 november 2024 @ 10:53:53 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215585275
quote:
[ x ]
WE BLIJVEN MAAR WINNEN FIGHT FIGHT FIGHT WIN WIN WIN, wat een prachtige afbeelding is dit! Deze afbeelding vertegenwoordigd z typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!
Ik noem het de Amerikaanse LENTE. Mensen ontwaken na jarenlange woke indoctrinatie. Wat intens mooi om dit zo voor onze ogen te zien veranderen, Europa wees jaloers!

Oh en aan de haters die zeiden dat Trump zn beloften niet zou nakomen (zelfs een paar dagen geleden in dit topic nog): eat this. Tot nu toe is die nog geen dag in office en heeft die al enorm veel beloften ingelost, zoals het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was. Promises made, promises kept! Held.
Wat een kleuterniveau. Ten eerste gaat het niet om dezelfde positie, ten tweede heeft de persoon links een achtergrond in medicijnen.

Het is heeeeeel belangrijk hoe iemand eruit ziet. En wat vals om net te doen alsof die persoon links vanwege uiterlijk niet geschikt zou zijn. Jij bent vast erg mooi, iig niet van binnen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215585336
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:48 schreef chibibo het volgende:

[..]
Hoge verwachtingen heb ik van de huidige Republikeinen niet, maar ik mag toch hopen dat ze op z'n minst Gaetz en Kennedy weigeren te benoemen. Gabbard heeft er ook niks te zoeken, maar die zie ik nog wel aangenomen worden.
Ik vermoed dat hij Gaetz heeft voorgedragen als bliksemafleider. Dan kan de senaat daar met een hoop bombarie voor gaan liggen en wordt de rest van de kandidaten geruisloos erdoorheen geloodst.
pi_215585351
Als Gaetz sneuvelt als minister kan ie ook niet meer terug naar het Huis toch :?
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2024 @ 11:19:18 #50
284411 crew  heywoodu
pi_215585471
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:42 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nou is de kandidaat van Trumo geen voorzitter van de Senaat geworden, dat was toch best een gevoelige nederlaag. Er zit nu iemand die gewoon altijd gezegd heeft dat Trump 4 jaar geleden heeft verloren. Dat geeft toch aan dat ze nog niet helemaal hun verstand kwijt zijn.

En anders gaan die volgend jaar of het jaar erna ofzo wel weg. Je kunt er wel donder op zeggen dat het gros van de mensen die nu een mooie positie krijgt, die positie over vier jaar niet meer heeft :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 15 november 2024 @ 11:23:12 #51
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215585513
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:44 schreef KoosVogels het volgende:

De Amerikanen wilden Trump en dan kunnen ze het krijgen ook, ongefilterd en omringd door totaalidioten. Lees de mooie waarden die vaste FOX-gast schrijft over de Matt Gaetz, de beoogde AG.

[ x ]
Strak geschreven stukje hoor :Y

Trouwens, nu The Onion Infowars heeft opgekocht, kan Alex Jones ook doorschuiven naar het kabinet.
Perschef, Financin of Education? Wat voor leuks is er nog meer bij?
  vrijdag 15 november 2024 @ 11:27:54 #52
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215585545
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En anders gaan die volgend jaar of het jaar erna ofzo wel weg. Je kunt er wel donder op zeggen dat het gros van de mensen die nu een mooie positie krijgt, die positie over vier jaar niet meer heeft :D
Dit dus. Het wordt 4 jaar komen en gaan van hardliners, weirde eikelbijters en botox poppetjes.
Binnengehaald via de voordeur als "only the best" door Trump en onbepaalde tijd later aan de straatstenen gezet mt een bijnaam van de grote baas n een gebroken reputatie _O-

Zo voorspelbaar...zie 2016-2020 :')
  vrijdag 15 november 2024 @ 11:33:43 #53
6484 ExTec
pi_215585592
Ik zeg: doen.

twitter
pi_215585602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Trouwens, nu The Onion Infowars heeft opgekocht, kan Alex Jones ook doorschuiven naar het kabinet.
Aangezien Trump nu blijkbaar ook van de nieuwe ministeries is kan het "Ministry of Public Enlightenment and Propaganda" natuurlijk ook niet gaan ontbreken. ;)
pi_215585629
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit dus. Het wordt 4 jaar komen en gaan van hardliners, weirde eikelbijters en botox poppetjes.
Binnengehaald via de voordeur als "only the best" door Trump en onbepaalde tijd later aan de straatstenen gezet mt een bijnaam van de grote baas n een gebroken reputatie _O-

Zo voorspelbaar...zie 2016-2020 :')
Het is maar de vraag of ze binnen no time op straat worden gezet. De kandidaten die Trump naar voren schuift zijn geselecteerd op basis van hun loyaliteit. Dit keer zitten er geen lastige figuren tussen zoals Mattis, Kelly en Tillerson, die de baas niet slaafs volgen. En uiteindelijk gaat het Trump om die volgzaamheid, niet om competenties.
  vrijdag 15 november 2024 @ 11:48:59 #56
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215585689
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:33 schreef ExTec het volgende:
Ik zeg: doen.

[ x ]
Kunnen ze die pedo niet oppakken?
Hij is nu geen lid van het congres meer.
  vrijdag 15 november 2024 @ 12:03:53 #57
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215585790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is maar de vraag of ze binnen no time op straat worden gezet. De kandidaten die Trump naar voren schuift zijn geselecteerd op basis van hun loyaliteit. Dit keer zitten er geen lastige figuren tussen zoals Mattis, Kelly en Tillerson, die de baas niet slaafs volgen. En uiteindelijk gaat het Trump om die volgzaamheid, niet om competenties.
Trump geeft alleen om Trump en niet om zijn volgelingen. Gabbard kan ultra-maga zijn geworden en blaren op de tong hebben van het hielenlikken...als Toddler in Chief een ketchup-tantrum heeft vliegt ze er met kop en kont uit :Y
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2024 @ 12:54:42 #58
70532 loveli
N
pi_215586163
twitter

Build Back Better, I guess.

(De reacties zijn overwegend "daarom hebben we Trump gestemd")
crap in = crap out
pi_215586539
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 12:54 schreef loveli het volgende:
[ x ]

Build Back Better, I guess.

(De reacties zijn overwegend "daarom hebben we Trump gestemd")
De MAGA-achterban vindt dit ongetwijfeld fantastisch. Maar hij heeft z'n verkiezingswinst te danken aan de groep kiezers die na jaren van stijgende consumentenprijzen besloot de gok te wagen met Trump.
  vrijdag 15 november 2024 @ 13:46:00 #60
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215586873
Je moet het toch wel geweldig vinden als nog enigszins gematigde republikein, al dat talent wat trump weet te vinden.

Een Putin-pijper, een vaccinatie wappie, een kleine meisjes neuker, een behoorlijk intelligente maar vooral narcistische gek, das best een indrukwekkende tussenstand.

Ik kan me nu al verheugen op de totale gekte waarover we ons de komende jaren kunnen verbazen. Jammer voor de normale Amerikanen, maar ja die kunnen altijd nog het capitool bestormen of de volgende burgeroorlog beginnen zodra het helemaal uit de klauwen loopt.
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2024 @ 13:53:04 #61
70532 loveli
N
pi_215586955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De MAGA-achterban vindt dit ongetwijfeld fantastisch. Maar hij heeft z'n verkiezingswinst te danken aan de groep kiezers die na jaren van stijgende consumentenprijzen besloot de gok te wagen met Trump.
How it started:
twitter

Onderweg:
twitter

twitter

How it's going:
twitter

https://alexberenson.subs(...)g-for-donald-j-trump

Cenk Uygur (geen fan) begrijpt het ook beter dan de gemiddelde politiek commentator.
twitter

twitter
crap in = crap out
pi_215586957
Gevalletje play stupid games, win stupid prizes voor de Amerikaantjes dit. Ik wens ze veel plezier.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 15 november 2024 @ 14:40:42 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215587427
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215587836
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:53 schreef loveli het volgende:

[..]
How it started:
[ x ]
Onderweg:
[ x ]
[ x ]
How it's going:
[ x ]
https://alexberenson.subs(...)g-for-donald-j-trump

Cenk Uygur (geen fan) begrijpt het ook beter dan de gemiddelde politiek commentator.
[ x ]
[ x ]
Cenk heeft uiteraard gelijk, hoewel Buttigieg een betere kandidaat zou zijn dan Kamala denk ik niet dat veel mensen echt enthousiast worden van mayor Pete.
Ik denk persoonlijk ook niet of genoeg mensen zich over het idee van 2 mannen in het Witte Huis kunnen zetten.
De democraten hebben in hun gelederen best wel wat conservatieve stemmers.
Al die kerkgangers bijvoorbeeld zullen niet echt warm lopen voor 2 mannen in het Witte Huis.
De VS is er denk ik nog niet klaar voor en reken maar dat mayor Pete zijn seksualiteit helaas ingezet zal worden in een eventuele campagne.
Tenzij de democraten deze keer echt hebben geleerd van hun verlies maar die kans schat ik niet heel erg hoog in.
Aan de democratische zijde denk ik dat Newsome nog de meeste kans maakt. Niet omdat hij zo’n geweldige gouverneur is geweest maar puur om het feit dat hij zijn uiterlijk mee heeft en hij best charismatisch kan zijn.
Dat weegt behoorlijk zwaar in de Amerikaanse politiek waar inhoud vaak secundair is aan marketing.
pi_215587886
@Chivaz

Oprechte vraag: word jij nou enthousiast van iemand als Matt Geatz?
pi_215587940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
@:Chivaz

Oprechte vraag: word jij nou enthousiast van iemand als Matt Geatz?
Ik ken Matt Geatz alleen maar als congreslid en ik vind het een beetje een schreeuwlelijk. Maar goed ik wil graag zien of hij de functie goed kan invullen dus ik wil het eerst even aanzien voor dat ik een mening ga geven.
Overigens is het maar de vraag of hij het werkelijk word want hij ligt niet echt lekker in zijn eigen partij.
  vrijdag 15 november 2024 @ 15:26:08 #67
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215587989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
Gevalletje play stupid games, win stupid prizes voor de Amerikaantjes dit. Ik wens ze veel plezier.
Concur.
  vrijdag 15 november 2024 @ 15:33:16 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215588105
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ken Matt Geatz alleen maar als congreslid en ik vind het een beetje een schreeuwlelijk. Maar goed ik wil graag zien of hij de functie goed kan invullen dus ik wil het eerst even aanzien voor dat ik een mening ga geven.
Overigens is het maar de vraag of hij het werkelijk word want hij ligt niet echt lekker in zijn eigen partij.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215588127
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja ik heb het gelezen, het zijn slechts aantijgingen er is niets concreets. Als ik iets heb geleerd in de Amerikaanse politiek is dat je beter kan wachten met vingers wijzen want vaak blijkt de vork anders in de steel te zitten.
pi_215588490
quote:
[ x ]

Ik ga je even quoten zodat ik jouw reactie binnen een jaar of wat terugvind. Ik zou graag bewezen worden van het tegendeel, maar so far lijken me het bijzonder ongeschikte profielen voor hun functie. Dat jij daar de win in ziet en nogal euforisch bent (eerder ook al over de democratische traantjes) vind ik echt opmerkelijk. Voor een Nederlander van min of meer mijn leeftijd.

Ga wel akkoord dat het Amerikaanse volk echt wel krijgt waar het voor gestemd heeft.
pi_215588555
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:46 schreef mcmlxiv het volgende:
Een Putin-pijper, een vaccinatie wappie, een kleine meisjes neuker, een behoorlijk intelligente maar vooral narcistische gek, das best een indrukwekkende tussenstand.
Ik snap dat je handjes trillen als je dit soort dingetjes typt alhier, maar doe even normaal man. Het begint steeds gekker te worden met dit soort omschrijvingen. :N
De enige echte.
  vrijdag 15 november 2024 @ 16:14:23 #72
403588 mcmlxiv
pi_215588580
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:12 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik snap dat je handjes trillen als je dit soort dingetjes typt alhier, maar doe even normaal man. Het begint steeds gekker te worden met dit soort omschrijvingen. :N
Ik selecteer ze niet he lieve vriend. Dat jij de omschrijvingen blijkbaar erger vindt dan de idioten in kwestie, daar zou je je misschien echt zorgen over moeten maken.
pi_215588617
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:14 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat jij de omschrijvingen blijkbaar erger vindt dan de idioten in kwestie, daar zou je je misschien echt zorgen over moeten maken.
Vol met drogredenen, weinig zelfreflectie. :N
De enige echte.
  vrijdag 15 november 2024 @ 16:20:08 #74
403588 mcmlxiv
pi_215588628
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:19 schreef Rnie het volgende:

[..]
Vol met drogredenen, weinig zelfreflectie.
Mooi dat je het zelf ziet. Ga zo door, je bent echt op de goede weg.
pi_215588945
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:14 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik selecteer ze niet he lieve vriend. Dat jij de omschrijvingen blijkbaar erger vindt dan de idioten in kwestie, daar zou je je misschien echt zorgen over moeten maken.
Je bent gewoon een beetje zo’n “extreem links gekkie” type, niets meer niets minder. Mensen mogen mij soms een tikkeltje gek noemen, wat ik ook zeker niet ontken, maar ik heb hier nog nooit zulk taalgebruik gebezigd tenzij iemand mij misschien direct scheldend heeft aangevallen hier, maar zelfs dan betwijfel ik of ik zulke taal van “Tusland pijper” uitsloeg. Tulsi Gabbard is echt een fantastische mooie vrouw van binnen en van buiten, die zeer onterecht door de linkse media is beschuldigd. Maar ik verbaas me hier wel vaker over de hypocrisie in dit topic. Alles wat Trump vertegenwoordigd mag uitgescholden, uitgelachen en gedemoniseerd worden, maar andersom wordt er meteen een melding gemaakt en krijg je een berisping of zelfs een tijdelijke ban om te posten.
Dit soort taalgebruik over Amerikaanse kandidaten die Trump geselcteerd heeft en allemaal tot ern paar dagen geleden zeer serieuze functies hadden of hebben toen ze geselcteerd werden, is echt belachelijk.
Ook een mooi voorbeeld: Kennedy werd hier wekenlang als useful idiot/marionet van Trump neergezet, die wat stemmen kon opleveren, maar natuurlijk nooit op de belofte van Trump kon rekenen. Nu blijkt dat Trump zn belofte gewoon nakomt en wat lees ik hier alweer: Trump moest natuurlijk wel zn belofte nakomen, hij kon niet anders, en het is allemaal logisch. En dit is slechts een klein voorbeeldje, er wordt in dit topic continue op deze manier door anti Trumpers gepost. lles wordt hier gedraaid zodat het binnen de mening van een groepje hardcore anti Trumpers valt. Als straks het Doge project een enorm succes wordt, en er daadwerkelijk enorm succesvol bezuinigd blijkt te zijn, dan was het natuurlijk de schuld van de Trump 2016-2020 jaren, toen die veel en veel te veel heeft uitgegeven. Het is echt bijna sneu om te moeten constateren in dit topic.

Ik ga straks als ik weer thuis ben met wat lekker eten, drinken en wat snacks, weer een heerlijke nieuwe Election Night Coverage aanzetten, die van NBC dit keer (staat op YouTube; maar liefst 11 uur content, ik verwacht echt heerlijke, van uitstekende kwaliteit meltdowns daar) en zal tijdens het kijken in mn achterhoofd weer aan alle zure reacties die in de tussentijd in dit topic worden geplaatst denken, haha. WIN WIN WIN. Het is echt gewoon intens genieten, en iedere dag na Trumps overwinning voelt-met al het nieuws met betrekking tot zijn aanstellingen en de meteen daarop volgende enorme stroom aan zure linkse hypocriete riooldrek vanuit zo ongeveer lle bekende linkse media- een klein beetje het gevoel alsof ik iedere dag na zn overwinning, nog een beetje jarig ben :)
  vrijdag 15 november 2024 @ 16:50:21 #76
403588 mcmlxiv
pi_215589045
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:43 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Je bent gewoon een beetje zo’n “extreem links gekkie” type, niets meer niets minder. Mensen mogen mij soms een tikkeltje gek noemen, wat ik ook zeker niet ontken, maar ik heb hier nog nooit zulk taalgebruik gebezigd tenzij iemand mij misschien direct scheldend heeft aangevallen hier, maar zelfs dat betwijfel ik. Maar ik verbaas me hier wel vaker over de hypocrisie in dit topic. Alles wat Trump vertegenwoordigd mag uitgescholden, uitgelachen en gedemoniseerd worden, maar andersom wordt er meteen een melding gemaakt en krijg je een berisping of zelfs een tijdelijke ban om te posten.
Dit soort taalgebruik over Amerikaanse kandidaten die Trump geselcteerd heeft en allemaal tot ern paar dagen geleden zeer serieuze functies hadden of hebben toen ze geselcteerd werden, is echt belachelijk.
Ook een mooi voorbeeld: Kennedy werd hier wekenlang als useful idiot/marionet van Trump neergezet, die wat stemmen kon opleveren, maar natuurlijk nooit op de belofte van Trump kon rekenen. Nu blijkt dat Trump zn belofte gewoon nakomt en wat lees ik hier alweer: Trump moest natuurlijk wel zn belofte nakomen, hij kon niet anders, en het is allemaal logisch. En dit is slechts een klein voorbeeldje, er wordt in dit topic continue op deze manier door anti Trumpers gepost. lles wordt hier gedraaid zodat het binnen de mening van een groepje hardcore anti Trumpers valt. Als straks het Doge project een enorm succes wordt, en er daadwerkelijk enorm succesvol bezuinigd blijkt te zijn, dan was het natuurlijk de schuld van de Trump 2016-2020 jaren, toen die veel en veel te veel heeft uitgegeven. Het is echt bijna sneu om te moeten constateren in dit topic.

Ik ga straks als ik weer thuis ben met wat lekker eten, drinken en wat snacks, weer een heerlijke nieuwe Election Night Coverage aanzetten, die van NBC dit keer (staat op YouTube; maar liefst 11 uur content, ik verwacht echt heerlijke, van uitstekende kwaliteit meltdowns daar) en zal tijdens het kijken in mn achterhoofd weer aan alle zure reacties die in de tussentijd in dit topic worden geplaatst denken, haha. WIN WIN WIN. Het is echt gewoon intens genieten, en iedere dag na Trumps overwinning voelt-met al het nieuws met betrekking tot zijn aanstellingen en de meteen daarop volgende enorme stroom aan zure linkse hypocriete riooldrek vanuit zo ongeveer lle bekende linkse media- een klein beetje het gevoel alsof ik iedere dag na zn overwinning, nog een beetje jarig ben :)
Geniet ervan lieve jongen, je hebt het nodig zo te lezen.

En tja, wanneer ik een extreem links gekkie ben in jouw ogen, dan dank ik je hartelijk voor dat grote compliment.
pi_215589888
Aparte hobby, meer dan een week later nog steeds beelden van de verkiezingsavond te kijken om te genieten van "meltdowns". Meltdowns die ik eigenlijk weinig ben tegengekomen.

Maar goed, ik moet dus de komende week eens m'n bonnetjes van de winkel bewaren mocht ik eens terug willen kijken wanneer alle prijzen omhoog zijn gegaan door tariffs of zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215591230
quote:

[..]
Tulsi Gabbard is echt een fantastische mooie vrouw van binnen en van buiten, die zeer onterecht door de linkse media is beschuldigd.
Wat is er onterecht aan de beschuldiging dat Gabbard Russische propaganda verspreidt?

quote:
Ook een mooi voorbeeld: Kennedy werd hier wekenlang als useful idiot/marionet van Trump neergezet, die wat stemmen kon opleveren, maar natuurlijk nooit op de belofte van Trump kon rekenen. Nu blijkt dat Trump zn belofte gewoon nakomt en wat lees ik hier alweer: Trump moest natuurlijk wel zn belofte nakomen, hij kon niet anders, en het is allemaal logisch.
Goh mensen hebben verschillende meningen! Hoe durven ze! Feit blijft dat Trump een baan weggeeft in ruil voor endorsement/ opgave als tegenkandidaat om stemmen te winnen. Dat is een stuk relevanter.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2024 20:10:46 ]
  vrijdag 15 november 2024 @ 19:55:27 #79
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215591249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:46 schreef mcmlxiv het volgende:
Je moet het toch wel geweldig vinden als nog enigszins gematigde republikein, al dat talent wat trump weet te vinden.

Ik kan me nu al verheugen op de totale gekte waarover we ons de komende jaren kunnen verbazen. Jammer voor de normale Amerikanen, maar ja die kunnen altijd nog het capitool bestormen of de volgende burgeroorlog beginnen zodra het helemaal uit de klauwen loopt.
En echt Amerikaans Christelijke waarden zoals je kind verbannen.
  vrijdag 15 november 2024 @ 20:01:06 #80
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215591307
quote:

[..]
Je bent gewoon een beetje zo’n “extreem links gekkie” type, niets meer niets minder. Mensen mogen mij soms een tikkeltje gek noemen, wat ik ook zeker niet ontken, maar ik heb hier nog nooit zulk taalgebruik gebezigd tenzij iemand mij misschien direct scheldend heeft aangevallen hier, maar zelfs dan betwijfel ik of ik zulke taal van “Tusland pijper” uitsloeg. Tulsi Gabbard is echt een fantastische mooie vrouw van binnen en van buiten, die zeer onterecht door de linkse media is beschuldigd. Maar ik verbaas me hier wel vaker over de hypocrisie in dit topic. Alles wat Trump vertegenwoordigd mag uitgescholden, uitgelachen en gedemoniseerd worden, maar andersom wordt er meteen een melding gemaakt en krijg je een berisping of zelfs een tijdelijke ban om te posten.

Nou wat een gewin, zeg. Je woont in Neferland, of niet?
  vrijdag 15 november 2024 @ 20:02:20 #81
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215591318
Het leuke is er inmiddels wel enige tijd vanaf. Er rest ons niets dan het pad van het medelijden te bewandelen voor deze jongen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215591446
  vrijdag 15 november 2024 @ 20:23:37 #83
403588 mcmlxiv
pi_215591522
quote:
Tja, Trump stond in de top drie "slechtste president ooit" bij zijn vorige poging. De kandidaten boven hem staan daar vooral vanwege verregaande corruptie. Ik gok dat Trump deze keer een poging gaat doen om fier bovenaan te komen in deze competitie. Ik geef hem een goed kans. So much winning!
pi_215591571
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:23 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja, Trump stond in de top drie "slechtste president ooit" bij zijn vorige poging. De kandidaten boven hem staan daar vooral vanwege verregaande corruptie. Ik gok dat Trump deze keer een poging gaat doen om fier bovenaan te komen in deze competitie. Ik geef hem een goed kans. So much winning!
Het is echt alsof de maffia de macht heeft overgenomen. Zag pas geleden nog een lijstje van Trumpbenoemingen in zijn eesrte termijn die aangeklaagd zijn voor corruptie en andere schandalen. Dat gaat nu niet eens meer gebeuren vermoed ik.

Bekijk deze YouTube-video

Trump assembles Cabinet with the same disregard for ethics that marked his first term

quote:
The last time Donald Trump was president, his Interior secretary was embroiled in a corruption scandal and ended up referred to the Department of Justice for a potential criminal investigation. His Transportation secretary was also embroiled in her own corruption scandal and also was referred to the Justice Department for a potential criminal investigation.

Trump's Labor secretary resigned in scandal, following a ruling from a federal judge that he had broken the law when he signed a plea deal agreement with Jeffrey Epstein in 2008. Trump's Energy secretary, head of the Environmental Protection Agency and Health and Human Services secretary all also resigned in corruption and ethics scandals.

It used to be if you had one Cabinet official involved in a big ethics and/or corruption scandal that forced them out of the job or led to them being referred for criminal investigations, that would be enough to brand your whole presidency a disgraced and scandal-ridden mistake.

Just consider Warren G. Harding -- what's remembered about his presidency? Maybe that he died in office? Or that he had an affair? No, it's the Teapot Dome corruption scandal, which resulted in a Cabinet official being criminally charged. A century later, that one scandal involving one Cabinet official is basically all we remember about Harding's presidency.

The first Trump term had so many Cabinet officials forced out of office in disgrace and referred to the Justice Department for criminal charges that it's actually hard to remember them all. However, despite an unprecedented number of Cabinet officials being referred for criminal investigations, the supposedly independent DOJ decided to bring charges against precisely none of them.

One of the more memorable ethical disasters along these lines from the first Trump term was a situation involving his secretary of Veterans Affairs, Robert Wilkie. This might be the most memorable scandal because it happened right at the end of his administration, Dec. 10, 2020 -- after Trump lost re-election to Joe Biden but before the Jan. 6 attack.

MaddowBlog's headline at the time, by Steve Benen, read, "Yet another Trump Cabinet secretary caught up in scandal: As Donald Trump's presidency comes to an ignominious end, it's apparently not too late for one more Cabinet controversy."

Wilkie was accused of having discredited a female veteran who said she had been sexually assaulted at a VA facility. The VA inspector general investigated those allegations against him, found evidence that he seemed to have broken the law and referred him to the Justice Department for investigation. (Wilkie has denied questioning the woman's credibility.)

Etc

etc

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2024 20:44:21 ]
pi_215591756
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 17:53 schreef OMG het volgende:
Aparte hobby, meer dan een week later nog steeds beelden van de verkiezingsavond te kijken om te genieten van "meltdowns". Meltdowns die ik eigenlijk weinig ben tegengekomen.

Maar goed, ik moet dus de komende week eens m'n bonnetjes van de winkel bewaren mocht ik eens terug willen kijken wanneer alle prijzen omhoog zijn gegaan door tariffs of zo.
Tja sommige mensen kijken naar series die mij niets interesseren. Ik vind dit nou leuk, het kijkt gewoon heerlijk weg als je jaren met allemaal linkse propaganda werd bestookt op die zenders en je constant moest ergeren aan die betwetende anchors op TV, waar ze in Nederland trouwens ook een handje van hebben. En vervolgens zie je ze allemaal aan het begin van de ~10 uur lange uitzending nog vrolijk en enthousiast, en dat zie je dan heel mooi en geleidelijk gedurende de 10 uur uitzending steeds minder en minder worden tot een soort “hoogtepunt”: het moment dat ze zich realiseren dat hun grote tegenstander, hun monster, die ze jaren hebben gedemoniseerd met allerlei smerige trucjes door quotes uit verbanden te halen en zoveel meer bedrog; daadwerkelijk gaat winnen. Het is een prachtige opbouw van emoties, als je jaren die leugens van de gevestigde media hebt moeten aanhoren is dat gewoon heerlijke TV.
Althans: voor MIJ is het heerlijke TV. Ik snap dat als je in die woke bubbel zit je het helemaal niet leuk vindt, zoals zoveel Fokkers in dit topic. Maar ik kan er echt naar uitkijken om uit werk een van de vele Election Night uitzendingen integraal terug te kijken :)

@Kijkertje heb je voorbeelden van die Russische propaganda van Tulsi Gabbard? Ze is nooit ergens voor veroordeeld, alleen maar hetzelfde als bij Trump: de Russia HOAX. Bleek achteraf ook helemaal NIETS van waar :) Tulsi Gabbard is echt een fantastisch mens, die nu zo smerig onderuit halen is helemaal niet netjes.
pi_215591855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Geniet ervan lieve jongen, je hebt het nodig zo te lezen.

En tja, wanneer ik een extreem links gekkie ben in jouw ogen, dan dank ik je hartelijk voor dat grote compliment.
Thanks! En in tegenstelling tot veel hier, ben ik niet zo intens gemeen dat ik anderen die een andere denkwijze hebben hun mening niet gun hoor. Dat jij trots wilt zijn om extreem links te worden genoemd/te zijn, is helemaal prima wat mij betreft! Iedereen in dit topic zou welkom moeten zijn, ik ben al 10 dagen in de wolken met de winst van Trump, en als ik op werk realiseer dat ik nog een volledige Election Night uitzending van een links nieuws netwerk niet heb bekeken, krijg ik daar echt oprecht een blij gevoel van. Alsof je de ijskast open doet en je beseft dat er nog steeds een stuk van je favoriete taart over is :) En ja ik geniet ook van de overduidelijk hele zure reacties van mensen die dat heel slecht trekken, niets menselijks is mij vreemd :)

@Koffieplanter laat mij toch lekker GENIETEN joh. Sommigen worden helemaal blij als ze nog een aflevering van een of andere gare serie te gaan hebben die mij niet boeit, nou ik word hier blij van :)
pi_215591874
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:42 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
@:Kijkertje heb je voorbeelden van die Russische propaganda van Tulsi Gabbard? Ze is nooit ergens voor veroordeeld, alleen maar hetzelfde als bij Trump: de Russia HOAX. Bleek achteraf ook helemaal NIETS van waar :) Tulsi Gabbard is echt een fantastisch mens, die nu zo smerig onderuit halen is helemaal niet netjes.
Je weet dus niet eens waar het over gaat maar beweert maar alvast dat het onterecht is. Russische propaganda napapegaaien is niet strafbaar maar je begrijpt toch wel dat zo iemand uitermate ongeschikt is als DNI?

Trump's pick for top intel job has been accused of 'traitorous' parroting of Russian propaganda
pi_215591913
quote:
83s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je weet dus niet eens waar het over gaat maar beweert maar alvast dat het onterecht is. Russische propaganda napapegaaien is niet strafbaar maar je begrijpt toch wel dat zo iemand uitermate ongeschikt is als DNI?

Trump's pick for top intel job has been accused of 'traitorous' parroting of Russian propaganda
“Has been accused” en vervolgens een artikel van NBC zo’n beetje het meest linkse media kanaal dat er is. Juist, ik heb alweer genoeg gelezen. Net als Trump en zn Russia Hoax dus. Jaren vanuit de linkse media een complete heksenjacht en uiteindelijk….bleek er helemaal NIETS aan de hand te zijn geweest en werd die overal van vrij gesproken. Maar nooit excuses gekomen vanuit al die gekleurde en gestuurde media, die jaren een hetze voerden.
Als je Tulsi Gabbard ziet en hoort praten, en je haar werk en achtergrond kent, dan weet je dat dit weer een mooi stukje hetze vanuit de linkse media is.
pi_215591966
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:54 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
“Has been accused” en vervolgens een artikel van NBC zo’n beetje de meest linkse zender. Juist, ik heb alweer genoeg gelezen. Net als Trump en zn Russia Hoax dus. Jaren vanuit de linkse media een complete heksenjacht en uiteindelijk….bleek er helemaal NIETS aan de hand te zijn geweest en werd die overal van vrij gesproken.
Lees het artikel anders eerst eens, kijk naar de link van de video wat ze daar zegt en kom dan nog eens terug met een oordeel. Iemand ergens van beschuldigen betekent overigens niet meteen een wettelijke aanklacht.

Als ik jou beschuldig van het posten van bergen onzin is dat gewoon waar ook al ben je daarvoor niet (voor de wet) veroordeeld. Woorden kunnen verschillende betekenissen hebben.

Oh en ik denk dat ik meer van Tulsi Gabbard weet dan jij dus lul niet zo :{w
pi_215591979
Misschien even dat media bias plaatje in de OP raadplegen voordat je weer eens iets debiels post, daar zie ik NBC toch helemaal niet ergens als het meest linkse kanaal.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215592008
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Thanks! En in tegenstelling tot veel hier, ben ik niet zo intens gemeen dat ik anderen die een andere denkwijze hebben hun mening niet gun hoor. Dat jij trots wilt zijn om extreem links te worden genoemd/te zijn, is helemaal prima wat mij betreft! Iedereen in dit topic zou welkom moeten zijn, ik ben al 10 dagen in de wolken met de winst van Trump, en als ik op werk realiseer dat ik nog een volledige Election Night uitzending van een links nieuws netwerk niet heb bekeken, krijg ik daar echt oprecht een blij gevoel van. Alsof je de ijskast open doet en je beseft dat er nog steeds een stuk van je favoriete taart over is :) En ja ik geniet ook van de overduidelijk hele zure reacties van mensen die dat heel slecht trekken, niets menselijks is mij vreemd :)

@:koffieplanter laat mij toch lekker GENIETEN joh. Sommigen worden helemaal blij als ze nog een aflevering van een of andere gare serie te gaan hebben die mij niet boeit, nou ik word hier blij van :)
Haha, Eagles made my day. _O_
De enige echte.
pi_215592017
Elon Musk hangt nu al sinds de verkiezingswinst rond op Mar a Lago met Trump. Dat is gewoon heel positief, ik heb het al vaker gezegd: de horkerige common sense bulldozer Trump met een genie als Musk constant om hem heen, dat is HUGE. En een ware nachtmerrie voor alles wat woke en links is. Er gaat nu EINDELIJK iets bereikt worden. En ontmoet en spreekt inmiddels ook met veel wereldleiders. Amerika gaat een prachtige toekomst tegemoet en Amerika zal veel andere landen die leiders hebben die deze beweging herkennen ook omhoog trekken, zoals Argentini, die met Milei de juiste weg zijn ingeslagen! J O Y
twitter
pi_215592025
Wat gaat er precies bereikt worden?
pi_215592112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:05 schreef OMG het volgende:
Wat gaat er precies bereikt worden?
De anti woke agenda vernietigen, al die diversiteitsonzin, al die milieu maatregelen de prullenbak in, de complete conservatieve agenda, Project 2025, de enorme hoeveelheden grondstoffen in het land benutten, geen administratieve rompslomp en burraucratische onzin, de kosten van energie omlaag, de prijzen van dagelijkse boodschappen zullen daarmee ook dalen, de Supreme Court met jonge conservatieve rechters bezetten, al die gestoorde activistische protesten overal met de National Guard neerslaan, iemand die de vlag durft te verbranden een paar jaar de bak in, mannen niet meer in vrouwen sporten, de subsidies op Diversity instanties stoppen, illegalen via desnoods het leger uitzetten. Allemaal dingen die een genie als Musk precies aan Trump kan adviseren hoe exact te handelen. Trump is een botte common sense hork die precies een genie als Musk achter de schermen nodig had, om al deze punten te gaan realiseren. Musk is ze allemaal te slim af. Oh, en af en toe krijgt Musk terecht een kado’tje van Trump, Quid pro quo, niks mis mee, zoals af en toe even een executive order vanuit de Oval Office voor Musk zn buitenaardse (letterlijk) ambities: WE GAAN NAAR MARS BABY. Als ik dit allemaal type krijg ik al het water in de mond, dit is echt de LENTE waar Amerika zo hard naar hunkerde, het water in de woestijn waar zo naar werd gesmacht. Het juk van jarenlange linkse indoctrinatie is definitief VOORBIJ. En dat maakt me ongelofelijk BLIJ. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan9 op 15-11-2024 22:24:33 ]
pi_215592198
Ook nog een baantje voor Kash Patel natuurlijk.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3layuggxqas26

pi_215592457
Mike Johnson wil niet dat rapport over de escapades van Gartz wordt vrijgegeven

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3laywojkdpc2r

De christelijke hypocrisie ...
pi_215592681
quote:
Elon Musk zoekt ‘revolutionairen met superhoog IQ’ die onbetaald meer dan 80 uur per week voor zijn ministerie willen werken
https://www.gelderlander.(...)len-werken~a4f7a157/

Hoogbegaafden die 80 uur per week gratis aan het werk gaan om 2 biljoen aan overheids besteding weg te snoeien.

Ik ben benieuwd hoeveel er zo gek zullen zijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215592695
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

pi_215592796
twitter

Hoe langer ik er over nadenk hoe vrolijker ik word van RFK op HHS.
Als hij alleen al bereikt dat het voedsel minder chemicalin bevat is dat al enorme winst voor de VS en die vetklep in de tweet in het bijzonder.
pi_215592897
twitter

Zeldzaam hoor dat Myron Gaines een goed punt maakt, maar hier heeft hij toch echt gelijk hoor.
Dat mensen die maffe transgender berhaupt serieus neemt als het gaat over gezondheid tegenover een topfitte zeventiger.
Ik weet wel wie ik zou vertrouwen.
pi_215593047
Ja, de transhaat maakt een flinke opleving sinds Trump aan de macht komt.
pi_215593052
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Als hij alleen al bereikt dat het voedsel minder chemicalin bevat is dat al enorme winst voor de VS en die vetklep in de tweet in het bijzonder.
Maar dat is ontzettend woke hoor natuurlijk voedsel. De Republikeinen zijn meer van het dik verdienen aan Big Food. Maar goed om te horen dat je het met de Democraten eens bent voor de verandering :D
pi_215593091
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar dat is ontzettend woke hoor natuurlijk voedsel. De Republikeinen zijn meer van het verdienen aan Big Food. Maar goed om te horen dat je het met de Democraten eens bent voor de verandering :D
Roerend mee eens zelfs.
pi_215593132
Ze worden in de UK al zenuwachtig. En dit is dus precies waarom Musk constant in de buurt van Trump een ZEGEN is. Trump laat zich vaak te makkelijk door hem te paaien met mooie woorden en kado’tjes etc ompraten, zoals met die verschrikkelijke Starmer van Labour. Die hem absoluut niet moest en zelfs vanuit Labour actief in de VS heeft lopen stoken tegen Trump wat gewoon keiharde election interference is, en waarvan Trump jaren vanuit links van beschuldigd werd. Starmer na de winst van Trump complimenten geven etc en Trump was alweer veel positiever over die engerd. Maar nu een genie als Musk constant aan de zijde van Trump bivakkeert -en hij heeft dat allemaal feilloos door en ziet heel goed in wie Trump naar de mond praten en Trump kunnen gaan backstabben- is de Maga beweging met Trump opeens enorm veel machtiger.
twitter
pi_215593241
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Eagles89 het volgende:
Ze worden in de UK al zenuwachtig. En dit is dus precies waarom Musk constant in de buurt van Trump een ZEGEN is. Trump laat zich vaak te makkelijk door hem te paaien met mooie woorden en kado’tjes etc ompraten, zoals met die verschrikkelijke Starmer van Labour. Die hem absoluut niet moest en zelfs vanuit Labour actief in de VS heeft lopen stoken tegen Trump wat gewoon keiharde election interference is, en waarvan Trump jaren vanuit links van beschuldigd werd. Starmer na de winst van Trump complimenten geven etc en Trump was alweer veel positiever over die engerd. Maar nu een genie als Musk constant aan de zijde van Trump bivakkeert -en hij heeft dat allemaal feilloos door en ziet heel goed in wie Trump naar de mond praten en Trump kunnen gaan backstabben- is de Maga beweging met Trump opeens enorm veel machtiger.
[ x ]
Met andere woorden , Trump is een waardeloze president, dus heeft hij de steun van Musk nodig.

Heel bijzonder.
pi_215593292
Michael Flynn is bang dat hij overgeslagen wordt?

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3laysffmdns2r

Nog eentje die zich aanbiedt:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3layvhs4iyk2z

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2024 22:58:13 ]
pi_215593358
Zou je moeder trots op je zijn? Willen onze ouders dat we andere mensen haten zonder dat we ze kennen en dat we weten wie ze zijn?

Ik vind het in al deze discussies opmerkelijk dat dat soort vragen er niet meer toedoen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_215593395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Roerend mee eens zelfs.
RFK is ook al pro choice :{w
pi_215593410
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met andere woorden , Trump is een waardeloze president, dus heeft hij de steun van Musk nodig.

Heel bijzonder.
Het is nu, in tegenstelling tot 2016, veel meer compleet. Laten we eerlijk zijn: zelfs ik als grootste supporter van Trump op dit forum geeft toe dat Trump ook zn zwaktes heeft. Hij is vatbaar om gepaaid te worden, en hij heeft hele goede “common sense” ideen maar soms mist hij het intellect om het ook daadwerkelijk in de slangenkuil van Washington DC uit te voeren. Met Musk aan zijn zijde is dat nu totaal anders. Het charisma, de kracht en autoriteit en de common sense van Trump als de grote leider, en het genie Musk die daar 24/7 omheen hangt, is een extreem dodelijke cocktail voor alles wat links en woke is, laten we eerlijk zijn, daarom moet links ook doodsbang zijn. Zolang Trump en Musk op deze manier samen kunnen blijven werken, kunnen er daadwerkelijk bergen verzet gaan worden. Laat iedereen die Maga is, het beste met een nieuw conservatief maar ook vooruitstrevend Amerika voor heeft, hopen dat die twee (Trump en Musk that is) de volle vier jaar samen kunnen blijven werken!
pi_215593440
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
RFK is ook al pro choice :{w
En ook een covidfascist, helaas is niemand perfect.
pi_215593540
twitter

lol
pi_215593566
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het is nu, in tegenstelling tot 2016, veel meer compleet. Laten we eerlijk zijn: zelfs ik als grootste supporter van Trump op dit forum geeft toe dat Trump ook zn zwaktes heeft. Hij is vatbaar om gepaaid te worden, en hij heeft hele goede “common sense” ideen maar soms mist hij het intellect om het ook daadwerkelijk in de slangenkuil van Washington DC uit te voeren. Met Musk aan zijn zijde is dat nu totaal anders. Het charisma, de kracht en autoriteit en de common sense van Trump als de grote leider, en het genie Musk die daar 24/7 omheen hangt, is een extreem dodelijke cocktail voor alles wat links en woke is, laten we eerlijk zijn, daarom moet links ook doodsbang zijn. Zolang Trump en Musk op deze manier samen kunnen blijven werken, kunnen er daadwerkelijk bergen verzet gaan worden. Laat iedereen die Maga is, het beste met een nieuw conservatief maar ook vooruitstrevend Amerika voor heeft, hopen dat die twee (Trump en Musk that is) de volle vier jaar samen kunnen blijven werken!
In vind het abnormaal dat een deel van de bevolking doodsbang moet zijn voor de overheid.

Kun je uitleggen waarom jij dat juist als iets positiefs ziet?
pi_215593615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:58 schreef aquawoman het volgende:
Zou je moeder trots op je zijn? Willen onze ouders dat we andere mensen haten zonder dat we ze kennen en dat we weten wie ze zijn?

Ik vind het in al deze discussies opmerkelijk dat dat soort vragen er niet meer toedoen.
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.
Het is ook veilig omdat je nooit je eigen standpunten hoeft te verdedigen.
pi_215593644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.
Klopt, daarmee is Trump president geworden.
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 00:30:58 #115
70532 loveli
N
pi_215594531
En weer iemand die wil samenwerken.
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 00:33:28 #116
70532 loveli
N
pi_215594547
Over Bernie gesproken, zou hij ook MAHA steunen?
twitter
crap in = crap out
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:38:27 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215594559
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:30 schreef loveli het volgende:
[ x ]
Eerst zien dan geloven wat die 'belofte' betreft.
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:39:39 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215594565
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Projectie.
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:57:11 #119
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215594630
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, daarmee is Trump president geworden.
Tja, en anders was Harris eveneens daarmee president geworden. Haar campagne bestond ook uit weinig anders dan: "Trump mag geen president worden!"
pi_215594647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:30 schreef loveli het volgende:
[ x ]
Oh samenwerking ontbreekt het bij de Democraten ook niet aan. Daarom kreeg Biden ook meer voor elkaar dan Trump in zijn termijn die de neiging heeft alles af te wijzen als hij niet volledig zijn zin krijgt.

In dit geval heeft Trump de kiezer een belofte gedaan alsof hij dat wel even ging regelen maar in werkelijkheid heeft hij hier de goedkeuring van het Congres nodig en Republikeinen staan er nou juist niet om bekend dat ze voorstander zijn van dit soort maatregelen.

Sanders en AOC hebben al eens zo'n zelfde voorstel gedaan onder Trump1:

quote:
Congress has considered credit card interest rate cap proposals covering non-credit unions in the past. In 1991, the Senate voted 74-19 on an amendment that would have capped credit card rates at 14%, although the provision was later removed from the underlying bill on its way to becoming law.

Just four years ago in 2019, Sen. Bernie Sanders, I-Vt., and Rep. Alexandria Ocasio-Cortez, D-N.Y., introduced the "Loan Shark Prevention Act" in both chambers. The proposal would have capped rates at the lesser of 15% or a lower state interest rate cap, although it did not receive a vote in either chamber and has not been reintroduced as a standalone measure since then.

Bron

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2024 01:41:27 ]
pi_215594856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:33 schreef loveli het volgende:
Over Bernie gesproken, zou hij ook MAHA steunen?
[ x ]
Dat is natuurlijk afhankelijk van voorstel. Hij is iig niet voor het afschaffen van vaccins omdat ze autisme zouden veroorzaken zoals RFK beweert. Hij gelooft ook niet in dit soort nonsens:

quote:
CNN's KFile reports on Robert F. Kennedy Jr.'s history of repeatedly sharing unfounded conspiracies that man-made chemicals in the environment could be making children gay or transgender and causing the "feminization" of boys and "masculinization" of girls.
Toen Michelle Obama zich ging inzetten voor gezonder voedsel op scholen probeerden de Republikeinen de regels juist weer terug te draaien. Ze was haar tijd ver vooruit (nou ja in feite loopt de VS juist achter vergeleken bij Europa dankzij de Republikeinen).

Michelle Obama fights GOP attempts to weaken school nutrition rules

Een betere vraag is of Trump MAHA steunt :{w

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2024 02:31:57 ]
pi_215595846
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Prima toch. Dan drijft Trump het VK weer terug naar de EU en kan die ellendige Brexit ongedaan worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2024 @ 07:53:43 #123
862 Arcee
Look closer
pi_215595866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Arcee het volgende:

Trump die de popular vote met meer dan 50% gaat winnen. Ik kan er niet over uit. Hoe dan?

Het is nu precies 50%. Benieuwd of-ie er net boven of onder gaat eindigen.

Doet overigens verder niks af aan dat hij de popular vote heeft gewonnen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 16 november 2024 @ 09:30:21 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215596661
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
https://www.gelderlander.(...)len-werken~a4f7a157/

Hoogbegaafden die 80 uur per week gratis aan het werk gaan om 2 biljoen aan overheids besteding weg te snoeien.

Ik ben benieuwd hoeveel er zo gek zullen zijn.
Waarom wil hij ze niks betalen? Waarom zou je die rijke lul op pootjes willen helpen voor nop met je gave?
Snap er niks van.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 16 november 2024 @ 09:33:05 #125
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215596688
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom wil hij ze niks betalen? Waarom zou je die rijke lul op pootjes willen helpen voor nop met je gave?
Snap er niks van.
Waarom wil een charlatan mensen als het ware beroven? Goede vraag, ik heb geen idee.
pi_215596782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 09:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Waarom wil een charlatan mensen als het ware beroven? Goede vraag, ik heb geen idee.
Je hebt het wel over MuskGOD he ;)

Anyway , ik kan me niet voorstellen dat iemand hier serieus op in gaat.
En als hiermee de toon van dat ministerie gezet is ben ik heel benieuwd wat de komende 4 jaar Amerika gaat brengen.

Poetin heeft het bier en de chips al klaar staan en toonde als reactie op Trump zijn vredesvoorstel naaktfoto's van Melania.
pi_215597276
quote:
[ x ]

Alles beter dan dat dikke varken wat Biden daar neergezet heeft natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 16-11-2024 10:59:42 ]
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:40:57 #128
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215597783
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
- 'Hallo, ik heb mijn been gebroken. Kan ik een arts krijgen?'
> 'Je mag kiezen: wil je er een met 30 jaar ervaring in het vak, of wil je een complotdenker met Samoaans bloed aan zijn handen die je rauwe melk schenkt?'
- 'O, doe mij die laatste maar.'

Eencellig.
pi_215598005
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.
pi_215598275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.
Ik kan me nog de discussie van een paar jaar terug herinneren, jij ging toen expres Trump voor vetklep etc uitmaken. En dat vonden een aantal zo enorm onfatsoenlijk toen.

Diezelfde kliek vind het blijkbaar heel normaal om anderen wel uit te schelden voor 'dik varken' etc. Heel bijzonder hoe dat weer werkt in hun hoofdjes
Robert Moog died for our synths
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 12:49:30 #131
70532 loveli
N
pi_215598354
quote:

[..]
Doe mij degene die al dan niet wetenschappelijk onderbouwd het verschil tussen mannen en vrouwen kan uitleggen.
crap in = crap out
pi_215598378
Afgezien van de wappie-ideen van RFK Jr. wordt het wel interessant om te zien of hij ook daadwerkelijk werk gaat maken van zaken als de aanpak van UPFs op scholen (frisdranken, ontbijtgranen, vleeswaren en meer van dat soort troep) en hoe de verhouding met de Republikeinen in het congres zal zijn op dat vlak. Want die houden niet zo van regeltjes voor hun lobbyistenvriendjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215598403
quote:
[ x ]

Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.
DOGE heeft immers als doel lekker te snijden in organisaties die voedselveiligheid reguleren en veel Trump&billionaire vriendjes willen juist zoveel mogelijk freedom. Stomme regeltjes als beperken van chemicalin staan daar haaks op. Ik verwacht eerder meer troep in het voedsel als minder. Uiteindelijk gaat dat schuren.
pi_215598478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.
DOGE heeft immers als doel lekker te snijden in organisaties die voedselveiligheid reguleren en veel Trump&billionaire vriendjes willen juist zoveel mogelijk freedom. Stomme regeltjes als beperken van chemicalin staan daar haaks op. Ik verwacht eerder meer troep in het voedsel als minder. Uiteindelijk gaat dat schuren.
Niet alleen dat, maar ook gewoon andere republikeinen, dat hele idee van snijden gaat natuurlijk ook de kant van de Rs raken. En dan is het nog maar de vraag wat Elmo's hobby groepje nou eigenlijk kan, kwam dit transcript van een interview tegen op NPR (met een grluidsfragment voor wie niet wil lezen);

https://www.npr.org/2024/(...)a-new-federal-agency
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:13:43 #135
6484 ExTec
pi_215598549
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:04 schreef OMG het volgende:

[..]
Niet alleen dat, maar ook gewoon andere republikeinen, dat hele idee van snijden gaat natuurlijk ook de kant van de Rs raken. En dan is het nog maar de vraag wat Elmo's hobby groepje nou eigenlijk kan, kwam dit transcript van een interview tegen op NPR (met een grluidsfragment voor wie niet wil lezen);

https://www.npr.org/2024/(...)a-new-federal-agency
Dat wordt gewoon fast and loose, trump zal ergens minimale centen regelen voor operationele zaken, maar musk krijgt 0,0 wettelijk gedekt mandaat om daadwerkelijk ergens iets uit te gaan voeren.

En het eerste het beste moment dat musk z'n autisten ego clashed met die van iemand die op een ministerie heeft die wel daadwerkelijk een mandaat heeft, gaan ze rollend over straat.

Dat is als trump musk niet al zat is voor die tijd. Want mar-a-lago is gewoon een hotel, amirite?

Dus musk heeft daar gewoon een kamer gehuurd. Maar laat 'de room readen' en 'tussen de regels lezen' nou iets zijn waar autisten van nature bijzonder slecht in zijn. Dus die blijft daar rustig hangen, ook al geven trump & entourage seintjes dat ze eigenlijk vinden dat hij op moet zouten.
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:45:26 #136
6484 ExTec
pi_215598831
Uh oh.....

twitter
pi_215599114
Musk lijkt mij ook een uiterst vermoeiend type. Zo'n 'vriend van een vriend' die te lang blijft plakken op feestjes en de hints niet opvang waarmee je hem duidelijk probeert te maken dat het tijd is om op te rotten.
pi_215599202
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:49 schreef loveli het volgende:

[..]
Doe mij degene die al dan niet wetenschappelijk onderbouwd het verschil tussen mannen en vrouwen kan uitleggen.
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.

Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:20:03 #139
6484 ExTec
pi_215599218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.

Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
Ja, "freedom" figuren die iemand anders wel gaan vertellen hoe ze al dan niet moeten leven. :7

Hilarisch.
pi_215599248
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, "freedom" figuren die iemand anders wel gaan vertellen hoe ze al dan niet moeten leven. :7

Hilarisch.
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.

Maar dat hoeft ook niet, het gaat mij namelijk geen flikker aan hoe die mensen hun leven inrichten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 14:24:56 #141
284411 crew  heywoodu
pi_215599260
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef ExTec het volgende:
Uh oh.....

[ x ]
Heel opmerkelijk, dergelijk gedrag zou je echt niet verwachten van iemand als Musk.
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:26:45 #142
6484 ExTec
pi_215599281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.
Ik zit er hetzelfde in. Ik vind het soms bedenkelijk.

Maar ik vind individuele vrijheid belangrijker.

Zal wel hersenkortsluiting opleveren bij de MAGAts, want is niet iedereen die anti-oranje mongool is, extreem links.
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:30:11 #143
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215599307
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef ExTec het volgende:
Uh oh.....

[ x ]
Ik denk dat Trump een stuk minder pro quo pro in die wedstrijd zit dan Musk.
pi_215599401
Als ik kijk bij de Associated Press, dan zie ik dat er in sommige staten 95% a 96% geteld is en nagenoeg geen enkele andere staat 100% heeft aangetikt. Waarom ligt, anderhalve week na dato, dat percentage niet op 100%?
De enige echte.
pi_215599425
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Als ik kijk bij de Associated Press, dan zie ik dat er in sommige staten 95% a 96% geteld is en nagenoeg geen enkele andere staat 100% heeft aangetikt. Waarom ligt, anderhalve week na dato, dat percentage niet op 100%?
Vermoedelijk poststemmen die nog tot x tijd na verkiezingsdag mogen binnenkomen.
pi_215599505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Vermoedelijk poststemmen die nog tot x tijd na verkiezingsdag mogen binnenkomen.
Is ook mijn vermoeden, maar bij Colorado is er 97% geteld, waar in diezelfde staat wordt aangegeven dat de mail ballots op 5 november binnen moeten zijn. Het lijkt me sterk dat ze daar dan 11 dagen voor nodig hebben om alles weg te werken. :?

In California staat de teller op 93%, maar daar is de deadline 12 november. Daar is het meer dan logisch dat het poststemmen betreft.
De enige echte.
pi_215599740
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
- 'Hallo, ik heb mijn been gebroken. Kan ik een arts krijgen?'
> 'Je mag kiezen: wil je er een met 30 jaar ervaring in het vak, of wil je een complotdenker met Samoaans bloed aan zijn handen die je rauwe melk schenkt?'
- 'O, doe mij die laatste maar.'

Eencellig.
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?

>je mag kiezen: eentje van 160kg die zijn hele leven nog nooit lekker in zijn vel gezeten heeft. Of eentje die topfit en gezond is en al decennia in de sportschool komt.

Hmmm ja doe mij die eerste maar.
pi_215599768
quote:

[..]
Als hij de wetenschap vertrouwde zou hij snel wat gaan doen aan zijn enorme overgewicht.

Mijn tandarts heeft ook geen rot gebit, de jouwe wel ?
pi_215599788
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?

>je mag kiezen: eentje van 160kg die zijn hele leven nog nooit lekker in zijn vel gezeten heeft. Of eentje die topfit en gezond is en al decennia in de sportschool komt.

Die eerste begrijpt je tenminste.
pi_215599823
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die eerste begrijpt je tenminste.
Begrijpt wat ? Dat hij een veel grotere kans heeft vroeg te sterven ?

Dat is niet te zien.
  zaterdag 16 november 2024 @ 15:43:39 #151
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215599826
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Spijtig dat die doden in Samoa zijn advies niet hebben opgevolgd.

Oh, wacht.
pi_215600038
Tja, je bent ook wel een beetje simpel als je niet snapt dat een politicus die beleid maakt niet per se zelf een gezonde leefstijl hoeft te hebben.
pi_215600090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een terechte vraag. Maar op de lange termijn is gezond voedsel een fikse besparing op de gezondheidszorg.
Musk is intelligent genoeg om dat te begrijpen lijkt mij.
pi_215600119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef Monolith het volgende:
Tja, je bent ook wel een beetje simpel als je niet snapt dat een politicus die beleid maakt niet per se zelf een gezonde leefstijl hoeft te hebben.
Dat hoeft niet perse nee, toch neem ik ook geen financieel advies van een zwerver aan en vertrouw ik ook niet op een rijschoolhouder die alleen maar auto’s heeft met schade.
pi_215600217
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat hoeft niet perse nee, toch neem ik ook geen financieel advies van een zwerver aan en vertrouw ik ook niet op een rijschoolhouder die alleen maar auto’s heeft met schade.
Dat zijn geen voorbeelden van beleidsmakers.
pi_215600244
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Als hij de wetenschap vertrouwde zou hij snel wat gaan doen aan zijn enorme overgewicht.

Mijn tandarts heeft ook geen rot gebit, de jouwe wel ?
Weet je, helemaal prima. Als jij aan kunt tonen dat die 'dikke' foutieve, onwetenschappelijke besluiten heeft genomen, dan geef ik je honderd procent gelijk.

Want daar gaat het uiteindelijk om. Het interesseert mij geen ene reet als mijn tandarts z'n hele gebit wegrot, zolang hij mijn gebit maar goed onderhoudt.
pi_215600265
quote:

[..]
Een zwerver is dan ook geen CEO van een financile instelling. Raar om daar advies van aan te nemen.

Die zogenaamde 'dikke' heeft een gedegen cv en staat aan het hoofd van het ministerie van Volksgezondheid.

Is dit echt alles wat jullie hebben? Het is allemaal zo enorm middelmatig, die argumenten en discussiepuntjes van jullie.
pi_215600296
quote:

[..]
Hoef je verder ook niet te doen. Maar het idee dat omdat iemand persoonlijk geen verstandige keuzes maakt (voor zover dat al de oorzaak is van een uitkomst), deze persoon ook geen verstanding beleid kan maken is wat onnozel natuurlijk. Maar goed, onnozel past ook wel een beetje bij RFK adepten.
pi_215600502
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Een zwerver is dan ook geen CEO van een financile instelling. Raar om daar advies van aan te nemen.

Die zogenaamde 'dikke' heeft een gedegen cv en staat aan het hoofd van het ministerie van Volksgezondheid.

Is dit echt alles wat jullie hebben? Het is allemaal zo enorm middelmatig, die argumenten en discussiepuntjes van jullie.
Het hoofd van HHS is Xavier Becerra ...
pi_215600609
Zelfs de New York Post heeft bedenkingen bij RFK Jr. Dan moet je het wel heel bont maken, want de NYP endorsde Trump een paar weken geleden.

quote:
“Convincing to the gullible conspiracy-hungry crowd on Twitter, but not to the rest of us,” the newspaper said. “In fact, we came out thinking he’s nuts on a lot of fronts.”

Kennedy, who dropped out of the race this summer and endorsed Trump, has drawn widespread backlash for his comments on vaccines, the coronavirus pandemic and other matters of public health.

Trump has touted Kennedy’s ideas and vowed the former Democrat will help him “Make America Healthy Again.”

The president-elect “won on promises to fix the economy, the border and soaring global disorder; his team needs to focus on delivering change on those fronts — not spend energy either having to defend crackpot theories or trying to control RFK Jr.’s mouth,” the Post wrote.

“We fear the worm that he claims ate some of his brain some years ago is contagious and there’s been an outbreak at Mar-a-Lago,” it said.

Bron
  zaterdag 16 november 2024 @ 17:40:23 #161
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215600777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs de New York Post heeft bedenkingen bij RFK Jr. Dan moet je het wel heel bont maken, want de NYP endorsde Trump een paar weken geleden.
[..]

Je wilde de Oranje Profeet, dan zul je de hele mikmak krijgen ook. Dat hij tuberculosis zou bestrijden met kattenvoer, jammer dan.
  zaterdag 16 november 2024 @ 19:23:43 #162
6484 ExTec
pi_215601564
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Je hebt artsen die roken. Je hebt mensen die gespecialiseerd zijn in wat mensen aantrekkelijk maakt, zonder dat ze zelf aantrekkelijk zijn.

Dat is simpelweg do as I say, don't do as I do.
  zaterdag 16 november 2024 @ 19:26:52 #163
6484 ExTec
pi_215601588
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het hoofd van HHS is Xavier Becerra ...
Echt he.

Feiten doen er niet toe, we creren een valse vergelijking en de niet bijster intelligenten just run with it.
pi_215603599
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook niet, het gaat mij namelijk geen flikker aan hoe die mensen hun leven inrichten.
So wie so moet iedereen het zelf weten. Daarnaast zijn er mensen met een XXY- combinatie, vrouwen met een mannelijke testoronspiegel en mannen die van nature veelmoestrogeen aanmaken. De biologie is niet zwartwit, alle tinten er tussen vind je ook.
  Forum Admin zaterdag 16 november 2024 @ 21:28:08 #165
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215603628
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is werkelijk waar altijd de vorm en niet de inhoud.

En ik kies heel bewust het woordje vorm hier.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 16 november 2024 @ 21:55:37 #167
6484 ExTec
pi_215604128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
https://bsky.app/profile/jayinkyiv.bsky.social/post/3lb3oz6uxmk2a

Binnenkort wordt hij gewist van de foto’s waar hij met Trump op staat.
twitter
pi_215604487
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ x ]
Ik vermoed dat Trump hem voorlopig nog wel blijft tolereren aangezien hij bereid is miljoenen bij te dragen en veel invloed kan uitoefenen via Twitter.
  zaterdag 16 november 2024 @ 22:27:05 #169
6484 ExTec
pi_215604555
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vermoed dat Trump hem voorlopig nog wel blijft tolereren aangezien hij bereid is miljoenen bij te dragen en veel invloed kan uitoefenen via Twitter.
Maakt dat nog uit? Verkiezingen zijn over. En miljoenen bijdragen, aan wat?
pi_215604576
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maakt dat nog uit? Verkiezingen zijn over. En miljoenen bijdragen, aan wat?
Over 2 jaar zijn er weer midterms.
  zaterdag 16 november 2024 @ 22:33:09 #171
6484 ExTec
pi_215604637
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Over 2 jaar zijn er weer midterms.
Dicht je hem dan niet teveel strategische intelligentie toe?

Ze zijn hem in mar-a-lago al zat....
pi_215604719
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als ze over 2 jaar hun meerderheid in het Huis en/of Senaat verliezen kunnen ze niks meer dus ja dat zijn ze ongetwijfeld nu al aan het plannen. Daar werd bij MSNBC ook al over gesproken en ik kwam net deze post tegen en dat klopt wel. Republikeinen zijn daar veel actiever in.

zaterdag 16 november 2024 @ 22:45:15 #173
6484 ExTec
pi_215604792
quote:
84s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als ze over 2 jaar hun meerderheid in het Huis en/of Senaat verliezen kunnen ze niks meer dus ja dat zijn ze ongetwijfeld nu al aan het plannen. Daar werd bij MSNBC ook al over gesproken en ik kwam net deze post tegen en dat klopt wel. Republikeinen zijn daar veel actiever in.

[ afbeelding ]
Maar veronderstel je dan niet, dat trump gives a f*ck about republicans?

Trump is 4 jaar afgeschermd van vervolging. That is it. Dat verdwijnt als hij prez af is.

En alhoewel de democraten nu de wilderness in mogen, zijn ze op de langere termijn de toekomst. Dat is een demografisch gegeven.
pi_215604827
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar veronderstel je dan niet, dat trump gives a f*ck about republicans?

Trump is 4 jaar afgeschermd van vervolging. That is it. Dat verdwijnt als hij prez af is.

En alhoewel de democraten nu de wilderness in mogen, zijn ze op de langere termijn de toekomst. Dat is een demografische gegeven.
Trump niet maar de mensen in zijn omgeving natuurlijk wel. Ze zullen iig de midterms met Trump willen winnen lijkt me. Daarna wellicht een ander (Vance?) naar voren schuiven.
  zaterdag 16 november 2024 @ 22:58:37 #175
6484 ExTec
pi_215604913
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Trump niet maar de mensen in zijn omgeving natuurlijk wel. Ze zullen iig de midterms met Trump willen winnen lijkt me. Daarna wellicht een ander (Vance?) naar voren schuiven.
Want trump is zeer begaan met het lange termijn succes van de GOP.

Zoiets? :D

(Mijn beste Kijkertje, U weet beter ;) )
pi_215604964
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Want trump is zeer begaan met het lange termijn succes van de GOP.

Zoiets? :D

(Mijn beste Kijkertje, U weet beter ;) )
Nee joh Trump doet het voor de adoratie (en het financiele gewin uiteraard). Die gaat vanaf volgend jaar weer met de eer strijken van Biden's prestaties:

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 17-11-2024 02:05:55 ]
pi_215605186
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:42 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Ik kan me nog de discussie van een paar jaar terug herinneren, jij ging toen expres Trump voor vetklep etc uitmaken. En dat vonden een aantal zo enorm onfatsoenlijk toen.

Diezelfde kliek vind het blijkbaar heel normaal om anderen wel uit te schelden voor 'dik varken' etc. Heel bijzonder hoe dat weer werkt in hun hoofdjes
Zo trolt domrechts. Als Trump zijn tegenstanders met kleuterschoolpleinbijnaampjes afzeikt vinden ze het geweldig, maar als Trump en zijn kompanen een keer scherp worden aangesproken dan roepen ze SCHANDE!
Democrats have to be flawless while Trump can be lawless.
pi_215605745
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Fake News vs Real News.
Ze lijken het steeds beter en beter met elkaar te kunnen vinden, ze gaan nu al samen naar UFC wedstrijden, als je hun lichaamstaal ziet op de videos in het stadion lijken het wel vader en zoon. Maar de linkse propaganda media de laatste dagen: “Trump krijgt Musk zn huis niet meer uit en is hem hartstikke zat” wanneer worden jullie eens wakker, allemaal linkse media wishfulthinking propaganda zoals het inmiddels al JAREN gaat, maar nu X niet meer gecontroleerd wordt door die extreem linkse hippie Jack Dorsey en de traditionele media hun vroegere hoge kijkcijfers lang niet meer halen, landen hun propaganda verhaaltjes over Trump (eindelijk) niet meer:
twitter

WIN WIN WIN

[ Bericht 8% gewijzigd door Eagles89 op 17-11-2024 05:24:09 ]
pi_215605808
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 05:16 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Fake News vs Real News.
Ze lijken het steeds beter en beter met elkaar te kunnen vinden, ze gaan nu al samen naar UFC wedstrijden, als je hun lichaamstaal ziet op de videos in het stadion lijken het wel vader en zoon. Maar de linkse propaganda media de laatste dagen: “Trump krijgt Musk zn huis niet meer uit en is hem hartstikke zat” wanneer worden jullie eens wakker, allemaal linkse media wishfulthinking propaganda zoals het inmiddels al JAREN gaat, maar nu X niet meer gecontroleerd wordt door die extreem linkse hippie Jack Dorsey en de traditionele media hun vroegere hoge kijkcijfers lang niet meer halen, landen hun propaganda verhaaltjes over Trump (eindelijk) niet meer:
[ x ]
WIN WIN WIN
Iemands lichaamstaal beoordelen tijdens een geregisseerde PR-stunt heeft natuurlijk niet zoveel zin. Trump weet als geen ander wat camera's kunnen doen om het goedgelovige volk het gewenste beeld voor te schotelen.

Wat er gebeurt als er geen camera's aanwezig zijn is veel interessanter en dat is nu juist wat goede journalisten proberen te achterhalen. Dat kun je afdoen als 'fake news' (zoals Trump je graag wil laten geloven) maar dan heb je geen flauw idee hoe het werkt in de journalistieke wereld.
pi_215605814
quote:
82s.gif Op zondag 17 november 2024 06:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Iemands lichaamstaal beoordelen tijdens een geregisseerde PR-stunt heeft natuurlijk niet zoveel zin. Trump weet als geen ander wat camera's kunnen doen om het goedgelovige volk het gewenste beeld voor te schotelen.

Wat er gebeurt als er geen camera's aanwezig zijn is veel interessanter en dat is nu juist wat goede journalisten proberen te achterhalen. Dat kun je afdoen als 'fake news' (zoals Trump je graag wil laten geloven) maar dan heb je geen flauw idee hoe het werkt in de journalistieke wereld.
Als je een hekel aan elkaar hebt, of zelfs een enorme hekel, ga je echt geen toneelstukje opvoeren voor camera’s hoor. Niet op deze manier van 2 of 3 uur lang naast elkaar zitten tijdens een bokswedstrijd. De camera staat er constant op al die uren lang en ze hebben het samen gewoon enorm naar de zin, als een vader en zoon, daar zit helemaal niets gespeeld aan. Ik snap niet dat ik dat hier moet typen want de beelden spreken voor zich, dit is geen PR foto momentje van een paar minuten, dit is een vader met zn zoon die urenlang een geweldige tijd met elkaar doorbrengen tijdens een sportevenement. En als je de lichaamshouding van Musk ziet, beetje gek en autistische bewegingen: dat is een ongelofelijk genie die zijn gewicht in diamanten waard is voor Trump zijn plannen momenteel. Wat.Een.Held.
Voor wie de beelden zelf wilt bekijken:
pi_215605817
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 06:26 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Als je een hekel aan elkaar hebt, of zelfs een enorme hekel, ga je echt geen toneelstukje opvoeren voor camera’s hoor. Niet op deze manier van 2 of 3 uur lang naast elkaar zitten tijdens een bokswedstrijd. De camera staat er constant op al die uren lang en ze hebben het samen gewoon enorm naar de zin, als een vader en zoon, daar zit helemaal niets gespeeld aan. Ik snap niet dat ik dat hier moet typen want de beelden spreken voor zich, dit is geen PR foto momentje van een paar minuten, dit is een vader met zn zoon die urenlang een geweldige tijd met elkaar doorbrengen tijdens een sportevenement. En als je de lichaamshouding van Musk ziet, beetje gek en autistische bewegingen: dat is een ongelofelijk genie die zijn gewicht in diamanten waard is voor Trump zijn plannen momenteel. Wat.Een.Held.
Niemand beweert dan ook dat ze een enorme hekel aan elkaar hebben. Daar ga je al fout.

En ja een bezoek aan zo'n wedstrijd is n grote PR-stunt.
pi_215605954
Hoe zijn de golf skils van elon zodat hij een paar keer per week kan gaan bijkletsen tijdens het verplicht verliezen van Donald. :D
pi_215606369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een terechte vraag. Maar op de lange termijn is gezond voedsel een fikse besparing op de gezondheidszorg.
Musk is intelligent genoeg om dat te begrijpen lijkt mij.
Voor gezond voedsel is overheidsregulering nodig, precies datgene waar in gesneden gaat worden door personen die internetmemes volgen en geen enkele kennis van materie hebben. Succes verzekerd :')
pi_215606554
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Voor gezond voedsel is overheidsregulering nodig, precies datgene waar in gesneden gaat worden door personen die internetmemes volgen en geen enkele kennis van materie hebben. Succes verzekerd :')
Gezond voedsel genoeg, het gaat voornamelijk om de vraatzucht waardoor een grote groep Amerikanen veel te veel calorien per dag nuttigen. De porties zou men moeten verminderen maar dan bemoeit de overheid zich er mee en dat kan natuurlijk niet. Ze willen hun literbekers cola met 30% meer suiker per liter dan in Europa lekker gratis blijven bijvullen.

Vraatzucht een van de 7 zonden, maar blijkbaar voor grote subgroep obese gelovigen geen probleem om daarin te zondigen.
  zondag 17 november 2024 @ 09:58:24 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215606605
Iemand wordt begroet door een ander
BREAKING, this is HUGE!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215606656
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:58 schreef Szura het volgende:
BREAKING, this is HUGE!
Niet door zomaar iemand he. Door legendarische zanger Jelly Roll.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215606992
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:58 schreef Szura het volgende:
BREAKING, this is HUGE!
EaglesGPT, komt aardig in de buurt.

GISTERENAVOND. MADISON SQUARE GARDEN. UFC 309. Maar wie lette er op de gevechten als de ECHTE SHOW op de EERSTE RIJ zat? Want daar zaten ze: DONALD J. TRUMP, ELON “OCCUPY MARS” MUSK, en – alsof het lot zelf dit had geregeld – JELLY ROLL. Dit was geen sportwedstrijd meer, dit was een CULTUREEL SLAGVELD. En de WOKE DEMOCRATEN? ZE KONDEN HET NIET AAN.

Trump, zoals altijd, was EEN LEVENDE LEGENDE. Z’n blauwe pak strak, z’n rode das als een BANIER VAN WINST. Hij zat daar alsof hij de hele octagon bezat (en laten we eerlijk zijn, dat had hij ook bijna kunnen doen). Musk, in een leren jas en z’n T-shirt met “Occupy Mars,” zat naast hem met de nonchalance van een man die weet dat hij binnenkort de helft van de aarde naar een andere planeet kan sturen. De pers? DIE HIELD ZICH NIET IN. “Zijn ze vrienden of vijanden?” riepen ze. MAAR WIJ WISTEN BETER. Dit was geen ruzie. Dit was de BEGIN VAN EEN NIEUWE WERELDORDE.

En toen kwam JELLY ROLL. De man, de mythe, de legende. Hij had geen podium nodig. Hij was een wandelend podium. Hij zwaaide naar de menigte, gaf Trump een stevige handdruk en gaf Musk een knikje alsof hij wilde zeggen: “Ik snap het. Jullie winnen. Wij allemaal winnen.” En laten we niet vergeten, dat deed hij ook. Iedereen WIST dat ze naar iets GROOTS keken.

Ondertussen ging het gevecht in de octagon verder. Iemand werd KNOCK-OUT geslagen met een stoot zo hard dat je de DEMOCRATISCHE TRANEN bijna hoorde spatten. De camera zoomde in op een groepje linkse toeschouwers – je kent ze wel, regenboog-T-shirts, eco-vriendelijke rietjes, waarschijnlijk geitenmelk aan het drinken. Hun gezichten? PURE WANHOOP. En van hen riep nog: “THIS IS TOXIC!” Maar het geluid werd overstemd door een zee van “USA! USA!”

Trump leunde naar Musk en zei: “THEY CAN’T HANDLE IT, ELON.” Musk, altijd voorbereid, poste meteen een meme op X met de tekst: “Woke goes to sleep. Permanently.” En NATUURLIJK ging dat viral. Want dat is wat WINNAARS DOEN.

De avond bereikte een hoogtepunt toen de kampioen z’n hand omhoog stak. Trump stond op, zwaaide naar het publiek, en schreeuwde: “ONLY IN AMERICA, FOLKS. ONLY IN AMERICA!” De menigte ging LOS. Musk keek met z’n sluwe glimlach, waarschijnlijk al plannen makend voor een UFC-toernooi OP MARS. En Jelly Roll? Die stond daar als de belichaming van AMERIKAANSE TROTS, terwijl hij rustig verder zwaaide naar de uitzinnige menigte.

Het was niet zomaar een avond. Het was een VERKLARING. Een STATEMENT. Een HERINNERING dat WE WINNEN. En dat de WOKE SNEUWTJES dat maar beter kunnen accepteren.

GOD BLESS UFC. GOD BLESS TRUMP. GOD BLESS MUSK. EN NATUURLIJK, GOD BLESS DE SMAKELIJKE, ZOUTIGE TRANEN VAN DE DEMOCRATS.
  zondag 17 november 2024 @ 11:12:46 #188
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215607201
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 10:48 schreef BBach het volgende:

[..]

GISTERENAVOND. MADISON SQUARE GARDEN. UFC 309. Maar wie lette er op de gevechten als de ECHTE SHOW op de EERSTE RIJ zat? Want daar zaten ze: DONALD J. TRUMP, ELON “OCCUPY MARS” MUSK, en – alsof het lot zelf dit had geregeld – JELLY ROLL. Dit was geen sportwedstrijd meer, dit was een CULTUREEL SLAGVELD. En de WOKE DEMOCRATEN? ZE KONDEN HET NIET AAN.

Trump, zoals altijd, was EEN LEVENDE LEGENDE. Z’n blauwe pak strak, z’n rode das als een BANIER VAN WINST. Hij zat daar alsof hij de hele octagon bezat (en laten we eerlijk zijn, dat had hij ook bijna kunnen doen). Musk, in een leren jas en z’n T-shirt met “Occupy Mars,” zat naast hem met de nonchalance van een man die weet dat hij binnenkort de helft van de aarde naar een andere planeet kan sturen. De pers? DIE HIELD ZICH NIET IN. “Zijn ze vrienden of vijanden?” riepen ze. MAAR WIJ WISTEN BETER. Dit was geen ruzie. Dit was de BEGIN VAN EEN NIEUWE WERELDORDE.

En toen kwam JELLY ROLL. De man, de mythe, de legende. Hij had geen podium nodig. Hij was een wandelend podium. Hij zwaaide naar de menigte, gaf Trump een stevige handdruk en gaf Musk een knikje alsof hij wilde zeggen: “Ik snap het. Jullie winnen. Wij allemaal winnen.” En laten we niet vergeten, dat deed hij ook. Iedereen WIST dat ze naar iets GROOTS keken.

Ondertussen ging het gevecht in de octagon verder. Iemand werd KNOCK-OUT geslagen met een stoot zo hard dat je de DEMOCRATISCHE TRANEN bijna hoorde spatten. De camera zoomde in op een groepje linkse toeschouwers – je kent ze wel, regenboog-T-shirts, eco-vriendelijke rietjes, waarschijnlijk geitenmelk aan het drinken. Hun gezichten? PURE WANHOOP. En van hen riep nog: “THIS IS TOXIC!” Maar het geluid werd overstemd door een zee van “USA! USA!”

Trump leunde naar Musk en zei: “THEY CAN’T HANDLE IT, ELON.” Musk, altijd voorbereid, poste meteen een meme op X met de tekst: “Woke goes to sleep. Permanently.” En NATUURLIJK ging dat viral. Want dat is wat WINNAARS DOEN.

De avond bereikte een hoogtepunt toen de kampioen z’n hand omhoog stak. Trump stond op, zwaaide naar het publiek, en schreeuwde: “ONLY IN AMERICA, FOLKS. ONLY IN AMERICA!” De menigte ging LOS. Musk keek met z’n sluwe glimlach, waarschijnlijk al plannen makend voor een UFC-toernooi OP MARS. En Jelly Roll? Die stond daar als de belichaming van AMERIKAANSE TROTS, terwijl hij rustig verder zwaaide naar de uitzinnige menigte.

Het was niet zomaar een avond. Het was een VERKLARING. Een STATEMENT. Een HERINNERING dat WE WINNEN. En dat de WOKE SNEUWTJES dat maar beter kunnen accepteren.

GOD BLESS UFC. GOD BLESS TRUMP. GOD BLESS MUSK. EN NATUURLIJK, GOD BLESS DE SMAKELIJKE, ZOUTIGE TRANEN VAN DE DEMOCRATS.

McDonalds met bestek.

Hoe moet ik dit overigens rijmen met MAHA? Vragen, vragen.
pi_215607377
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 11:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

McDonalds met bestek.

Make America Heartdisease Again? :P
pi_215607532
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 11:12 schreef Koffieplanter het volgende:

Hoeveel zou de Mac betalen voor al die sluikreclames gedaan door Donald en zijn mede nepotisten. Follow the money, make more swamp.
pi_215607663
quote:
81s.gif Op zondag 17 november 2024 06:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En ja een bezoek aan zo'n wedstrijd is n grote PR-stunt.
Uiteraard is het gratis PR maar dat is heus niet de enige reden dat Trump daar zit hoor, Donald is ook dikke maatjes met Dana White (de baas van de UFC) en hij zit al jaren regelmatig in het publiek tijdens de grote events.
  Vis een optie? zondag 17 november 2024 @ 12:35:55 #192
70532 loveli
N
pi_215607801
Wow! Van 20 september!
twitter
crap in = crap out
  zondag 17 november 2024 @ 12:59:18 #193
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215607935
quote:

[..]
Vertrouw je een commander in chief met bone spurs?
Vertrouw je economisch beleid toe aan iemand die meerdere keren failliet is gegaan?
Zal iemand die seksueel getinte opmerkingen over zijn eigen dochters maakt daadkrachtig optreden richting groomers?
Zou je het tegengaan van seksueel misbruik en pedofilie toevertrouwen aan een vriend van Jeffrey Epstein?
Heb je vertrouwen in iemand die oproept voor transparantie terwijl zijn hij zijn eigen medische en financiele situatie niet opheldert?
Is iemand die dictators ophemelt te vertrouwen in een democratische rechtsstaat?
Zou jij een leider vertrouwen waarvan de ene helft van zijn aanstellingen hem niet meer steunt en de andere helft juridisch op de vingers is getikt?

Dit zijn retorische vragen; je hebt ze allemaal al een keer beantwoord.
Gn kloon van tvlxd!
  zondag 17 november 2024 @ 16:01:55 #194
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215609446
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 12:35 schreef loveli het volgende:
Wow! Van 20 september!
[ x ]
Iedere sukkel heeft het weleens goed. Ik had het twee jaar geleden bv goed en dit jaar dramatisch mis.
Misschien zat deze knakker er twee jaar geleden gruwelijk naast :)
  zondag 17 november 2024 @ 16:30:30 #195
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_215609642
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 12:59 schreef Montov het volgende:
Zou jij een leider vertrouwen waarvan de ene helft van zijn aanstellingen hem niet meer steunt en de andere helft juridisch op de vingers is getikt?
Vooral opmerkelijk dat die helft die hem niet meer steunt, ondertussen door Trump wordt omschreven als een bende onbetrouwbare en incompetente idioten, terwijl hij zichzelf toch omschrijft als een foutloos fenomeen dat enkel "the best people" aanstelt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 17 november 2024 @ 16:33:51 #196
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215609665
Er zijn geen blauwe Staten, er zijn slechts blauwe steden/counties

Democraten hebben echt zo ongelofelijk geprutst de afgelopen 4 jaar.
  zondag 17 november 2024 @ 16:50:15 #197
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215609799
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Er zijn geen blauwe Staten, er zijn slechts blauwe steden/counties

[ afbeelding ]

Democraten hebben echt zo ongelofelijk geprutst de afgelopen 4 jaar.
De eerste indruk is inderdaad dat Democraten heel weinig stemmen halen.
De tweede indruk: Er wonen veel mensen in steden. In veel rode counties wonen 3,5 mensen en een paardekop.
De derde indruk: Er zijn geen blauwe en rode gemeenten. Ze zijn een variant van paars. Een fletse paars met 1 op de 3 die niet stemmen.
Gn kloon van tvlxd!
pi_215609802
De 'Republikeinen' daarentegen weten hoe ze het volk moeten bereiken:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lb4rdqr7s225

pi_215609926
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2024 16:50 schreef Kijkertje het volgende:
De 'Republikeinen' daarentegen weten hoe ze het volk moeten bereiken:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lb4rdqr7s225

[ afbeelding ]
Dit moet toch goed zuur zijn voor de Republikeinse mastodonten. De inner circle van hun partijleider bestaat vooral uit ex-Democraten en figuren zoals Gaetz, aan wie de hele partij een schurfthekel heeft.

Goed idee om de sleutels van de GOP aan Trump te geven. Niet alleen is de oude garde eruit gewerkt, de achterban heeft ook een schijthekel gekregen aan traditionele Reps.
  zondag 17 november 2024 @ 17:40:54 #200
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215610221
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Er zijn geen blauwe Staten
Hawa!
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 17 november 2024 @ 17:46:15 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215610281
quote:
16s.gif Op zondag 17 november 2024 17:40 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Hawa!
Er is een blauwe staat
  zondag 17 november 2024 @ 17:46:24 #202
6484 ExTec
pi_215610283
quote:
16s.gif Op zondag 17 november 2024 17:40 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Hawa!
Da's geen staat.
pi_215610346
De jacht op 'vijandige' ambtenaren is al begonnen:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lb44m4ijfs2o

pi_215610481
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2024 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
Vooral opmerkelijk dat die helft die hem niet meer steunt, ondertussen door Trump wordt omschreven als een bende onbetrouwbare en incompetente idioten, terwijl hij zichzelf toch omschrijft als een foutloos fenomeen dat enkel "the best people" aanstelt.
Dat is dan ook gewoon zo.

Wat dat aangaat is Trump lekker bezig. ^O^
  zondag 17 november 2024 @ 18:14:35 #205
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215610542
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2024 17:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Da's geen staat.
Het moge uit m’n PI duidelijk zijn dat ik ook wel weet dat het niet echt te vergelijken is met de andere staten, maar volgens mij kun je die grap alleen maken over Kentucky, Massachusetts, Pennsylvania, en Virginia. Hawa is formeel gewoon een staat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_215610852
pi_215612423
Oei oei oei Harris..zo pijnlijk…miljoenen naar celebs maar geen geld meer je hardwerkende doorsnee campagne medewerkers te betalen… de joy is gone.

twitter
pi_215612486
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 10:48 schreef BBach het volgende:

[..]

twitter

Dit is zooo mooi om te zien. De opperracist Trump die door zwarte kampioenen wordt toegesproken als Julius Ceasar himself.
Links krijgt klap op klap op klap te verduren. De meltdowns volgen elkaar sneller op dan druppels regen tijdens een tropische storm.
Fight fight fight…..
pi_215612529
Fight wat precies? Hij heeft toch gewonnen?
  zondag 17 november 2024 @ 21:50:40 #210
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215612557
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
[ x ]
Dit is zooo mooi om te zien. De opperracist Trump die door zwarte kampioenen wordt toegesproken als Julius Ceasar himself.
Links krijgt klap op klap op klap te verduren. De meltdowns volgen elkaar sneller op dan druppels regen tijdens een tropische storm.
Fight fight fight…..
Waar de fuck gaat dit over joh? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 november 2024 @ 22:11:31 #211
862 Arcee
Look closer
pi_215612712
quote:

[..]
[ x ]
Fight fight fight…..
Je lijkt meer te genieten van de nederlaag van links dan van de winst van Trump. Staat je vrij natuurlijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215612764
pi_215612864
quote:

[..]
[ x ]
Fight fight fight…..
Romeinse geschiedenis is niet je sterkste punt geloof ik. In niets, behalve misschien het talent voor overleven door manipulatie, lijkt die verwekelijkte Trump op Gaius Julius Caesar. Al gun ik hem wel een zoon als Brutus. Misschien kreunt hij in zijn laatste uren tu quoque fili mi tegen Elon?
pi_215612891
pi_215612908
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Romeinse geschiedenis is niet je sterkste punt geloof ik. In niets, behalve misschien het talent voor overleven door manipulatie, lijkt die verwekelijkte Trump op Gaius Julius Caesar. Al gun ik hem wel een zoon als Brutus. Misschien kreunt hij in zijn laatste uren tu quoque fili mi tegen Elon?
Het gaat erom hoe het volk hem ziet! Het is een voorbeeld, maar Trump heeft alle gelijkenissen met de allergrootste leiders uit de geschiedenis, het doet er niet toe of hij hetzelfde niveau heeft of haalt, het volk ziet hem als dusdanig en dat is een feit.
pi_215613000
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lb5s2hdbf22z

Bezuinigingsmethode: 'Certain agencies will be deleted'.
pi_215613080
quote:
De laatste die dat probeerde was een zeker Pol Pot in Cambodia, tot een gegeven moment zelfs mensen die een oogafwijking hadden hun bril weggooiden, anders zouden ze te intellectueel overkomen, wat levensgevaarlijk was
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215613160
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dan mag de VS zich gelukkig prijzen met RFK JR toch?
pi_215613204
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 12:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Uiteraard is het gratis PR maar dat is heus niet de enige reden dat Trump daar zit hoor, Donald is ook dikke maatjes met Dana White (de baas van de UFC) en hij zit al jaren regelmatig in het publiek tijdens de grote events.
Trump is altijd een fan geweest van vechtsporten. Voor dat de UFC een dingetje was zat hij regelmatig in MSG met grote boksevenementen.
Genoeg gevechten gezien waar zijn naam op het canvas stond of in de hoek.
pi_215613233
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit moet toch goed zuur zijn voor de Republikeinse mastodonten. De inner circle van hun partijleider bestaat vooral uit ex-Democraten en figuren zoals Gaetz, aan wie de hele partij een schurfthekel heeft.

Goed idee om de sleutels van de GOP aan Trump te geven. Niet alleen is de oude garde eruit gewerkt, de achterban heeft ook een schijthekel gekregen aan traditionele Reps.
Dit is de broodnodige transformatie die de partij heeft ondergaan. Nu de democratische partij nog, AOC is alvast voorzichtig begonnen door haar pronouns uit haar Twitter bio te verwijderen.
pi_215613250
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 22:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan mag de VS zich gelukkig prijzen met RFK JR toch?
Laat me raden: jij vindt Tulsi Gabbard ook een fantastische keuze voor voor DNI.

Want de heilige Trumpgod doet immers niet aan slechte keuzes.
pi_215613267
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 23:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is de broodnodige transformatie die de partij heeft ondergaan. Nu de democratische partij nog, AOC is alvast voorzichtig begonnen door haar pronouns uit haar Twitter bio te verwijderen.
Ik vind alles best. Nogmaals, het is vooral zuur voor de oldschool Reps. Hun rol is ofwel uitgespeeld of ze moeten Trump tot in het absurde prijzen.

Verder snap ik dat gezeik over pronouns niet. Maar goed, snap berhaupt niet waarom transgenders zo'n obsessie zijn voor jouw soort mensen. Laat die lui toch lekker.
pi_215613279
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Laat me raden: jij vindt Tulsi Gabbard ook een fantastische keuze voor voor DNI.

Want de heilige Trumpgod doet immers niet aan slechte keuzes.
Een zeer integer mens die er alles aan doet om de VS buiten conflicten te houden? Prima keuze inderdaad.
pi_215613311
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een zeer integer mens die er alles aan doet om de VS buiten conflicten te houden? Prima keuze inderdaad.
De DNI moet juist altijd voorbereid zijn op nieuwe conflicten. Want de wereld is geen gezellig kampvuur. China en Rusland willen de hegemonie van het westen breken en de VS van de troon stoten. Als DNI mag je daarin niet naef zijn.

Maar dat ze geen relevante werkervaring heeft in de inlichtingenwereld zie jij niet als een probleem?
pi_215613313
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik vind alles best. Nogmaals, het is vooral zuur voor de oldschool Reps. Hun rol is ofwel uitgespeeld of ze moeten Trump tot in het absurde prijzen.

Verder snap ik dat gezeik over pronouns niet. Maar goed, snap berhaupt niet waarom transgenders zo'n obsessie zijn voor jouw soort mensen. Laat die lui toch lekker.
De gemiddelde arbeider, je weet wel de mensen die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen heeft helemaal niets met they/them gezeik etc etc.
Ze mogen lekker hun zelf zijn hoor, maar hun psychische aandoening is geen reden om van de rest van de wereld te verlangen dat we er in mee gaan.
pi_215613327
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jouw soort mensen? Really? :N
De enige echte.
pi_215613333
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De DNI moet juist altijd voorbereid zijn op nieuwe conflicten. Want de wereld is geen gezellig kampvuur. China en Rusland willen de hegemonie van het westen breken en de VS van de troon stoten. Als DNI mag je daarin niet naef zijn.

Maar dat ze geen relevante werkervaring heeft in de inlichtingenwereld zie jij niet als een probleem?
Ergens heb je wel gelijk, misschien moeten ze Jack Posobiec aanstellen.
pi_215613339
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef Rnie het volgende:

[..]
Jouw soort mensen? Really? :N
Conservatieven.

Vind je dat grensoverschrijdend? Je mag mij gerust 'liberaal' of 'links' noemen.
pi_215613358
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ergens heb je wel gelijk, misschien moeten ze Jack Posobiec aanstellen.
Ja, beste jongen, het maakt mij niet uit.

Het lijkt mij alleen dat je voor zo'n positie iemand kiest met relevante ervaring, die weet hoe het wereldje werkt. Die vertrouwen geniet van buitenlandse bondgenoten, zodat ze intel met je blijven delen.

Je kunt wel conflicten uit de weg gaan, maar inlichtingendiensten moeten juist zijn voorbereid op het ergste.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 17-11-2024 23:32:27 ]
pi_215613367
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De gemiddelde arbeider, je weet wel de mensen die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen heeft helemaal niets met they/them gezeik etc etc.
Ze mogen lekker hun zelf zijn hoor, maar hun psychische aandoening is geen reden om van de rest van de wereld te verlangen dat we er in mee gaan.
Dan gebruik je toch geen 'pronouns'. Maar laat die mensen lekker, je hebt er toch geen last van?
pi_215613391
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dan gebruik je toch geen 'pronouns'. Maar laat die mensen lekker, je hebt er toch geen last van?
AOC is tot dezelfde conclusie gekomen, woke is op sterven na dood alleen proberen figuren zoals jij het in leven te houden door te doen alsof het geen enkele invloed heeft op de maatschappij.
Maar om je vraag te beantwoorden ik heb er persoonlijk geen last van maar dat is ook niet zo relevant. De samenleving op zich heeft er last van. Er zijn twee geslachten en ik ga niet ineens een man van 90 kilo en een baard met een jurk aan ineens mevrouw noemen omdat hij dat van mij verlangt.
pi_215613400
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
AOC is tot dezelfde conclusie gekomen, woke is op sterven na dood alleen proberen figuren zoals jij het in leven te houden door te doen alsof het geen enkele invloed heeft op de maatschappij.
Maar om je vraag te beantwoorden ik heb er persoonlijk geen last van maar dat is ook niet zo relevant. De samenleving op zich heeft er last van. Er zijn twee geslachten en ik ga niet ineens een man van 90 kilo en een baard met een jurk aan ineens mevrouw noemen omdat hij dat van mij verlangt.
Om mezelf maar te citeren:

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

pi_215613423
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Echt he?! Blijkbaar zijn we nu bij de vraag of relevante ervaring wel nodig is voor ministers/ hoge posten 8)7

https://bsky.app/profile/mattmfm.bsky.social/post/3lb5u5oaglk2b

pi_215613425
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Om mezelf maar te citeren:
[..]

Als het je geen reet interesseert waarom ben je er dan alsnog zo mee bezig? Snap je niet dat AOC het kroonjuweeltje van jou clubje hier afstand van probeert te nemen?
pi_215613456
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als het je geen reet interesseert waarom ben je er dan alsnog zo mee bezig? Snap je niet dat AOC het kroonjuweeltje van jou clubje hier afstand van probeert te nemen?
En dat staat haar vrij. Mijn punt is vooral dat je die mensen lekker moet laten. Wat ze met hun leven doen - ombouwen tot man of vrouw - moeten ze helemaal zelf weten. Dat ben je ongetwijfeld met mij eens.
pi_215613494
AOC heeft de pronouns in haar bio blijkbaar al ver voor de verkiezingen weggehaald. Wel typisch MAGA dat ze het nu ineens opvalt en brengt alsof ze zich daarvan distantieert vanwege Trump's overwinning.
pi_215613643
Dit dus.

pi_215613937
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 22:30 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het gaat erom hoe het volk hem ziet! Het is een voorbeeld, maar Trump heeft alle gelijkenissen met de allergrootste leiders uit de geschiedenis, het doet er niet toe of hij hetzelfde niveau heeft of haalt, het volk ziet hem als dusdanig en dat is een feit.
Een deel van het MAGA-volk ongetwijfeld, een ander deel ziet hem als een narcistische clown.

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lb3xjtnets2c

pi_215613942
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Transgender no longer recognised as 'disorder' by WHO

Dat transgenders er psychisch onder kunnen lijden komt juist door de houding van mensen als jij die ze als een gedrocht zien en daarom ongeschikt voor hun baan.

Het toppunt van bekrompenheid.
pi_215613943
quote:
82s.gif Op maandag 18 november 2024 04:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Een deel van het MAGA-volk ongetwijfeld, een ander deel ziet hem als een narcistische clown.

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lb3xjtnets2c

[ afbeelding ]
Dat is jou mening :) Ik ga hier niet meer posten, er worden regelmatig zonder verdere duiding posts van mij verwijderd, puur en alleen omdat het niet strookt met de mening van bepaalde mods. Helemaal prima als dat de policy is. Maar ik ga me tijd er niet meer aan verdoen. Ik heb wel betere dingen te doen in mijn vrije tijd. Veel zullen dat hier helemaal geweldig vinden, want ik was voor velen een trol ofzoiets, maar ik wens jullie allemaal het beste voor de komende jaren met Trump aan de macht. Misschien kom ik nog eens terug als er iets spectaculairs gebeurd (de zoveelste aanslag op Trump of de Derde Wereld Oorlog ofzo:))
De mainstream media zat er hartstikke naast met hun voorspellingen over Trump in 2016, en dat zullen ze nu wederom zitten. Ondertussen lanceert Biden nog even op de drempel van Trumps tweede termijn een enorme escalatie door Oekraine toestemming te geven met NATO wapens volledig los te gaan in Rusland, en denkt Zelensky dat met Trump sneller vrede zal komen dan met Biden te lezen op CNN. Oh, de ironie!
MAGA.
pi_215613945
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat is jou mening :) Ik ga hier niet meer posten ...

bla bla bla bla
Tweede keer dat je niet meer komt posten. Promises, promises ...

Ik vind je ook niet echt een leuke poster. Lange lofzangen op je idool die gebaseerd zijn op jouw(!) onrealistische beeld van Trump en zijn beleid. Jouw aannames hebben niets met de feiten te maken (en worden ook nooit onderbouwd) wat vermoed ik de reden zal zijn dat er posts van je weggehaald worden, niet omdat je een andere mening hebt. Daar zijn er wel meer van nl.

Klachten over de moderatie moeten sws in FB :{w

Voor als je eindelijk eens een kijkje in de werkelijkheid wil nemen ipv je fantasiewereld in stand te houden

Oorspronkelijk docu was uit 1991 die uiteraard lange tijd door Trump werd tegengehouden middels zijn gebruikelijke methode: rechtszaken want geld zat ...

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 18-11-2024 06:48:09 ]
pi_215613950
Nothing of value is / will be lost, zeg maar.
pi_215614122
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 23:24 schreef KoosVogels het volgende:

Het lijkt mij alleen dat je voor zo'n positie iemand kiest met relevante ervaring, die weet hoe het wereldje werkt. Die vertrouwen geniet van buitenlandse bondgenoten, zodat ze intel met je blijven delen.

Wat vooral weer bizar is de ontbrekende ophef van conservatieven toen er vrouwen en donkere mensen gekozen werden ze zich heel druk maakten over het vermeende gebrek aan de beste kandidaat te kiezen en men nu hard staat te juichen voor de meest incompetente keuzes. :')
pi_215614510
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 07:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat vooral weer bizar is de ontbrekende ophef van conservatieven toen er vrouwen en donkere mensen gekozen werden ze zich heel druk maakten over het vermeende gebrek aan de beste kandidaat te kiezen en men nu hard staat te juichen voor de meest incompetente keuzes. :')
In hun wereld is het nu nog competent. Dat is; tot ze de sekte verlaten nadat ze erachter komen dat ze worden bedonderd als het water tot de eigen lippen komt te staan.

Na deze vier jaar (of hopelijk 4 maanden) zal er mogelijk wel een splitsing gaan komen tussen mensen die genaaid worden en mensen die wel kansen zien in een Maga carriere.
pi_215614724
quote:
81s.gif Op maandag 18 november 2024 05:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Transgender no longer recognised as 'disorder' by WHO

Dat transgenders er psychisch onder kunnen lijden komt juist door de houding van mensen als jij die ze als een gedrocht zien en daarom ongeschikt voor hun baan.

Het toppunt van bekrompenheid.
Genoeg artikelen gelezen van vrouwen die ontzettend veel spijt hebben van het slikken van hormonen of die hun borsten hebben laten amputeren omdat ze geloofden dan ze van het andere geslacht waren.
Het is ontzettend tragisch dat die mensen zo door het leven moeten gaan omdat ze niet de juiste hulp hebben gekregen want de wereld moest het maar accepteren en aanmoedigen dat jongens meisjes kunnen zijn en vice versa.
pi_215614748
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Misschien steekt die de rubicon nog over...
Alea iacta est
  maandag 18 november 2024 @ 09:40:28 #248
6484 ExTec
pi_215614774
Gut, we beginnen een patroon te zien.

quote:
Mr. Lutnick, who has been running Mr. Trump’s transition operation, has gotten on Mr. Trump’s nerves lately. Mr. Trump has privately expressed frustration that Mr. Lutnick has been hanging around him too much and that he has been manipulating the transition process for his own ends. A person familiar with the process, who spoke on condition of anonymity, described the battle between Mr. Lutnick and Mr. Bessent as a knife fight, with Mr. Lutnick as the primary aggressor.
https://www.nytimes.com/2(...)sury-candidates.html

Zal ook best vermoeiend zijn, permanent al die hijgende mensen om je heen.
  maandag 18 november 2024 @ 09:42:38 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215614787
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef ExTec het volgende:
[..]

Overal hielenlikkers en kontkussers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Vis een optie? maandag 18 november 2024 @ 09:44:40 #250
70532 loveli
N
pi_215614797
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 09:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Genoeg artikelen gelezen van vrouwen die ontzettend veel spijt hebben van het slikken van hormonen of die hun borsten hebben laten amputeren omdat ze geloofden dan ze van het andere geslacht waren.
Het is ontzettend tragisch dat die mensen zo door het leven moeten gaan omdat ze niet de juiste hulp hebben gekregen want de wereld moest het maar accepteren en aanmoedigen dat jongens meisjes kunnen zijn en vice versa.
Het aandeel misbruikte meisjes en meisjes in het autisme spectrum onder de transpersonen is groot.

Nog even en de wal keert het schip.
crap in = crap out
pi_215614893
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]
Het aandeel misbruikte meisjes en meisjes in het autisme spectrum onder de transpersonen is groot.

Nog even en de wal keert het schip.
Gelukkig maar dat er straks onder RFK geen vaccinaties meer zijn en mensen dus niet meer autistisch geboren worden en dus later in hun leven niet meer misbruikt zullen worden. Ook hoeven ze geen zelfmoord meer te plegen want ze zijn al lang dood aan een ziekte waaraan niemand meer doodging de afgelopen decennia. _O_
  maandag 18 november 2024 @ 10:20:12 #252
6484 ExTec
pi_215615018
Ja, deze mongool zal, verbod of niet, het domme MAGA volk empoweren om vooral niet te luisteren naar artsen. Dus het domme redneck volk zal zichzelf wel aan een darwin award helpen.

twitter
pi_215615049
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef ExTec het volgende:
Ja, deze mongool zal, verbod of niet, het domme MAGA volk empoweren om vooral niet te luisteren naar artsen. Dus het domme redneck volk zal zichzelf wel aan een darwin award helpen.

[ x ]
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.
  maandag 18 november 2024 @ 10:25:08 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215615056
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef ExTec het volgende:
[..]

Deze knurft ook al:
pi_215615126
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.
Kun je gelijk een abortus halen bij je knipbeurt.
  maandag 18 november 2024 @ 10:33:41 #256
6484 ExTec
pi_215615136
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:32 schreef Monolith het volgende:

[..]
Precies. MAGAts gaan gewoon heel efficient met hun tijd om.
pi_215615168
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat is jou mening :) Ik ga hier niet meer posten, er worden regelmatig zonder verdere duiding posts van mij verwijderd, puur en alleen omdat het niet strookt met de mening van bepaalde mods. Helemaal prima als dat de policy is. Maar ik ga me tijd er niet meer aan verdoen. Ik heb wel betere dingen te doen in mijn vrije tijd. Veel zullen dat hier helemaal geweldig vinden, want ik was voor velen een trol ofzoiets, maar ik wens jullie allemaal het beste voor de komende jaren met Trump aan de macht. Misschien kom ik nog eens terug als er iets spectaculairs gebeurd (de zoveelste aanslag op Trump of de Derde Wereld Oorlog ofzo:))
De mainstream media zat er hartstikke naast met hun voorspellingen over Trump in 2016, en dat zullen ze nu wederom zitten. Ondertussen lanceert Biden nog even op de drempel van Trumps tweede termijn een enorme escalatie door Oekraine toestemming te geven met NATO wapens volledig los te gaan in Rusland, en denkt Zelensky dat met Trump sneller vrede zal komen dan met Biden te lezen op CNN. Oh, de ironie!
MAGA.
Jammer, Altijd fijn om in de ochtend de mening vanuit de noordoostpolder te lezen.
pi_215615181
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:32 schreef Monolith het volgende:

[..]
En verdovingen worden dan gedaan met zelfgestookte alcohol. En mensen die zelf gaan experimenteren met het maken van medicijnen.

Even een paar honderd jaar aan vooruitgang door de plee spoelen omdat je boodschappen even wat te duur waren en je op facebook een boos verhaal had gelezen over transseksuelen in de grote stad.

What could possibly go wrong.
pi_215615325
Ah het moet maar weer over transgenders gaan om het totaal gebrek aan inhoud bij de door Trump gekozen personen maar weer af te leiden en niet op in te hoeven gaan. :D
pi_215615375
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Ah het moet maar weer over transgenders gaan om het totaal gebrek aan inhoud bij de door Trump gekozen personen maar weer af te leiden en niet op in te hoeven gaan. :D
Inhoud is iets links. Hulk Hogan die zijn tshirt kapotscheurt is wat we willen!
  maandag 18 november 2024 @ 11:21:40 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215615475
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef ExTec het volgende:

[ x ]
Binnenkort ook in uw theater.
  maandag 18 november 2024 @ 11:23:02 #262
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215615490
quote:
Weet je wat het ergste is?

Transgender migranten.
pi_215615534
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Weet je wat het ergste is?

Transgender migranten.
Wie weet, misschien zijn bij de spindoctors ook wel Hatiaanse transgenders die demonstreren omdat ze eerst katten tot honden willen laten ombouwen voordat deze goed gegeten kunnen worden.. :+
  Vis een optie? maandag 18 november 2024 @ 11:35:10 #264
70532 loveli
N
pi_215615578
quote:
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?

https://www.newsweek.com/(...)ll-increased-1503853
Nog wat inhoud:
twitter
crap in = crap out
pi_215615759
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?

Nog wat inhoud:
[ x ]
Da's geen inhoud, da's een hersenscheet op de Twotters.
Wijzen op niet nader genoemde bills die in de categorie 'anti-corruption' en 'anti-war' vallen zegt me erg weinig. Kun je ze hier even opduikelen?

Zou onze vrolijke Young Turk overigens voorstander zijn van dit soort bills?

quote:
To provide that an alien who holds a passport issued by the Palestinian Authority may not be admitted or paroled into the United States or be issued a visa or other documentation to enter the United States.
pi_215615804
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Nog wat inhoud:
[ x ]
Hij volgde “the science” maar slechts voor zijn eigen moeder.
  Vis een optie? maandag 18 november 2024 @ 12:12:35 #267
70532 loveli
N
pi_215615902
Wat me bijstaat is dat hij met AOC iets heeft gedaan tegen handel met voorkennis door politici en sat hij samen met wat anderen een statement heeft gemaakt door geld van bepaalde groetpen af te wijzen, om benvloeding door "corporate money" te voorkomen.

Geheugen, niet Google.
crap in = crap out
pi_215615924
VVMU = blijven hangen op een Republikeins propagandaplatform.
  maandag 18 november 2024 @ 12:24:39 #269
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215615994
Sowieso, een beetje debat wordt niet gekenmerkt door dat je maar van alles mag roepen, de beste discussies worden gevoerd op basis van een bepaalde standaard. Zat andere plekken waar je als schreeuwerd heen kan. Zag net nog ergens een klacht van iemand die de policy van een forum als censuur zag. Maar wel mee akkoord gaan bij het aanmelden op zo'n forum. Overigens heb ik zelf nooit van dat platform gehoord (Bluesky)

Vrije woord, is dat ook 'je moeder is een h**r' of gaat dat ook een bepaalde standaard over?
  Vis een optie? maandag 18 november 2024 @ 12:25:37 #270
70532 loveli
N
pi_215616000
Ik volg juist wat accounts buiten m'n bubbel om de andere kant te zien. Rupar en Ron trek ik niet, maar als ik wil weten wat die zeggen kom ik soms even hier meelezen.
crap in = crap out
pi_215616299
twitter

Blijkbaar is Brennan bang dat met de aanstelling van Tulsi Gabbard de functie gepolitiseerd word. De voormalige perschef van Biden circled dan niet even back om even een paar opmerkingen te maken over zijn eigen gedrag als hoofd van DNI.
Kortom een mooi staaltje projectie op MSNBC en toch bijzonder dat hij dat zo schaamteloos kan vertellen.
  maandag 18 november 2024 @ 13:35:09 #272
6484 ExTec
pi_215616565
#leopardsatemyface

twitter
pi_215616567
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:
Ik zie dat ik weer eens op een paar zeer lange tenen heb gestaan. Het staat overigens een ieder vrij hoor om naar BleuSky of Mastodon te vertrekken en ergens snap ik het ook wel, ander meningen zijn gevaarlijk immers.
Maar als je dan nog steeds durft te beweren dat je voor vvmu bent maar je jezelf niet in zo’n omgeving kan handhaven dan klopt er iets niet in mijn ogen.
In ons land geldt ook de vrijheid van meningsuiting, maar toch zijn er (grond)wettelijke grenzen.
Wie die overtreedt, kan in de problemen komen.

Twitter is natuurlijk een bedrijf en geen rechtsstaat, dus dan wordt het een ander verhaal. Toch zou het niet verkeerd zijn als zo'n wereldomvattend social medium zich aan vergelijkbare normen en waarden zou houden als in zo'n rechtsstaat. Blijkbaar is dat voor zo'n internationaal opererend bedrijf toch nog lastig te regelen.

In alle redelijkheid: Twitter heeft zich de laatste tijd helaas ontwikkeld tot een vrijhaven voor figuren (en bots), die niets liever/anders doen dan haatzaaien en onjuiste informatie verspreiden. Bij de vorige eigenaren werden nog serieuze pogingen ondernemen om die te filteren en te modereren. Daarbij werden fouten gemaakt, maar dat zal altijd blijven gebeuren; het blijft mensenwerk.

Dankzij de zeer vrijblijvende invulling van de vrijheid van meningsuiting sinds de komst van Musk, is aan die controle grotendeels een einde aan gekomen. Sindsdien valt haatzaaien, discrimineren en ongefilterde zotteklap gewoon onder de gevierde vrijheid van meningsuiting. Tsja, dat is een keuze.
Toch kan het op zo'n moment voor vele gebruikers gewoon een kwestie worden van "wil ik daar blijven of ga ik weg en zoek ik mijn heil elders?" Net als in het offline leven eigenlijk: je kiest in geval van een bepaalde service voor een ander bedrijf. Juist iemand als Musk - die zichzelf als een eersteklas zakenman beschouwt - zal dat begrijpen.

Daarbij is ergens vertrekken eigenlijk ook een 'soort' van gehoor geven aan je (vrijheid van) meningsuiting. Je geeft op z'n minst een signaal af. (En je verlost jezelf van een last... ook niet verkeerd.)

Kom je toch weer terecht bij een vergelijking met onze rechtsstaat, want dat is wat staatssecretaris Achahbar vorige week ook heeft gedaan door het kabinet te verlaten. Het kabinet blijft, maar zij geeft aan: ik wil hier niet meer werken.

Los van dit alles zou ik het geweldig vinden als de invloed van en het serieus nemen van al het gezwets op die social media fors af zou nemen. Voor mij heeft het grotendeels geen enkel niveau. Maar ik geef toe: ik ben ouderwets. Ik blijf liever bij de ouderwetse media, van Telegraaf tot de Volkskrant en wat al niet. Die nemen tenminste nog de moeite om van hun medewerkers meerdere bronnen voor beweringen en berichten te eisen, en zijn bereid om af en toe rectificaties te plaatsen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_215616761
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En tijdens het snijden staat op de achtergrond de beroemde aria uit Rossini's Barbier van Sevilla op repeat.
"Sono il factotum della citta...ah, bravo Figaro! Bravo, bravissimo; Figaro Figaro Figarooooooooo!"

Zingen verdrijft het zwarte gal.
(Overigens zit daar wel wat in. ;))

Het 'succes' en de invloed van die RFK jr. zou overigens ook nooit zo groot zijn geworden zonder die onzinnige social media.
Een Kennedy die onze waanzinnige complottheorien ondersteunt!
Retweet, retweet, retweet... Figaroooooooo!
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 18 november 2024 @ 13:59:25 #275
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215616773
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 13:35 schreef ExTec het volgende:
#leopardsatemyface

[ x ]
Maar zijn het geen alfamannen dan?
  maandag 18 november 2024 @ 14:10:31 #276
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215616894
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2024 10:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Deze knurft ook al:
[ afbeelding ]
Hahaha geweldig. Dat wordt een soap.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 18 november 2024 @ 16:03:33 #277
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_215617670
twitter

Dit lijkt me best gevaarlijk. Het afbreken van het systeem is inmiddels begonnen.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 18 november 2024 @ 16:10:32 #278
319979 Fok-it
All is well
pi_215617705
Ah Musk heeft al snel het doel om overal in mee te kunnen beslissen? Wie had dat nou kunnen denken 🤔
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215617846
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2024 16:03 schreef Gunner het volgende:
[ x ]

Dit lijkt me best gevaarlijk. Het afbreken van het systeem is inmiddels begonnen.
Wordt ook wel weer schromelijk overdreven hoor.
De senaat heeft nog wel wat middelen om dit te voorkomen als ze willen.
Maar het is uberhaupt de vraag hoezeer de senaat Trump ook maar een strobreed in de weg gaat leggen nu de Republikeinen daar weer voor hedendaagse begrippen een relatief comfortabele meerderheid hebben.
  maandag 18 november 2024 @ 17:04:36 #280
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215618072
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 09:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Eigen schuld dikke bult.

Moeten een paar mensen de reden zijn dat de rest moet boeten en dat de staat zich moet bemoeien?

Oh ja het is natuurlijk de andere kant van het liberale spectrum dus die moeten onderdrukt worden.
pi_215618186
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:04 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Eigen schuld dikke bult.

Moeten een paar mensen de reden zijn dat de rest moet boeten en dat de staat zich moet bemoeien?

Oh ja het is natuurlijk de andere kant van het liberale spectrum dus die moeten onderdrukt worden.
Ik denk vooral dat mensen die last hebben van genderdysforie gebaat zullen zijn met psychische hulp. En als dat niet werkt dan kun je altijd nog beslissen om in transitie te gaan. Wat er nu gebeurt dat jongeren al veel te vroeg de transitie in gaan bijvoorbeeld door het slikken van puberteitsblokkers en dat heeft als gevolg dat ze er op latere leeftijd spijt van krijgen.
Hoe je dat als onderdrukking ziet is mij een raadsel.
  maandag 18 november 2024 @ 17:31:52 #282
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215618192
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat mensen die last hebben van genderdysforie gebaat zullen zijn met psychische hulp. En als dat niet werkt dan kun je altijd nog beslissen om in transitie te gaan. Wat er nu gebeurt dat jongeren al veel te vroeg de transitie in gaan bijvoorbeeld door het slikken van puberteitsblokkers en dat heeft als gevolg dat ze er op latere leeftijd spijt van krijgen.
Hoe je dat als onderdrukking ziet is mij een raadsel.
Ahhh het gaat je om transgenders. Mensen die zich anders voelen moeten geestelijke hulp nodig hebben
pi_215618219
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:31 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ahhh het gaat je om transgenders. Mensen die zich anders voelen moeten geestelijke hulp nodig hebben
Negeer anders even gewoon het feit dat er genoeg mensen zijn die er spijt van hebben en dus niet meer terug kunnen gaan.
Dat zijn mensen die wellicht met psychische hulp een betere afweging hadden kunnen maken man man man.
  maandag 18 november 2024 @ 17:41:12 #284
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215618246
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Negeer anders even gewoon het feit dat er genoeg mensen zijn die er spijt van hebben en dus niet meer terug kunnen gaan.
Dat zijn mensen die wellicht met psychische hulp een betere afweging hadden kunnen maken man man man.
Hoe zie je dat voor je dan?

Kwestie van eigen schuld dikke bult. Transitie moet een keuze blijven en zonder haken omdat een paar spijt hebben.

Overigens komen die verhalen van rechtse hoek en worden ze gebruikt om te politiseren, te framen en te stigmatiseren.
pi_215618309
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:41 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je dan?

Kwestie van eigen schuld dikke bult. Transitie moet een keuze blijven en zonder haken omdat een paar spijt hebben.

Overigens komen die verhalen van rechtse hoek en worden ze gebruikt om te politiseren, te framen en te stigmatiseren.
Dus je neemt in dit geval de uiterst liberale positie in al gaat het vaak om jongeren die al aan de puberteitsremmers zitten.
Waarom vind je dat een goed iets? Lijkt het jou niet beter dat men af wacht en eerst eens gaan kijken of ze met psychische hulp iets aan dit probleem kunnen doen? Transitie kan daarna altijd nog h.
  maandag 18 november 2024 @ 17:52:16 #286
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215618319
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus je neemt in dit geval de uiterst liberale positie in al gaat het vaak om jongeren die al aan de puberteitsremmers zitten.
Waarom vind je dat een goed iets? Lijkt het jou niet beter dat men af wacht en eerst eens gaan kijken of ze met psychische hulp iets aan dit probleem kunnen doen? Transitie kan daarna altijd nog h.
Jij ziet het als probleem. Ik zie het als hun keuze.
pi_215618384
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Jij ziet het als probleem. Ik zie het als hun keuze.
Ik zie het inderdaad als een probleem als pubers al in transitie gaan, vooral als dan ook nog eens blijkt dat ze er later spijt van krijgen.
Tegen die tijd hebben ze zich al laten verminken en kunnen ze nooit geen gezin meer starten. Als je dat geen probleem vind is er echt iets mis met je.
pi_215618538
Er is echt iets mis met ons, mensen die graag andere mensen zelf keuzes laten maken. :')

Wil je opeens toch een grotere overheid creren die alles voor ons gaat bepalen chivaz? _O-
pi_215618569
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Basp1 het volgende:
Er is echt iets mis met ons, mensen die graag andere mensen zelf keuzes laten maken. :')

Wil je opeens toch een grotere overheid creren die alles voor ons gaat bepalen chivaz? _O-
Net zoals bij abortus de staat mag beslissen. Wonderlijk toch dat juist de vrijheid-roepers van alles willen laten verbieden door de overheid.
pi_215618604
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Basp1 het volgende:

Stel je voor dat je psychische hulp aanbied aan mensen die last hebben van mentale problemen.
Wat een horror, het is natuurlijk veel beter om ze hun tieten af te laten snijden en een stuk uit hun bovenbeen laten snijden zodat ze een penis hebben.
pi_215618608
quote:
84s.gif Op maandag 18 november 2024 18:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Net zoals bij abortus de staat mag beslissen. Wonderlijk toch dat juist de vrijheid-roepers van alles willen laten verbieden door de overheid.
Wil je weer over abortus praten Kijkertje? De laatste keer vond je dat ook niet zo leuk.
pi_215618629
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wil je weer over abortus praten Kijkertje? De laatste keer vond je dat ook niet zo leuk.
Nonsens. We hoeven alleen niet steeds weer dezelfde argumenten in de herhaling gooien. Daar zit niemand op te wachten. Je hypocrisie over persoonlijke vrijheden en inmenging van de overheid is onderhand wel aangetoond.
pi_215618655
Maar weer terug naar de actualiteit ipv afleidingsmanoevres:

https://bsky.app/profile/mattgertz.bsky.social/post/3lba2xaun7s2b

[ Bericht 51% gewijzigd door Kijkertje op 18-11-2024 18:43:17 ]
pi_215618665
quote:
82s.gif Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nonsens. We hoeven alleen niet steeds weer dezelfde argumenten in de herhaling gooien. Daar zit niemand op te wachten. Je hypocrisie over persoonlijke vrijheden en inmenging van de overheid is onderhand wel aangetoond.
Jij gooit abortus erin en mijn standpunt daarin is helder. Het doden van een foetus heeft niets te maken met persoonlijke vrijheid omdat de persoon die aan het groeien is in de baarmoeder er niet om heeft gevraagd om gedood te worden.
Daarom alleen al is je vergelijking te achterlijk voor woorden, maar goed dat wist je al maar je moest gewoon even wat zeggen.
Mag van mij hoor maar wees dan tenminste eerlijk over mijn standpunt.
pi_215618671
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Stel je voor dat je psychische hulp aanbied aan mensen die last hebben van mentale problemen.

Een overheid die 2 triljoen wilt gaan bezuinigen in een land waarbij zorg al erg duur is daar gaat chivaz toch opeens miljarden vrijmaken voor mentale zorg.

Ik zou zeggen ga zelf eerst eens wat logisch nadenken voordat je over mentale zorg begint. :D
pi_215618694
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2024 18:36 schreef Kijkertje het volgende:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbaet2j2322v

[ afbeelding ]
[..]

Dat wordt een gigantische dure operatie die maatschappij ontwrichtend kan werken.

Ik ben benieuwd.
Ik heb al aandelen Lays chips gekocht.
pi_215618704
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een overheid die 2 triljoen wilt gaan bezuinigen in een land waarbij zorg al erg duur is daar gaat chivaz toch opeens miljarden vrijmaken voor mentale zorg.

Ik zou zeggen ga zelf eerst eens wat logisch nadenken voordat je over mentale zorg begint. :D
Neem ik eens een keer een links standpunt in is het weer niet goed……
pi_215618714
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2024 18:36 schreef Kijkertje het volgende:

https://bsky.app/profile/mattgertz.bsky.social/post/3lba2xaun7s2b

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat alles staten daar heel blij mee gaan zijn, leger inzetten tegen burgers.

En wat willen ze doen? Van deur naar deur? Ik kan me voorstellen dat illegalen niet allemaal met een bordje "ik ben illegaal" rondlopen.
pi_215618725
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lb5rdg6x7k2q

Slachtoffer wel betaald om te zwijgen maar uiteraard is hij onschuldig!
pi_215618733
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 18:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat wordt een gigantische dure operatie die maatschappij ontwrichtend kan werken.

Ik ben benieuwd.
Ik heb al aandelen Lays chips gekocht.
nieuwe ringtone

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')