Denk dat er meer mensen gelachen hebben, ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch. 🤣
Ja goed ik verwacht ook niet anders, ik ben immers in AMV. Ik kan er om lachen omdat die persoon het hoogst waarschijnlijk ook meent.quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat er meer mensen gelachen hebben, ja.
Maar meer om dan mee.
Ja, wat gewoon vreemd blijft. Ga gewoon naar SHO, kan je ongelimiteerd je liefde verklaren aan die oranje idioot, zonder dat die vervelende mensen inhoudelijke, politieke vragen stellen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:09 schreef Chivaz het volgende:
Ja goed ik verwacht ook niet anders, ik ben immers in AMV.
Nee ik blijf gewoon lekker hier, ik wacht wel op het commentaar van Bas. Ik ben nog steeds erg benieuwd of hij kan/wil reflecteren op het beleid van Biden. Is een stuk makkelijker en ook nog eens relevant omdat hij indirect suggereert dat Trump het nooit beter zou kunnen doen dan Biden. Jammer dat er overigens zoveel pagina’s nodig zijn om een fatsoenlijk antwoord te krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, wat gewoon vreemd blijft. Ga gewoon naar SHO, kan je ongelimiteerd je liefde verklaren aan die oranje idioot, zonder dat die vervelende mensen inhoudelijke, politieke vragen stellen.
Win win.
Ow, dat was die episode waar je dacht te kunnen eisen dat anderen wel antwoord geven, maar jij natuurlijk niet anderen hun vragen hoeft te beantwoorden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:32 schreef Chivaz het volgende:
Nee ik blijf gewoon lekker hier, ik wacht wel op het commentaar van Bas.
Zelfkennis is een goede eigenschap.quote:Maar goed ik zal wel “intellectueel te licht zijn” om dat mysterie te begrijpen.
Ach, weetje;quote:
quote:JA, MAAR BIDEN!!!!!!!!1111![]()
Die nieuwe wind is wel erg triest: totaal incompetente figuren nomineren om belangrijke departementen te leiden. Een nieuw dieptepunt in de Amerikaanse geschiedenis.quote:Op vrijdag 15 november 2024 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Deze afbeelding vertegenwoordigd z typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!
Ja natuurlijk houdt hij zich aan die belofte, hij moet wel. Het was immers een quid pro quo (de Trump-methode)? RFK Jr zou HHS krijgen in ruil voor zijn endorsement en uit de race stappen.quote:het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was.
"DM your CV"quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:03 schreef Kijkertje het volgende:
De Musk-methode: het aantrekken van genieen die het werk voor je doen
[ afbeelding ]
Elk ander persoon was een betere keus geweestquote:Op vrijdag 15 november 2024 06:50 schreef Hyperdude het volgende:
Martin Shkreli was een betere keus geweest.
Dan moeten ze die E.A. Persoon maar Minister van Financin maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elk ander persoon was een betere keus geweest
Hoezo betaald user?quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"DM your CV"
Betaald twitter user moeten zijn om te kunnen solliciteren
Als een vaccin is goedgekeurd voor kinderen, is de farmaceut beschermd tegen claims.quote:NCVIA's purpose was to eliminate the potential financial liability of vaccine manufacturers due to vaccine injury claims[1] to ensure a stable market supply of vaccines, and to provide cost-effective arbitration for vaccine injury claims.[2] Under the NCVIA, the National Vaccine Injury Compensation Program (NVICP) was created to provide a federal no-fault system for compensating vaccine-related injuries or death by establishing a claim procedure involving the United States Court of Federal Claims and special masters.
Helaas niet, het is wel 1 brok pure incompetentie. Toch hopen dat er verstand genoeg is achtergebleven in de Senaat.quote:
Voorselectie. Dan filter je iedereen eruit die net op twitter heeft verkondigd dat 'ie naar Threads/mastodon/bluedinges is vertrokken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"DM your CV"
Betaald twitter user moeten zijn om te kunnen solliciteren
Dat is wel efficient ja, iedereen dwingen om twee keer zoveel te werken zonder extra betaald te krijgen. Het eerste officile voorstel van dit bureau'tje wordt waarschijnlijk om slavernij weer in te voeren. Heb je de loonkosten in n klap fors verlaagd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:03 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
En straks mogen kinderen ook weer gewoon werken waarschijnlijk. Want ze moeten toch wat als de scholen zijn opgeheven en de ouders een priveschool niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat is wel efficient ja, iedereen dwingen om twee keer zoveel te werken zonder extra betaald te krijgen. Het eerste officile voorstel van dit bureau'tje wordt waarschijnlijk om slavernij weer in te voeren. Heb je de loonkosten in n klap fors verlaagd.
Amerika heeft 332 miljoen inwoners, er hebben er 76 miljoen op Trump gestemd. Je kunt de wel stemgerechtigde niet-stemmers nog wel wat verwijten, maar de niet-Trump stemmer, minderjarigen, niet stemgerechtigden of anderen die een goede reden hadden om niet te stemmen gun ik absoluut niet deze volledige puinhoop. Musk (wie nu nog denkt dat dat een genie is, leest alleen nieuws op twitter), Ramaswamy, Gaetz, Kennedy, Gabbard, Hegseth en die persoonlijke advocaten die hij op justitie heeft gezet zouden eigenlijk allemaal moeten worden weggestemd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:44 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi man, deze voordrachten.
Ik hoop vurig dat ze allemaal worden benoemd door de Senaat - of nog beter: dat Trump deze procedure weet te omzeilen door de kandidaten te benoemen als de Senaat op reces is.
De Amerikanen wilden Trump en dan kunnen ze het krijgen ook, ongefilterd en omringd door totaalidioten. Lees de mooie waarden die vaste FOX-gast schrijft over de Matt Gaetz, de beoogde AG.
[ x ]
We kunnen wel aan ons water aanvoelen dat dat niet gaat gebeuren. De Republikeinse partij bestaat immers niet meer en de Amerikaanse overheid moet gewoon kapot, want dure boodschappen en anderhalve transseksueel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Amerika heeft 332 miljoen inwoners, er hebben er 76 miljoen op Trump gestemd. Je kunt de wel stemgerechtigde niet-stemmers nog wel wat verwijten, maar de niet-Trump stemmer, minderjarigen, niet stemgerechtigden of anderen die een goede reden hadden om niet te stemmen gun ik absoluut niet deze volledige puinhoop. Musk (wie nu nog denkt dat dat een genie is, leest alleen nieuws op twitter), Ramaswamy, Gaetz, Kennedy, Gabbard, Hegseth en die persoonlijke advocaten die hij op justitie heeft gezet zouden eigenlijk allemaal moeten worden weggestemd.
Ah, jij vindt die belangenverstrengeling prima? Miljardair werkt zich in de regering en dwingt potentiele kandidaten hem te betalen om op zijn afdeling te kunnen werken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Voorselectie. Dan filter je iedereen eruit die net op twitter heeft verkondigd dat 'ie naar Threads/mastodon/bluedinges is vertrokken.
Klopt, en dat hij er fitter uitziet dan de vorige minister.. prima. Maar hier is het een politicus die niet zoveel betekend voor anderen, geld steekt in zijn eigen lichaam en zoveel mogelijk geld wil doorsluizen naar personen in de kring van 'welgevalligen'; versus iemand die overuren in de papierhandel maakt om vooral iets voor de burger te doen.quote:
Nee, dat zie ik toch echt anders. Als Trump zich omringt met gematigde, relatief normale bestuurders, dan zitten we over vier jaar opnieuw opgescheept met een populaire MAGA-kandidaat. Tijdens zijn eerste termijn werd Trump continu in toom gehouden door de ervaren, competente mensen die hem flankeerden. Zij hielden Trump in toom, zorgden ervoor dat hij geen al te gekke dingen deed.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Amerika heeft 332 miljoen inwoners, er hebben er 76 miljoen op Trump gestemd. Je kunt de wel stemgerechtigde niet-stemmers nog wel wat verwijten, maar de niet-Trump stemmer, minderjarigen, niet stemgerechtigden of anderen die een goede reden hadden om niet te stemmen gun ik absoluut niet deze volledige puinhoop. Musk (wie nu nog denkt dat dat een genie is, leest alleen nieuws op twitter), Ramaswamy, Gaetz, Kennedy, Gabbard, Hegseth en die persoonlijke advocaten die hij op justitie heeft gezet zouden eigenlijk allemaal moeten worden weggestemd.
Ironisch dat er op het departement van efficintie 80-urige werkweken worden gemaakt. Hoe efficint is dat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:03 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou is de kandidaat van Trumo geen voorzitter van de Senaat geworden, dat was toch best een gevoelige nederlaag. Er zit nu iemand die gewoon altijd gezegd heeft dat Trump 4 jaar geleden heeft verloren. Dat geeft toch aan dat ze nog niet helemaal hun verstand kwijt zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We kunnen wel aan ons water aanvoelen dat dat niet gaat gebeuren. De Republikeinse partij bestaat immers niet meer en de Amerikaanse overheid moet gewoon kapot, want dure boodschappen en anderhalve transseksueel.
Meer dan heel vervelend. En dat zijn er dus 250 miljoen. Ik ga niet blij zijn omdat een land als de VS nog meer om zeep wordt geholpen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel vervelend voor de Amerikanen die niet op Trump hebben gestemd...
Zeker.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Meer dan heel vervelend. En dat zijn er dus 250 miljoen.
Hoge verwachtingen heb ik van de huidige Republikeinen niet, maar ik mag toch hopen dat ze op z'n minst Gaetz en Kennedy weigeren te benoemen. Gabbard heeft er ook niks te zoeken, maar die zie ik nog wel aangenomen worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:42 schreef Hanca het volgende:
Ik verwacht ook niet dat ze iedereen wegstemmen, maar 1 of 2 zou best kunnen gebeuren. En dan verwacht ik vooral Gaetz en Gabbard.
Dat zou dan wel weer humor zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:57 schreef -XOR- het volgende:
Lekker man, straks het Amerikaanse kroost (of in ieder geval dat van het domme deel) weer aan de polio.
Van die 250 miljoen heeft een deel op een ander gestemd, een deel geen stemrecht, een deel is minderjarig en er zullen er ook in een groot land als de VS veel om plotselinge redenen (opgenomen in het ziekenhuis, sterven familielid, zoiets) niet hebben kunnen stemmen. Ik gun die mensen geen Kennedy, Gaetz, Gabbard, Musk en al die andere mensen die niet goed bij hun hoofd zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker.
Maar dan weten al die kiezers die dit jaar thuisbleven of een gokje besloten te wagen met Trump wat ze over vier jaar te doen staat: niet opnieuw stemmen op een MAGA-kandidaat.
Wat een kleuterniveau. Ten eerste gaat het niet om dezelfde positie, ten tweede heeft de persoon links een achtergrond in medicijnen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
WE BLIJVEN MAAR WINNEN FIGHT FIGHT FIGHT WIN WIN WIN, wat een prachtige afbeelding is dit! Deze afbeelding vertegenwoordigd z typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!
Ik noem het de Amerikaanse LENTE. Mensen ontwaken na jarenlange woke indoctrinatie. Wat intens mooi om dit zo voor onze ogen te zien veranderen, Europa wees jaloers!
Oh en aan de haters die zeiden dat Trump zn beloften niet zou nakomen (zelfs een paar dagen geleden in dit topic nog): eat this. Tot nu toe is die nog geen dag in office en heeft die al enorm veel beloften ingelost, zoals het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was. Promises made, promises kept! Held.
Ik vermoed dat hij Gaetz heeft voorgedragen als bliksemafleider. Dan kan de senaat daar met een hoop bombarie voor gaan liggen en wordt de rest van de kandidaten geruisloos erdoorheen geloodst.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen heb ik van de huidige Republikeinen niet, maar ik mag toch hopen dat ze op z'n minst Gaetz en Kennedy weigeren te benoemen. Gabbard heeft er ook niks te zoeken, maar die zie ik nog wel aangenomen worden.
En anders gaan die volgend jaar of het jaar erna ofzo wel weg. Je kunt er wel donder op zeggen dat het gros van de mensen die nu een mooie positie krijgt, die positie over vier jaar niet meer heeftquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou is de kandidaat van Trumo geen voorzitter van de Senaat geworden, dat was toch best een gevoelige nederlaag. Er zit nu iemand die gewoon altijd gezegd heeft dat Trump 4 jaar geleden heeft verloren. Dat geeft toch aan dat ze nog niet helemaal hun verstand kwijt zijn.
Ik verwacht ook niet dat ze iedereen wegstemmen, maar 1 of 2 zou best kunnen gebeuren. En dan verwacht ik vooral Gaetz en Gabbard.
Strak geschreven stukje hoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:44 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi man, deze voordrachten.
Ik hoop vurig dat ze allemaal worden benoemd door de Senaat - of nog beter: dat Trump deze procedure weet te omzeilen door de kandidaten te benoemen als de Senaat op reces is.
De Amerikanen wilden Trump en dan kunnen ze het krijgen ook, ongefilterd en omringd door totaalidioten. Lees de mooie waarden die vaste FOX-gast schrijft over de Matt Gaetz, de beoogde AG.
[ x ]
Dit dus. Het wordt 4 jaar komen en gaan van hardliners, weirde eikelbijters en botox poppetjes.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En anders gaan die volgend jaar of het jaar erna ofzo wel weg. Je kunt er wel donder op zeggen dat het gros van de mensen die nu een mooie positie krijgt, die positie over vier jaar niet meer heeft
Aangezien Trump nu blijkbaar ook van de nieuwe ministeries is kan het "Ministry of Public Enlightenment and Propaganda" natuurlijk ook niet gaan ontbreken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Strak geschreven stukje hoor
Trouwens, nu The Onion Infowars heeft opgekocht, kan Alex Jones ook doorschuiven naar het kabinet.
Perschef, Financin of Education? Wat voor leuks is er nog meer bij?
Het is maar de vraag of ze binnen no time op straat worden gezet. De kandidaten die Trump naar voren schuift zijn geselecteerd op basis van hun loyaliteit. Dit keer zitten er geen lastige figuren tussen zoals Mattis, Kelly en Tillerson, die de baas niet slaafs volgen. En uiteindelijk gaat het Trump om die volgzaamheid, niet om competenties.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit dus. Het wordt 4 jaar komen en gaan van hardliners, weirde eikelbijters en botox poppetjes.
Binnengehaald via de voordeur als "only the best" door Trump en onbepaalde tijd later aan de straatstenen gezet mt een bijnaam van de grote baas n een gebroken reputatie
Zo voorspelbaar...zie 2016-2020
Kunnen ze die pedo niet oppakken?quote:
Trump geeft alleen om Trump en niet om zijn volgelingen. Gabbard kan ultra-maga zijn geworden en blaren op de tong hebben van het hielenlikken...als Toddler in Chief een ketchup-tantrum heeft vliegt ze er met kop en kont uitquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze binnen no time op straat worden gezet. De kandidaten die Trump naar voren schuift zijn geselecteerd op basis van hun loyaliteit. Dit keer zitten er geen lastige figuren tussen zoals Mattis, Kelly en Tillerson, die de baas niet slaafs volgen. En uiteindelijk gaat het Trump om die volgzaamheid, niet om competenties.
De MAGA-achterban vindt dit ongetwijfeld fantastisch. Maar hij heeft z'n verkiezingswinst te danken aan de groep kiezers die na jaren van stijgende consumentenprijzen besloot de gok te wagen met Trump.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:54 schreef loveli het volgende:
[ x ]
Build Back Better, I guess.
(De reacties zijn overwegend "daarom hebben we Trump gestemd")
How it started:quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De MAGA-achterban vindt dit ongetwijfeld fantastisch. Maar hij heeft z'n verkiezingswinst te danken aan de groep kiezers die na jaren van stijgende consumentenprijzen besloot de gok te wagen met Trump.
Cenk heeft uiteraard gelijk, hoewel Buttigieg een betere kandidaat zou zijn dan Kamala denk ik niet dat veel mensen echt enthousiast worden van mayor Pete.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
How it started:
[ x ]
Onderweg:
[ x ]
[ x ]
How it's going:
[ x ]
https://alexberenson.subs(...)g-for-donald-j-trump
Cenk Uygur (geen fan) begrijpt het ook beter dan de gemiddelde politiek commentator.
[ x ]
[ x ]
Ik ken Matt Geatz alleen maar als congreslid en ik vind het een beetje een schreeuwlelijk. Maar goed ik wil graag zien of hij de functie goed kan invullen dus ik wil het eerst even aanzien voor dat ik een mening ga geven.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
@:Chivaz
Oprechte vraag: word jij nou enthousiast van iemand als Matt Geatz?
Concur.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
Gevalletje play stupid games, win stupid prizes voor de Amerikaantjes dit. Ik wens ze veel plezier.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ken Matt Geatz alleen maar als congreslid en ik vind het een beetje een schreeuwlelijk. Maar goed ik wil graag zien of hij de functie goed kan invullen dus ik wil het eerst even aanzien voor dat ik een mening ga geven.
Overigens is het maar de vraag of hij het werkelijk word want hij ligt niet echt lekker in zijn eigen partij.
Ja ik heb het gelezen, het zijn slechts aantijgingen er is niets concreets. Als ik iets heb geleerd in de Amerikaanse politiek is dat je beter kan wachten met vingers wijzen want vaak blijkt de vork anders in de steel te zitten.quote:
Ik ga je even quoten zodat ik jouw reactie binnen een jaar of wat terugvind. Ik zou graag bewezen worden van het tegendeel, maar so far lijken me het bijzonder ongeschikte profielen voor hun functie. Dat jij daar de win in ziet en nogal euforisch bent (eerder ook al over de democratische traantjes) vind ik echt opmerkelijk. Voor een Nederlander van min of meer mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
WE BLIJVEN MAAR WINNEN FIGHT FIGHT FIGHT WIN WIN WIN, wat een prachtige afbeelding is dit! Deze afbeelding vertegenwoordigd z typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!
Ik noem het de Amerikaanse LENTE. Mensen ontwaken na jarenlange woke indoctrinatie. Wat intens mooi om dit zo voor onze ogen te zien veranderen, Europa wees jaloers!
Oh en aan de haters die zeiden dat Trump zn beloften niet zou nakomen (zelfs een paar dagen geleden in dit topic nog): eat this. Tot nu toe is die nog geen dag in office en heeft die al enorm veel beloften ingelost, zoals het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was. Promises made, promises kept! Held.
Ik snap dat je handjes trillen als je dit soort dingetjes typt alhier, maar doe even normaal man. Het begint steeds gekker te worden met dit soort omschrijvingen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:46 schreef mcmlxiv het volgende:
Een Putin-pijper, een vaccinatie wappie, een kleine meisjes neuker, een behoorlijk intelligente maar vooral narcistische gek, das best een indrukwekkende tussenstand.
Ik selecteer ze niet he lieve vriend. Dat jij de omschrijvingen blijkbaar erger vindt dan de idioten in kwestie, daar zou je je misschien echt zorgen over moeten maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik snap dat je handjes trillen als je dit soort dingetjes typt alhier, maar doe even normaal man. Het begint steeds gekker te worden met dit soort omschrijvingen.
Vol met drogredenen, weinig zelfreflectie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:14 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat jij de omschrijvingen blijkbaar erger vindt dan de idioten in kwestie, daar zou je je misschien echt zorgen over moeten maken.
Mooi dat je het zelf ziet. Ga zo door, je bent echt op de goede weg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vol met drogredenen, weinig zelfreflectie.
Je bent gewoon een beetje zo’n “extreem links gekkie” type, niets meer niets minder. Mensen mogen mij soms een tikkeltje gek noemen, wat ik ook zeker niet ontken, maar ik heb hier nog nooit zulk taalgebruik gebezigd tenzij iemand mij misschien direct scheldend heeft aangevallen hier, maar zelfs dan betwijfel ik of ik zulke taal van “Tusland pijper” uitsloeg. Tulsi Gabbard is echt een fantastische mooie vrouw van binnen en van buiten, die zeer onterecht door de linkse media is beschuldigd. Maar ik verbaas me hier wel vaker over de hypocrisie in dit topic. Alles wat Trump vertegenwoordigd mag uitgescholden, uitgelachen en gedemoniseerd worden, maar andersom wordt er meteen een melding gemaakt en krijg je een berisping of zelfs een tijdelijke ban om te posten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik selecteer ze niet he lieve vriend. Dat jij de omschrijvingen blijkbaar erger vindt dan de idioten in kwestie, daar zou je je misschien echt zorgen over moeten maken.
Geniet ervan lieve jongen, je hebt het nodig zo te lezen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje zo’n “extreem links gekkie” type, niets meer niets minder. Mensen mogen mij soms een tikkeltje gek noemen, wat ik ook zeker niet ontken, maar ik heb hier nog nooit zulk taalgebruik gebezigd tenzij iemand mij misschien direct scheldend heeft aangevallen hier, maar zelfs dat betwijfel ik. Maar ik verbaas me hier wel vaker over de hypocrisie in dit topic. Alles wat Trump vertegenwoordigd mag uitgescholden, uitgelachen en gedemoniseerd worden, maar andersom wordt er meteen een melding gemaakt en krijg je een berisping of zelfs een tijdelijke ban om te posten.
Dit soort taalgebruik over Amerikaanse kandidaten die Trump geselcteerd heeft en allemaal tot ern paar dagen geleden zeer serieuze functies hadden of hebben toen ze geselcteerd werden, is echt belachelijk.
Ook een mooi voorbeeld: Kennedy werd hier wekenlang als useful idiot/marionet van Trump neergezet, die wat stemmen kon opleveren, maar natuurlijk nooit op de belofte van Trump kon rekenen. Nu blijkt dat Trump zn belofte gewoon nakomt en wat lees ik hier alweer: Trump moest natuurlijk wel zn belofte nakomen, hij kon niet anders, en het is allemaal logisch. En dit is slechts een klein voorbeeldje, er wordt in dit topic continue op deze manier door anti Trumpers gepost. lles wordt hier gedraaid zodat het binnen de mening van een groepje hardcore anti Trumpers valt. Als straks het Doge project een enorm succes wordt, en er daadwerkelijk enorm succesvol bezuinigd blijkt te zijn, dan was het natuurlijk de schuld van de Trump 2016-2020 jaren, toen die veel en veel te veel heeft uitgegeven. Het is echt bijna sneu om te moeten constateren in dit topic.
Ik ga straks als ik weer thuis ben met wat lekker eten, drinken en wat snacks, weer een heerlijke nieuwe Election Night Coverage aanzetten, die van NBC dit keer (staat op YouTube; maar liefst 11 uur content, ik verwacht echt heerlijke, van uitstekende kwaliteit meltdowns daar) en zal tijdens het kijken in mn achterhoofd weer aan alle zure reacties die in de tussentijd in dit topic worden geplaatst denken, haha. WIN WIN WIN. Het is echt gewoon intens genieten, en iedere dag na Trumps overwinning voelt-met al het nieuws met betrekking tot zijn aanstellingen en de meteen daarop volgende enorme stroom aan zure linkse hypocriete riooldrek vanuit zo ongeveer lle bekende linkse media- een klein beetje het gevoel alsof ik iedere dag na zn overwinning, nog een beetje jarig ben
Wat is er onterecht aan de beschuldiging dat Gabbard Russische propaganda verspreidt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Tulsi Gabbard is echt een fantastische mooie vrouw van binnen en van buiten, die zeer onterecht door de linkse media is beschuldigd.
Goh mensen hebben verschillende meningen! Hoe durven ze! Feit blijft dat Trump een baan weggeeft in ruil voor endorsement/ opgave als tegenkandidaat om stemmen te winnen. Dat is een stuk relevanter.quote:Ook een mooi voorbeeld: Kennedy werd hier wekenlang als useful idiot/marionet van Trump neergezet, die wat stemmen kon opleveren, maar natuurlijk nooit op de belofte van Trump kon rekenen. Nu blijkt dat Trump zn belofte gewoon nakomt en wat lees ik hier alweer: Trump moest natuurlijk wel zn belofte nakomen, hij kon niet anders, en het is allemaal logisch.
En echt Amerikaans Christelijke waarden zoals je kind verbannen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:46 schreef mcmlxiv het volgende:
Je moet het toch wel geweldig vinden als nog enigszins gematigde republikein, al dat talent wat trump weet te vinden.
Een Putin-pijper, een vaccinatie wappie, een kleine meisjes neuker, een behoorlijk intelligente maar vooral narcistische gek, das best een indrukwekkende tussenstand.
Ik kan me nu al verheugen op de totale gekte waarover we ons de komende jaren kunnen verbazen. Jammer voor de normale Amerikanen, maar ja die kunnen altijd nog het capitool bestormen of de volgende burgeroorlog beginnen zodra het helemaal uit de klauwen loopt.
Nou wat een gewin, zeg. Je woont in Neferland, of niet?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje zo’n “extreem links gekkie” type, niets meer niets minder. Mensen mogen mij soms een tikkeltje gek noemen, wat ik ook zeker niet ontken, maar ik heb hier nog nooit zulk taalgebruik gebezigd tenzij iemand mij misschien direct scheldend heeft aangevallen hier, maar zelfs dan betwijfel ik of ik zulke taal van “Tusland pijper” uitsloeg. Tulsi Gabbard is echt een fantastische mooie vrouw van binnen en van buiten, die zeer onterecht door de linkse media is beschuldigd. Maar ik verbaas me hier wel vaker over de hypocrisie in dit topic. Alles wat Trump vertegenwoordigd mag uitgescholden, uitgelachen en gedemoniseerd worden, maar andersom wordt er meteen een melding gemaakt en krijg je een berisping of zelfs een tijdelijke ban om te posten.
Dit soort taalgebruik over Amerikaanse kandidaten die Trump geselcteerd heeft en allemaal tot ern paar dagen geleden zeer serieuze functies hadden of hebben toen ze geselcteerd werden, is echt belachelijk.
Ook een mooi voorbeeld: Kennedy werd hier wekenlang als useful idiot/marionet van Trump neergezet, die wat stemmen kon opleveren, maar natuurlijk nooit op de belofte van Trump kon rekenen. Nu blijkt dat Trump zn belofte gewoon nakomt en wat lees ik hier alweer: Trump moest natuurlijk wel zn belofte nakomen, hij kon niet anders, en het is allemaal logisch. En dit is slechts een klein voorbeeldje, er wordt in dit topic continue op deze manier door anti Trumpers gepost. lles wordt hier gedraaid zodat het binnen de mening van een groepje hardcore anti Trumpers valt. Als straks het Doge project een enorm succes wordt, en er daadwerkelijk enorm succesvol bezuinigd blijkt te zijn, dan was het natuurlijk de schuld van de Trump 2016-2020 jaren, toen die veel en veel te veel heeft uitgegeven. Het is echt bijna sneu om te moeten constateren in dit topic.
Ik ga straks als ik weer thuis ben met wat lekker eten, drinken en wat snacks, weer een heerlijke nieuwe Election Night Coverage aanzetten, die van NBC dit keer (staat op YouTube; maar liefst 11 uur content, ik verwacht echt heerlijke, van uitstekende kwaliteit meltdowns daar) en zal tijdens het kijken in mn achterhoofd weer aan alle zure reacties die in de tussentijd in dit topic worden geplaatst denken, haha. WIN WIN WIN. Het is echt gewoon intens genieten, en iedere dag na Trumps overwinning voelt-met al het nieuws met betrekking tot zijn aanstellingen en de meteen daarop volgende enorme stroom aan zure linkse hypocriete riooldrek vanuit zo ongeveer lle bekende linkse media- een klein beetje het gevoel alsof ik iedere dag na zn overwinning, nog een beetje jarig ben
Tja, Trump stond in de top drie "slechtste president ooit" bij zijn vorige poging. De kandidaten boven hem staan daar vooral vanwege verregaande corruptie. Ik gok dat Trump deze keer een poging gaat doen om fier bovenaan te komen in deze competitie. Ik geef hem een goed kans. So much winning!quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:17 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3layd6qqemc2m
[ afbeelding ]
The party of LAW & ORDER!
Het is echt alsof de maffia de macht heeft overgenomen. Zag pas geleden nog een lijstje van Trumpbenoemingen in zijn eesrte termijn die aangeklaagd zijn voor corruptie en andere schandalen. Dat gaat nu niet eens meer gebeuren vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:23 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, Trump stond in de top drie "slechtste president ooit" bij zijn vorige poging. De kandidaten boven hem staan daar vooral vanwege verregaande corruptie. Ik gok dat Trump deze keer een poging gaat doen om fier bovenaan te komen in deze competitie. Ik geef hem een goed kans. So much winning!
quote:The last time Donald Trump was president, his Interior secretary was embroiled in a corruption scandal and ended up referred to the Department of Justice for a potential criminal investigation. His Transportation secretary was also embroiled in her own corruption scandal and also was referred to the Justice Department for a potential criminal investigation.
Trump's Labor secretary resigned in scandal, following a ruling from a federal judge that he had broken the law when he signed a plea deal agreement with Jeffrey Epstein in 2008. Trump's Energy secretary, head of the Environmental Protection Agency and Health and Human Services secretary all also resigned in corruption and ethics scandals.
It used to be if you had one Cabinet official involved in a big ethics and/or corruption scandal that forced them out of the job or led to them being referred for criminal investigations, that would be enough to brand your whole presidency a disgraced and scandal-ridden mistake.
Just consider Warren G. Harding -- what's remembered about his presidency? Maybe that he died in office? Or that he had an affair? No, it's the Teapot Dome corruption scandal, which resulted in a Cabinet official being criminally charged. A century later, that one scandal involving one Cabinet official is basically all we remember about Harding's presidency.
The first Trump term had so many Cabinet officials forced out of office in disgrace and referred to the Justice Department for criminal charges that it's actually hard to remember them all. However, despite an unprecedented number of Cabinet officials being referred for criminal investigations, the supposedly independent DOJ decided to bring charges against precisely none of them.
One of the more memorable ethical disasters along these lines from the first Trump term was a situation involving his secretary of Veterans Affairs, Robert Wilkie. This might be the most memorable scandal because it happened right at the end of his administration, Dec. 10, 2020 -- after Trump lost re-election to Joe Biden but before the Jan. 6 attack.
MaddowBlog's headline at the time, by Steve Benen, read, "Yet another Trump Cabinet secretary caught up in scandal: As Donald Trump's presidency comes to an ignominious end, it's apparently not too late for one more Cabinet controversy."
Wilkie was accused of having discredited a female veteran who said she had been sexually assaulted at a VA facility. The VA inspector general investigated those allegations against him, found evidence that he seemed to have broken the law and referred him to the Justice Department for investigation. (Wilkie has denied questioning the woman's credibility.)
Etc
etc
Tja sommige mensen kijken naar series die mij niets interesseren. Ik vind dit nou leuk, het kijkt gewoon heerlijk weg als je jaren met allemaal linkse propaganda werd bestookt op die zenders en je constant moest ergeren aan die betwetende anchors op TV, waar ze in Nederland trouwens ook een handje van hebben. En vervolgens zie je ze allemaal aan het begin van de ~10 uur lange uitzending nog vrolijk en enthousiast, en dat zie je dan heel mooi en geleidelijk gedurende de 10 uur uitzending steeds minder en minder worden tot een soort “hoogtepunt”: het moment dat ze zich realiseren dat hun grote tegenstander, hun monster, die ze jaren hebben gedemoniseerd met allerlei smerige trucjes door quotes uit verbanden te halen en zoveel meer bedrog; daadwerkelijk gaat winnen. Het is een prachtige opbouw van emoties, als je jaren die leugens van de gevestigde media hebt moeten aanhoren is dat gewoon heerlijke TV.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:53 schreef OMG het volgende:
Aparte hobby, meer dan een week later nog steeds beelden van de verkiezingsavond te kijken om te genieten van "meltdowns". Meltdowns die ik eigenlijk weinig ben tegengekomen.
Maar goed, ik moet dus de komende week eens m'n bonnetjes van de winkel bewaren mocht ik eens terug willen kijken wanneer alle prijzen omhoog zijn gegaan door tariffs of zo.
Thanks! En in tegenstelling tot veel hier, ben ik niet zo intens gemeen dat ik anderen die een andere denkwijze hebben hun mening niet gun hoor. Dat jij trots wilt zijn om extreem links te worden genoemd/te zijn, is helemaal prima wat mij betreft! Iedereen in dit topic zou welkom moeten zijn, ik ben al 10 dagen in de wolken met de winst van Trump, en als ik op werk realiseer dat ik nog een volledige Election Night uitzending van een links nieuws netwerk niet heb bekeken, krijg ik daar echt oprecht een blij gevoel van. Alsof je de ijskast open doet en je beseft dat er nog steeds een stuk van je favoriete taart over isquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Geniet ervan lieve jongen, je hebt het nodig zo te lezen.
En tja, wanneer ik een extreem links gekkie ben in jouw ogen, dan dank ik je hartelijk voor dat grote compliment.
Je weet dus niet eens waar het over gaat maar beweert maar alvast dat het onterecht is. Russische propaganda napapegaaien is niet strafbaar maar je begrijpt toch wel dat zo iemand uitermate ongeschikt is als DNI?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
@:Kijkertje heb je voorbeelden van die Russische propaganda van Tulsi Gabbard? Ze is nooit ergens voor veroordeeld, alleen maar hetzelfde als bij Trump: de Russia HOAX. Bleek achteraf ook helemaal NIETS van waarTulsi Gabbard is echt een fantastisch mens, die nu zo smerig onderuit halen is helemaal niet netjes.
“Has been accused” en vervolgens een artikel van NBC zo’n beetje het meest linkse media kanaal dat er is. Juist, ik heb alweer genoeg gelezen. Net als Trump en zn Russia Hoax dus. Jaren vanuit de linkse media een complete heksenjacht en uiteindelijk….bleek er helemaal NIETS aan de hand te zijn geweest en werd die overal van vrij gesproken. Maar nooit excuses gekomen vanuit al die gekleurde en gestuurde media, die jaren een hetze voerden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je weet dus niet eens waar het over gaat maar beweert maar alvast dat het onterecht is. Russische propaganda napapegaaien is niet strafbaar maar je begrijpt toch wel dat zo iemand uitermate ongeschikt is als DNI?
Trump's pick for top intel job has been accused of 'traitorous' parroting of Russian propaganda
Lees het artikel anders eerst eens, kijk naar de link van de video wat ze daar zegt en kom dan nog eens terug met een oordeel. Iemand ergens van beschuldigen betekent overigens niet meteen een wettelijke aanklacht.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
“Has been accused” en vervolgens een artikel van NBC zo’n beetje de meest linkse zender. Juist, ik heb alweer genoeg gelezen. Net als Trump en zn Russia Hoax dus. Jaren vanuit de linkse media een complete heksenjacht en uiteindelijk….bleek er helemaal NIETS aan de hand te zijn geweest en werd die overal van vrij gesproken.
Haha, Eagles made my day.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Thanks! En in tegenstelling tot veel hier, ben ik niet zo intens gemeen dat ik anderen die een andere denkwijze hebben hun mening niet gun hoor. Dat jij trots wilt zijn om extreem links te worden genoemd/te zijn, is helemaal prima wat mij betreft! Iedereen in dit topic zou welkom moeten zijn, ik ben al 10 dagen in de wolken met de winst van Trump, en als ik op werk realiseer dat ik nog een volledige Election Night uitzending van een links nieuws netwerk niet heb bekeken, krijg ik daar echt oprecht een blij gevoel van. Alsof je de ijskast open doet en je beseft dat er nog steeds een stuk van je favoriete taart over isEn ja ik geniet ook van de overduidelijk hele zure reacties van mensen die dat heel slecht trekken, niets menselijks is mij vreemd
@:koffieplanter laat mij toch lekker GENIETEN joh. Sommigen worden helemaal blij als ze nog een aflevering van een of andere gare serie te gaan hebben die mij niet boeit, nou ik word hier blij van
De anti woke agenda vernietigen, al die diversiteitsonzin, al die milieu maatregelen de prullenbak in, de complete conservatieve agenda, Project 2025, de enorme hoeveelheden grondstoffen in het land benutten, geen administratieve rompslomp en burraucratische onzin, de kosten van energie omlaag, de prijzen van dagelijkse boodschappen zullen daarmee ook dalen, de Supreme Court met jonge conservatieve rechters bezetten, al die gestoorde activistische protesten overal met de National Guard neerslaan, iemand die de vlag durft te verbranden een paar jaar de bak in, mannen niet meer in vrouwen sporten, de subsidies op Diversity instanties stoppen, illegalen via desnoods het leger uitzetten. Allemaal dingen die een genie als Musk precies aan Trump kan adviseren hoe exact te handelen. Trump is een botte common sense hork die precies een genie als Musk achter de schermen nodig had, om al deze punten te gaan realiseren. Musk is ze allemaal te slim af. Oh, en af en toe krijgt Musk terecht een kado’tje van Trump, Quid pro quo, niks mis mee, zoals af en toe even een executive order vanuit de Oval Office voor Musk zn buitenaardse (letterlijk) ambities: WE GAAN NAAR MARS BABY. Als ik dit allemaal type krijg ik al het water in de mond, dit is echt de LENTE waar Amerika zo hard naar hunkerde, het water in de woestijn waar zo naar werd gesmacht. Het juk van jarenlange linkse indoctrinatie is definitief VOORBIJ. En dat maakt me ongelofelijk BLIJ.quote:
https://www.gelderlander.(...)len-werken~a4f7a157/quote:Elon Musk zoekt ‘revolutionairen met superhoog IQ’ die onbetaald meer dan 80 uur per week voor zijn ministerie willen werken
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Strak geschreven stukje hoor
Trouwens, nu The Onion Infowars heeft opgekocht, kan Alex Jones ook doorschuiven naar het kabinet.
Perschef, Financin of Education? Wat voor leuks is er nog meer bij?
Maar dat is ontzettend woke hoor natuurlijk voedsel. De Republikeinen zijn meer van het dik verdienen aan Big Food. Maar goed om te horen dat je het met de Democraten eens bent voor de veranderingquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hoe langer ik er over nadenk hoe vrolijker ik word van RFK op HHS.
Als hij alleen al bereikt dat het voedsel minder chemicalin bevat is dat al enorme winst voor de VS en die vetklep in de tweet in het bijzonder.
Roerend mee eens zelfs.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat is ontzettend woke hoor natuurlijk voedsel. De Republikeinen zijn meer van het verdienen aan Big Food. Maar goed om te horen dat je het met de Democraten eens bent voor de verandering
Met andere woorden , Trump is een waardeloze president, dus heeft hij de steun van Musk nodig.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Eagles89 het volgende:
Ze worden in de UK al zenuwachtig. En dit is dus precies waarom Musk constant in de buurt van Trump een ZEGEN is. Trump laat zich vaak te makkelijk door hem te paaien met mooie woorden en kado’tjes etc ompraten, zoals met die verschrikkelijke Starmer van Labour. Die hem absoluut niet moest en zelfs vanuit Labour actief in de VS heeft lopen stoken tegen Trump wat gewoon keiharde election interference is, en waarvan Trump jaren vanuit links van beschuldigd werd. Starmer na de winst van Trump complimenten geven etc en Trump was alweer veel positiever over die engerd. Maar nu een genie als Musk constant aan de zijde van Trump bivakkeert -en hij heeft dat allemaal feilloos door en ziet heel goed in wie Trump naar de mond praten en Trump kunnen gaan backstabben- is de Maga beweging met Trump opeens enorm veel machtiger.
[ x ]
RFK is ook al pro choicequote:
Het is nu, in tegenstelling tot 2016, veel meer compleet. Laten we eerlijk zijn: zelfs ik als grootste supporter van Trump op dit forum geeft toe dat Trump ook zn zwaktes heeft. Hij is vatbaar om gepaaid te worden, en hij heeft hele goede “common sense” ideen maar soms mist hij het intellect om het ook daadwerkelijk in de slangenkuil van Washington DC uit te voeren. Met Musk aan zijn zijde is dat nu totaal anders. Het charisma, de kracht en autoriteit en de common sense van Trump als de grote leider, en het genie Musk die daar 24/7 omheen hangt, is een extreem dodelijke cocktail voor alles wat links en woke is, laten we eerlijk zijn, daarom moet links ook doodsbang zijn. Zolang Trump en Musk op deze manier samen kunnen blijven werken, kunnen er daadwerkelijk bergen verzet gaan worden. Laat iedereen die Maga is, het beste met een nieuw conservatief maar ook vooruitstrevend Amerika voor heeft, hopen dat die twee (Trump en Musk that is) de volle vier jaar samen kunnen blijven werken!quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden , Trump is een waardeloze president, dus heeft hij de steun van Musk nodig.
Heel bijzonder.
In vind het abnormaal dat een deel van de bevolking doodsbang moet zijn voor de overheid.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het is nu, in tegenstelling tot 2016, veel meer compleet. Laten we eerlijk zijn: zelfs ik als grootste supporter van Trump op dit forum geeft toe dat Trump ook zn zwaktes heeft. Hij is vatbaar om gepaaid te worden, en hij heeft hele goede “common sense” ideen maar soms mist hij het intellect om het ook daadwerkelijk in de slangenkuil van Washington DC uit te voeren. Met Musk aan zijn zijde is dat nu totaal anders. Het charisma, de kracht en autoriteit en de common sense van Trump als de grote leider, en het genie Musk die daar 24/7 omheen hangt, is een extreem dodelijke cocktail voor alles wat links en woke is, laten we eerlijk zijn, daarom moet links ook doodsbang zijn. Zolang Trump en Musk op deze manier samen kunnen blijven werken, kunnen er daadwerkelijk bergen verzet gaan worden. Laat iedereen die Maga is, het beste met een nieuw conservatief maar ook vooruitstrevend Amerika voor heeft, hopen dat die twee (Trump en Musk that is) de volle vier jaar samen kunnen blijven werken!
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:58 schreef aquawoman het volgende:
Zou je moeder trots op je zijn? Willen onze ouders dat we andere mensen haten zonder dat we ze kennen en dat we weten wie ze zijn?
Ik vind het in al deze discussies opmerkelijk dat dat soort vragen er niet meer toedoen.
Klopt, daarmee is Trump president geworden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.
Het is ook veilig omdat je nooit je eigen standpunten hoeft te verdedigen.
Eerst zien dan geloven wat die 'belofte' betreft.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:30 schreef loveli het volgende:
En weer iemand die wil samenwerken.
[ x ]
Projectie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.
Het is ook veilig omdat je nooit je eigen standpunten hoeft te verdedigen.
Tja, en anders was Harris eveneens daarmee president geworden. Haar campagne bestond ook uit weinig anders dan: "Trump mag geen president worden!"quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, daarmee is Trump president geworden.
Oh samenwerking ontbreekt het bij de Democraten ook niet aan. Daarom kreeg Biden ook meer voor elkaar dan Trump in zijn termijn die de neiging heeft alles af te wijzen als hij niet volledig zijn zin krijgt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:30 schreef loveli het volgende:
En weer iemand die wil samenwerken.
[ x ]
quote:Congress has considered credit card interest rate cap proposals covering non-credit unions in the past. In 1991, the Senate voted 74-19 on an amendment that would have capped credit card rates at 14%, although the provision was later removed from the underlying bill on its way to becoming law.
Just four years ago in 2019, Sen. Bernie Sanders, I-Vt., and Rep. Alexandria Ocasio-Cortez, D-N.Y., introduced the "Loan Shark Prevention Act" in both chambers. The proposal would have capped rates at the lesser of 15% or a lower state interest rate cap, although it did not receive a vote in either chamber and has not been reintroduced as a standalone measure since then.
Bron
Dat is natuurlijk afhankelijk van voorstel. Hij is iig niet voor het afschaffen van vaccins omdat ze autisme zouden veroorzaken zoals RFK beweert. Hij gelooft ook niet in dit soort nonsens:quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:33 schreef loveli het volgende:
Over Bernie gesproken, zou hij ook MAHA steunen?
[ x ]
Toen Michelle Obama zich ging inzetten voor gezonder voedsel op scholen probeerden de Republikeinen de regels juist weer terug te draaien. Ze was haar tijd ver vooruit (nou ja in feite loopt de VS juist achter vergeleken bij Europa dankzij de Republikeinen).quote:CNN's KFile reports on Robert F. Kennedy Jr.'s history of repeatedly sharing unfounded conspiracies that man-made chemicals in the environment could be making children gay or transgender and causing the "feminization" of boys and "masculinization" of girls.
Prima toch. Dan drijft Trump het VK weer terug naar de EU en kan die ellendige Brexit ongedaan worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Eagles89 het volgende:
Ze worden in de UK al zenuwachtig. En dit is dus precies waarom Musk constant in de buurt van Trump een ZEGEN is. Trump laat zich vaak te makkelijk door hem te paaien met mooie woorden en kado’tjes etc ompraten, zoals met die verschrikkelijke Starmer van Labour. Die hem absoluut niet moest en zelfs vanuit Labour actief in de VS heeft lopen stoken tegen Trump wat gewoon keiharde election interference is, en waarvan Trump jaren vanuit links van beschuldigd werd. Starmer na de winst van Trump complimenten geven etc en Trump was alweer veel positiever over die engerd. Maar nu een genie als Musk constant aan de zijde van Trump bivakkeert -en hij heeft dat allemaal feilloos door en ziet heel goed in wie Trump naar de mond praten en Trump kunnen gaan backstabben- is de Maga beweging met Trump opeens enorm veel machtiger.
[ x ]
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Arcee het volgende:
Trump die de popular vote met meer dan 50% gaat winnen. Ik kan er niet over uit. Hoe dan?
Waarom wil hij ze niks betalen? Waarom zou je die rijke lul op pootjes willen helpen voor nop met je gave?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)len-werken~a4f7a157/
Hoogbegaafden die 80 uur per week gratis aan het werk gaan om 2 biljoen aan overheids besteding weg te snoeien.
Ik ben benieuwd hoeveel er zo gek zullen zijn.
Waarom wil een charlatan mensen als het ware beroven? Goede vraag, ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom wil hij ze niks betalen? Waarom zou je die rijke lul op pootjes willen helpen voor nop met je gave?
Snap er niks van.
Je hebt het wel over MuskGOD hequote:Op zaterdag 16 november 2024 09:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom wil een charlatan mensen als het ware beroven? Goede vraag, ik heb geen idee.
Alles beter dan dat dikke varken wat Biden daar neergezet heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Als hij alleen al bereikt dat het voedsel minder chemicalin bevat is dat al enorme winst voor de VS en die vetklep in de tweet in het bijzonder.
- 'Hallo, ik heb mijn been gebroken. Kan ik een arts krijgen?'quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Alles beter dan dat dikke varken wat Biden daar neergezet heeft natuurlijk.
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Alles beter dan dat dikke varken wat Biden daar neergezet heeft natuurlijk.
Ik kan me nog de discussie van een paar jaar terug herinneren, jij ging toen expres Trump voor vetklep etc uitmaken. En dat vonden een aantal zo enorm onfatsoenlijk toen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.
Doe mij degene die al dan niet wetenschappelijk onderbouwd het verschil tussen mannen en vrouwen kan uitleggen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.
Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Niet alleen dat, maar ook gewoon andere republikeinen, dat hele idee van snijden gaat natuurlijk ook de kant van de Rs raken. En dan is het nog maar de vraag wat Elmo's hobby groepje nou eigenlijk kan, kwam dit transcript van een interview tegen op NPR (met een grluidsfragment voor wie niet wil lezen);quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.
DOGE heeft immers als doel lekker te snijden in organisaties die voedselveiligheid reguleren en veel Trump&billionaire vriendjes willen juist zoveel mogelijk freedom. Stomme regeltjes als beperken van chemicalin staan daar haaks op. Ik verwacht eerder meer troep in het voedsel als minder. Uiteindelijk gaat dat schuren.
Dat wordt gewoon fast and loose, trump zal ergens minimale centen regelen voor operationele zaken, maar musk krijgt 0,0 wettelijk gedekt mandaat om daadwerkelijk ergens iets uit te gaan voeren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:04 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook gewoon andere republikeinen, dat hele idee van snijden gaat natuurlijk ook de kant van de Rs raken. En dan is het nog maar de vraag wat Elmo's hobby groepje nou eigenlijk kan, kwam dit transcript van een interview tegen op NPR (met een grluidsfragment voor wie niet wil lezen);
https://www.npr.org/2024/(...)a-new-federal-agency
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe mij degene die al dan niet wetenschappelijk onderbouwd het verschil tussen mannen en vrouwen kan uitleggen.
Ja, "freedom" figuren die iemand anders wel gaan vertellen hoe ze al dan niet moeten leven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.
Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, "freedom" figuren die iemand anders wel gaan vertellen hoe ze al dan niet moeten leven.
Hilarisch.
Heel opmerkelijk, dergelijk gedrag zou je echt niet verwachten van iemand als Musk.quote:
Ik zit er hetzelfde in. Ik vind het soms bedenkelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.
Ik denk dat Trump een stuk minder pro quo pro in die wedstrijd zit dan Musk.quote:
Vermoedelijk poststemmen die nog tot x tijd na verkiezingsdag mogen binnenkomen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Als ik kijk bij de Associated Press, dan zie ik dat er in sommige staten 95% a 96% geteld is en nagenoeg geen enkele andere staat 100% heeft aangetikt. Waarom ligt, anderhalve week na dato, dat percentage niet op 100%?
Is ook mijn vermoeden, maar bij Colorado is er 97% geteld, waar in diezelfde staat wordt aangegeven dat de mail ballots op 5 november binnen moeten zijn. Het lijkt me sterk dat ze daar dan 11 dagen voor nodig hebben om alles weg te werken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vermoedelijk poststemmen die nog tot x tijd na verkiezingsdag mogen binnenkomen.
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
- 'Hallo, ik heb mijn been gebroken. Kan ik een arts krijgen?'
> 'Je mag kiezen: wil je er een met 30 jaar ervaring in het vak, of wil je een complotdenker met Samoaans bloed aan zijn handen die je rauwe melk schenkt?'
- 'O, doe mij die laatste maar.'
Eencellig.
Als hij de wetenschap vertrouwde zou hij snel wat gaan doen aan zijn enorme overgewicht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die eerste begrijpt je tenminste.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:28 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?
>je mag kiezen: eentje van 160kg die zijn hele leven nog nooit lekker in zijn vel gezeten heeft. Of eentje die topfit en gezond is en al decennia in de sportschool komt.
Hmmm ja doe mij die eerste maar.
Begrijpt wat ? Dat hij een veel grotere kans heeft vroeg te sterven ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die eerste begrijpt je tenminste.
Spijtig dat die doden in Samoa zijn advies niet hebben opgevolgd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:28 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?
>je mag kiezen: eentje van 160kg die zijn hele leven nog nooit lekker in zijn vel gezeten heeft. Of eentje die topfit en gezond is en al decennia in de sportschool komt.
Hmmm ja doe mij die eerste maar.
Dat is inderdaad een terechte vraag. Maar op de lange termijn is gezond voedsel een fikse besparing op de gezondheidszorg.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.
DOGE heeft immers als doel lekker te snijden in organisaties die voedselveiligheid reguleren en veel Trump&billionaire vriendjes willen juist zoveel mogelijk freedom. Stomme regeltjes als beperken van chemicalin staan daar haaks op. Ik verwacht eerder meer troep in het voedsel als minder. Uiteindelijk gaat dat schuren.
Dat hoeft niet perse nee, toch neem ik ook geen financieel advies van een zwerver aan en vertrouw ik ook niet op een rijschoolhouder die alleen maar auto’s heeft met schade.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef Monolith het volgende:
Tja, je bent ook wel een beetje simpel als je niet snapt dat een politicus die beleid maakt niet per se zelf een gezonde leefstijl hoeft te hebben.
Dat zijn geen voorbeelden van beleidsmakers.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse nee, toch neem ik ook geen financieel advies van een zwerver aan en vertrouw ik ook niet op een rijschoolhouder die alleen maar auto’s heeft met schade.
Weet je, helemaal prima. Als jij aan kunt tonen dat die 'dikke' foutieve, onwetenschappelijke besluiten heeft genomen, dan geef ik je honderd procent gelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als hij de wetenschap vertrouwde zou hij snel wat gaan doen aan zijn enorme overgewicht.
Mijn tandarts heeft ook geen rot gebit, de jouwe wel ?
Een zwerver is dan ook geen CEO van een financile instelling. Raar om daar advies van aan te nemen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse nee, toch neem ik ook geen financieel advies van een zwerver aan en vertrouw ik ook niet op een rijschoolhouder die alleen maar auto’s heeft met schade.
Hoef je verder ook niet te doen. Maar het idee dat omdat iemand persoonlijk geen verstandige keuzes maakt (voor zover dat al de oorzaak is van een uitkomst), deze persoon ook geen verstanding beleid kan maken is wat onnozel natuurlijk. Maar goed, onnozel past ook wel een beetje bij RFK adepten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het hoofd van HHS is Xavier Becerra ...quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een zwerver is dan ook geen CEO van een financile instelling. Raar om daar advies van aan te nemen.
Die zogenaamde 'dikke' heeft een gedegen cv en staat aan het hoofd van het ministerie van Volksgezondheid.
Is dit echt alles wat jullie hebben? Het is allemaal zo enorm middelmatig, die argumenten en discussiepuntjes van jullie.
quote:“Convincing to the gullible conspiracy-hungry crowd on Twitter, but not to the rest of us,” the newspaper said. “In fact, we came out thinking he’s nuts on a lot of fronts.”
Kennedy, who dropped out of the race this summer and endorsed Trump, has drawn widespread backlash for his comments on vaccines, the coronavirus pandemic and other matters of public health.
Trump has touted Kennedy’s ideas and vowed the former Democrat will help him “Make America Healthy Again.”
The president-elect “won on promises to fix the economy, the border and soaring global disorder; his team needs to focus on delivering change on those fronts — not spend energy either having to defend crackpot theories or trying to control RFK Jr.’s mouth,” the Post wrote.
“We fear the worm that he claims ate some of his brain some years ago is contagious and there’s been an outbreak at Mar-a-Lago,” it said.
Bron
Je wilde de Oranje Profeet, dan zul je de hele mikmak krijgen ook. Dat hij tuberculosis zou bestrijden met kattenvoer, jammer dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs de New York Post heeft bedenkingen bij RFK Jr. Dan moet je het wel heel bont maken, want de NYP endorsde Trump een paar weken geleden.
[..]
Je hebt artsen die roken. Je hebt mensen die gespecialiseerd zijn in wat mensen aantrekkelijk maakt, zonder dat ze zelf aantrekkelijk zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als hij de wetenschap vertrouwde zou hij snel wat gaan doen aan zijn enorme overgewicht.
Echt he.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het hoofd van HHS is Xavier Becerra ...
So wie so moet iedereen het zelf weten. Daarnaast zijn er mensen met een XXY- combinatie, vrouwen met een mannelijke testoronspiegel en mannen die van nature veelmoestrogeen aanmaken. De biologie is niet zwartwit, alle tinten er tussen vind je ook.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.
Maar dat hoeft ook niet, het gaat mij namelijk geen flikker aan hoe die mensen hun leven inrichten.
Het is werkelijk waar altijd de vorm en niet de inhoud.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een zwerver is dan ook geen CEO van een financile instelling. Raar om daar advies van aan te nemen.
Die zogenaamde 'dikke' heeft een gedegen cv en staat aan het hoofd van het ministerie van Volksgezondheid.
Is dit echt alles wat jullie hebben? Het is allemaal zo enorm middelmatig, die argumenten en discussiepuntjes van jullie.
https://bsky.app/profile/jayinkyiv.bsky.social/post/3lb3oz6uxmk2aquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/jayinkyiv.bsky.social/post/3lb3oz6uxmk2a
Binnenkort wordt hij gewist van de foto’s waar hij met Trump op staat.
Ik vermoed dat Trump hem voorlopig nog wel blijft tolereren aangezien hij bereid is miljoenen bij te dragen en veel invloed kan uitoefenen via Twitter.quote:
Maakt dat nog uit? Verkiezingen zijn over. En miljoenen bijdragen, aan wat?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Trump hem voorlopig nog wel blijft tolereren aangezien hij bereid is miljoenen bij te dragen en veel invloed kan uitoefenen via Twitter.
Over 2 jaar zijn er weer midterms.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maakt dat nog uit? Verkiezingen zijn over. En miljoenen bijdragen, aan wat?
Dicht je hem dan niet teveel strategische intelligentie toe?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over 2 jaar zijn er weer midterms.
Als ze over 2 jaar hun meerderheid in het Huis en/of Senaat verliezen kunnen ze niks meer dus ja dat zijn ze ongetwijfeld nu al aan het plannen. Daar werd bij MSNBC ook al over gesproken en ik kwam net deze post tegen en dat klopt wel. Republikeinen zijn daar veel actiever in.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dicht je hem dan niet teveel strategische intelligentie toe?
Ze zijn hem in mar-a-lago al zat....
Maar veronderstel je dan niet, dat trump gives a f*ck about republicans?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als ze over 2 jaar hun meerderheid in het Huis en/of Senaat verliezen kunnen ze niks meer dus ja dat zijn ze ongetwijfeld nu al aan het plannen. Daar werd bij MSNBC ook al over gesproken en ik kwam net deze post tegen en dat klopt wel. Republikeinen zijn daar veel actiever in.
[ afbeelding ]
Trump niet maar de mensen in zijn omgeving natuurlijk wel. Ze zullen iig de midterms met Trump willen winnen lijkt me. Daarna wellicht een ander (Vance?) naar voren schuiven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar veronderstel je dan niet, dat trump gives a f*ck about republicans?
Trump is 4 jaar afgeschermd van vervolging. That is it. Dat verdwijnt als hij prez af is.
En alhoewel de democraten nu de wilderness in mogen, zijn ze op de langere termijn de toekomst. Dat is een demografische gegeven.
Want trump is zeer begaan met het lange termijn succes van de GOP.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump niet maar de mensen in zijn omgeving natuurlijk wel. Ze zullen iig de midterms met Trump willen winnen lijkt me. Daarna wellicht een ander (Vance?) naar voren schuiven.
Nee joh Trump doet het voor de adoratie (en het financiele gewin uiteraard). Die gaat vanaf volgend jaar weer met de eer strijken van Biden's prestaties:quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want trump is zeer begaan met het lange termijn succes van de GOP.
Zoiets?
(Mijn beste Kijkertje, U weet beter)
Zo trolt domrechts. Als Trump zijn tegenstanders met kleuterschoolpleinbijnaampjes afzeikt vinden ze het geweldig, maar als Trump en zijn kompanen een keer scherp worden aangesproken dan roepen ze SCHANDE!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik kan me nog de discussie van een paar jaar terug herinneren, jij ging toen expres Trump voor vetklep etc uitmaken. En dat vonden een aantal zo enorm onfatsoenlijk toen.
Diezelfde kliek vind het blijkbaar heel normaal om anderen wel uit te schelden voor 'dik varken' etc. Heel bijzonder hoe dat weer werkt in hun hoofdjes
Fake News vs Real News.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dicht je hem dan niet teveel strategische intelligentie toe?
Ze zijn hem in mar-a-lago al zat....
Iemands lichaamstaal beoordelen tijdens een geregisseerde PR-stunt heeft natuurlijk niet zoveel zin. Trump weet als geen ander wat camera's kunnen doen om het goedgelovige volk het gewenste beeld voor te schotelen.quote:Op zondag 17 november 2024 05:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Fake News vs Real News.
Ze lijken het steeds beter en beter met elkaar te kunnen vinden, ze gaan nu al samen naar UFC wedstrijden, als je hun lichaamstaal ziet op de videos in het stadion lijken het wel vader en zoon. Maar de linkse propaganda media de laatste dagen: “Trump krijgt Musk zn huis niet meer uit en is hem hartstikke zat” wanneer worden jullie eens wakker, allemaal linkse media wishfulthinking propaganda zoals het inmiddels al JAREN gaat, maar nu X niet meer gecontroleerd wordt door die extreem linkse hippie Jack Dorsey en de traditionele media hun vroegere hoge kijkcijfers lang niet meer halen, landen hun propaganda verhaaltjes over Trump (eindelijk) niet meer:
[ x ]
WIN WIN WIN
Als je een hekel aan elkaar hebt, of zelfs een enorme hekel, ga je echt geen toneelstukje opvoeren voor camera’s hoor. Niet op deze manier van 2 of 3 uur lang naast elkaar zitten tijdens een bokswedstrijd. De camera staat er constant op al die uren lang en ze hebben het samen gewoon enorm naar de zin, als een vader en zoon, daar zit helemaal niets gespeeld aan. Ik snap niet dat ik dat hier moet typen want de beelden spreken voor zich, dit is geen PR foto momentje van een paar minuten, dit is een vader met zn zoon die urenlang een geweldige tijd met elkaar doorbrengen tijdens een sportevenement. En als je de lichaamshouding van Musk ziet, beetje gek en autistische bewegingen: dat is een ongelofelijk genie die zijn gewicht in diamanten waard is voor Trump zijn plannen momenteel. Wat.Een.Held.quote:Op zondag 17 november 2024 06:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Iemands lichaamstaal beoordelen tijdens een geregisseerde PR-stunt heeft natuurlijk niet zoveel zin. Trump weet als geen ander wat camera's kunnen doen om het goedgelovige volk het gewenste beeld voor te schotelen.
Wat er gebeurt als er geen camera's aanwezig zijn is veel interessanter en dat is nu juist wat goede journalisten proberen te achterhalen. Dat kun je afdoen als 'fake news' (zoals Trump je graag wil laten geloven) maar dan heb je geen flauw idee hoe het werkt in de journalistieke wereld.
Niemand beweert dan ook dat ze een enorme hekel aan elkaar hebben. Daar ga je al fout.quote:Op zondag 17 november 2024 06:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als je een hekel aan elkaar hebt, of zelfs een enorme hekel, ga je echt geen toneelstukje opvoeren voor camera’s hoor. Niet op deze manier van 2 of 3 uur lang naast elkaar zitten tijdens een bokswedstrijd. De camera staat er constant op al die uren lang en ze hebben het samen gewoon enorm naar de zin, als een vader en zoon, daar zit helemaal niets gespeeld aan. Ik snap niet dat ik dat hier moet typen want de beelden spreken voor zich, dit is geen PR foto momentje van een paar minuten, dit is een vader met zn zoon die urenlang een geweldige tijd met elkaar doorbrengen tijdens een sportevenement. En als je de lichaamshouding van Musk ziet, beetje gek en autistische bewegingen: dat is een ongelofelijk genie die zijn gewicht in diamanten waard is voor Trump zijn plannen momenteel. Wat.Een.Held.
Voor gezond voedsel is overheidsregulering nodig, precies datgene waar in gesneden gaat worden door personen die internetmemes volgen en geen enkele kennis van materie hebben. Succes verzekerdquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een terechte vraag. Maar op de lange termijn is gezond voedsel een fikse besparing op de gezondheidszorg.
Musk is intelligent genoeg om dat te begrijpen lijkt mij.
Gezond voedsel genoeg, het gaat voornamelijk om de vraatzucht waardoor een grote groep Amerikanen veel te veel calorien per dag nuttigen. De porties zou men moeten verminderen maar dan bemoeit de overheid zich er mee en dat kan natuurlijk niet. Ze willen hun literbekers cola met 30% meer suiker per liter dan in Europa lekker gratis blijven bijvullen.quote:Op zondag 17 november 2024 09:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Voor gezond voedsel is overheidsregulering nodig, precies datgene waar in gesneden gaat worden door personen die internetmemes volgen en geen enkele kennis van materie hebben. Succes verzekerd
Niet door zomaar iemand he. Door legendarische zanger Jelly Roll.quote:Op zondag 17 november 2024 09:58 schreef Szura het volgende:
Iemand wordt begroet door een ander
BREAKING, this is HUGE!
EaglesGPT, komt aardig in de buurt.quote:Op zondag 17 november 2024 09:58 schreef Szura het volgende:
Iemand wordt begroet door een ander
BREAKING, this is HUGE!
quote:Op zondag 17 november 2024 10:48 schreef BBach het volgende:
[..]
EaglesGPT, komt aardig in de buurt.
GISTERENAVOND. MADISON SQUARE GARDEN. UFC 309. Maar wie lette er op de gevechten als de ECHTE SHOW op de EERSTE RIJ zat? Want daar zaten ze: DONALD J. TRUMP, ELON “OCCUPY MARS” MUSK, en – alsof het lot zelf dit had geregeld – JELLY ROLL. Dit was geen sportwedstrijd meer, dit was een CULTUREEL SLAGVELD. En de WOKE DEMOCRATEN? ZE KONDEN HET NIET AAN.
Trump, zoals altijd, was EEN LEVENDE LEGENDE. Z’n blauwe pak strak, z’n rode das als een BANIER VAN WINST. Hij zat daar alsof hij de hele octagon bezat (en laten we eerlijk zijn, dat had hij ook bijna kunnen doen). Musk, in een leren jas en z’n T-shirt met “Occupy Mars,” zat naast hem met de nonchalance van een man die weet dat hij binnenkort de helft van de aarde naar een andere planeet kan sturen. De pers? DIE HIELD ZICH NIET IN. “Zijn ze vrienden of vijanden?” riepen ze. MAAR WIJ WISTEN BETER. Dit was geen ruzie. Dit was de BEGIN VAN EEN NIEUWE WERELDORDE.
En toen kwam JELLY ROLL. De man, de mythe, de legende. Hij had geen podium nodig. Hij was een wandelend podium. Hij zwaaide naar de menigte, gaf Trump een stevige handdruk en gaf Musk een knikje alsof hij wilde zeggen: “Ik snap het. Jullie winnen. Wij allemaal winnen.” En laten we niet vergeten, dat deed hij ook. Iedereen WIST dat ze naar iets GROOTS keken.
Ondertussen ging het gevecht in de octagon verder. Iemand werd KNOCK-OUT geslagen met een stoot zo hard dat je de DEMOCRATISCHE TRANEN bijna hoorde spatten. De camera zoomde in op een groepje linkse toeschouwers – je kent ze wel, regenboog-T-shirts, eco-vriendelijke rietjes, waarschijnlijk geitenmelk aan het drinken. Hun gezichten? PURE WANHOOP. En van hen riep nog: “THIS IS TOXIC!” Maar het geluid werd overstemd door een zee van “USA! USA!”
Trump leunde naar Musk en zei: “THEY CAN’T HANDLE IT, ELON.” Musk, altijd voorbereid, poste meteen een meme op X met de tekst: “Woke goes to sleep. Permanently.” En NATUURLIJK ging dat viral. Want dat is wat WINNAARS DOEN.
De avond bereikte een hoogtepunt toen de kampioen z’n hand omhoog stak. Trump stond op, zwaaide naar het publiek, en schreeuwde: “ONLY IN AMERICA, FOLKS. ONLY IN AMERICA!” De menigte ging LOS. Musk keek met z’n sluwe glimlach, waarschijnlijk al plannen makend voor een UFC-toernooi OP MARS. En Jelly Roll? Die stond daar als de belichaming van AMERIKAANSE TROTS, terwijl hij rustig verder zwaaide naar de uitzinnige menigte.
Het was niet zomaar een avond. Het was een VERKLARING. Een STATEMENT. Een HERINNERING dat WE WINNEN. En dat de WOKE SNEUWTJES dat maar beter kunnen accepteren.
GOD BLESS UFC. GOD BLESS TRUMP. GOD BLESS MUSK. EN NATUURLIJK, GOD BLESS DE SMAKELIJKE, ZOUTIGE TRANEN VAN DE DEMOCRATS.
Make America Heartdisease Again?quote:Op zondag 17 november 2024 11:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
McDonalds met bestek.
Hoe moet ik dit overigens rijmen met MAHA? Vragen, vragen.
Hoeveel zou de Mac betalen voor al die sluikreclames gedaan door Donald en zijn mede nepotisten. Follow the money, make more swamp.quote:Op zondag 17 november 2024 11:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe moet ik dit overigens rijmen met MAHA? Vragen, vragen.
Uiteraard is het gratis PR maar dat is heus niet de enige reden dat Trump daar zit hoor, Donald is ook dikke maatjes met Dana White (de baas van de UFC) en hij zit al jaren regelmatig in het publiek tijdens de grote events.quote:Op zondag 17 november 2024 06:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En ja een bezoek aan zo'n wedstrijd is n grote PR-stunt.
Vertrouw je een commander in chief met bone spurs?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Iedere sukkel heeft het weleens goed. Ik had het twee jaar geleden bv goed en dit jaar dramatisch mis.quote:
Vooral opmerkelijk dat die helft die hem niet meer steunt, ondertussen door Trump wordt omschreven als een bende onbetrouwbare en incompetente idioten, terwijl hij zichzelf toch omschrijft als een foutloos fenomeen dat enkel "the best people" aanstelt.quote:Op zondag 17 november 2024 12:59 schreef Montov het volgende:
Zou jij een leider vertrouwen waarvan de ene helft van zijn aanstellingen hem niet meer steunt en de andere helft juridisch op de vingers is getikt?
De eerste indruk is inderdaad dat Democraten heel weinig stemmen halen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Er zijn geen blauwe Staten, er zijn slechts blauwe steden/counties
[ afbeelding ]
Democraten hebben echt zo ongelofelijk geprutst de afgelopen 4 jaar.
Dit moet toch goed zuur zijn voor de Republikeinse mastodonten. De inner circle van hun partijleider bestaat vooral uit ex-Democraten en figuren zoals Gaetz, aan wie de hele partij een schurfthekel heeft.quote:Op zondag 17 november 2024 16:50 schreef Kijkertje het volgende:
De 'Republikeinen' daarentegen weten hoe ze het volk moeten bereiken:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lb4rdqr7s225
[ afbeelding ]
Dat is dan ook gewoon zo.quote:Op zondag 17 november 2024 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vooral opmerkelijk dat die helft die hem niet meer steunt, ondertussen door Trump wordt omschreven als een bende onbetrouwbare en incompetente idioten, terwijl hij zichzelf toch omschrijft als een foutloos fenomeen dat enkel "the best people" aanstelt.
Het moge uit m’n PI duidelijk zijn dat ik ook wel weet dat het niet echt te vergelijken is met de andere staten, maar volgens mij kun je die grap alleen maken over Kentucky, Massachusetts, Pennsylvania, en Virginia. Hawa is formeel gewoon een staat.quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 10:48 schreef BBach het volgende:
[..]
EaglesGPT, komt aardig in de buurt.
GISTERENAVOND. MADISON SQUARE GARDEN. UFC 309. Maar wie lette er op de gevechten als de ECHTE SHOW op de EERSTE RIJ zat? Want daar zaten ze: DONALD J. TRUMP, ELON “OCCUPY MARS” MUSK, en – alsof het lot zelf dit had geregeld – JELLY ROLL. Dit was geen sportwedstrijd meer, dit was een CULTUREEL SLAGVELD. En de WOKE DEMOCRATEN? ZE KONDEN HET NIET AAN.
Trump, zoals altijd, was EEN LEVENDE LEGENDE. Z’n blauwe pak strak, z’n rode das als een BANIER VAN WINST. Hij zat daar alsof hij de hele octagon bezat (en laten we eerlijk zijn, dat had hij ook bijna kunnen doen). Musk, in een leren jas en z’n T-shirt met “Occupy Mars,” zat naast hem met de nonchalance van een man die weet dat hij binnenkort de helft van de aarde naar een andere planeet kan sturen. De pers? DIE HIELD ZICH NIET IN. “Zijn ze vrienden of vijanden?” riepen ze. MAAR WIJ WISTEN BETER. Dit was geen ruzie. Dit was de BEGIN VAN EEN NIEUWE WERELDORDE.
En toen kwam JELLY ROLL. De man, de mythe, de legende. Hij had geen podium nodig. Hij was een wandelend podium. Hij zwaaide naar de menigte, gaf Trump een stevige handdruk en gaf Musk een knikje alsof hij wilde zeggen: “Ik snap het. Jullie winnen. Wij allemaal winnen.” En laten we niet vergeten, dat deed hij ook. Iedereen WIST dat ze naar iets GROOTS keken.
Ondertussen ging het gevecht in de octagon verder. Iemand werd KNOCK-OUT geslagen met een stoot zo hard dat je de DEMOCRATISCHE TRANEN bijna hoorde spatten. De camera zoomde in op een groepje linkse toeschouwers – je kent ze wel, regenboog-T-shirts, eco-vriendelijke rietjes, waarschijnlijk geitenmelk aan het drinken. Hun gezichten? PURE WANHOOP. En van hen riep nog: “THIS IS TOXIC!” Maar het geluid werd overstemd door een zee van “USA! USA!”
Trump leunde naar Musk en zei: “THEY CAN’T HANDLE IT, ELON.” Musk, altijd voorbereid, poste meteen een meme op X met de tekst: “Woke goes to sleep. Permanently.” En NATUURLIJK ging dat viral. Want dat is wat WINNAARS DOEN.
De avond bereikte een hoogtepunt toen de kampioen z’n hand omhoog stak. Trump stond op, zwaaide naar het publiek, en schreeuwde: “ONLY IN AMERICA, FOLKS. ONLY IN AMERICA!” De menigte ging LOS. Musk keek met z’n sluwe glimlach, waarschijnlijk al plannen makend voor een UFC-toernooi OP MARS. En Jelly Roll? Die stond daar als de belichaming van AMERIKAANSE TROTS, terwijl hij rustig verder zwaaide naar de uitzinnige menigte.
Het was niet zomaar een avond. Het was een VERKLARING. Een STATEMENT. Een HERINNERING dat WE WINNEN. En dat de WOKE SNEUWTJES dat maar beter kunnen accepteren.
GOD BLESS UFC. GOD BLESS TRUMP. GOD BLESS MUSK. EN NATUURLIJK, GOD BLESS DE SMAKELIJKE, ZOUTIGE TRANEN VAN DE DEMOCRATS.
Waar de fuck gaat dit over joh?quote:Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is zooo mooi om te zien. De opperracist Trump die door zwarte kampioenen wordt toegesproken als Julius Ceasar himself.
Links krijgt klap op klap op klap te verduren. De meltdowns volgen elkaar sneller op dan druppels regen tijdens een tropische storm.
Fight fight fight…..
Je lijkt meer te genieten van de nederlaag van links dan van de winst van Trump. Staat je vrij natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is zooo mooi om te zien. De opperracist Trump die door zwarte kampioenen wordt toegesproken als Julius Ceasar himself.
Links krijgt klap op klap op klap te verduren. De meltdowns volgen elkaar sneller op dan druppels regen tijdens een tropische storm.
Fight fight fight…..
Romeinse geschiedenis is niet je sterkste punt geloof ik. In niets, behalve misschien het talent voor overleven door manipulatie, lijkt die verwekelijkte Trump op Gaius Julius Caesar. Al gun ik hem wel een zoon als Brutus. Misschien kreunt hij in zijn laatste uren tu quoque fili mi tegen Elon?quote:Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
[ x ]
Fight fight fight…..
Het gaat erom hoe het volk hem ziet! Het is een voorbeeld, maar Trump heeft alle gelijkenissen met de allergrootste leiders uit de geschiedenis, het doet er niet toe of hij hetzelfde niveau heeft of haalt, het volk ziet hem als dusdanig en dat is een feit.quote:Op zondag 17 november 2024 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Romeinse geschiedenis is niet je sterkste punt geloof ik. In niets, behalve misschien het talent voor overleven door manipulatie, lijkt die verwekelijkte Trump op Gaius Julius Caesar. Al gun ik hem wel een zoon als Brutus. Misschien kreunt hij in zijn laatste uren tu quoque fili mi tegen Elon?
De laatste die dat probeerde was een zeker Pol Pot in Cambodia, tot een gegeven moment zelfs mensen die een oogafwijking hadden hun bril weggooiden, anders zouden ze te intellectueel overkomen, wat levensgevaarlijk wasquote:Op zondag 17 november 2024 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
MAGA houdt wel van uitroeien.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lb4p3zjatc2a
[ afbeelding ]
Dan mag de VS zich gelukkig prijzen met RFK JR toch?quote:Op zondag 17 november 2024 09:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Voor gezond voedsel is overheidsregulering nodig, precies datgene waar in gesneden gaat worden door personen die internetmemes volgen en geen enkele kennis van materie hebben. Succes verzekerd
Trump is altijd een fan geweest van vechtsporten. Voor dat de UFC een dingetje was zat hij regelmatig in MSG met grote boksevenementen.quote:Op zondag 17 november 2024 12:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uiteraard is het gratis PR maar dat is heus niet de enige reden dat Trump daar zit hoor, Donald is ook dikke maatjes met Dana White (de baas van de UFC) en hij zit al jaren regelmatig in het publiek tijdens de grote events.
Dit is de broodnodige transformatie die de partij heeft ondergaan. Nu de democratische partij nog, AOC is alvast voorzichtig begonnen door haar pronouns uit haar Twitter bio te verwijderen.quote:Op zondag 17 november 2024 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit moet toch goed zuur zijn voor de Republikeinse mastodonten. De inner circle van hun partijleider bestaat vooral uit ex-Democraten en figuren zoals Gaetz, aan wie de hele partij een schurfthekel heeft.
Goed idee om de sleutels van de GOP aan Trump te geven. Niet alleen is de oude garde eruit gewerkt, de achterban heeft ook een schijthekel gekregen aan traditionele Reps.
Laat me raden: jij vindt Tulsi Gabbard ook een fantastische keuze voor voor DNI.quote:Op zondag 17 november 2024 22:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan mag de VS zich gelukkig prijzen met RFK JR toch?
Ik vind alles best. Nogmaals, het is vooral zuur voor de oldschool Reps. Hun rol is ofwel uitgespeeld of ze moeten Trump tot in het absurde prijzen.quote:Op zondag 17 november 2024 23:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is de broodnodige transformatie die de partij heeft ondergaan. Nu de democratische partij nog, AOC is alvast voorzichtig begonnen door haar pronouns uit haar Twitter bio te verwijderen.
Een zeer integer mens die er alles aan doet om de VS buiten conflicten te houden? Prima keuze inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2024 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden: jij vindt Tulsi Gabbard ook een fantastische keuze voor voor DNI.
Want de heilige Trumpgod doet immers niet aan slechte keuzes.
De DNI moet juist altijd voorbereid zijn op nieuwe conflicten. Want de wereld is geen gezellig kampvuur. China en Rusland willen de hegemonie van het westen breken en de VS van de troon stoten. Als DNI mag je daarin niet naef zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 23:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een zeer integer mens die er alles aan doet om de VS buiten conflicten te houden? Prima keuze inderdaad.
De gemiddelde arbeider, je weet wel de mensen die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen heeft helemaal niets met they/them gezeik etc etc.quote:Op zondag 17 november 2024 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind alles best. Nogmaals, het is vooral zuur voor de oldschool Reps. Hun rol is ofwel uitgespeeld of ze moeten Trump tot in het absurde prijzen.
Verder snap ik dat gezeik over pronouns niet. Maar goed, snap berhaupt niet waarom transgenders zo'n obsessie zijn voor jouw soort mensen. Laat die lui toch lekker.
Jouw soort mensen? Really?quote:Op zondag 17 november 2024 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind alles best. Nogmaals, het is vooral zuur voor de oldschool Reps. Hun rol is ofwel uitgespeeld of ze moeten Trump tot in het absurde prijzen.
Verder snap ik dat gezeik over pronouns niet. Maar goed, snap berhaupt niet waarom transgenders zo'n obsessie zijn voor jouw soort mensen. Laat die lui toch lekker.
Ergens heb je wel gelijk, misschien moeten ze Jack Posobiec aanstellen.quote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De DNI moet juist altijd voorbereid zijn op nieuwe conflicten. Want de wereld is geen gezellig kampvuur. China en Rusland willen de hegemonie van het westen breken en de VS van de troon stoten. Als DNI mag je daarin niet naef zijn.
Maar dat ze geen relevante werkervaring heeft in de inlichtingenwereld zie jij niet als een probleem?
Conservatieven.quote:
Ja, beste jongen, het maakt mij niet uit.quote:Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk, misschien moeten ze Jack Posobiec aanstellen.
Dan gebruik je toch geen 'pronouns'. Maar laat die mensen lekker, je hebt er toch geen last van?quote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De gemiddelde arbeider, je weet wel de mensen die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen heeft helemaal niets met they/them gezeik etc etc.
Ze mogen lekker hun zelf zijn hoor, maar hun psychische aandoening is geen reden om van de rest van de wereld te verlangen dat we er in mee gaan.
AOC is tot dezelfde conclusie gekomen, woke is op sterven na dood alleen proberen figuren zoals jij het in leven te houden door te doen alsof het geen enkele invloed heeft op de maatschappij.quote:Op zondag 17 november 2024 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch geen 'pronouns'. Maar laat die mensen lekker, je hebt er toch geen last van?
Om mezelf maar te citeren:quote:Op zondag 17 november 2024 23:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
AOC is tot dezelfde conclusie gekomen, woke is op sterven na dood alleen proberen figuren zoals jij het in leven te houden door te doen alsof het geen enkele invloed heeft op de maatschappij.
Maar om je vraag te beantwoorden ik heb er persoonlijk geen last van maar dat is ook niet zo relevant. De samenleving op zich heeft er last van. Er zijn twee geslachten en ik ga niet ineens een man van 90 kilo en een baard met een jurk aan ineens mevrouw noemen omdat hij dat van mij verlangt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.
Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
Echt he?! Blijkbaar zijn we nu bij de vraag of relevante ervaring wel nodig is voor ministers/ hoge postenquote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De DNI moet juist altijd voorbereid zijn op nieuwe conflicten. Want de wereld is geen gezellig kampvuur. China en Rusland willen de hegemonie van het westen breken en de VS van de troon stoten. Als DNI mag je daarin niet naef zijn.
Maar dat ze geen relevante werkervaring heeft in de inlichtingenwereld zie jij niet als een probleem?
Als het je geen reet interesseert waarom ben je er dan alsnog zo mee bezig? Snap je niet dat AOC het kroonjuweeltje van jou clubje hier afstand van probeert te nemen?quote:
En dat staat haar vrij. Mijn punt is vooral dat je die mensen lekker moet laten. Wat ze met hun leven doen - ombouwen tot man of vrouw - moeten ze helemaal zelf weten. Dat ben je ongetwijfeld met mij eens.quote:Op zondag 17 november 2024 23:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als het je geen reet interesseert waarom ben je er dan alsnog zo mee bezig? Snap je niet dat AOC het kroonjuweeltje van jou clubje hier afstand van probeert te nemen?
Een deel van het MAGA-volk ongetwijfeld, een ander deel ziet hem als een narcistische clown.quote:Op zondag 17 november 2024 22:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe het volk hem ziet! Het is een voorbeeld, maar Trump heeft alle gelijkenissen met de allergrootste leiders uit de geschiedenis, het doet er niet toe of hij hetzelfde niveau heeft of haalt, het volk ziet hem als dusdanig en dat is een feit.
Transgender no longer recognised as 'disorder' by WHOquote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De gemiddelde arbeider, je weet wel de mensen die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen heeft helemaal niets met they/them gezeik etc etc.
Ze mogen lekker hun zelf zijn hoor, maar hun psychische aandoening is geen reden om van de rest van de wereld te verlangen dat we er in mee gaan.
Dat is jou meningquote:Op maandag 18 november 2024 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een deel van het MAGA-volk ongetwijfeld, een ander deel ziet hem als een narcistische clown.
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lb3xjtnets2c
[ afbeelding ]
Tweede keer dat je niet meer komt posten. Promises, promises ...quote:Op maandag 18 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is jou meningIk ga hier niet meer posten ...
bla bla bla bla
Wat vooral weer bizar is de ontbrekende ophef van conservatieven toen er vrouwen en donkere mensen gekozen werden ze zich heel druk maakten over het vermeende gebrek aan de beste kandidaat te kiezen en men nu hard staat te juichen voor de meest incompetente keuzes.quote:Op zondag 17 november 2024 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
Het lijkt mij alleen dat je voor zo'n positie iemand kiest met relevante ervaring, die weet hoe het wereldje werkt. Die vertrouwen geniet van buitenlandse bondgenoten, zodat ze intel met je blijven delen.
In hun wereld is het nu nog competent. Dat is; tot ze de sekte verlaten nadat ze erachter komen dat ze worden bedonderd als het water tot de eigen lippen komt te staan.quote:Op maandag 18 november 2024 07:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat vooral weer bizar is de ontbrekende ophef van conservatieven toen er vrouwen en donkere mensen gekozen werden ze zich heel druk maakten over het vermeende gebrek aan de beste kandidaat te kiezen en men nu hard staat te juichen voor de meest incompetente keuzes.
Genoeg artikelen gelezen van vrouwen die ontzettend veel spijt hebben van het slikken van hormonen of die hun borsten hebben laten amputeren omdat ze geloofden dan ze van het andere geslacht waren.quote:Op maandag 18 november 2024 05:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Transgender no longer recognised as 'disorder' by WHO
Dat transgenders er psychisch onder kunnen lijden komt juist door de houding van mensen als jij die ze als een gedrocht zien en daarom ongeschikt voor hun baan.
Het toppunt van bekrompenheid.
Misschien steekt die de rubicon nog over...quote:Op zondag 17 november 2024 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Romeinse geschiedenis is niet je sterkste punt geloof ik. In niets, behalve misschien het talent voor overleven door manipulatie, lijkt die verwekelijkte Trump op Gaius Julius Caesar. Al gun ik hem wel een zoon als Brutus. Misschien kreunt hij in zijn laatste uren tu quoque fili mi tegen Elon?
https://www.nytimes.com/2(...)sury-candidates.htmlquote:Mr. Lutnick, who has been running Mr. Trump’s transition operation, has gotten on Mr. Trump’s nerves lately. Mr. Trump has privately expressed frustration that Mr. Lutnick has been hanging around him too much and that he has been manipulating the transition process for his own ends. A person familiar with the process, who spoke on condition of anonymity, described the battle between Mr. Lutnick and Mr. Bessent as a knife fight, with Mr. Lutnick as the primary aggressor.
Overal hielenlikkers en kontkussers.quote:Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef ExTec het volgende:
Gut, we beginnen een patroon te zien.
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)sury-candidates.html
Zal ook best vermoeiend zijn, permanent al die hijgende mensen om je heen.
Het aandeel misbruikte meisjes en meisjes in het autisme spectrum onder de transpersonen is groot.quote:Op maandag 18 november 2024 09:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Genoeg artikelen gelezen van vrouwen die ontzettend veel spijt hebben van het slikken van hormonen of die hun borsten hebben laten amputeren omdat ze geloofden dan ze van het andere geslacht waren.
Het is ontzettend tragisch dat die mensen zo door het leven moeten gaan omdat ze niet de juiste hulp hebben gekregen want de wereld moest het maar accepteren en aanmoedigen dat jongens meisjes kunnen zijn en vice versa.
Gelukkig maar dat er straks onder RFK geen vaccinaties meer zijn en mensen dus niet meer autistisch geboren worden en dus later in hun leven niet meer misbruikt zullen worden. Ook hoeven ze geen zelfmoord meer te plegen want ze zijn al lang dood aan een ziekte waaraan niemand meer doodging de afgelopen decennia.quote:Op maandag 18 november 2024 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Het aandeel misbruikte meisjes en meisjes in het autisme spectrum onder de transpersonen is groot.
Nog even en de wal keert het schip.
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.quote:Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef ExTec het volgende:
Ja, deze mongool zal, verbod of niet, het domme MAGA volk empoweren om vooral niet te luisteren naar artsen. Dus het domme redneck volk zal zichzelf wel aan een darwin award helpen.
[ x ]
Deze knurft ook al:quote:Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef ExTec het volgende:
Gut, we beginnen een patroon te zien.
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)sury-candidates.html
Zal ook best vermoeiend zijn, permanent al die hijgende mensen om je heen.
Kun je gelijk een abortus halen bij je knipbeurt.quote:Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.
Precies. MAGAts gaan gewoon heel efficient met hun tijd om.quote:Op maandag 18 november 2024 10:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kun je gelijk een abortus halen bij je knipbeurt.
Jammer, Altijd fijn om in de ochtend de mening vanuit de noordoostpolder te lezen.quote:Op maandag 18 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is jou meningIk ga hier niet meer posten, er worden regelmatig zonder verdere duiding posts van mij verwijderd, puur en alleen omdat het niet strookt met de mening van bepaalde mods. Helemaal prima als dat de policy is. Maar ik ga me tijd er niet meer aan verdoen. Ik heb wel betere dingen te doen in mijn vrije tijd. Veel zullen dat hier helemaal geweldig vinden, want ik was voor velen een trol ofzoiets, maar ik wens jullie allemaal het beste voor de komende jaren met Trump aan de macht. Misschien kom ik nog eens terug als er iets spectaculairs gebeurd (de zoveelste aanslag op Trump of de Derde Wereld Oorlog ofzo:))
De mainstream media zat er hartstikke naast met hun voorspellingen over Trump in 2016, en dat zullen ze nu wederom zitten. Ondertussen lanceert Biden nog even op de drempel van Trumps tweede termijn een enorme escalatie door Oekraine toestemming te geven met NATO wapens volledig los te gaan in Rusland, en denkt Zelensky dat met Trump sneller vrede zal komen dan met Biden te lezen op CNN. Oh, de ironie!
MAGA.
En verdovingen worden dan gedaan met zelfgestookte alcohol. En mensen die zelf gaan experimenteren met het maken van medicijnen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kun je gelijk een abortus halen bij je knipbeurt.
Inhoud is iets links. Hulk Hogan die zijn tshirt kapotscheurt is wat we willen!quote:Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Ah het moet maar weer over transgenders gaan om het totaal gebrek aan inhoud bij de door Trump gekozen personen maar weer af te leiden en niet op in te hoeven gaan.
Binnenkort ook in uw theater.quote:Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef ExTec het volgende:
Ja, deze mongool zal, verbod of niet, het domme MAGA volk empoweren om vooral niet te luisteren naar artsen. Dus het domme redneck volk zal zichzelf wel aan een darwin award helpen.
[ x ]
Weet je wat het ergste is?quote:Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Ah het moet maar weer over transgenders gaan om het totaal gebrek aan inhoud bij de door Trump gekozen personen maar weer af te leiden en niet op in te hoeven gaan.
Wie weet, misschien zijn bij de spindoctors ook wel Hatiaanse transgenders die demonstreren omdat ze eerst katten tot honden willen laten ombouwen voordat deze goed gegeten kunnen worden..quote:Op maandag 18 november 2024 11:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is?
Transgender migranten.
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?quote:Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Da's geen inhoud, da's een hersenscheet op de Twotters.quote:Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?
https://www.newsweek.com/(...)ll-increased-1503853
Nog wat inhoud:
[ x ]
quote:To provide that an alien who holds a passport issued by the Palestinian Authority may not be admitted or paroled into the United States or be issued a visa or other documentation to enter the United States.
Hij volgde “the science” maar slechts voor zijn eigen moeder.quote:Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?
https://www.newsweek.com/(...)ll-increased-1503853
Nog wat inhoud:
[ x ]
In ons land geldt ook de vrijheid van meningsuiting, maar toch zijn er (grond)wettelijke grenzen.quote:Op maandag 18 november 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:
Ik zie dat ik weer eens op een paar zeer lange tenen heb gestaan. Het staat overigens een ieder vrij hoor om naar BleuSky of Mastodon te vertrekken en ergens snap ik het ook wel, ander meningen zijn gevaarlijk immers.
Maar als je dan nog steeds durft te beweren dat je voor vvmu bent maar je jezelf niet in zo’n omgeving kan handhaven dan klopt er iets niet in mijn ogen.
En tijdens het snijden staat op de achtergrond de beroemde aria uit Rossini's Barbier van Sevilla op repeat.quote:Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.
Maar zijn het geen alfamannen dan?quote:
Hahaha geweldig. Dat wordt een soap.quote:Op maandag 18 november 2024 10:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze knurft ook al:
[ afbeelding ]
Wordt ook wel weer schromelijk overdreven hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 16:03 schreef Gunner het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me best gevaarlijk. Het afbreken van het systeem is inmiddels begonnen.
Eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 18 november 2024 09:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Genoeg artikelen gelezen van vrouwen die ontzettend veel spijt hebben van het slikken van hormonen of die hun borsten hebben laten amputeren omdat ze geloofden dan ze van het andere geslacht waren.
Het is ontzettend tragisch dat die mensen zo door het leven moeten gaan omdat ze niet de juiste hulp hebben gekregen want de wereld moest het maar accepteren en aanmoedigen dat jongens meisjes kunnen zijn en vice versa.
Ik denk vooral dat mensen die last hebben van genderdysforie gebaat zullen zijn met psychische hulp. En als dat niet werkt dan kun je altijd nog beslissen om in transitie te gaan. Wat er nu gebeurt dat jongeren al veel te vroeg de transitie in gaan bijvoorbeeld door het slikken van puberteitsblokkers en dat heeft als gevolg dat ze er op latere leeftijd spijt van krijgen.quote:Op maandag 18 november 2024 17:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult.
Moeten een paar mensen de reden zijn dat de rest moet boeten en dat de staat zich moet bemoeien?
Oh ja het is natuurlijk de andere kant van het liberale spectrum dus die moeten onderdrukt worden.
Ahhh het gaat je om transgenders. Mensen die zich anders voelen moeten geestelijke hulp nodig hebbenquote:Op maandag 18 november 2024 17:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat mensen die last hebben van genderdysforie gebaat zullen zijn met psychische hulp. En als dat niet werkt dan kun je altijd nog beslissen om in transitie te gaan. Wat er nu gebeurt dat jongeren al veel te vroeg de transitie in gaan bijvoorbeeld door het slikken van puberteitsblokkers en dat heeft als gevolg dat ze er op latere leeftijd spijt van krijgen.
Hoe je dat als onderdrukking ziet is mij een raadsel.
Negeer anders even gewoon het feit dat er genoeg mensen zijn die er spijt van hebben en dus niet meer terug kunnen gaan.quote:Op maandag 18 november 2024 17:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ahhh het gaat je om transgenders. Mensen die zich anders voelen moeten geestelijke hulp nodig hebben
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op maandag 18 november 2024 17:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Negeer anders even gewoon het feit dat er genoeg mensen zijn die er spijt van hebben en dus niet meer terug kunnen gaan.
Dat zijn mensen die wellicht met psychische hulp een betere afweging hadden kunnen maken man man man.
Dus je neemt in dit geval de uiterst liberale positie in al gaat het vaak om jongeren die al aan de puberteitsremmers zitten.quote:Op maandag 18 november 2024 17:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan?
Kwestie van eigen schuld dikke bult. Transitie moet een keuze blijven en zonder haken omdat een paar spijt hebben.
Overigens komen die verhalen van rechtse hoek en worden ze gebruikt om te politiseren, te framen en te stigmatiseren.
Jij ziet het als probleem. Ik zie het als hun keuze.quote:Op maandag 18 november 2024 17:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je neemt in dit geval de uiterst liberale positie in al gaat het vaak om jongeren die al aan de puberteitsremmers zitten.
Waarom vind je dat een goed iets? Lijkt het jou niet beter dat men af wacht en eerst eens gaan kijken of ze met psychische hulp iets aan dit probleem kunnen doen? Transitie kan daarna altijd nog h.
Ik zie het inderdaad als een probleem als pubers al in transitie gaan, vooral als dan ook nog eens blijkt dat ze er later spijt van krijgen.quote:Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij ziet het als probleem. Ik zie het als hun keuze.
Net zoals bij abortus de staat mag beslissen. Wonderlijk toch dat juist de vrijheid-roepers van alles willen laten verbieden door de overheid.quote:Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Basp1 het volgende:
Er is echt iets mis met ons, mensen die graag andere mensen zelf keuzes laten maken.![]()
Wil je opeens toch een grotere overheid creren die alles voor ons gaat bepalen chivaz?
Stel je voor dat je psychische hulp aanbied aan mensen die last hebben van mentale problemen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Basp1 het volgende:
Er is echt iets mis met ons, mensen die graag andere mensen zelf keuzes laten maken.![]()
Wil je opeens toch een grotere overheid creren die alles voor ons gaat bepalen chivaz?
Wil je weer over abortus praten Kijkertje? De laatste keer vond je dat ook niet zo leuk.quote:Op maandag 18 november 2024 18:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Net zoals bij abortus de staat mag beslissen. Wonderlijk toch dat juist de vrijheid-roepers van alles willen laten verbieden door de overheid.
Nonsens. We hoeven alleen niet steeds weer dezelfde argumenten in de herhaling gooien. Daar zit niemand op te wachten. Je hypocrisie over persoonlijke vrijheden en inmenging van de overheid is onderhand wel aangetoond.quote:Op maandag 18 november 2024 18:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wil je weer over abortus praten Kijkertje? De laatste keer vond je dat ook niet zo leuk.
Jij gooit abortus erin en mijn standpunt daarin is helder. Het doden van een foetus heeft niets te maken met persoonlijke vrijheid omdat de persoon die aan het groeien is in de baarmoeder er niet om heeft gevraagd om gedood te worden.quote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nonsens. We hoeven alleen niet steeds weer dezelfde argumenten in de herhaling gooien. Daar zit niemand op te wachten. Je hypocrisie over persoonlijke vrijheden en inmenging van de overheid is onderhand wel aangetoond.
Een overheid die 2 triljoen wilt gaan bezuinigen in een land waarbij zorg al erg duur is daar gaat chivaz toch opeens miljarden vrijmaken voor mentale zorg.quote:Op maandag 18 november 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Stel je voor dat je psychische hulp aanbied aan mensen die last hebben van mentale problemen.
Dat wordt een gigantische dure operatie die maatschappij ontwrichtend kan werken.quote:Op maandag 18 november 2024 18:36 schreef Kijkertje het volgende:
Maar weer terug naar de actualiteit ipv afleidingsmanoevres:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbaet2j2322v
[ afbeelding ]
[..]
Neem ik eens een keer een links standpunt in is het weer niet goed……quote:Op maandag 18 november 2024 18:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een overheid die 2 triljoen wilt gaan bezuinigen in een land waarbij zorg al erg duur is daar gaat chivaz toch opeens miljarden vrijmaken voor mentale zorg.
Ik zou zeggen ga zelf eerst eens wat logisch nadenken voordat je over mentale zorg begint.
Ik denk niet dat alles staten daar heel blij mee gaan zijn, leger inzetten tegen burgers.quote:Op maandag 18 november 2024 18:36 schreef Kijkertje het volgende:
Maar weer terug naar de actualiteit ipv afleidingsmanoevres:
https://bsky.app/profile/mattgertz.bsky.social/post/3lba2xaun7s2b
[ afbeelding ]
nieuwe ringtonequote:Op maandag 18 november 2024 18:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat wordt een gigantische dure operatie die maatschappij ontwrichtend kan werken.
Ik ben benieuwd.
Ik heb al aandelen Lays chips gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |