abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215593091
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar dat is ontzettend woke hoor natuurlijk voedsel. De Republikeinen zijn meer van het verdienen aan Big Food. Maar goed om te horen dat je het met de Democraten eens bent voor de verandering :D
Roerend mee eens zelfs.
pi_215593132
Ze worden in de UK al zenuwachtig. En dit is dus precies waarom Musk constant in de buurt van Trump een ZEGEN is. Trump laat zich vaak te makkelijk door hem te paaien met mooie woorden en kado’tjes etc ompraten, zoals met die verschrikkelijke Starmer van Labour. Die hem absoluut niet moest en zelfs vanuit Labour actief in de VS heeft lopen stoken tegen Trump wat gewoon keiharde election interference is, en waarvan Trump jaren vanuit links van beschuldigd werd. Starmer na de winst van Trump complimenten geven etc en Trump was alweer veel positiever over die engerd. Maar nu een genie als Musk constant aan de zijde van Trump bivakkeert -en hij heeft dat allemaal feilloos door en ziet heel goed in wie Trump naar de mond praten en Trump kunnen gaan backstabben- is de Maga beweging met Trump opeens enorm veel machtiger.
twitter
pi_215593241
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Eagles89 het volgende:
Ze worden in de UK al zenuwachtig. En dit is dus precies waarom Musk constant in de buurt van Trump een ZEGEN is. Trump laat zich vaak te makkelijk door hem te paaien met mooie woorden en kado’tjes etc ompraten, zoals met die verschrikkelijke Starmer van Labour. Die hem absoluut niet moest en zelfs vanuit Labour actief in de VS heeft lopen stoken tegen Trump wat gewoon keiharde election interference is, en waarvan Trump jaren vanuit links van beschuldigd werd. Starmer na de winst van Trump complimenten geven etc en Trump was alweer veel positiever over die engerd. Maar nu een genie als Musk constant aan de zijde van Trump bivakkeert -en hij heeft dat allemaal feilloos door en ziet heel goed in wie Trump naar de mond praten en Trump kunnen gaan backstabben- is de Maga beweging met Trump opeens enorm veel machtiger.
[ x ]
Met andere woorden , Trump is een waardeloze president, dus heeft hij de steun van Musk nodig.

Heel bijzonder.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215593292
Michael Flynn is bang dat hij overgeslagen wordt?

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3laysffmdns2r

Nog eentje die zich aanbiedt:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3layvhs4iyk2z

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2024 22:58:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215593358
Zou je moeder trots op je zijn? Willen onze ouders dat we andere mensen haten zonder dat we ze kennen en dat we weten wie ze zijn?

Ik vind het in al deze discussies opmerkelijk dat dat soort vragen er niet meer toedoen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_215593395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Roerend mee eens zelfs.
RFK is ook al pro choice :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215593410
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met andere woorden , Trump is een waardeloze president, dus heeft hij de steun van Musk nodig.

Heel bijzonder.
Het is nu, in tegenstelling tot 2016, veel meer compleet. Laten we eerlijk zijn: zelfs ik als grootste supporter van Trump op dit forum geeft toe dat Trump ook zn zwaktes heeft. Hij is vatbaar om gepaaid te worden, en hij heeft hele goede “common sense” ideeën maar soms mist hij het intellect om het ook daadwerkelijk in de slangenkuil van Washington DC uit te voeren. Met Musk aan zijn zijde is dat nu totaal anders. Het charisma, de kracht en autoriteit en de common sense van Trump als de grote leider, en het genie Musk die daar 24/7 omheen hangt, is een extreem dodelijke cocktail voor alles wat links en woke is, laten we eerlijk zijn, daarom moet links ook doodsbang zijn. Zolang Trump en Musk op deze manier samen kunnen blijven werken, kunnen er daadwerkelijk bergen verzet gaan worden. Laat iedereen die Maga is, het beste met een nieuw conservatief maar ook vooruitstrevend Amerika voor heeft, hopen dat die twee (Trump en Musk that is) de volle vier jaar samen kunnen blijven werken!
pi_215593440
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
RFK is ook al pro choice :{w
En ook een covidfascist, helaas is niemand perfect.
pi_215593540
twitter

lol
pi_215593566
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het is nu, in tegenstelling tot 2016, veel meer compleet. Laten we eerlijk zijn: zelfs ik als grootste supporter van Trump op dit forum geeft toe dat Trump ook zn zwaktes heeft. Hij is vatbaar om gepaaid te worden, en hij heeft hele goede “common sense” ideeën maar soms mist hij het intellect om het ook daadwerkelijk in de slangenkuil van Washington DC uit te voeren. Met Musk aan zijn zijde is dat nu totaal anders. Het charisma, de kracht en autoriteit en de common sense van Trump als de grote leider, en het genie Musk die daar 24/7 omheen hangt, is een extreem dodelijke cocktail voor alles wat links en woke is, laten we eerlijk zijn, daarom moet links ook doodsbang zijn. Zolang Trump en Musk op deze manier samen kunnen blijven werken, kunnen er daadwerkelijk bergen verzet gaan worden. Laat iedereen die Maga is, het beste met een nieuw conservatief maar ook vooruitstrevend Amerika voor heeft, hopen dat die twee (Trump en Musk that is) de volle vier jaar samen kunnen blijven werken!
In vind het abnormaal dat een deel van de bevolking doodsbang moet zijn voor de overheid.

Kun je uitleggen waarom jij dat juist als iets positiefs ziet?
pi_215593615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:58 schreef aquawoman het volgende:
Zou je moeder trots op je zijn? Willen onze ouders dat we andere mensen haten zonder dat we ze kennen en dat we weten wie ze zijn?

Ik vind het in al deze discussies opmerkelijk dat dat soort vragen er niet meer toedoen.
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.
Het is ook veilig omdat je nooit je eigen standpunten hoeft te verdedigen.
pi_215593644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.
Klopt, daarmee is Trump president geworden.
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 00:30:58 #115
70532 loveli
N
pi_215594531
En weer iemand die wil samenwerken.
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 00:33:28 #116
70532 loveli
N
pi_215594547
Over Bernie gesproken, zou hij ook MAHA steunen?
twitter
crap in = crap out
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:38:27 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215594559
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:30 schreef loveli het volgende:
[ x ]
Eerst zien dan geloven wat die 'belofte' betreft.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:39:39 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215594565
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Projectie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:57:11 #119
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215594630
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, daarmee is Trump president geworden.
Tja, en anders was Harris eveneens daarmee president geworden. Haar campagne bestond ook uit weinig anders dan: "Trump mag geen president worden!"
pi_215594647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:30 schreef loveli het volgende:
[ x ]
Oh samenwerking ontbreekt het bij de Democraten ook niet aan. Daarom kreeg Biden ook meer voor elkaar dan Trump in zijn termijn die de neiging heeft alles af te wijzen als hij niet volledig zijn zin krijgt.

In dit geval heeft Trump de kiezer een belofte gedaan alsof hij dat wel even ging regelen maar in werkelijkheid heeft hij hier de goedkeuring van het Congres nodig en Republikeinen staan er nou juist niet om bekend dat ze voorstander zijn van dit soort maatregelen.

Sanders en AOC hebben al eens zo'n zelfde voorstel gedaan onder Trump1:

quote:
Congress has considered credit card interest rate cap proposals covering non-credit unions in the past. In 1991, the Senate voted 74-19 on an amendment that would have capped credit card rates at 14%, although the provision was later removed from the underlying bill on its way to becoming law.

Just four years ago in 2019, Sen. Bernie Sanders, I-Vt., and Rep. Alexandria Ocasio-Cortez, D-N.Y., introduced the "Loan Shark Prevention Act" in both chambers. The proposal would have capped rates at the lesser of 15% or a lower state interest rate cap, although it did not receive a vote in either chamber and has not been reintroduced as a standalone measure since then.

Bron

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2024 01:41:27 ]
pi_215594856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:33 schreef loveli het volgende:
Over Bernie gesproken, zou hij ook MAHA steunen?
[ x ]
Dat is natuurlijk afhankelijk van voorstel. Hij is iig niet voor het afschaffen van vaccins omdat ze autisme zouden veroorzaken zoals RFK beweert. Hij gelooft ook niet in dit soort nonsens:

Bekijk deze YouTube-video

quote:
CNN's KFile reports on Robert F. Kennedy Jr.'s history of repeatedly sharing unfounded conspiracies that man-made chemicals in the environment could be making children gay or transgender and causing the "feminization" of boys and "masculinization" of girls.
Toen Michelle Obama zich ging inzetten voor gezonder voedsel op scholen probeerden de Republikeinen de regels juist weer terug te draaien. Ze was haar tijd ver vooruit (nou ja in feite loopt de VS juist achter vergeleken bij Europa dankzij de Republikeinen).

Michelle Obama fights GOP attempts to weaken school nutrition rules

Een betere vraag is of Trump MAHA steunt :{w

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2024 02:31:57 ]
pi_215595846
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Prima toch. Dan drijft Trump het VK weer terug naar de EU en kan die ellendige Brexit ongedaan worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2024 @ 07:53:43 #123
862 Arcee
Look closer
pi_215595866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Arcee het volgende:

Trump die de popular vote met meer dan 50% gaat winnen. Ik kan er niet over uit. Hoe dan?

Het is nu precies 50%. Benieuwd of-ie er net boven of onder gaat eindigen.

Doet overigens verder niks af aan dat hij de popular vote heeft gewonnen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 16 november 2024 @ 09:30:21 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215596661
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
https://www.gelderlander.(...)len-werken~a4f7a157/

Hoogbegaafden die 80 uur per week gratis aan het werk gaan om 2 biljoen aan overheids besteding weg te snoeien.

Ik ben benieuwd hoeveel er zo gek zullen zijn.
Waarom wil hij ze niks betalen? Waarom zou je die rijke lul op pootjes willen helpen voor nop met je gave?
Snap er niks van.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 16 november 2024 @ 09:33:05 #125
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215596688
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom wil hij ze niks betalen? Waarom zou je die rijke lul op pootjes willen helpen voor nop met je gave?
Snap er niks van.
Waarom wil een charlatan mensen als het ware beroven? Goede vraag, ik heb geen idee.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215596782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 09:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Waarom wil een charlatan mensen als het ware beroven? Goede vraag, ik heb geen idee.
Je hebt het wel over MuskGOD he ;)

Anyway , ik kan me niet voorstellen dat iemand hier serieus op in gaat.
En als hiermee de toon van dat ministerie gezet is ben ik heel benieuwd wat de komende 4 jaar Amerika gaat brengen.

Poetin heeft het bier en de chips al klaar staan en toonde als reactie op Trump zijn vredesvoorstel naaktfoto's van Melania.
pi_215597276
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Hoe langer ik er over nadenk hoe vrolijker ik word van RFK op HHS.
Als hij alleen al bereikt dat het voedsel minder chemicaliën bevat is dat al enorme winst voor de VS en die vetklep in de tweet in het bijzonder.
Alles beter dan dat dikke varken wat Biden daar neergezet heeft natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 16-11-2024 10:59:42 ]
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:40:57 #128
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215597783
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
- 'Hallo, ik heb mijn been gebroken. Kan ik een arts krijgen?'
> 'Je mag kiezen: wil je er een met 30 jaar ervaring in het vak, of wil je een complotdenker met Samoaans bloed aan zijn handen die je rauwe melk schenkt?'
- 'O, doe mij die laatste maar.'

Eencellig.
pi_215598005
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215598275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.
Ik kan me nog de discussie van een paar jaar terug herinneren, jij ging toen expres Trump voor vetklep etc uitmaken. En dat vonden een aantal zo enorm onfatsoenlijk toen.

Diezelfde kliek vind het blijkbaar heel normaal om anderen wel uit te schelden voor 'dik varken' etc. Heel bijzonder hoe dat weer werkt in hun hoofdjes
Robert Moog died for our synths
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 12:49:30 #131
70532 loveli
N
pi_215598354
quote:

[..]
Doe mij degene die al dan niet wetenschappelijk onderbouwd het verschil tussen mannen en vrouwen kan uitleggen.
crap in = crap out
pi_215598378
Afgezien van de wappie-ideeën van RFK Jr. wordt het wel interessant om te zien of hij ook daadwerkelijk werk gaat maken van zaken als de aanpak van UPFs op scholen (frisdranken, ontbijtgranen, vleeswaren en meer van dat soort troep) en hoe de verhouding met de Republikeinen in het congres zal zijn op dat vlak. Want die houden niet zo van regeltjes voor hun lobbyistenvriendjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215598403
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Hoe langer ik er over nadenk hoe vrolijker ik word van RFK op HHS.
Als hij alleen al bereikt dat het voedsel minder chemicaliën bevat is dat al enorme winst voor de VS en die vetklep in de tweet in het bijzonder.
Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.
DOGE heeft immers als doel lekker te snijden in organisaties die voedselveiligheid reguleren en veel Trump&billionaire vriendjes willen juist zoveel mogelijk freedom. Stomme regeltjes als beperken van chemicaliën staan daar haaks op. Ik verwacht eerder meer troep in het voedsel als minder. Uiteindelijk gaat dat schuren.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215598478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.
DOGE heeft immers als doel lekker te snijden in organisaties die voedselveiligheid reguleren en veel Trump&billionaire vriendjes willen juist zoveel mogelijk freedom. Stomme regeltjes als beperken van chemicaliën staan daar haaks op. Ik verwacht eerder meer troep in het voedsel als minder. Uiteindelijk gaat dat schuren.
Niet alleen dat, maar ook gewoon andere republikeinen, dat hele idee van snijden gaat natuurlijk ook de kant van de Rs raken. En dan is het nog maar de vraag wat Elmo's hobby groepje nou eigenlijk kan, kwam dit transcript van een interview tegen op NPR (met een grluidsfragment voor wie niet wil lezen);

https://www.npr.org/2024/(...)a-new-federal-agency
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:13:43 #135
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215598549
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:04 schreef OMG het volgende:

[..]
Niet alleen dat, maar ook gewoon andere republikeinen, dat hele idee van snijden gaat natuurlijk ook de kant van de Rs raken. En dan is het nog maar de vraag wat Elmo's hobby groepje nou eigenlijk kan, kwam dit transcript van een interview tegen op NPR (met een grluidsfragment voor wie niet wil lezen);

https://www.npr.org/2024/(...)a-new-federal-agency
Dat wordt gewoon fast and loose, trump zal ergens minimale centen regelen voor operationele zaken, maar musk krijgt 0,0 wettelijk gedekt mandaat om daadwerkelijk ergens iets uit te gaan voeren.

En het eerste het beste moment dat musk z'n autisten ego clashed met die van iemand die op een ministerie heeft die wel daadwerkelijk een mandaat heeft, gaan ze rollend over straat.

Dat is als trump musk niet al zat is voor die tijd. Want mar-a-lago is gewoon een hotel, amirite?

Dus musk heeft daar gewoon een kamer gehuurd. Maar laat 'de room readen' en 'tussen de regels lezen' nou iets zijn waar autisten van nature bijzonder slecht in zijn. Dus die blijft daar rustig hangen, ook al geven trump & entourage seintjes dat ze eigenlijk vinden dat hij op moet zouten.
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:45:26 #136
6484 ExTec
pi_215598831
Uh oh.....

twitter
pi_215599114
Musk lijkt mij ook een uiterst vermoeiend type. Zo'n 'vriend van een vriend' die te lang blijft plakken op feestjes en de hints niet opvang waarmee je hem duidelijk probeert te maken dat het tijd is om op te rotten.
pi_215599202
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:49 schreef loveli het volgende:

[..]
Doe mij degene die al dan niet wetenschappelijk onderbouwd het verschil tussen mannen en vrouwen kan uitleggen.
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.

Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:20:03 #139
6484 ExTec
pi_215599218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.

Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
Ja, "freedom" figuren die iemand anders wel gaan vertellen hoe ze al dan niet moeten leven. :7

Hilarisch.
pi_215599248
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, "freedom" figuren die iemand anders wel gaan vertellen hoe ze al dan niet moeten leven. :7

Hilarisch.
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.

Maar dat hoeft ook niet, het gaat mij namelijk geen flikker aan hoe die mensen hun leven inrichten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 14:24:56 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215599260
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef ExTec het volgende:
Uh oh.....

[ x ]
Heel opmerkelijk, dergelijk gedrag zou je echt niet verwachten van iemand als Musk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:26:45 #142
6484 ExTec
pi_215599281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.
Ik zit er hetzelfde in. Ik vind het soms bedenkelijk.

Maar ik vind individuele vrijheid belangrijker.

Zal wel hersenkortsluiting opleveren bij de MAGAts, want is niet iedereen die anti-oranje mongool is, extreem links.
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:30:11 #143
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215599307
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef ExTec het volgende:
Uh oh.....

[ x ]
Ik denk dat Trump een stuk minder pro quo pro in die wedstrijd zit dan Musk.
pi_215599401
Als ik kijk bij de Associated Press, dan zie ik dat er in sommige staten 95% a 96% geteld is en nagenoeg geen enkele andere staat 100% heeft aangetikt. Waarom ligt, anderhalve week na dato, dat percentage niet op 100%?
De enige echte.
pi_215599425
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Als ik kijk bij de Associated Press, dan zie ik dat er in sommige staten 95% a 96% geteld is en nagenoeg geen enkele andere staat 100% heeft aangetikt. Waarom ligt, anderhalve week na dato, dat percentage niet op 100%?
Vermoedelijk poststemmen die nog tot x tijd na verkiezingsdag mogen binnenkomen.
pi_215599505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Vermoedelijk poststemmen die nog tot x tijd na verkiezingsdag mogen binnenkomen.
Is ook mijn vermoeden, maar bij Colorado is er 97% geteld, waar in diezelfde staat wordt aangegeven dat de mail ballots op 5 november binnen moeten zijn. Het lijkt me sterk dat ze daar dan 11 dagen voor nodig hebben om alles weg te werken. :?

In California staat de teller op 93%, maar daar is de deadline 12 november. Daar is het meer dan logisch dat het poststemmen betreft.
De enige echte.
pi_215599740
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
- 'Hallo, ik heb mijn been gebroken. Kan ik een arts krijgen?'
> 'Je mag kiezen: wil je er een met 30 jaar ervaring in het vak, of wil je een complotdenker met Samoaans bloed aan zijn handen die je rauwe melk schenkt?'
- 'O, doe mij die laatste maar.'

Eencellig.
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?

>je mag kiezen: eentje van 160kg die zijn hele leven nog nooit lekker in zijn vel gezeten heeft. Of eentje die topfit en gezond is en al decennia in de sportschool komt.

Hmmm ja doe mij die eerste maar.
pi_215599768
quote:

[..]
Als hij de wetenschap vertrouwde zou hij snel wat gaan doen aan zijn enorme overgewicht.

Mijn tandarts heeft ook geen rot gebit, de jouwe wel ?
pi_215599788
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?

>je mag kiezen: eentje van 160kg die zijn hele leven nog nooit lekker in zijn vel gezeten heeft. Of eentje die topfit en gezond is en al decennia in de sportschool komt.

Die eerste begrijpt je tenminste.
pi_215599823
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die eerste begrijpt je tenminste.
Begrijpt wat ? Dat hij een veel grotere kans heeft vroeg te sterven ?

Dat is niet te zien.
  zaterdag 16 november 2024 @ 15:43:39 #151
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215599826
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Spijtig dat die doden in Samoa zijn advies niet hebben opgevolgd.

Oh, wacht.
pi_215600038
Tja, je bent ook wel een beetje simpel als je niet snapt dat een politicus die beleid maakt niet per se zelf een gezonde leefstijl hoeft te hebben.
pi_215600090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een terechte vraag. Maar op de lange termijn is gezond voedsel een fikse besparing op de gezondheidszorg.
Musk is intelligent genoeg om dat te begrijpen lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')