abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215593047
Ja, de transhaat maakt een flinke opleving sinds Trump aan de macht komt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215593052
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Hoe langer ik er over nadenk hoe vrolijker ik word van RFK op HHS.
Als hij alleen al bereikt dat het voedsel minder chemicaliën bevat is dat al enorme winst voor de VS en die vetklep in de tweet in het bijzonder.
Maar dat is ontzettend woke hoor natuurlijk voedsel. De Republikeinen zijn meer van het dik verdienen aan Big Food. Maar goed om te horen dat je het met de Democraten eens bent voor de verandering :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215593091
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar dat is ontzettend woke hoor natuurlijk voedsel. De Republikeinen zijn meer van het verdienen aan Big Food. Maar goed om te horen dat je het met de Democraten eens bent voor de verandering :D
Roerend mee eens zelfs.
pi_215593132
Ze worden in de UK al zenuwachtig. En dit is dus precies waarom Musk constant in de buurt van Trump een ZEGEN is. Trump laat zich vaak te makkelijk door hem te paaien met mooie woorden en kado’tjes etc ompraten, zoals met die verschrikkelijke Starmer van Labour. Die hem absoluut niet moest en zelfs vanuit Labour actief in de VS heeft lopen stoken tegen Trump wat gewoon keiharde election interference is, en waarvan Trump jaren vanuit links van beschuldigd werd. Starmer na de winst van Trump complimenten geven etc en Trump was alweer veel positiever over die engerd. Maar nu een genie als Musk constant aan de zijde van Trump bivakkeert -en hij heeft dat allemaal feilloos door en ziet heel goed in wie Trump naar de mond praten en Trump kunnen gaan backstabben- is de Maga beweging met Trump opeens enorm veel machtiger.
twitter
pi_215593241
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Eagles89 het volgende:
Ze worden in de UK al zenuwachtig. En dit is dus precies waarom Musk constant in de buurt van Trump een ZEGEN is. Trump laat zich vaak te makkelijk door hem te paaien met mooie woorden en kado’tjes etc ompraten, zoals met die verschrikkelijke Starmer van Labour. Die hem absoluut niet moest en zelfs vanuit Labour actief in de VS heeft lopen stoken tegen Trump wat gewoon keiharde election interference is, en waarvan Trump jaren vanuit links van beschuldigd werd. Starmer na de winst van Trump complimenten geven etc en Trump was alweer veel positiever over die engerd. Maar nu een genie als Musk constant aan de zijde van Trump bivakkeert -en hij heeft dat allemaal feilloos door en ziet heel goed in wie Trump naar de mond praten en Trump kunnen gaan backstabben- is de Maga beweging met Trump opeens enorm veel machtiger.
[ x ]
Met andere woorden , Trump is een waardeloze president, dus heeft hij de steun van Musk nodig.

Heel bijzonder.
pi_215593292
Michael Flynn is bang dat hij overgeslagen wordt?

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3laysffmdns2r

Nog eentje die zich aanbiedt:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3layvhs4iyk2z

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2024 22:58:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215593358
Zou je moeder trots op je zijn? Willen onze ouders dat we andere mensen haten zonder dat we ze kennen en dat we weten wie ze zijn?

Ik vind het in al deze discussies opmerkelijk dat dat soort vragen er niet meer toedoen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_215593395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Roerend mee eens zelfs.
RFK is ook al pro choice :{w
pi_215593410
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met andere woorden , Trump is een waardeloze president, dus heeft hij de steun van Musk nodig.

Heel bijzonder.
Het is nu, in tegenstelling tot 2016, veel meer compleet. Laten we eerlijk zijn: zelfs ik als grootste supporter van Trump op dit forum geeft toe dat Trump ook zn zwaktes heeft. Hij is vatbaar om gepaaid te worden, en hij heeft hele goede “common sense” ideeën maar soms mist hij het intellect om het ook daadwerkelijk in de slangenkuil van Washington DC uit te voeren. Met Musk aan zijn zijde is dat nu totaal anders. Het charisma, de kracht en autoriteit en de common sense van Trump als de grote leider, en het genie Musk die daar 24/7 omheen hangt, is een extreem dodelijke cocktail voor alles wat links en woke is, laten we eerlijk zijn, daarom moet links ook doodsbang zijn. Zolang Trump en Musk op deze manier samen kunnen blijven werken, kunnen er daadwerkelijk bergen verzet gaan worden. Laat iedereen die Maga is, het beste met een nieuw conservatief maar ook vooruitstrevend Amerika voor heeft, hopen dat die twee (Trump en Musk that is) de volle vier jaar samen kunnen blijven werken!
pi_215593440
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
RFK is ook al pro choice :{w
En ook een covidfascist, helaas is niemand perfect.
pi_215593540
twitter

lol
pi_215593566
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het is nu, in tegenstelling tot 2016, veel meer compleet. Laten we eerlijk zijn: zelfs ik als grootste supporter van Trump op dit forum geeft toe dat Trump ook zn zwaktes heeft. Hij is vatbaar om gepaaid te worden, en hij heeft hele goede “common sense” ideeën maar soms mist hij het intellect om het ook daadwerkelijk in de slangenkuil van Washington DC uit te voeren. Met Musk aan zijn zijde is dat nu totaal anders. Het charisma, de kracht en autoriteit en de common sense van Trump als de grote leider, en het genie Musk die daar 24/7 omheen hangt, is een extreem dodelijke cocktail voor alles wat links en woke is, laten we eerlijk zijn, daarom moet links ook doodsbang zijn. Zolang Trump en Musk op deze manier samen kunnen blijven werken, kunnen er daadwerkelijk bergen verzet gaan worden. Laat iedereen die Maga is, het beste met een nieuw conservatief maar ook vooruitstrevend Amerika voor heeft, hopen dat die twee (Trump en Musk that is) de volle vier jaar samen kunnen blijven werken!
In vind het abnormaal dat een deel van de bevolking doodsbang moet zijn voor de overheid.

Kun je uitleggen waarom jij dat juist als iets positiefs ziet?
pi_215593615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:58 schreef aquawoman het volgende:
Zou je moeder trots op je zijn? Willen onze ouders dat we andere mensen haten zonder dat we ze kennen en dat we weten wie ze zijn?

Ik vind het in al deze discussies opmerkelijk dat dat soort vragen er niet meer toedoen.
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.
Het is ook veilig omdat je nooit je eigen standpunten hoeft te verdedigen.
pi_215593644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zouden dat soort vragen er tegenwoordig toe doen? Elkaar voor rotte vis uitmaken en vooral je uiterste best doen om elkaar niet te begrijpen is tegenwoordig doodnormaal.
Klopt, daarmee is Trump president geworden.
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 00:30:58 #115
70532 loveli
N
pi_215594531
En weer iemand die wil samenwerken.
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 00:33:28 #116
70532 loveli
N
pi_215594547
Over Bernie gesproken, zou hij ook MAHA steunen?
twitter
crap in = crap out
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:38:27 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215594559
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:30 schreef loveli het volgende:
[ x ]
Eerst zien dan geloven wat die 'belofte' betreft.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:39:39 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215594565
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Projectie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 16 november 2024 @ 00:57:11 #119
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215594630
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, daarmee is Trump president geworden.
Tja, en anders was Harris eveneens daarmee president geworden. Haar campagne bestond ook uit weinig anders dan: "Trump mag geen president worden!"
pi_215594647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:30 schreef loveli het volgende:
[ x ]
Oh samenwerking ontbreekt het bij de Democraten ook niet aan. Daarom kreeg Biden ook meer voor elkaar dan Trump in zijn termijn die de neiging heeft alles af te wijzen als hij niet volledig zijn zin krijgt.

In dit geval heeft Trump de kiezer een belofte gedaan alsof hij dat wel even ging regelen maar in werkelijkheid heeft hij hier de goedkeuring van het Congres nodig en Republikeinen staan er nou juist niet om bekend dat ze voorstander zijn van dit soort maatregelen.

Sanders en AOC hebben al eens zo'n zelfde voorstel gedaan onder Trump1:

quote:
Congress has considered credit card interest rate cap proposals covering non-credit unions in the past. In 1991, the Senate voted 74-19 on an amendment that would have capped credit card rates at 14%, although the provision was later removed from the underlying bill on its way to becoming law.

Just four years ago in 2019, Sen. Bernie Sanders, I-Vt., and Rep. Alexandria Ocasio-Cortez, D-N.Y., introduced the "Loan Shark Prevention Act" in both chambers. The proposal would have capped rates at the lesser of 15% or a lower state interest rate cap, although it did not receive a vote in either chamber and has not been reintroduced as a standalone measure since then.

Bron

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2024 01:41:27 ]
pi_215594856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:33 schreef loveli het volgende:
Over Bernie gesproken, zou hij ook MAHA steunen?
[ x ]
Dat is natuurlijk afhankelijk van voorstel. Hij is iig niet voor het afschaffen van vaccins omdat ze autisme zouden veroorzaken zoals RFK beweert. Hij gelooft ook niet in dit soort nonsens:

Bekijk deze YouTube-video

quote:
CNN's KFile reports on Robert F. Kennedy Jr.'s history of repeatedly sharing unfounded conspiracies that man-made chemicals in the environment could be making children gay or transgender and causing the "feminization" of boys and "masculinization" of girls.
Toen Michelle Obama zich ging inzetten voor gezonder voedsel op scholen probeerden de Republikeinen de regels juist weer terug te draaien. Ze was haar tijd ver vooruit (nou ja in feite loopt de VS juist achter vergeleken bij Europa dankzij de Republikeinen).

Michelle Obama fights GOP attempts to weaken school nutrition rules

Een betere vraag is of Trump MAHA steunt :{w

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2024 02:31:57 ]
pi_215595846
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Prima toch. Dan drijft Trump het VK weer terug naar de EU en kan die ellendige Brexit ongedaan worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2024 @ 07:53:43 #123
862 Arcee
Look closer
pi_215595866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Arcee het volgende:

Trump die de popular vote met meer dan 50% gaat winnen. Ik kan er niet over uit. Hoe dan?

Het is nu precies 50%. Benieuwd of-ie er net boven of onder gaat eindigen.

Doet overigens verder niks af aan dat hij de popular vote heeft gewonnen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 16 november 2024 @ 09:30:21 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215596661
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
https://www.gelderlander.(...)len-werken~a4f7a157/

Hoogbegaafden die 80 uur per week gratis aan het werk gaan om 2 biljoen aan overheids besteding weg te snoeien.

Ik ben benieuwd hoeveel er zo gek zullen zijn.
Waarom wil hij ze niks betalen? Waarom zou je die rijke lul op pootjes willen helpen voor nop met je gave?
Snap er niks van.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 16 november 2024 @ 09:33:05 #125
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215596688
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom wil hij ze niks betalen? Waarom zou je die rijke lul op pootjes willen helpen voor nop met je gave?
Snap er niks van.
Waarom wil een charlatan mensen als het ware beroven? Goede vraag, ik heb geen idee.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215596782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 09:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Waarom wil een charlatan mensen als het ware beroven? Goede vraag, ik heb geen idee.
Je hebt het wel over MuskGOD he ;)

Anyway , ik kan me niet voorstellen dat iemand hier serieus op in gaat.
En als hiermee de toon van dat ministerie gezet is ben ik heel benieuwd wat de komende 4 jaar Amerika gaat brengen.

Poetin heeft het bier en de chips al klaar staan en toonde als reactie op Trump zijn vredesvoorstel naaktfoto's van Melania.
pi_215597276
quote:
[ x ]

Als hij alleen al bereikt dat het voedsel minder chemicaliën bevat is dat al enorme winst voor de VS en die vetklep in de tweet in het bijzonder.
Alles beter dan dat dikke varken wat Biden daar neergezet heeft natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 16-11-2024 10:59:42 ]
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:40:57 #128
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215597783
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
- 'Hallo, ik heb mijn been gebroken. Kan ik een arts krijgen?'
> 'Je mag kiezen: wil je er een met 30 jaar ervaring in het vak, of wil je een complotdenker met Samoaans bloed aan zijn handen die je rauwe melk schenkt?'
- 'O, doe mij die laatste maar.'

Eencellig.
pi_215598005
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215598275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geef mij maar de 'dikke', die op wetenschap vertrouwt, in plaats van de rauwe melk drinkende wappert.
Ik kan me nog de discussie van een paar jaar terug herinneren, jij ging toen expres Trump voor vetklep etc uitmaken. En dat vonden een aantal zo enorm onfatsoenlijk toen.

Diezelfde kliek vind het blijkbaar heel normaal om anderen wel uit te schelden voor 'dik varken' etc. Heel bijzonder hoe dat weer werkt in hun hoofdjes
Robert Moog died for our synths
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2024 @ 12:49:30 #131
70532 loveli
N
pi_215598354
quote:

[..]
Doe mij degene die al dan niet wetenschappelijk onderbouwd het verschil tussen mannen en vrouwen kan uitleggen.
crap in = crap out
pi_215598378
Afgezien van de wappie-ideeën van RFK Jr. wordt het wel interessant om te zien of hij ook daadwerkelijk werk gaat maken van zaken als de aanpak van UPFs op scholen (frisdranken, ontbijtgranen, vleeswaren en meer van dat soort troep) en hoe de verhouding met de Republikeinen in het congres zal zijn op dat vlak. Want die houden niet zo van regeltjes voor hun lobbyistenvriendjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215598403
quote:
[ x ]

Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.
DOGE heeft immers als doel lekker te snijden in organisaties die voedselveiligheid reguleren en veel Trump&billionaire vriendjes willen juist zoveel mogelijk freedom. Stomme regeltjes als beperken van chemicaliën staan daar haaks op. Ik verwacht eerder meer troep in het voedsel als minder. Uiteindelijk gaat dat schuren.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215598478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd of de mannen van DOGE en RFK elkaar tegen gaan komen. Net als Grauss van de PVV tegenover dierenhatende BBB.
DOGE heeft immers als doel lekker te snijden in organisaties die voedselveiligheid reguleren en veel Trump&billionaire vriendjes willen juist zoveel mogelijk freedom. Stomme regeltjes als beperken van chemicaliën staan daar haaks op. Ik verwacht eerder meer troep in het voedsel als minder. Uiteindelijk gaat dat schuren.
Niet alleen dat, maar ook gewoon andere republikeinen, dat hele idee van snijden gaat natuurlijk ook de kant van de Rs raken. En dan is het nog maar de vraag wat Elmo's hobby groepje nou eigenlijk kan, kwam dit transcript van een interview tegen op NPR (met een grluidsfragment voor wie niet wil lezen);

https://www.npr.org/2024/(...)a-new-federal-agency
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:13:43 #135
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215598549
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:04 schreef OMG het volgende:

[..]
Niet alleen dat, maar ook gewoon andere republikeinen, dat hele idee van snijden gaat natuurlijk ook de kant van de Rs raken. En dan is het nog maar de vraag wat Elmo's hobby groepje nou eigenlijk kan, kwam dit transcript van een interview tegen op NPR (met een grluidsfragment voor wie niet wil lezen);

https://www.npr.org/2024/(...)a-new-federal-agency
Dat wordt gewoon fast and loose, trump zal ergens minimale centen regelen voor operationele zaken, maar musk krijgt 0,0 wettelijk gedekt mandaat om daadwerkelijk ergens iets uit te gaan voeren.

En het eerste het beste moment dat musk z'n autisten ego clashed met die van iemand die op een ministerie heeft die wel daadwerkelijk een mandaat heeft, gaan ze rollend over straat.

Dat is als trump musk niet al zat is voor die tijd. Want mar-a-lago is gewoon een hotel, amirite?

Dus musk heeft daar gewoon een kamer gehuurd. Maar laat 'de room readen' en 'tussen de regels lezen' nou iets zijn waar autisten van nature bijzonder slecht in zijn. Dus die blijft daar rustig hangen, ook al geven trump & entourage seintjes dat ze eigenlijk vinden dat hij op moet zouten.
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:45:26 #136
6484 ExTec
pi_215598831
Uh oh.....

twitter
pi_215599114
Musk lijkt mij ook een uiterst vermoeiend type. Zo'n 'vriend van een vriend' die te lang blijft plakken op feestjes en de hints niet opvang waarmee je hem duidelijk probeert te maken dat het tijd is om op te rotten.
pi_215599202
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:49 schreef loveli het volgende:

[..]
Doe mij degene die al dan niet wetenschappelijk onderbouwd het verschil tussen mannen en vrouwen kan uitleggen.
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.

Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:20:03 #139
6484 ExTec
pi_215599218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.

Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
Ja, "freedom" figuren die iemand anders wel gaan vertellen hoe ze al dan niet moeten leven. :7

Hilarisch.
pi_215599248
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, "freedom" figuren die iemand anders wel gaan vertellen hoe ze al dan niet moeten leven. :7

Hilarisch.
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.

Maar dat hoeft ook niet, het gaat mij namelijk geen flikker aan hoe die mensen hun leven inrichten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 14:24:56 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215599260
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef ExTec het volgende:
Uh oh.....

[ x ]
Heel opmerkelijk, dergelijk gedrag zou je echt niet verwachten van iemand als Musk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:26:45 #142
6484 ExTec
pi_215599281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Weet je, eerlijk is eerlijk: ik snap transgenders niet. Kan mij moeilijk in die mensen verplaatsen.
Ik zit er hetzelfde in. Ik vind het soms bedenkelijk.

Maar ik vind individuele vrijheid belangrijker.

Zal wel hersenkortsluiting opleveren bij de MAGAts, want is niet iedereen die anti-oranje mongool is, extreem links.
  zaterdag 16 november 2024 @ 14:30:11 #143
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215599307
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef ExTec het volgende:
Uh oh.....

[ x ]
Ik denk dat Trump een stuk minder pro quo pro in die wedstrijd zit dan Musk.
pi_215599401
Als ik kijk bij de Associated Press, dan zie ik dat er in sommige staten 95% a 96% geteld is en nagenoeg geen enkele andere staat 100% heeft aangetikt. Waarom ligt, anderhalve week na dato, dat percentage niet op 100%?
De enige echte.
pi_215599425
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Als ik kijk bij de Associated Press, dan zie ik dat er in sommige staten 95% a 96% geteld is en nagenoeg geen enkele andere staat 100% heeft aangetikt. Waarom ligt, anderhalve week na dato, dat percentage niet op 100%?
Vermoedelijk poststemmen die nog tot x tijd na verkiezingsdag mogen binnenkomen.
pi_215599505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Vermoedelijk poststemmen die nog tot x tijd na verkiezingsdag mogen binnenkomen.
Is ook mijn vermoeden, maar bij Colorado is er 97% geteld, waar in diezelfde staat wordt aangegeven dat de mail ballots op 5 november binnen moeten zijn. Het lijkt me sterk dat ze daar dan 11 dagen voor nodig hebben om alles weg te werken. :?

In California staat de teller op 93%, maar daar is de deadline 12 november. Daar is het meer dan logisch dat het poststemmen betreft.
De enige echte.
pi_215599740
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
- 'Hallo, ik heb mijn been gebroken. Kan ik een arts krijgen?'
> 'Je mag kiezen: wil je er een met 30 jaar ervaring in het vak, of wil je een complotdenker met Samoaans bloed aan zijn handen die je rauwe melk schenkt?'
- 'O, doe mij die laatste maar.'

Eencellig.
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?

>je mag kiezen: eentje van 160kg die zijn hele leven nog nooit lekker in zijn vel gezeten heeft. Of eentje die topfit en gezond is en al decennia in de sportschool komt.

Hmmm ja doe mij die eerste maar.
pi_215599768
quote:

[..]
Als hij de wetenschap vertrouwde zou hij snel wat gaan doen aan zijn enorme overgewicht.

Mijn tandarts heeft ook geen rot gebit, de jouwe wel ?
pi_215599788
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hallo, ik wil afvallen, gezonder eten en tevreden in de spiegel kunnen kijken, kan ik een coach krijgen ?

>je mag kiezen: eentje van 160kg die zijn hele leven nog nooit lekker in zijn vel gezeten heeft. Of eentje die topfit en gezond is en al decennia in de sportschool komt.

Die eerste begrijpt je tenminste.
pi_215599823
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die eerste begrijpt je tenminste.
Begrijpt wat ? Dat hij een veel grotere kans heeft vroeg te sterven ?

Dat is niet te zien.
  zaterdag 16 november 2024 @ 15:43:39 #151
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215599826
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Spijtig dat die doden in Samoa zijn advies niet hebben opgevolgd.

Oh, wacht.
pi_215600038
Tja, je bent ook wel een beetje simpel als je niet snapt dat een politicus die beleid maakt niet per se zelf een gezonde leefstijl hoeft te hebben.
pi_215600090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een terechte vraag. Maar op de lange termijn is gezond voedsel een fikse besparing op de gezondheidszorg.
Musk is intelligent genoeg om dat te begrijpen lijkt mij.
pi_215600119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef Monolith het volgende:
Tja, je bent ook wel een beetje simpel als je niet snapt dat een politicus die beleid maakt niet per se zelf een gezonde leefstijl hoeft te hebben.
Dat hoeft niet perse nee, toch neem ik ook geen financieel advies van een zwerver aan en vertrouw ik ook niet op een rijschoolhouder die alleen maar auto’s heeft met schade.
pi_215600217
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat hoeft niet perse nee, toch neem ik ook geen financieel advies van een zwerver aan en vertrouw ik ook niet op een rijschoolhouder die alleen maar auto’s heeft met schade.
Dat zijn geen voorbeelden van beleidsmakers.
pi_215600244
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Als hij de wetenschap vertrouwde zou hij snel wat gaan doen aan zijn enorme overgewicht.

Mijn tandarts heeft ook geen rot gebit, de jouwe wel ?
Weet je, helemaal prima. Als jij aan kunt tonen dat die 'dikke' foutieve, onwetenschappelijke besluiten heeft genomen, dan geef ik je honderd procent gelijk.

Want daar gaat het uiteindelijk om. Het interesseert mij geen ene reet als mijn tandarts z'n hele gebit wegrot, zolang hij mijn gebit maar goed onderhoudt.
pi_215600265
quote:

[..]
Een zwerver is dan ook geen CEO van een financiële instelling. Raar om daar advies van aan te nemen.

Die zogenaamde 'dikke' heeft een gedegen cv en staat aan het hoofd van het ministerie van Volksgezondheid.

Is dit echt alles wat jullie hebben? Het is allemaal zo enorm middelmatig, die argumenten en discussiepuntjes van jullie.
pi_215600296
quote:

[..]
Hoef je verder ook niet te doen. Maar het idee dat omdat iemand persoonlijk geen verstandige keuzes maakt (voor zover dat al de oorzaak is van een uitkomst), deze persoon ook geen verstanding beleid kan maken is wat onnozel natuurlijk. Maar goed, onnozel past ook wel een beetje bij RFK adepten.
pi_215600502
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Een zwerver is dan ook geen CEO van een financiële instelling. Raar om daar advies van aan te nemen.

Die zogenaamde 'dikke' heeft een gedegen cv en staat aan het hoofd van het ministerie van Volksgezondheid.

Is dit echt alles wat jullie hebben? Het is allemaal zo enorm middelmatig, die argumenten en discussiepuntjes van jullie.
Het hoofd van HHS is Xavier Becerra ...
pi_215600609
Zelfs de New York Post heeft bedenkingen bij RFK Jr. Dan moet je het wel heel bont maken, want de NYP endorsde Trump een paar weken geleden.

quote:
“Convincing to the gullible conspiracy-hungry crowd on Twitter, but not to the rest of us,” the newspaper said. “In fact, we came out thinking he’s nuts on a lot of fronts.”

Kennedy, who dropped out of the race this summer and endorsed Trump, has drawn widespread backlash for his comments on vaccines, the coronavirus pandemic and other matters of public health.

Trump has touted Kennedy’s ideas and vowed the former Democrat will help him “Make America Healthy Again.”

The president-elect “won on promises to fix the economy, the border and soaring global disorder; his team needs to focus on delivering change on those fronts — not spend energy either having to defend crackpot theories or trying to control RFK Jr.’s mouth,” the Post wrote.

“We fear the worm that he claims ate some of his brain some years ago is contagious and there’s been an outbreak at Mar-a-Lago,” it said.

Bron
  zaterdag 16 november 2024 @ 17:40:23 #161
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215600777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs de New York Post heeft bedenkingen bij RFK Jr. Dan moet je het wel heel bont maken, want de NYP endorsde Trump een paar weken geleden.
[..]

Je wilde de Oranje Profeet, dan zul je de hele mikmak krijgen ook. Dat hij tuberculosis zou bestrijden met kattenvoer, jammer dan.
  zaterdag 16 november 2024 @ 19:23:43 #162
6484 ExTec
pi_215601564
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Je hebt artsen die roken. Je hebt mensen die gespecialiseerd zijn in wat mensen aantrekkelijk maakt, zonder dat ze zelf aantrekkelijk zijn.

Dat is simpelweg do as I say, don't do as I do.
  zaterdag 16 november 2024 @ 19:26:52 #163
6484 ExTec
pi_215601588
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het hoofd van HHS is Xavier Becerra ...
Echt he.

Feiten doen er niet toe, we creëren een valse vergelijking en de niet bijster intelligenten just run with it.
pi_215603599
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook niet, het gaat mij namelijk geen flikker aan hoe die mensen hun leven inrichten.
So wie so moet iedereen het zelf weten. Daarnaast zijn er mensen met een XXY- combinatie, vrouwen met een mannelijke testoronspiegel en mannen die van nature veelmoestrogeen aanmaken. De biologie is niet zwartwit, alle tinten er tussen vind je ook.
  Forum Admin zaterdag 16 november 2024 @ 21:28:08 #165
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215603628
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is werkelijk waar altijd de vorm en niet de inhoud.

En ik kies heel bewust het woordje vorm hier.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 16 november 2024 @ 21:55:37 #167
6484 ExTec
pi_215604128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
https://bsky.app/profile/jayinkyiv.bsky.social/post/3lb3oz6uxmk2a

Binnenkort wordt hij gewist van de foto’s waar hij met Trump op staat.
twitter
pi_215604487
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ x ]
Ik vermoed dat Trump hem voorlopig nog wel blijft tolereren aangezien hij bereid is miljoenen bij te dragen en veel invloed kan uitoefenen via Twitter.
  zaterdag 16 november 2024 @ 22:27:05 #169
6484 ExTec
pi_215604555
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vermoed dat Trump hem voorlopig nog wel blijft tolereren aangezien hij bereid is miljoenen bij te dragen en veel invloed kan uitoefenen via Twitter.
Maakt dat nog uit? Verkiezingen zijn over. En miljoenen bijdragen, aan wat?
pi_215604576
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maakt dat nog uit? Verkiezingen zijn over. En miljoenen bijdragen, aan wat?
Over 2 jaar zijn er weer midterms.
  zaterdag 16 november 2024 @ 22:33:09 #171
6484 ExTec
pi_215604637
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Over 2 jaar zijn er weer midterms.
Dicht je hem dan niet teveel strategische intelligentie toe?

Ze zijn hem in mar-a-lago al zat....
pi_215604719
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als ze over 2 jaar hun meerderheid in het Huis en/of Senaat verliezen kunnen ze niks meer dus ja dat zijn ze ongetwijfeld nu al aan het plannen. Daar werd bij MSNBC ook al over gesproken en ik kwam net deze post tegen en dat klopt wel. Republikeinen zijn daar veel actiever in.

zaterdag 16 november 2024 @ 22:45:15 #173
6484 ExTec
pi_215604792
quote:
84s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als ze over 2 jaar hun meerderheid in het Huis en/of Senaat verliezen kunnen ze niks meer dus ja dat zijn ze ongetwijfeld nu al aan het plannen. Daar werd bij MSNBC ook al over gesproken en ik kwam net deze post tegen en dat klopt wel. Republikeinen zijn daar veel actiever in.

[ afbeelding ]
Maar veronderstel je dan niet, dat trump gives a f*ck about republicans?

Trump is 4 jaar afgeschermd van vervolging. That is it. Dat verdwijnt als hij prez af is.

En alhoewel de democraten nu de wilderness in mogen, zijn ze op de langere termijn de toekomst. Dat is een demografisch gegeven.
pi_215604827
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar veronderstel je dan niet, dat trump gives a f*ck about republicans?

Trump is 4 jaar afgeschermd van vervolging. That is it. Dat verdwijnt als hij prez af is.

En alhoewel de democraten nu de wilderness in mogen, zijn ze op de langere termijn de toekomst. Dat is een demografische gegeven.
Trump niet maar de mensen in zijn omgeving natuurlijk wel. Ze zullen iig de midterms met Trump willen winnen lijkt me. Daarna wellicht een ander (Vance?) naar voren schuiven.
  zaterdag 16 november 2024 @ 22:58:37 #175
6484 ExTec
pi_215604913
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Trump niet maar de mensen in zijn omgeving natuurlijk wel. Ze zullen iig de midterms met Trump willen winnen lijkt me. Daarna wellicht een ander (Vance?) naar voren schuiven.
Want trump is zeer begaan met het lange termijn succes van de GOP.

Zoiets? :D

(Mijn beste Kijkertje, U weet beter ;) )
pi_215604964
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Want trump is zeer begaan met het lange termijn succes van de GOP.

Zoiets? :D

(Mijn beste Kijkertje, U weet beter ;) )
Nee joh Trump doet het voor de adoratie (en het financiele gewin uiteraard). Die gaat vanaf volgend jaar weer met de eer strijken van Biden's prestaties:

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 17-11-2024 02:05:55 ]
pi_215605186
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:42 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Ik kan me nog de discussie van een paar jaar terug herinneren, jij ging toen expres Trump voor vetklep etc uitmaken. En dat vonden een aantal zo enorm onfatsoenlijk toen.

Diezelfde kliek vind het blijkbaar heel normaal om anderen wel uit te schelden voor 'dik varken' etc. Heel bijzonder hoe dat weer werkt in hun hoofdjes
Zo trolt domrechts. Als Trump zijn tegenstanders met kleuterschoolpleinbijnaampjes afzeikt vinden ze het geweldig, maar als Trump en zijn kompanen een keer scherp worden aangesproken dan roepen ze SCHANDE!
Democrats have to be flawless while Trump can be lawless.
pi_215605745
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Fake News vs Real News.
Ze lijken het steeds beter en beter met elkaar te kunnen vinden, ze gaan nu al samen naar UFC wedstrijden, als je hun lichaamstaal ziet op de videos in het stadion lijken het wel vader en zoon. Maar de linkse propaganda media de laatste dagen: “Trump krijgt Musk zn huis niet meer uit en is hem hartstikke zat” wanneer worden jullie eens wakker, allemaal linkse media wishfulthinking propaganda zoals het inmiddels al JAREN gaat, maar nu X niet meer gecontroleerd wordt door die extreem linkse hippie Jack Dorsey en de traditionele media hun vroegere hoge kijkcijfers lang niet meer halen, landen hun propaganda verhaaltjes over Trump (eindelijk) niet meer:
twitter

WIN WIN WIN

[ Bericht 8% gewijzigd door Eagles89 op 17-11-2024 05:24:09 ]
pi_215605808
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 05:16 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Fake News vs Real News.
Ze lijken het steeds beter en beter met elkaar te kunnen vinden, ze gaan nu al samen naar UFC wedstrijden, als je hun lichaamstaal ziet op de videos in het stadion lijken het wel vader en zoon. Maar de linkse propaganda media de laatste dagen: “Trump krijgt Musk zn huis niet meer uit en is hem hartstikke zat” wanneer worden jullie eens wakker, allemaal linkse media wishfulthinking propaganda zoals het inmiddels al JAREN gaat, maar nu X niet meer gecontroleerd wordt door die extreem linkse hippie Jack Dorsey en de traditionele media hun vroegere hoge kijkcijfers lang niet meer halen, landen hun propaganda verhaaltjes over Trump (eindelijk) niet meer:
[ x ]
WIN WIN WIN
Iemands lichaamstaal beoordelen tijdens een geregisseerde PR-stunt heeft natuurlijk niet zoveel zin. Trump weet als geen ander wat camera's kunnen doen om het goedgelovige volk het gewenste beeld voor te schotelen.

Wat er gebeurt als er geen camera's aanwezig zijn is veel interessanter en dat is nu juist wat goede journalisten proberen te achterhalen. Dat kun je afdoen als 'fake news' (zoals Trump je graag wil laten geloven) maar dan heb je geen flauw idee hoe het werkt in de journalistieke wereld.
pi_215605814
quote:
82s.gif Op zondag 17 november 2024 06:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Iemands lichaamstaal beoordelen tijdens een geregisseerde PR-stunt heeft natuurlijk niet zoveel zin. Trump weet als geen ander wat camera's kunnen doen om het goedgelovige volk het gewenste beeld voor te schotelen.

Wat er gebeurt als er geen camera's aanwezig zijn is veel interessanter en dat is nu juist wat goede journalisten proberen te achterhalen. Dat kun je afdoen als 'fake news' (zoals Trump je graag wil laten geloven) maar dan heb je geen flauw idee hoe het werkt in de journalistieke wereld.
Als je een hekel aan elkaar hebt, of zelfs een enorme hekel, ga je echt geen toneelstukje opvoeren voor camera’s hoor. Niet op deze manier van 2 of 3 uur lang naast elkaar zitten tijdens een bokswedstrijd. De camera staat er constant op al die uren lang en ze hebben het samen gewoon enorm naar de zin, als een vader en zoon, daar zit helemaal niets gespeeld aan. Ik snap niet dat ik dat hier moet typen want de beelden spreken voor zich, dit is geen PR foto momentje van een paar minuten, dit is een vader met zn zoon die urenlang een geweldige tijd met elkaar doorbrengen tijdens een sportevenement. En als je de lichaamshouding van Musk ziet, beetje gek en autistische bewegingen: dat is een ongelofelijk genie die zijn gewicht in diamanten waard is voor Trump zijn plannen momenteel. Wat.Een.Held.
Voor wie de beelden zelf wilt bekijken:
Bekijk deze YouTube-video
pi_215605817
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 06:26 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Als je een hekel aan elkaar hebt, of zelfs een enorme hekel, ga je echt geen toneelstukje opvoeren voor camera’s hoor. Niet op deze manier van 2 of 3 uur lang naast elkaar zitten tijdens een bokswedstrijd. De camera staat er constant op al die uren lang en ze hebben het samen gewoon enorm naar de zin, als een vader en zoon, daar zit helemaal niets gespeeld aan. Ik snap niet dat ik dat hier moet typen want de beelden spreken voor zich, dit is geen PR foto momentje van een paar minuten, dit is een vader met zn zoon die urenlang een geweldige tijd met elkaar doorbrengen tijdens een sportevenement. En als je de lichaamshouding van Musk ziet, beetje gek en autistische bewegingen: dat is een ongelofelijk genie die zijn gewicht in diamanten waard is voor Trump zijn plannen momenteel. Wat.Een.Held.
Niemand beweert dan ook dat ze een enorme hekel aan elkaar hebben. Daar ga je al fout.

En ja een bezoek aan zo'n wedstrijd is één grote PR-stunt.
pi_215605954
Hoe zijn de golf skils van elon zodat hij een paar keer per week kan gaan bijkletsen tijdens het verplicht verliezen van Donald. :D
pi_215606369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een terechte vraag. Maar op de lange termijn is gezond voedsel een fikse besparing op de gezondheidszorg.
Musk is intelligent genoeg om dat te begrijpen lijkt mij.
Voor gezond voedsel is overheidsregulering nodig, precies datgene waar in gesneden gaat worden door personen die internetmemes volgen en geen enkele kennis van materie hebben. Succes verzekerd :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215606554
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Voor gezond voedsel is overheidsregulering nodig, precies datgene waar in gesneden gaat worden door personen die internetmemes volgen en geen enkele kennis van materie hebben. Succes verzekerd :')
Gezond voedsel genoeg, het gaat voornamelijk om de vraatzucht waardoor een grote groep Amerikanen veel te veel calorieën per dag nuttigen. De porties zou men moeten verminderen maar dan bemoeit de overheid zich er mee en dat kan natuurlijk niet. Ze willen hun literbekers cola met 30% meer suiker per liter dan in Europa lekker gratis blijven bijvullen.

Vraatzucht een van de 7 zonden, maar blijkbaar voor grote subgroep obese gelovigen geen probleem om daarin te zondigen.
  zondag 17 november 2024 @ 09:58:24 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215606605
Iemand wordt begroet door een ander
BREAKING, this is HUGE!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215606656
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:58 schreef Szura het volgende:
BREAKING, this is HUGE!
Niet door zomaar iemand he. Door legendarische zanger Jelly Roll.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215606992
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:58 schreef Szura het volgende:
BREAKING, this is HUGE!
EaglesGPT, komt aardig in de buurt.

GISTERENAVOND. MADISON SQUARE GARDEN. UFC 309. Maar wie lette er op de gevechten als de ECHTE SHOW op de EERSTE RIJ zat? Want daar zaten ze: DONALD J. TRUMP, ELON “OCCUPY MARS” MUSK, en – alsof het lot zelf dit had geregeld – JELLY ROLL. Dit was geen sportwedstrijd meer, dit was een CULTUREEL SLAGVELD. En de WOKE DEMOCRATEN? ZE KONDEN HET NIET AAN.

Trump, zoals altijd, was EEN LEVENDE LEGENDE. Z’n blauwe pak strak, z’n rode das als een BANIER VAN WINST. Hij zat daar alsof hij de hele octagon bezat (en laten we eerlijk zijn, dat had hij ook bijna kunnen doen). Musk, in een leren jas en z’n T-shirt met “Occupy Mars,” zat naast hem met de nonchalance van een man die weet dat hij binnenkort de helft van de aarde naar een andere planeet kan sturen. De pers? DIE HIELD ZICH NIET IN. “Zijn ze vrienden of vijanden?” riepen ze. MAAR WIJ WISTEN BETER. Dit was geen ruzie. Dit was de BEGIN VAN EEN NIEUWE WERELDORDE.

En toen kwam JELLY ROLL. De man, de mythe, de legende. Hij had geen podium nodig. Hij was een wandelend podium. Hij zwaaide naar de menigte, gaf Trump een stevige handdruk en gaf Musk een knikje alsof hij wilde zeggen: “Ik snap het. Jullie winnen. Wij allemaal winnen.” En laten we niet vergeten, dat deed hij ook. Iedereen WIST dat ze naar iets GROOTS keken.

Ondertussen ging het gevecht in de octagon verder. Iemand werd KNOCK-OUT geslagen met een stoot zo hard dat je de DEMOCRATISCHE TRANEN bijna hoorde spatten. De camera zoomde in op een groepje linkse toeschouwers – je kent ze wel, regenboog-T-shirts, eco-vriendelijke rietjes, waarschijnlijk geitenmelk aan het drinken. Hun gezichten? PURE WANHOOP. Eén van hen riep nog: “THIS IS TOXIC!” Maar het geluid werd overstemd door een zee van “USA! USA!”

Trump leunde naar Musk en zei: “THEY CAN’T HANDLE IT, ELON.” Musk, altijd voorbereid, poste meteen een meme op X met de tekst: “Woke goes to sleep. Permanently.” En NATUURLIJK ging dat viral. Want dat is wat WINNAARS DOEN.

De avond bereikte een hoogtepunt toen de kampioen z’n hand omhoog stak. Trump stond op, zwaaide naar het publiek, en schreeuwde: “ONLY IN AMERICA, FOLKS. ONLY IN AMERICA!” De menigte ging LOS. Musk keek met z’n sluwe glimlach, waarschijnlijk al plannen makend voor een UFC-toernooi OP MARS. En Jelly Roll? Die stond daar als de belichaming van AMERIKAANSE TROTS, terwijl hij rustig verder zwaaide naar de uitzinnige menigte.

Het was niet zomaar een avond. Het was een VERKLARING. Een STATEMENT. Een HERINNERING dat WE WINNEN. En dat de WOKE SNEUWTJES dat maar beter kunnen accepteren.

GOD BLESS UFC. GOD BLESS TRUMP. GOD BLESS MUSK. EN NATUURLIJK, GOD BLESS DE SMAKELIJKE, ZOUTIGE TRANEN VAN DE DEMOCRATS.
  zondag 17 november 2024 @ 11:12:46 #188
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215607201
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 10:48 schreef BBach het volgende:

[..]
EaglesGPT, komt aardig in de buurt.

GISTERENAVOND. MADISON SQUARE GARDEN. UFC 309. Maar wie lette er op de gevechten als de ECHTE SHOW op de EERSTE RIJ zat? Want daar zaten ze: DONALD J. TRUMP, ELON “OCCUPY MARS” MUSK, en – alsof het lot zelf dit had geregeld – JELLY ROLL. Dit was geen sportwedstrijd meer, dit was een CULTUREEL SLAGVELD. En de WOKE DEMOCRATEN? ZE KONDEN HET NIET AAN.

Trump, zoals altijd, was EEN LEVENDE LEGENDE. Z’n blauwe pak strak, z’n rode das als een BANIER VAN WINST. Hij zat daar alsof hij de hele octagon bezat (en laten we eerlijk zijn, dat had hij ook bijna kunnen doen). Musk, in een leren jas en z’n T-shirt met “Occupy Mars,” zat naast hem met de nonchalance van een man die weet dat hij binnenkort de helft van de aarde naar een andere planeet kan sturen. De pers? DIE HIELD ZICH NIET IN. “Zijn ze vrienden of vijanden?” riepen ze. MAAR WIJ WISTEN BETER. Dit was geen ruzie. Dit was de BEGIN VAN EEN NIEUWE WERELDORDE.

En toen kwam JELLY ROLL. De man, de mythe, de legende. Hij had geen podium nodig. Hij was een wandelend podium. Hij zwaaide naar de menigte, gaf Trump een stevige handdruk en gaf Musk een knikje alsof hij wilde zeggen: “Ik snap het. Jullie winnen. Wij allemaal winnen.” En laten we niet vergeten, dat deed hij ook. Iedereen WIST dat ze naar iets GROOTS keken.

Ondertussen ging het gevecht in de octagon verder. Iemand werd KNOCK-OUT geslagen met een stoot zo hard dat je de DEMOCRATISCHE TRANEN bijna hoorde spatten. De camera zoomde in op een groepje linkse toeschouwers – je kent ze wel, regenboog-T-shirts, eco-vriendelijke rietjes, waarschijnlijk geitenmelk aan het drinken. Hun gezichten? PURE WANHOOP. Eén van hen riep nog: “THIS IS TOXIC!” Maar het geluid werd overstemd door een zee van “USA! USA!”

Trump leunde naar Musk en zei: “THEY CAN’T HANDLE IT, ELON.” Musk, altijd voorbereid, poste meteen een meme op X met de tekst: “Woke goes to sleep. Permanently.” En NATUURLIJK ging dat viral. Want dat is wat WINNAARS DOEN.

De avond bereikte een hoogtepunt toen de kampioen z’n hand omhoog stak. Trump stond op, zwaaide naar het publiek, en schreeuwde: “ONLY IN AMERICA, FOLKS. ONLY IN AMERICA!” De menigte ging LOS. Musk keek met z’n sluwe glimlach, waarschijnlijk al plannen makend voor een UFC-toernooi OP MARS. En Jelly Roll? Die stond daar als de belichaming van AMERIKAANSE TROTS, terwijl hij rustig verder zwaaide naar de uitzinnige menigte.

Het was niet zomaar een avond. Het was een VERKLARING. Een STATEMENT. Een HERINNERING dat WE WINNEN. En dat de WOKE SNEUWTJES dat maar beter kunnen accepteren.

GOD BLESS UFC. GOD BLESS TRUMP. GOD BLESS MUSK. EN NATUURLIJK, GOD BLESS DE SMAKELIJKE, ZOUTIGE TRANEN VAN DE DEMOCRATS.

McDonalds met bestek.

Hoe moet ik dit overigens rijmen met MAHA? Vragen, vragen.
pi_215607377
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 11:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

McDonalds met bestek.

Make America Heartdisease Again? :P
pi_215607532
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 11:12 schreef Koffieplanter het volgende:

Hoeveel zou de Mac betalen voor al die sluikreclames gedaan door Donald en zijn mede nepotisten. Follow the money, make more swamp.
pi_215607663
quote:
81s.gif Op zondag 17 november 2024 06:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En ja een bezoek aan zo'n wedstrijd is één grote PR-stunt.
Uiteraard is het gratis PR maar dat is heus niet de enige reden dat Trump daar zit hoor, Donald is ook dikke maatjes met Dana White (de baas van de UFC) en hij zit al jaren regelmatig in het publiek tijdens de grote events.
  Vis een optie? zondag 17 november 2024 @ 12:35:55 #192
70532 loveli
N
pi_215607801
Wow! Van 20 september!
twitter
crap in = crap out
  zondag 17 november 2024 @ 12:59:18 #193
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215607935
quote:

[..]
Vertrouw je een commander in chief met bone spurs?
Vertrouw je economisch beleid toe aan iemand die meerdere keren failliet is gegaan?
Zal iemand die seksueel getinte opmerkingen over zijn eigen dochters maakt daadkrachtig optreden richting groomers?
Zou je het tegengaan van seksueel misbruik en pedofilie toevertrouwen aan een vriend van Jeffrey Epstein?
Heb je vertrouwen in iemand die oproept voor transparantie terwijl zijn hij zijn eigen medische en financiele situatie niet opheldert?
Is iemand die dictators ophemelt te vertrouwen in een democratische rechtsstaat?
Zou jij een leider vertrouwen waarvan de ene helft van zijn aanstellingen hem niet meer steunt en de andere helft juridisch op de vingers is getikt?

Dit zijn retorische vragen; je hebt ze allemaal al een keer beantwoord.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 17 november 2024 @ 16:01:55 #194
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215609446
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 12:35 schreef loveli het volgende:
Wow! Van 20 september!
[ x ]
Iedere sukkel heeft het weleens goed. Ik had het twee jaar geleden bv goed en dit jaar dramatisch mis.
Misschien zat deze knakker er twee jaar geleden gruwelijk naast :)
  zondag 17 november 2024 @ 16:30:30 #195
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_215609642
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 12:59 schreef Montov het volgende:
Zou jij een leider vertrouwen waarvan de ene helft van zijn aanstellingen hem niet meer steunt en de andere helft juridisch op de vingers is getikt?
Vooral opmerkelijk dat die helft die hem niet meer steunt, ondertussen door Trump wordt omschreven als een bende onbetrouwbare en incompetente idioten, terwijl hij zichzelf toch omschrijft als een foutloos fenomeen dat enkel "the best people" aanstelt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 17 november 2024 @ 16:33:51 #196
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215609665
Er zijn geen blauwe Staten, er zijn slechts blauwe steden/counties

Democraten hebben echt zo ongelofelijk geprutst de afgelopen 4 jaar.
  zondag 17 november 2024 @ 16:50:15 #197
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215609799
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Er zijn geen blauwe Staten, er zijn slechts blauwe steden/counties

[ afbeelding ]

Democraten hebben echt zo ongelofelijk geprutst de afgelopen 4 jaar.
De eerste indruk is inderdaad dat Democraten heel weinig stemmen halen.
De tweede indruk: Er wonen veel mensen in steden. In veel rode counties wonen 3,5 mensen en een paardekop.
De derde indruk: Er zijn geen blauwe en rode gemeenten. Ze zijn een variant van paars. Een fletse paars met 1 op de 3 die niet stemmen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_215609802
De 'Republikeinen' daarentegen weten hoe ze het volk moeten bereiken:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lb4rdqr7s225

pi_215609926
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2024 16:50 schreef Kijkertje het volgende:
De 'Republikeinen' daarentegen weten hoe ze het volk moeten bereiken:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lb4rdqr7s225

[ afbeelding ]
Dit moet toch goed zuur zijn voor de Republikeinse mastodonten. De inner circle van hun partijleider bestaat vooral uit ex-Democraten en figuren zoals Gaetz, aan wie de hele partij een schurfthekel heeft.

Goed idee om de sleutels van de GOP aan Trump te geven. Niet alleen is de oude garde eruit gewerkt, de achterban heeft ook een schijthekel gekregen aan traditionele Reps.
  zondag 17 november 2024 @ 17:40:54 #200
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215610221
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Er zijn geen blauwe Staten
Hawaï!
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert