Gelukkig maar dat er straks onder RFK geen vaccinaties meer zijn en mensen dus niet meer autistisch geboren worden en dus later in hun leven niet meer misbruikt zullen worden. Ook hoeven ze geen zelfmoord meer te plegen want ze zijn al lang dood aan een ziekte waaraan niemand meer doodging de afgelopen decennia.quote:Op maandag 18 november 2024 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Het aandeel misbruikte meisjes en meisjes in het autisme spectrum onder de transpersonen is groot.
Nog even en de wal keert het schip.
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.quote:Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef ExTec het volgende:
Ja, deze mongool zal, verbod of niet, het domme MAGA volk empoweren om vooral niet te luisteren naar artsen. Dus het domme redneck volk zal zichzelf wel aan een darwin award helpen.
[ x ]
Deze knurft ook al:quote:Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef ExTec het volgende:
Gut, we beginnen een patroon te zien.
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)sury-candidates.html
Zal ook best vermoeiend zijn, permanent al die hijgende mensen om je heen.
Kun je gelijk een abortus halen bij je knipbeurt.quote:Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.
Precies. MAGAts gaan gewoon heel efficient met hun tijd om.quote:Op maandag 18 november 2024 10:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kun je gelijk een abortus halen bij je knipbeurt.
Jammer, Altijd fijn om in de ochtend de mening vanuit de noordoostpolder te lezen.quote:Op maandag 18 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is jou meningIk ga hier niet meer posten, er worden regelmatig zonder verdere duiding posts van mij verwijderd, puur en alleen omdat het niet strookt met de mening van bepaalde mods. Helemaal prima als dat de policy is. Maar ik ga me tijd er niet meer aan verdoen. Ik heb wel betere dingen te doen in mijn vrije tijd. Veel zullen dat hier helemaal geweldig vinden, want ik was voor velen een trol ofzoiets, maar ik wens jullie allemaal het beste voor de komende jaren met Trump aan de macht. Misschien kom ik nog eens terug als er iets spectaculairs gebeurd (de zoveelste aanslag op Trump of de Derde Wereld Oorlog ofzo:))
De mainstream media zat er hartstikke naast met hun voorspellingen over Trump in 2016, en dat zullen ze nu wederom zitten. Ondertussen lanceert Biden nog even op de drempel van Trumps tweede termijn een enorme escalatie door Oekraine toestemming te geven met NATO wapens volledig los te gaan in Rusland, en denkt Zelensky dat met Trump sneller vrede zal komen dan met Biden te lezen op CNN. Oh, de ironie!
MAGA.
En verdovingen worden dan gedaan met zelfgestookte alcohol. En mensen die zelf gaan experimenteren met het maken van medicijnen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kun je gelijk een abortus halen bij je knipbeurt.
Inhoud is iets links. Hulk Hogan die zijn tshirt kapotscheurt is wat we willen!quote:Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Ah het moet maar weer over transgenders gaan om het totaal gebrek aan inhoud bij de door Trump gekozen personen maar weer af te leiden en niet op in te hoeven gaan.
Binnenkort ook in uw theater.quote:Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef ExTec het volgende:
Ja, deze mongool zal, verbod of niet, het domme MAGA volk empoweren om vooral niet te luisteren naar artsen. Dus het domme redneck volk zal zichzelf wel aan een darwin award helpen.
[ x ]
Weet je wat het ergste is?quote:Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Ah het moet maar weer over transgenders gaan om het totaal gebrek aan inhoud bij de door Trump gekozen personen maar weer af te leiden en niet op in te hoeven gaan.
Wie weet, misschien zijn bij de spindoctors ook wel Hatiaanse transgenders die demonstreren omdat ze eerst katten tot honden willen laten ombouwen voordat deze goed gegeten kunnen worden..quote:Op maandag 18 november 2024 11:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is?
Transgender migranten.
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?quote:Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Da's geen inhoud, da's een hersenscheet op de Twotters.quote:Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?
https://www.newsweek.com/(...)ll-increased-1503853
Nog wat inhoud:
[ x ]
quote:To provide that an alien who holds a passport issued by the Palestinian Authority may not be admitted or paroled into the United States or be issued a visa or other documentation to enter the United States.
Hij volgde “the science” maar slechts voor zijn eigen moeder.quote:Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?
https://www.newsweek.com/(...)ll-increased-1503853
Nog wat inhoud:
[ x ]
In ons land geldt ook de vrijheid van meningsuiting, maar toch zijn er (grond)wettelijke grenzen.quote:Op maandag 18 november 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:
Ik zie dat ik weer eens op een paar zeer lange tenen heb gestaan. Het staat overigens een ieder vrij hoor om naar BleuSky of Mastodon te vertrekken en ergens snap ik het ook wel, ander meningen zijn gevaarlijk immers.
Maar als je dan nog steeds durft te beweren dat je voor vvmu bent maar je jezelf niet in zo’n omgeving kan handhaven dan klopt er iets niet in mijn ogen.
En tijdens het snijden staat op de achtergrond de beroemde aria uit Rossini's Barbier van Sevilla op repeat.quote:Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |