abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215614893
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]
Het aandeel misbruikte meisjes en meisjes in het autisme spectrum onder de transpersonen is groot.

Nog even en de wal keert het schip.
Gelukkig maar dat er straks onder RFK geen vaccinaties meer zijn en mensen dus niet meer autistisch geboren worden en dus later in hun leven niet meer misbruikt zullen worden. Ook hoeven ze geen zelfmoord meer te plegen want ze zijn al lang dood aan een ziekte waaraan niemand meer doodging de afgelopen decennia. _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 18 november 2024 @ 10:20:12 #252
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215615018
Ja, deze mongool zal, verbod of niet, het domme MAGA volk empoweren om vooral niet te luisteren naar artsen. Dus het domme redneck volk zal zichzelf wel aan een darwin award helpen.

twitter
pi_215615049
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef ExTec het volgende:
Ja, deze mongool zal, verbod of niet, het domme MAGA volk empoweren om vooral niet te luisteren naar artsen. Dus het domme redneck volk zal zichzelf wel aan een darwin award helpen.

[ x ]
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.
  maandag 18 november 2024 @ 10:25:08 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215615056
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef ExTec het volgende:
Gut, we beginnen een patroon te zien.
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)sury-candidates.html

Zal ook best vermoeiend zijn, permanent al die hijgende mensen om je heen.
Deze knurft ook al:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215615126
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Op het platteland van Magastan kun je binnenkort dus weer ouderwets naar de kapper als je iets hebt. Een kapper heeft net als een dokter ook scherpe voorwerpen, dus die weet hoe het moet.
Kun je gelijk een abortus halen bij je knipbeurt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 18 november 2024 @ 10:33:41 #256
6484 ExTec
pi_215615136
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:32 schreef Monolith het volgende:

[..]
Precies. MAGAts gaan gewoon heel efficient met hun tijd om.
pi_215615168
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat is jou mening :) Ik ga hier niet meer posten, er worden regelmatig zonder verdere duiding posts van mij verwijderd, puur en alleen omdat het niet strookt met de mening van bepaalde mods. Helemaal prima als dat de policy is. Maar ik ga me tijd er niet meer aan verdoen. Ik heb wel betere dingen te doen in mijn vrije tijd. Veel zullen dat hier helemaal geweldig vinden, want ik was voor velen een trol ofzoiets, maar ik wens jullie allemaal het beste voor de komende jaren met Trump aan de macht. Misschien kom ik nog eens terug als er iets spectaculairs gebeurd (de zoveelste aanslag op Trump of de Derde Wereld Oorlog ofzo:))
De mainstream media zat er hartstikke naast met hun voorspellingen over Trump in 2016, en dat zullen ze nu wederom zitten. Ondertussen lanceert Biden nog even op de drempel van Trumps tweede termijn een enorme escalatie door Oekraine toestemming te geven met NATO wapens volledig los te gaan in Rusland, en denkt Zelensky dat met Trump sneller vrede zal komen dan met Biden te lezen op CNN. Oh, de ironie!
MAGA.
Jammer, Altijd fijn om in de ochtend de mening vanuit de noordoostpolder te lezen.
pi_215615181
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:32 schreef Monolith het volgende:

[..]
En verdovingen worden dan gedaan met zelfgestookte alcohol. En mensen die zelf gaan experimenteren met het maken van medicijnen.

Even een paar honderd jaar aan vooruitgang door de plee spoelen omdat je boodschappen even wat te duur waren en je op facebook een boos verhaal had gelezen over transseksuelen in de grote stad.

What could possibly go wrong.
pi_215615325
Ah het moet maar weer over transgenders gaan om het totaal gebrek aan inhoud bij de door Trump gekozen personen maar weer af te leiden en niet op in te hoeven gaan. :D
pi_215615375
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Ah het moet maar weer over transgenders gaan om het totaal gebrek aan inhoud bij de door Trump gekozen personen maar weer af te leiden en niet op in te hoeven gaan. :D
Inhoud is iets links. Hulk Hogan die zijn tshirt kapotscheurt is wat we willen!
  maandag 18 november 2024 @ 11:21:40 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215615475
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef ExTec het volgende:

[ x ]
Binnenkort ook in uw theater.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 18 november 2024 @ 11:23:02 #262
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215615490
quote:
Weet je wat het ergste is?

Transgender migranten.
pi_215615534
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Weet je wat het ergste is?

Transgender migranten.
Wie weet, misschien zijn bij de spindoctors ook wel Hatiaanse transgenders die demonstreren omdat ze eerst katten tot honden willen laten ombouwen voordat deze goed gegeten kunnen worden.. :+
  Vis een optie? maandag 18 november 2024 @ 11:35:10 #264
70532 loveli
N
pi_215615578
quote:
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?

https://www.newsweek.com/(...)ll-increased-1503853
Nog wat inhoud:
twitter
crap in = crap out
pi_215615759
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]
De transgender op volksgezondheid heeft verpleeghuizen volgepropt met covid, maar eerst zelf z'n moeder eruit haalde. Inhoudelijk genoeg?

Nog wat inhoud:
[ x ]
Da's geen inhoud, da's een hersenscheet op de Twotters.
Wijzen op niet nader genoemde bills die in de categorie 'anti-corruption' en 'anti-war' vallen zegt me erg weinig. Kun je ze hier even opduikelen?

Zou onze vrolijke Young Turk overigens voorstander zijn van dit soort bills?

quote:
To provide that an alien who holds a passport issued by the Palestinian Authority may not be admitted or paroled into the United States or be issued a visa or other documentation to enter the United States.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215615804
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Nog wat inhoud:
[ x ]
Hij volgde “the science” maar slechts voor zijn eigen moeder.
  Vis een optie? maandag 18 november 2024 @ 12:12:35 #267
70532 loveli
N
pi_215615902
Wat me bijstaat is dat hij met AOC iets heeft gedaan tegen handel met voorkennis door politici en sat hij samen met wat anderen een statement heeft gemaakt door geld van bepaalde groetpen af te wijzen, om benvloeding door "corporate money" te voorkomen.

Geheugen, niet Google.
crap in = crap out
pi_215615924
VVMU = blijven hangen op een Republikeins propagandaplatform.
  maandag 18 november 2024 @ 12:24:39 #269
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215615994
Sowieso, een beetje debat wordt niet gekenmerkt door dat je maar van alles mag roepen, de beste discussies worden gevoerd op basis van een bepaalde standaard. Zat andere plekken waar je als schreeuwerd heen kan. Zag net nog ergens een klacht van iemand die de policy van een forum als censuur zag. Maar wel mee akkoord gaan bij het aanmelden op zo'n forum. Overigens heb ik zelf nooit van dat platform gehoord (Bluesky)

Vrije woord, is dat ook 'je moeder is een h**r' of gaat dat ook een bepaalde standaard over?
  Vis een optie? maandag 18 november 2024 @ 12:25:37 #270
70532 loveli
N
pi_215616000
Ik volg juist wat accounts buiten m'n bubbel om de andere kant te zien. Rupar en Ron trek ik niet, maar als ik wil weten wat die zeggen kom ik soms even hier meelezen.
crap in = crap out
pi_215616299
twitter

Blijkbaar is Brennan bang dat met de aanstelling van Tulsi Gabbard de functie gepolitiseerd word. De voormalige perschef van Biden circled dan niet even back om even een paar opmerkingen te maken over zijn eigen gedrag als hoofd van DNI.
Kortom een mooi staaltje projectie op MSNBC en toch bijzonder dat hij dat zo schaamteloos kan vertellen.
  maandag 18 november 2024 @ 13:35:09 #272
6484 ExTec
pi_215616565
#leopardsatemyface

twitter
pi_215616567
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:
Ik zie dat ik weer eens op een paar zeer lange tenen heb gestaan. Het staat overigens een ieder vrij hoor om naar BleuSky of Mastodon te vertrekken en ergens snap ik het ook wel, ander meningen zijn gevaarlijk immers.
Maar als je dan nog steeds durft te beweren dat je voor vvmu bent maar je jezelf niet in zo’n omgeving kan handhaven dan klopt er iets niet in mijn ogen.
In ons land geldt ook de vrijheid van meningsuiting, maar toch zijn er (grond)wettelijke grenzen.
Wie die overtreedt, kan in de problemen komen.

Twitter is natuurlijk een bedrijf en geen rechtsstaat, dus dan wordt het een ander verhaal. Toch zou het niet verkeerd zijn als zo'n wereldomvattend social medium zich aan vergelijkbare normen en waarden zou houden als in zo'n rechtsstaat. Blijkbaar is dat voor zo'n internationaal opererend bedrijf toch nog lastig te regelen.

In alle redelijkheid: Twitter heeft zich de laatste tijd helaas ontwikkeld tot een vrijhaven voor figuren (en bots), die niets liever/anders doen dan haatzaaien en onjuiste informatie verspreiden. Bij de vorige eigenaren werden nog serieuze pogingen ondernemen om die te filteren en te modereren. Daarbij werden fouten gemaakt, maar dat zal altijd blijven gebeuren; het blijft mensenwerk.

Dankzij de zeer vrijblijvende invulling van de vrijheid van meningsuiting sinds de komst van Musk, is aan die controle grotendeels een einde aan gekomen. Sindsdien valt haatzaaien, discrimineren en ongefilterde zotteklap gewoon onder de gevierde vrijheid van meningsuiting. Tsja, dat is een keuze.
Toch kan het op zo'n moment voor vele gebruikers gewoon een kwestie worden van "wil ik daar blijven of ga ik weg en zoek ik mijn heil elders?" Net als in het offline leven eigenlijk: je kiest in geval van een bepaalde service voor een ander bedrijf. Juist iemand als Musk - die zichzelf als een eersteklas zakenman beschouwt - zal dat begrijpen.

Daarbij is ergens vertrekken eigenlijk ook een 'soort' van gehoor geven aan je (vrijheid van) meningsuiting. Je geeft op z'n minst een signaal af. (En je verlost jezelf van een last... ook niet verkeerd.)

Kom je toch weer terecht bij een vergelijking met onze rechtsstaat, want dat is wat staatssecretaris Achahbar vorige week ook heeft gedaan door het kabinet te verlaten. Het kabinet blijft, maar zij geeft aan: ik wil hier niet meer werken.

Los van dit alles zou ik het geweldig vinden als de invloed van en het serieus nemen van al het gezwets op die social media fors af zou nemen. Voor mij heeft het grotendeels geen enkel niveau. Maar ik geef toe: ik ben ouderwets. Ik blijf liever bij de ouderwetse media, van Telegraaf tot de Volkskrant en wat al niet. Die nemen tenminste nog de moeite om van hun medewerkers meerdere bronnen voor beweringen en berichten te eisen, en zijn bereid om af en toe rectificaties te plaatsen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_215616761
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En tijdens het snijden staat op de achtergrond de beroemde aria uit Rossini's Barbier van Sevilla op repeat.
"Sono il factotum della citta...ah, bravo Figaro! Bravo, bravissimo; Figaro Figaro Figarooooooooo!"

Zingen verdrijft het zwarte gal.
(Overigens zit daar wel wat in. ;))

Het 'succes' en de invloed van die RFK jr. zou overigens ook nooit zo groot zijn geworden zonder die onzinnige social media.
Een Kennedy die onze waanzinnige complottheorien ondersteunt!
Retweet, retweet, retweet... Figaroooooooo!
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 18 november 2024 @ 13:59:25 #275
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215616773
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 13:35 schreef ExTec het volgende:
#leopardsatemyface

[ x ]
Maar zijn het geen alfamannen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')