Hahaha geweldig. Dat wordt een soap.quote:Op maandag 18 november 2024 10:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze knurft ook al:
[ afbeelding ]
Wordt ook wel weer schromelijk overdreven hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 16:03 schreef Gunner het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me best gevaarlijk. Het afbreken van het systeem is inmiddels begonnen.
Eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 18 november 2024 09:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Genoeg artikelen gelezen van vrouwen die ontzettend veel spijt hebben van het slikken van hormonen of die hun borsten hebben laten amputeren omdat ze geloofden dan ze van het andere geslacht waren.
Het is ontzettend tragisch dat die mensen zo door het leven moeten gaan omdat ze niet de juiste hulp hebben gekregen want de wereld moest het maar accepteren en aanmoedigen dat jongens meisjes kunnen zijn en vice versa.
Ik denk vooral dat mensen die last hebben van genderdysforie gebaat zullen zijn met psychische hulp. En als dat niet werkt dan kun je altijd nog beslissen om in transitie te gaan. Wat er nu gebeurt dat jongeren al veel te vroeg de transitie in gaan bijvoorbeeld door het slikken van puberteitsblokkers en dat heeft als gevolg dat ze er op latere leeftijd spijt van krijgen.quote:Op maandag 18 november 2024 17:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult.
Moeten een paar mensen de reden zijn dat de rest moet boeten en dat de staat zich moet bemoeien?
Oh ja het is natuurlijk de andere kant van het liberale spectrum dus die moeten onderdrukt worden.
Ahhh het gaat je om transgenders. Mensen die zich anders voelen moeten geestelijke hulp nodig hebbenquote:Op maandag 18 november 2024 17:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat mensen die last hebben van genderdysforie gebaat zullen zijn met psychische hulp. En als dat niet werkt dan kun je altijd nog beslissen om in transitie te gaan. Wat er nu gebeurt dat jongeren al veel te vroeg de transitie in gaan bijvoorbeeld door het slikken van puberteitsblokkers en dat heeft als gevolg dat ze er op latere leeftijd spijt van krijgen.
Hoe je dat als onderdrukking ziet is mij een raadsel.
Negeer anders even gewoon het feit dat er genoeg mensen zijn die er spijt van hebben en dus niet meer terug kunnen gaan.quote:Op maandag 18 november 2024 17:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ahhh het gaat je om transgenders. Mensen die zich anders voelen moeten geestelijke hulp nodig hebben
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op maandag 18 november 2024 17:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Negeer anders even gewoon het feit dat er genoeg mensen zijn die er spijt van hebben en dus niet meer terug kunnen gaan.
Dat zijn mensen die wellicht met psychische hulp een betere afweging hadden kunnen maken man man man.
Dus je neemt in dit geval de uiterst liberale positie in al gaat het vaak om jongeren die al aan de puberteitsremmers zitten.quote:Op maandag 18 november 2024 17:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan?
Kwestie van eigen schuld dikke bult. Transitie moet een keuze blijven en zonder haken omdat een paar spijt hebben.
Overigens komen die verhalen van rechtse hoek en worden ze gebruikt om te politiseren, te framen en te stigmatiseren.
Jij ziet het als probleem. Ik zie het als hun keuze.quote:Op maandag 18 november 2024 17:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je neemt in dit geval de uiterst liberale positie in al gaat het vaak om jongeren die al aan de puberteitsremmers zitten.
Waarom vind je dat een goed iets? Lijkt het jou niet beter dat men af wacht en eerst eens gaan kijken of ze met psychische hulp iets aan dit probleem kunnen doen? Transitie kan daarna altijd nog hè.
Ik zie het inderdaad als een probleem als pubers al in transitie gaan, vooral als dan ook nog eens blijkt dat ze er later spijt van krijgen.quote:Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij ziet het als probleem. Ik zie het als hun keuze.
Net zoals bij abortus de staat mag beslissen. Wonderlijk toch dat juist de vrijheid-roepers van alles willen laten verbieden door de overheid.quote:Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Basp1 het volgende:
Er is echt iets mis met ons, mensen die graag andere mensen zelf keuzes laten maken.![]()
Wil je opeens toch een grotere overheid creëren die alles voor ons gaat bepalen chivaz?
Stel je voor dat je psychische hulp aanbied aan mensen die last hebben van mentale problemen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Basp1 het volgende:
Er is echt iets mis met ons, mensen die graag andere mensen zelf keuzes laten maken.![]()
Wil je opeens toch een grotere overheid creëren die alles voor ons gaat bepalen chivaz?
Wil je weer over abortus praten Kijkertje? De laatste keer vond je dat ook niet zo leuk.quote:Op maandag 18 november 2024 18:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Net zoals bij abortus de staat mag beslissen. Wonderlijk toch dat juist de vrijheid-roepers van alles willen laten verbieden door de overheid.
Nonsens. We hoeven alleen niet steeds weer dezelfde argumenten in de herhaling gooien. Daar zit niemand op te wachten. Je hypocrisie over persoonlijke vrijheden en inmenging van de overheid is onderhand wel aangetoond.quote:Op maandag 18 november 2024 18:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wil je weer over abortus praten Kijkertje? De laatste keer vond je dat ook niet zo leuk.
Jij gooit abortus erin en mijn standpunt daarin is helder. Het doden van een foetus heeft niets te maken met persoonlijke vrijheid omdat de persoon die aan het groeien is in de baarmoeder er niet om heeft gevraagd om gedood te worden.quote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nonsens. We hoeven alleen niet steeds weer dezelfde argumenten in de herhaling gooien. Daar zit niemand op te wachten. Je hypocrisie over persoonlijke vrijheden en inmenging van de overheid is onderhand wel aangetoond.
Een overheid die 2 triljoen wilt gaan bezuinigen in een land waarbij zorg al erg duur is daar gaat chivaz toch opeens miljarden vrijmaken voor mentale zorg.quote:Op maandag 18 november 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Stel je voor dat je psychische hulp aanbied aan mensen die last hebben van mentale problemen.
Dat wordt een gigantische dure operatie die maatschappij ontwrichtend kan werken.quote:Op maandag 18 november 2024 18:36 schreef Kijkertje het volgende:
Maar weer terug naar de actualiteit ipv afleidingsmanoevres:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbaet2j2322v
[ afbeelding ]
[..]
Neem ik eens een keer een links standpunt in is het weer niet goed……quote:Op maandag 18 november 2024 18:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een overheid die 2 triljoen wilt gaan bezuinigen in een land waarbij zorg al erg duur is daar gaat chivaz toch opeens miljarden vrijmaken voor mentale zorg.
Ik zou zeggen ga zelf eerst eens wat logisch nadenken voordat je over mentale zorg begint.
Ik denk niet dat alles staten daar heel blij mee gaan zijn, leger inzetten tegen burgers.quote:Op maandag 18 november 2024 18:36 schreef Kijkertje het volgende:
Maar weer terug naar de actualiteit ipv afleidingsmanoevres:
https://bsky.app/profile/mattgertz.bsky.social/post/3lba2xaun7s2b
[ afbeelding ]
nieuwe ringtonequote:Op maandag 18 november 2024 18:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat wordt een gigantische dure operatie die maatschappij ontwrichtend kan werken.
Ik ben benieuwd.
Ik heb al aandelen Lays chips gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |