Jouw soort mensen? Really?quote:Op zondag 17 november 2024 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind alles best. Nogmaals, het is vooral zuur voor de oldschool Reps. Hun rol is ofwel uitgespeeld of ze moeten Trump tot in het absurde prijzen.
Verder snap ik dat gezeik over pronouns niet. Maar goed, snap überhaupt niet waarom transgenders zo'n obsessie zijn voor jouw soort mensen. Laat die lui toch lekker.
Ergens heb je wel gelijk, misschien moeten ze Jack Posobiec aanstellen.quote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De DNI moet juist altijd voorbereid zijn op nieuwe conflicten. Want de wereld is geen gezellig kampvuur. China en Rusland willen de hegemonie van het westen breken en de VS van de troon stoten. Als DNI mag je daarin niet naïef zijn.
Maar dat ze geen relevante werkervaring heeft in de inlichtingenwereld zie jij niet als een probleem?
Conservatieven.quote:
Ja, beste jongen, het maakt mij niet uit.quote:Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk, misschien moeten ze Jack Posobiec aanstellen.
Dan gebruik je toch geen 'pronouns'. Maar laat die mensen lekker, je hebt er toch geen last van?quote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De gemiddelde arbeider, je weet wel de mensen die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen heeft helemaal niets met they/them gezeik etc etc.
Ze mogen lekker hun zelf zijn hoor, maar hun psychische aandoening is geen reden om van de rest van de wereld te verlangen dat we er in mee gaan.
AOC is tot dezelfde conclusie gekomen, woke is op sterven na dood alleen proberen figuren zoals jij het in leven te houden door te doen alsof het geen enkele invloed heeft op de maatschappij.quote:Op zondag 17 november 2024 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch geen 'pronouns'. Maar laat die mensen lekker, je hebt er toch geen last van?
Om mezelf maar te citeren:quote:Op zondag 17 november 2024 23:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
AOC is tot dezelfde conclusie gekomen, woke is op sterven na dood alleen proberen figuren zoals jij het in leven te houden door te doen alsof het geen enkele invloed heeft op de maatschappij.
Maar om je vraag te beantwoorden ik heb er persoonlijk geen last van maar dat is ook niet zo relevant. De samenleving op zich heeft er last van. Er zijn twee geslachten en ik ga niet ineens een man van 90 kilo en een baard met een jurk aan ineens mevrouw noemen omdat hij dat van mij verlangt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat hele transgenderdebat interesseert mij dus geen ene reet. Mannen die een vrouw willen worden en vice versa, who gives a shit. Lekker laten gaan, het is hun leven.
Conservatieven mogen de cultuurstrijd die ze hebben opgetuigd rondom transgenders heel ver in hun reet steken.
Echt he?! Blijkbaar zijn we nu bij de vraag of relevante ervaring wel nodig is voor ministers/ hoge postenquote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De DNI moet juist altijd voorbereid zijn op nieuwe conflicten. Want de wereld is geen gezellig kampvuur. China en Rusland willen de hegemonie van het westen breken en de VS van de troon stoten. Als DNI mag je daarin niet naïef zijn.
Maar dat ze geen relevante werkervaring heeft in de inlichtingenwereld zie jij niet als een probleem?
Als het je geen reet interesseert waarom ben je er dan alsnog zo mee bezig? Snap je niet dat AOC het kroonjuweeltje van jou clubje hier afstand van probeert te nemen?quote:
En dat staat haar vrij. Mijn punt is vooral dat je die mensen lekker moet laten. Wat ze met hun leven doen - ombouwen tot man of vrouw - moeten ze helemaal zelf weten. Dat ben je ongetwijfeld met mij eens.quote:Op zondag 17 november 2024 23:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als het je geen reet interesseert waarom ben je er dan alsnog zo mee bezig? Snap je niet dat AOC het kroonjuweeltje van jou clubje hier afstand van probeert te nemen?
Een deel van het MAGA-volk ongetwijfeld, een ander deel ziet hem als een narcistische clown.quote:Op zondag 17 november 2024 22:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe het volk hem ziet! Het is een voorbeeld, maar Trump heeft alle gelijkenissen met de allergrootste leiders uit de geschiedenis, het doet er niet toe of hij hetzelfde niveau heeft of haalt, het volk ziet hem als dusdanig en dat is een feit.
Transgender no longer recognised as 'disorder' by WHOquote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De gemiddelde arbeider, je weet wel de mensen die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen heeft helemaal niets met they/them gezeik etc etc.
Ze mogen lekker hun zelf zijn hoor, maar hun psychische aandoening is geen reden om van de rest van de wereld te verlangen dat we er in mee gaan.
Dat is jou meningquote:Op maandag 18 november 2024 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een deel van het MAGA-volk ongetwijfeld, een ander deel ziet hem als een narcistische clown.
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lb3xjtnets2c
[ afbeelding ]
Tweede keer dat je niet meer komt posten. Promises, promises ...quote:Op maandag 18 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is jou meningIk ga hier niet meer posten ...
bla bla bla bla
Wat vooral weer bizar is de ontbrekende ophef van conservatieven toen er vrouwen en donkere mensen gekozen werden ze zich heel druk maakten over het vermeende gebrek aan de beste kandidaat te kiezen en men nu hard staat te juichen voor de meest incompetente keuzes.quote:Op zondag 17 november 2024 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
Het lijkt mij alleen dat je voor zo'n positie iemand kiest met relevante ervaring, die weet hoe het wereldje werkt. Die vertrouwen geniet van buitenlandse bondgenoten, zodat ze intel met je blijven delen.
In hun wereld is het nu nog competent. Dat is; tot ze de sekte verlaten nadat ze erachter komen dat ze worden bedonderd als het water tot de eigen lippen komt te staan.quote:Op maandag 18 november 2024 07:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat vooral weer bizar is de ontbrekende ophef van conservatieven toen er vrouwen en donkere mensen gekozen werden ze zich heel druk maakten over het vermeende gebrek aan de beste kandidaat te kiezen en men nu hard staat te juichen voor de meest incompetente keuzes.
Genoeg artikelen gelezen van vrouwen die ontzettend veel spijt hebben van het slikken van hormonen of die hun borsten hebben laten amputeren omdat ze geloofden dan ze van het andere geslacht waren.quote:Op maandag 18 november 2024 05:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Transgender no longer recognised as 'disorder' by WHO
Dat transgenders er psychisch onder kunnen lijden komt juist door de houding van mensen als jij die ze als een gedrocht zien en daarom ongeschikt voor hun baan.
Het toppunt van bekrompenheid.
Misschien steekt die de rubicon nog over...quote:Op zondag 17 november 2024 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Romeinse geschiedenis is niet je sterkste punt geloof ik. In niets, behalve misschien het talent voor overleven door manipulatie, lijkt die verwekelijkte Trump op Gaius Julius Caesar. Al gun ik hem wel een zoon als Brutus. Misschien kreunt hij in zijn laatste uren « tu quoque fili mi » tegen Elon?
https://www.nytimes.com/2(...)sury-candidates.htmlquote:Mr. Lutnick, who has been running Mr. Trump’s transition operation, has gotten on Mr. Trump’s nerves lately. Mr. Trump has privately expressed frustration that Mr. Lutnick has been hanging around him too much and that he has been manipulating the transition process for his own ends. A person familiar with the process, who spoke on condition of anonymity, described the battle between Mr. Lutnick and Mr. Bessent as a knife fight, with Mr. Lutnick as the primary aggressor.
Overal hielenlikkers en kontkussers.quote:Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef ExTec het volgende:
Gut, we beginnen een patroon te zien.
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)sury-candidates.html
Zal ook best vermoeiend zijn, permanent al die hijgende mensen om je heen.
Het aandeel misbruikte meisjes en meisjes in het autisme spectrum onder de transpersonen is groot.quote:Op maandag 18 november 2024 09:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Genoeg artikelen gelezen van vrouwen die ontzettend veel spijt hebben van het slikken van hormonen of die hun borsten hebben laten amputeren omdat ze geloofden dan ze van het andere geslacht waren.
Het is ontzettend tragisch dat die mensen zo door het leven moeten gaan omdat ze niet de juiste hulp hebben gekregen want de wereld moest het maar accepteren en aanmoedigen dat jongens meisjes kunnen zijn en vice versa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |