Denk dat er meer mensen gelachen hebben, ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch. 🤣
Ja goed ik verwacht ook niet anders, ik ben immers in AMV. Ik kan er om lachen omdat die persoon het hoogst waarschijnlijk ook meent.quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat er meer mensen gelachen hebben, ja.
Maar meer om dan mee.
Ja, wat gewoon vreemd blijft. Ga gewoon naar SHO, kan je ongelimiteerd je liefde verklaren aan die oranje idioot, zonder dat die vervelende mensen inhoudelijke, politieke vragen stellen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:09 schreef Chivaz het volgende:
Ja goed ik verwacht ook niet anders, ik ben immers in AMV.
Nee ik blijf gewoon lekker hier, ik wacht wel op het commentaar van Bas. Ik ben nog steeds erg benieuwd of hij kan/wil reflecteren op het beleid van Biden. Is een stuk makkelijker en ook nog eens relevant omdat hij indirect suggereert dat Trump het nooit beter zou kunnen doen dan Biden. Jammer dat er overigens zoveel pagina’s nodig zijn om een fatsoenlijk antwoord te krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, wat gewoon vreemd blijft. Ga gewoon naar SHO, kan je ongelimiteerd je liefde verklaren aan die oranje idioot, zonder dat die vervelende mensen inhoudelijke, politieke vragen stellen.
Win win.
Ow, dat was die episode waar je dacht te kunnen eisen dat anderen wel antwoord geven, maar jij natuurlijk niet anderen hun vragen hoeft te beantwoorden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:32 schreef Chivaz het volgende:
Nee ik blijf gewoon lekker hier, ik wacht wel op het commentaar van Bas.
Zelfkennis is een goede eigenschap.quote:Maar goed ik zal wel “intellectueel te licht zijn” om dat mysterie te begrijpen.
Ach, weetje;quote:
quote:JA, MAAR BIDEN!!!!!!!!1111![]()
Die nieuwe wind is wel erg triest: totaal incompetente figuren nomineren om belangrijke departementen te leiden. Een nieuw dieptepunt in de Amerikaanse geschiedenis.quote:Op vrijdag 15 november 2024 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Deze afbeelding vertegenwoordigd zó typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!
Ja natuurlijk houdt hij zich aan die belofte, hij moet wel. Het was immers een quid pro quo (de Trump-methode)? RFK Jr zou HHS krijgen in ruil voor zijn endorsement en uit de race stappen.quote:het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was.
"DM your CV"quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:03 schreef Kijkertje het volgende:
De Musk-methode: het aantrekken van genieen die het werk voor je doen
[ afbeelding ]
Elk ander persoon was een betere keus geweestquote:Op vrijdag 15 november 2024 06:50 schreef Hyperdude het volgende:
Martin Shkreli was een betere keus geweest.
Dan moeten ze die E.A. Persoon maar Minister van Financiën maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elk ander persoon was een betere keus geweest
Hoezo betaald user?quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"DM your CV"
Betaald twitter user moeten zijn om te kunnen solliciteren
Als een vaccin is goedgekeurd voor kinderen, is de farmaceut beschermd tegen claims.quote:NCVIA's purpose was to eliminate the potential financial liability of vaccine manufacturers due to vaccine injury claims[1] to ensure a stable market supply of vaccines, and to provide cost-effective arbitration for vaccine injury claims.[2] Under the NCVIA, the National Vaccine Injury Compensation Program (NVICP) was created to provide a federal no-fault system for compensating vaccine-related injuries or death by establishing a claim procedure involving the United States Court of Federal Claims and special masters.
Helaas niet, het is wel 1 brok pure incompetentie. Toch hopen dat er verstand genoeg is achtergebleven in de Senaat.quote:
Voorselectie. Dan filter je iedereen eruit die net op twitter heeft verkondigd dat 'ie naar Threads/mastodon/bluedinges is vertrokken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"DM your CV"
Betaald twitter user moeten zijn om te kunnen solliciteren
Dat is wel efficient ja, iedereen dwingen om twee keer zoveel te werken zonder extra betaald te krijgen. Het eerste officiële voorstel van dit bureau'tje wordt waarschijnlijk om slavernij weer in te voeren. Heb je de loonkosten in één klap fors verlaagd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:03 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
En straks mogen kinderen ook weer gewoon werken waarschijnlijk. Want ze moeten toch wat als de scholen zijn opgeheven en de ouders een priveschool niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat is wel efficient ja, iedereen dwingen om twee keer zoveel te werken zonder extra betaald te krijgen. Het eerste officiële voorstel van dit bureau'tje wordt waarschijnlijk om slavernij weer in te voeren. Heb je de loonkosten in één klap fors verlaagd.
Amerika heeft 332 miljoen inwoners, er hebben er 76 miljoen op Trump gestemd. Je kunt de wel stemgerechtigde niet-stemmers nog wel wat verwijten, maar de niet-Trump stemmer, minderjarigen, niet stemgerechtigden of anderen die een goede reden hadden om niet te stemmen gun ik absoluut niet deze volledige puinhoop. Musk (wie nu nog denkt dat dat een genie is, leest alleen nieuws op twitter), Ramaswamy, Gaetz, Kennedy, Gabbard, Hegseth en die persoonlijke advocaten die hij op justitie heeft gezet zouden eigenlijk allemaal moeten worden weggestemd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:44 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi man, deze voordrachten.
Ik hoop vurig dat ze allemaal worden benoemd door de Senaat - of nog beter: dat Trump deze procedure weet te omzeilen door de kandidaten te benoemen als de Senaat op reces is.
De Amerikanen wilden Trump en dan kunnen ze het krijgen ook, ongefilterd en omringd door totaalidioten. Lees de mooie waarden die vaste FOX-gast schrijft over de Matt Gaetz, de beoogde AG.
[ x ]
We kunnen wel aan ons water aanvoelen dat dat niet gaat gebeuren. De Republikeinse partij bestaat immers niet meer en de Amerikaanse overheid moet gewoon kapot, want dure boodschappen en anderhalve transseksueel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Amerika heeft 332 miljoen inwoners, er hebben er 76 miljoen op Trump gestemd. Je kunt de wel stemgerechtigde niet-stemmers nog wel wat verwijten, maar de niet-Trump stemmer, minderjarigen, niet stemgerechtigden of anderen die een goede reden hadden om niet te stemmen gun ik absoluut niet deze volledige puinhoop. Musk (wie nu nog denkt dat dat een genie is, leest alleen nieuws op twitter), Ramaswamy, Gaetz, Kennedy, Gabbard, Hegseth en die persoonlijke advocaten die hij op justitie heeft gezet zouden eigenlijk allemaal moeten worden weggestemd.
Ah, jij vindt die belangenverstrengeling prima? Miljardair werkt zich in de regering en dwingt potentiele kandidaten hem te betalen om op zijn afdeling te kunnen werken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Voorselectie. Dan filter je iedereen eruit die net op twitter heeft verkondigd dat 'ie naar Threads/mastodon/bluedinges is vertrokken.
Klopt, en dat hij er fitter uitziet dan de vorige minister.. prima. Maar hier is het een politicus die niet zoveel betekend voor anderen, geld steekt in zijn eigen lichaam en zoveel mogelijk geld wil doorsluizen naar personen in de kring van 'welgevalligen'; versus iemand die overuren in de papierhandel maakt om vooral iets voor de burger te doen.quote:
Nee, dat zie ik toch echt anders. Als Trump zich omringt met gematigde, relatief normale bestuurders, dan zitten we over vier jaar opnieuw opgescheept met een populaire MAGA-kandidaat. Tijdens zijn eerste termijn werd Trump continu in toom gehouden door de ervaren, competente mensen die hem flankeerden. Zij hielden Trump in toom, zorgden ervoor dat hij geen al te gekke dingen deed.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Amerika heeft 332 miljoen inwoners, er hebben er 76 miljoen op Trump gestemd. Je kunt de wel stemgerechtigde niet-stemmers nog wel wat verwijten, maar de niet-Trump stemmer, minderjarigen, niet stemgerechtigden of anderen die een goede reden hadden om niet te stemmen gun ik absoluut niet deze volledige puinhoop. Musk (wie nu nog denkt dat dat een genie is, leest alleen nieuws op twitter), Ramaswamy, Gaetz, Kennedy, Gabbard, Hegseth en die persoonlijke advocaten die hij op justitie heeft gezet zouden eigenlijk allemaal moeten worden weggestemd.
Ironisch dat er op het departement van efficiëntie 80-urige werkweken worden gemaakt. Hoe efficiënt is dat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:03 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou is de kandidaat van Trumo geen voorzitter van de Senaat geworden, dat was toch best een gevoelige nederlaag. Er zit nu iemand die gewoon altijd gezegd heeft dat Trump 4 jaar geleden heeft verloren. Dat geeft toch aan dat ze nog niet helemaal hun verstand kwijt zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We kunnen wel aan ons water aanvoelen dat dat niet gaat gebeuren. De Republikeinse partij bestaat immers niet meer en de Amerikaanse overheid moet gewoon kapot, want dure boodschappen en anderhalve transseksueel.
Meer dan heel vervelend. En dat zijn er dus 250 miljoen. Ik ga niet blij zijn omdat een land als de VS nog meer om zeep wordt geholpen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel vervelend voor de Amerikanen die niet op Trump hebben gestemd...
Zeker.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Meer dan heel vervelend. En dat zijn er dus 250 miljoen.
Hoge verwachtingen heb ik van de huidige Republikeinen niet, maar ik mag toch hopen dat ze op z'n minst Gaetz en Kennedy weigeren te benoemen. Gabbard heeft er ook niks te zoeken, maar die zie ik nog wel aangenomen worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:42 schreef Hanca het volgende:
Ik verwacht ook niet dat ze iedereen wegstemmen, maar 1 of 2 zou best kunnen gebeuren. En dan verwacht ik vooral Gaetz en Gabbard.
Dat zou dan wel weer humor zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:57 schreef -XOR- het volgende:
Lekker man, straks het Amerikaanse kroost (of in ieder geval dat van het domme deel) weer aan de polio.
Van die 250 miljoen heeft een deel op een ander gestemd, een deel geen stemrecht, een deel is minderjarig en er zullen er ook in een groot land als de VS veel om plotselinge redenen (opgenomen in het ziekenhuis, sterven familielid, zoiets) niet hebben kunnen stemmen. Ik gun die mensen geen Kennedy, Gaetz, Gabbard, Musk en al die andere mensen die niet goed bij hun hoofd zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker.
Maar dan weten al die kiezers die dit jaar thuisbleven of een gokje besloten te wagen met Trump wat ze over vier jaar te doen staat: niet opnieuw stemmen op een MAGA-kandidaat.
Wat een kleuterniveau. Ten eerste gaat het niet om dezelfde positie, ten tweede heeft de persoon links een achtergrond in medicijnen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
WE BLIJVEN MAAR WINNEN FIGHT FIGHT FIGHT WIN WIN WIN, wat een prachtige afbeelding is dit! Deze afbeelding vertegenwoordigd zó typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!
Ik noem het de Amerikaanse LENTE. Mensen ontwaken na jarenlange woke indoctrinatie. Wat intens mooi om dit zo voor onze ogen te zien veranderen, Europa wees jaloers!
Oh en aan de haters die zeiden dat Trump zn beloften niet zou nakomen (zelfs een paar dagen geleden in dit topic nog): eat this. Tot nu toe is die nog geen dag in office en heeft die al enorm veel beloften ingelost, zoals het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was. Promises made, promises kept! Held.
Ik vermoed dat hij Gaetz heeft voorgedragen als bliksemafleider. Dan kan de senaat daar met een hoop bombarie voor gaan liggen en wordt de rest van de kandidaten geruisloos erdoorheen geloodst.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen heb ik van de huidige Republikeinen niet, maar ik mag toch hopen dat ze op z'n minst Gaetz en Kennedy weigeren te benoemen. Gabbard heeft er ook niks te zoeken, maar die zie ik nog wel aangenomen worden.
En anders gaan die volgend jaar of het jaar erna ofzo wel weg. Je kunt er wel donder op zeggen dat het gros van de mensen die nu een mooie positie krijgt, die positie over vier jaar niet meer heeftquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou is de kandidaat van Trumo geen voorzitter van de Senaat geworden, dat was toch best een gevoelige nederlaag. Er zit nu iemand die gewoon altijd gezegd heeft dat Trump 4 jaar geleden heeft verloren. Dat geeft toch aan dat ze nog niet helemaal hun verstand kwijt zijn.
Ik verwacht ook niet dat ze iedereen wegstemmen, maar 1 of 2 zou best kunnen gebeuren. En dan verwacht ik vooral Gaetz en Gabbard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |