abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215585211
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 november 2024 09:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We kunnen wel aan ons water aanvoelen dat dat niet gaat gebeuren. De Republikeinse partij bestaat immers niet meer en de Amerikaanse overheid moet gewoon kapot, want dure boodschappen en anderhalve transseksueel.
Nou is de kandidaat van Trumo geen voorzitter van de Senaat geworden, dat was toch best een gevoelige nederlaag. Er zit nu iemand die gewoon altijd gezegd heeft dat Trump 4 jaar geleden heeft verloren. Dat geeft toch aan dat ze nog niet helemaal hun verstand kwijt zijn.

Ik verwacht ook niet dat ze iedereen wegstemmen, maar 1 of 2 zou best kunnen gebeuren. En dan verwacht ik vooral Gaetz en Gabbard.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215585219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Heel vervelend voor de Amerikanen die niet op Trump hebben gestemd...
Meer dan heel vervelend. En dat zijn er dus 250 miljoen. Ik ga niet blij zijn omdat een land als de VS nog meer om zeep wordt geholpen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215585231
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Meer dan heel vervelend. En dat zijn er dus 250 miljoen.
Zeker.

Maar dan weten al die kiezers die dit jaar thuisbleven of een gokje besloten te wagen met Trump wat ze over vier jaar te doen staat: niet opnieuw stemmen op een MAGA-kandidaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215585239
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:42 schreef Hanca het volgende:
Ik verwacht ook niet dat ze iedereen wegstemmen, maar 1 of 2 zou best kunnen gebeuren. En dan verwacht ik vooral Gaetz en Gabbard.
Hoge verwachtingen heb ik van de huidige Republikeinen niet, maar ik mag toch hopen dat ze op z'n minst Gaetz en Kennedy weigeren te benoemen. Gabbard heeft er ook niks te zoeken, maar die zie ik nog wel aangenomen worden.
  vrijdag 15 november 2024 @ 10:51:38 #45
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215585259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:57 schreef -XOR- het volgende:
Lekker man, straks het Amerikaanse kroost (of in ieder geval dat van het domme deel) weer aan de polio.
Dat zou dan wel weer humor zijn.

Krijgt MAGA een Darwin Award.
pi_215585272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker.

Maar dan weten al die kiezers die dit jaar thuisbleven of een gokje besloten te wagen met Trump wat ze over vier jaar te doen staat: niet opnieuw stemmen op een MAGA-kandidaat.
Van die 250 miljoen heeft een deel op een ander gestemd, een deel geen stemrecht, een deel is minderjarig en er zullen er ook in een groot land als de VS veel om plotselinge redenen (opgenomen in het ziekenhuis, sterven familielid, zoiets) niet hebben kunnen stemmen. Ik gun die mensen geen Kennedy, Gaetz, Gabbard, Musk en al die andere mensen die niet goed bij hun hoofd zijn.
  vrijdag 15 november 2024 @ 10:53:53 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215585275
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
WE BLIJVEN MAAR WINNEN FIGHT FIGHT FIGHT WIN WIN WIN, wat een prachtige afbeelding is dit! Deze afbeelding vertegenwoordigd zó typisch de oude en de nieuwe politieke wind die is gaan waaien in Amerika!
Ik noem het de Amerikaanse LENTE. Mensen ontwaken na jarenlange woke indoctrinatie. Wat intens mooi om dit zo voor onze ogen te zien veranderen, Europa wees jaloers!

Oh en aan de haters die zeiden dat Trump zn beloften niet zou nakomen (zelfs een paar dagen geleden in dit topic nog): eat this. Tot nu toe is die nog geen dag in office en heeft die al enorm veel beloften ingelost, zoals het aanstellen van Kennedy aan het hoofd van de gezondheidsdienst wat een hele belangrijke belofte aan Kennedy, de Independents, en het volk was. Promises made, promises kept! Held.
Wat een kleuterniveau. Ten eerste gaat het niet om dezelfde positie, ten tweede heeft de persoon links een achtergrond in medicijnen.

Het is heeeeeel belangrijk hoe iemand eruit ziet. En wat vals om net te doen alsof die persoon links vanwege uiterlijk niet geschikt zou zijn. Jij bent vast erg mooi, iig niet van binnen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215585336
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:48 schreef chibibo het volgende:

[..]
Hoge verwachtingen heb ik van de huidige Republikeinen niet, maar ik mag toch hopen dat ze op z'n minst Gaetz en Kennedy weigeren te benoemen. Gabbard heeft er ook niks te zoeken, maar die zie ik nog wel aangenomen worden.
Ik vermoed dat hij Gaetz heeft voorgedragen als bliksemafleider. Dan kan de senaat daar met een hoop bombarie voor gaan liggen en wordt de rest van de kandidaten geruisloos erdoorheen geloodst.
pi_215585351
Als Gaetz sneuvelt als minister kan ie ook niet meer terug naar het Huis toch :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2024 @ 11:19:18 #50
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215585471
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:42 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nou is de kandidaat van Trumo geen voorzitter van de Senaat geworden, dat was toch best een gevoelige nederlaag. Er zit nu iemand die gewoon altijd gezegd heeft dat Trump 4 jaar geleden heeft verloren. Dat geeft toch aan dat ze nog niet helemaal hun verstand kwijt zijn.

En anders gaan die volgend jaar of het jaar erna ofzo wel weg. Je kunt er wel donder op zeggen dat het gros van de mensen die nu een mooie positie krijgt, die positie over vier jaar niet meer heeft :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')