Dombo is gewoon Goat. Geen fantquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wil je die olifant even bannen chevy
In Atalanta alweer geschrapt toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:58 schreef -XOR- het volgende:
Deze 'sport' is geen lang Olumpisch leven beschoren.
India die straks neer mag kijken op een Femke Bol die bij het sprinten slechts brons paktequote:
heel jammer dit!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dombo is gewoon Goat. Geen fant
Schermen, ook zo'n bijzondere sport…quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond meerdere schermen allen.
Jij bent een lieve jongen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dombo is gewoon Goat. Geen fant
Prachtigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schermen, ook zo'n bijzondere sport…
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
typisch iets wat leuker is om te doen dan om te kijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schermen, ook zo'n bijzondere sport…
Atletiek,schakelkanaal,hokkie/breekdansen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
En al goud in de zak heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
India die straks neer mag kijken op een Femke Bol die bij het sprinten slechts brons pakte
Neem aan van wel. Daar komt overigens een hele hoop andere onzin voor terug (drakenbootraces oa).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In Atalanta alweer geschrapt toch?
Degen, florijn en rapier toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
brazzersquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
en waar kijken we nu verder naar het breakdancen behalve op HBO?
Nergens ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
en waar kijken we nu verder naar het breakdancen behalve op HBO?
Haha het is wel hoe het gaat inderdaad. Ik ga het bijna jammer vinden dat het vanavond weer drukker is met andere sporten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat ik all dames al ken en dat ik zo kan zien welke battles beter zijn.
Ik zei net tegen mevrouw Pippen “het is goed dat India bij 671 in de poule zit, dan kan ze haar pas weer in de finale tegenkomen”
En toen zei zij “als ze maar niet eerst tegen Nicka moet”
Vanochtend hadden we dit gesprek niet verwacht.
quote:
Tijd voor echte sportenquote:
Het is gewoon te zien op HBO hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
In ieder geval maar goed dat India het een beetje erg goed kan. Anders zouden we echt niks te zien krijgen.
Welke categorie?quote:
Ja was het daar net even aan het kijken maar dat ging opeens naar voetbal ofzo dus zit nu weer hooked aan de NOS stream.quote:
je moet de stream van de sport zelf pakken, niet eurosportquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja was het daar net even aan het kijken maar dat ging opeens naar voetbal ofzo dus zit nu weer hooked aan de NOS stream.
Ja ik dacht al dat ik wat verkeerd deed, met eurosport in de bovenhoek. Had wel op breaking geklikt hoor. Maargoed ik moet zeggen dat ik ook wel houd van het schakelen richting andere Nederlanders. Ik kn ook zelf schakelen maar het is op mijn 2e scherm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:13 schreef kilon het volgende:
[..]
je moet de stream van de sport zelf pakken, niet eurosport
https://play.max.com/vide(...)6b-a29d-b06be5b6f203
gewoon motion sensortjes op 8 plekken op het lichaam. Je moet een bepaald aantal bewegingen halen per heat. Eerlijker kan niet, qua beweging.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:15 schreef VoMy het volgende:
Deze bezigheid zou a la de Dansmarathon gewoon 24 uur moeten duren waarbij de jury elk uur de danser eruit haalt die nog het minste danst. Helaas is John de Mol geen lid van de programmacommissie van het IOC.
Goeie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt wel een goede naam voor dit topic
Raygun? Alles verloren.quote:
Dit is toch wel een beetje break muziek, of iig waar het mee begonnen is, zo is de eerste hiphop ook ontstaan. Breaks achter elkaar plakken en daar overheen mcen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat ik wat verkeerd deed, met eurosport in de bovenhoek. Had wel op breaking geklikt hoor. Maargoed ik moet zeggen dat ik ook wel houd van het schakelen richting andere Nederlanders. Ik kn ook zelf schakelen maar het is op mijn 2e scherm.
Thanks though.
Vind de muziek ook veel chiller dan ik dacht. Ze doen wel super ghetto maar de muziek is nogal chill. Is dat bij normalere break competities ook vraag ik me af? Zal wel wat schunnigere muziek zijn dan toch.
Lijkt me heeeel lastig om expres gelijk te spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:27 schreef Martino11 het volgende:
De 2 Oekraeners kunnen het slim spelen door gelijk te spelen, waarbij Stefani in totaal 12 punten moet scoren. In dat geval zijn ze allebei door ten koste van Ayumi
2/3 potjes achter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
tijdindeling wordt ook niet helemaal gehaald he...
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:27 schreef Martino11 het volgende:
De 2 Oekraeners kunnen het slim spelen door gelijk te spelen, waarbij Stefani in totaal 12 punten moet scoren. In dat geval zijn ze allebei door ten koste van Ayumi
Kan ook eigenlijk niet, maar voor de gedacht was het leuk. Is nu ook niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me heeeel lastig om expres gelijk te spelen.
beiden draaien ze rondjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die nieuwere sporten zoals skateboarden hebben wat mij betreft wel een 1000x leuker cultuurtje dan die ouwe meuk zoals kijken naar paarden die dansjes doen.
Ja maar die rondjes zijn allemaal hetzelfde. En elk rondje moet juist anders zijn. In breaking lijken ze daar echt meer variatie in te hebben. Ook niet gek de poten van zon paard laten niet toe dat ze allemaal flips kunnen doen enzo.quote:
Skaten is cool.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:44 schreef Document1 het volgende:
M’n dochter interesseert die hele spelen niks behalve skaten en breakdance.
en mod leest nooit de OPquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
In het kader van multitasken, hoe laat is de volgende ronde?
20:00 uur. Druk uurtje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
In het kader van multitasken, hoe laat is de volgende ronde?
serieus ga je nog antwoorden ook.quote:
quote:
Het kan meezitten. Ik had ook niet verwacht dat ze zo van 671 zou winnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:54 schreef Martino11 het volgende:
Pittige rondes zometeen, Ayumi moet wel te pakken zijn maar Ami had de hoogste score van iedereen in de poulefase. Al moet gezegd worden dat ze wel een wat makkelijkere poule had dan India, die tweede van iedereen was.
Ach soms in de drukte stel ik ook wel eens vragen die je zelf kunt opzoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
serieus ga je nog antwoorden ook.
Waarom heeft men moeite gedaan voor de OP
als je dat wel zou doen zou je weten dat daar alle tijden worden voorgekauwdquote:
hij is een modquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach soms in de drukte stel ik ook wel eens vragen die je zelf kunt opzoeken.
Doe eens even vriendelijk op vrijdagquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dat wel zou doen zou je weten dat daar alle tijden worden voorgekauwd
ut is de laatste vrijdag van de week, de week was langquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe eens even vriendelijk op vrijdag
die het goede voorbeeld mag gevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon users, lees ik altijd van Danny.
Lekker weekend nuquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ut is de laatste vrijdag van de week, de week was lang
Over het algemeen ben ik het helemaal met je eens hoor, maak zelf ook vaak OP's. Alleen met al die schermen en topics die snel gaan in de OS is er soms wat clementie.quote:
oke die heeft ijsbeer nu gebruikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik het helemaal met je eens hoor, maak zelf ook vaak OP's. Alleen met al die schermen en topics die snel gaan in de OS is er soms wat clementie.
Enfin, 20:00 verder.
Wij hadden vanmiddag de grootste lol. Maar het is wel een beetje cringe ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:11 schreef Karina het volgende:
Die Australische is zeker al voorbij gekomen in dit topic heIk heb verder een stukje gekeken en vond het maar saai en een beetje genant of zo
een filmpje maken van je TV is pas cringequote:
pacen voor de volgende rondesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:13 schreef kilon het volgende:
India is niet zo overtuigend als in de derde run van de groepsfase
Allicht, kijk je wel gezellig mee met ons?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:14 schreef TLC het volgende:
'sporten' waarbij niet eens voor-en achternamen gebruikt worden horen niet op de OS
Oke Boomer, voor jou is de NOS op NPO1 en NPO3quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:14 schreef TLC het volgende:
'sporten' waarbij niet eens voor-en achternamen gebruikt worden horen niet op de OS
want?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal wel winst voor Ayumi zijn
Ronde 2:quote:
Told ya.quote:
Eerste ronde niet. Ze deed het beter in de latere ronden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
Snap niet dat dit krap was, India was toch veel beter ? En bedoel ik niet te kijken door oranje bril.
Please refrain from standing up during the performance of iets in die richtingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
Iemand enige idee wat er precies op die roze borden staat langs de kant? Ik kom niet verder dan please refrain from.
Dat ze moeten blijven zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
Iemand enige idee wat er precies op die roze borden staat langs de kant? Ik kom niet verder dan please refrain from.
japanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tegen wie moeten WE India in de halve finale?
ze heeft in de poule alle 3 gewonnen en 2 punten weggegeven van de 3*18quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ze helpen me al uit de brand zie ik.
AMI.
Kunnen we die hebben?
WE zitten aan de goede kant van het schema.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ze helpen me al uit de brand zie ik.
AMI.
Kunnen we die hebben?
Dat magquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind 671 ook maar een rare naam.
Ik begrijp nu wat je bedoelt (terwijl ik Ami niet eens gezien heb)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE zitten aan de goede kant van het schema.
wel zo makkelijk. houd je het net spannend genoeg dat mensen blijven kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:35 schreef Momo het volgende:
Wel bijzonder dat alle wedstrijden op 1 dag zijn
Ze hadden die groepspotjes misschien nog wel een dag eerder kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel zo makkelijk. houd je het net spannend genoeg dat mensen blijven kijken
Akkoordquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over 10 minuten gaan we LOS
Ik verwacht @:R-woud93 dan ook wel hier eigenlijk.
HBOquote:
Geen idee. Daarom is het 50/50 voor mijquote:
Ah, hou het allemaal niet meer bij vanzelf.quote:
Die postte hier vanmiddag mee.quote:
Eens, kan alle kanten op vond het niet indias beste run.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat ik geen idee heb is dit extra spannend
Precies andersomquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:55 schreef Arth_NL het volgende:
Eerste twee rondes voor de Japanse, derde voor India, vrees ik.
feitquote:
Jaquote:
yup 21:19quote:
Kans is er altijd, maar dan kom je tegen een nog sterkere tegenstander te staan want de andere halve finale is tussen seed 1 en 2.quote:
Waarbij ze 598 wel al ruim verslagen heeft in de groepsfase.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:57 schreef kilon het volgende:
[..]
Kans is er altijd, maar dan kom je tegen een nog sterkere tegenstander te staan want de andere halve finale is tussen seed 1 en 2.
Het is ook wel wat veel allemaal op n dag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
Idee dat India wel een beetje moe was ondertussen
Die battle ging nergens meer over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarbij ze 598 wel al ruim verslagen heeft in de groepsfase.
Oh, dan neem ik mijn eerdere opmerking terug.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Liu Qingyi (671 is pretty much how her name is pronounced in English)
Ik zie ook niet bepaald een topsportlichaam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
Omdat ze een pre-qualifier moest doen om onverklaarbare redenen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
Is wel lastig te zien met al die baggy kleren die ze aanhebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie ook niet bepaald een topsportlichaam.
Om al deze moves te kunnen doen heb je dat wel nodigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie ook niet bepaald een topsportlichaam.
Ik voel hoe deze dag verloopt sinds het grote schandaal vandaag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze kan haar dus hebben!
(Zo zie ik het liever)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |