Ik vind het hier erg gezellig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef R-woud93 het volgende:
De sfeer is wat grimmig in dit topic.
Er loopt volk rond wat niet weet hoe om te gaan met deze topsport.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef R-woud93 het volgende:
De sfeer is wat grimmig in dit topic.
Camera's 360 en daar dan een compilatie van zodat het op bewegend beeld lijkt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
Je ziet steeds van die stilstaande beelden die om iemand heen draaien, iemand een idee hoe ze dat doen?
Ik kan niet nog meer afgeven op deze "sport" zonder lelijk te worden, maar we maken er gewoon iets moois van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:54 schreef beantherio het volgende:
De reacties hier. Een paar uur geleden zag niemand dit zitten.
Je meent hetquote:
Ze heet eigenlijk Rachael Gunn.quote:
Ja, juist.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het hier erg gezellig.
de sport wordt hier goed gewaardeerd
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
Je ziet steeds van die stilstaande beelden die om iemand heen draaien, iemand een idee hoe ze dat doen?
We hebben ooit een medaille gewonnen voor literatuur, dus past wel in de Olympische gedachtequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:56 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we nog pitch perfect battles op de OS
Ik zie niemand lachen hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:56 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, maar dit is satire toch?
Dat is voor als je geld hebt.quote:
Geniet er maar even lekker van Woud.quote:
wil je die olifant even bannen chevyquote:
Bedankt maat, jij ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet er maar even lekker van Woud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |