Met analyse van Johan Derksen en Gijp.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, da's linedancen. Was een leuk idee geweest voor 2028.
Ik snap alleen het onderdeel 'vocabulaire' niet, ze zeggen toch niks?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:25 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Er zijn 9 juryleden die allemaal met een slider 5 verschillende onderdelen beoordelen, zoals originaliteit, muzikaliteit en uitvoering. De maximale score per categorie is 20% (met 5x20% kom je dus op 100% uit). Vervolgens verplaatsen ze per categorie de slider in de richting van de danser die ze het best vonden in dat specifieke onderdeel en daar komt dan een percentage uit per onderdeel. Al die percentages bij elkaar opgeteld geeft een totaal, en dat totaal is doorslaggevend voor wie het punt van een jurylid krijgt.
Lastig duidelijker dan dit uit te leggen, eventueel kan deze video nuttig zijn om te kijken:
Ik hoor het goed genoegquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waarbij je als kijker van het laatste dus geen idee hebt, omdat het geschuif van de papieren van de jury harder staat dan de muziek.
Dat kan ook. Sterker, paardendansen zit er al bij sinds jaar en dag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Wat doet dit in godsnaam thuis op de Olympische Spelen? Dan kun je alle soorten dans wel toevoegen toch?
Tweequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:29 schreef Jane het volgende:
O, we hebben morgen nog een man die meedoet!
Sorry, had geen idee.
Twee zelfsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:29 schreef Jane het volgende:
Sorry, had geen idee.
2 zelfs!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:29 schreef Jane het volgende:
Sorry, had geen idee.
2!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:29 schreef Jane het volgende:
Sorry, had geen idee.
Het lijkt zo passieloosquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vond breakdance vroeger wel vet maar dit is het niet voor mij
Ze praten met hun moves joquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap alleen het onderdeel 'vocabulaire' niet, ze zeggen toch niks?
Edit: en muzikaliteit, dat komt toch van de DJ?
Al besproken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoeveel Nederlandse mannen doen er mee?
Je bent zelf joquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze praten met hun moves jo
Vocabulaire is niet je woordenschat maar je moves-schat. Aantal moves dat je in huis hebt. Of je niet de hele tijd dezelfde moves doet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Muzikaliteit is hoe goed je op de beat beweegt en je laat leiden door de muziek, vocabulaire weet ik niet zeker maar ik heb dat altijd een beetje gezien als hoe je dansstijl isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En muzikaliteit lijkt mij hoe je danst op de muziek, in plaats van de muziek zelf. Of je een beetje ritmisch bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vocabulaire is niet je woordenschat maar je moves-schat. Aantal moves dat je in huis hebt. Of je niet de hele tijd dezelfde moves doet.
Yep.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En muzikaliteit lijkt mij hoe je danst op de muziek, in plaats van de muziek zelf. Of je een beetje ritmisch bent.
Je kan te ver gaan. Misschien 1 vloeronderdeel, maar echt power turnen? Nah.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:31 schreef superniger het volgende:
Als dit geen sport is dan is turnen ook geen sport.
Dat hebben ze al gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:32 schreef Usert het volgende:
Waarom worden de "sporters" niet voorgesteld zoals het normaal is bij de OS.. Anders stem ik voor alle sporters met hun nicknames aan te kondigen.
Anti - Antilai Sandrini
LogistX - Logan Edra
Daarnaast ben ik serieus benieuwd hoe je zeker weet dat de DJs niet afspraken hebben gemaakt over de muziek. Zijn daar maatregelen voor?
Dat was om 16 uur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:32 schreef Usert het volgende:
Waarom worden de "sporters" niet voorgesteld zoals het normaal is bij de OS.. Anders stem ik voor alle sporters met hun nicknames aan te kondigen.
Anti - Antilai Sandrini
LogistX - Logan Edra
Daarnaast ben ik serieus benieuwd hoe je zeker weet dat de DJs niet afspraken hebben gemaakt over de muziek. Zijn daar maatregelen voor?
Nee, is bij die sporten niet de norm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:34 schreef Usert het volgende:
[..]
Ah oke, dus de volgende keer kan Femke als Bambi de boeken in gaan?
Lol.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:34 schreef koffieleuk het volgende:
Kan het zeker waarderen dat de Oekraļnse voor traditionele kledij heeft gekozen
De rest van deze "sport" hebben ze ook aangepast om in de buurt te komen van OS normen. Hadden ze met die onzin ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, is bij die sporten niet de norm.
maar geen muzikaliteitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:37 schreef Usert het volgende:
Ik had graag wat turners hier gezien. Die hebben 20x dikkere moves
Hopelijk staat de wedstrijd Anti-Nicka vandaag niet op het programma.quote:
Ja, je komt toch allebei aan de beurt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh, ze mogen blijkbaar zelf kiezen wie er begint. Grappig.
Toch wel.quote:
Een potentiele PLAK, dus we gaan er gewoon voor.quote:
Wat noemden ze klassiek?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
Noemen ze dit al klassiek? Ben ik al zo oud?
Dat is URBANquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
waarom lijken het allemaal net jongetjes
Het gaat ook om respect en pleasing the crowd enz enz.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:40 schreef vul_maar_in het volgende:
"Kunst gaat niet altijd om presteren"
Wat moet dat nou weer betekenen dit is toch een wedstrijd met punten?
Oh, dat kan na een jaar of 10 al klassiek zijn.quote:
Maar dan presteer je toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gaat ook om respect en pleasing the crowd enz enz.
Te breaken?quote:
waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat dit de groepsfase is.
ze ging eerder tegen indiaquote:
helaas niet lekker kortquote:
jaquote:
Lekker boeiequote:
zegquote:
Gaat nog een uur door ofzo. Dan worden de kwartfinales bekend.quote:
ja wel leuke juffies om te zien sommigequote:
praat geen poepquote:
2 girls 1 cupquote:
Rugzakje genotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
Vanessa lijkt mij iemand met meerdere labeltjes en een persoonlijkheidsstoornis.
I can fix herquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
Vanessa lijkt mij iemand met meerdere labeltjes en een persoonlijkheidsstoornis.
167167 is het net nietquote:
wtfquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:46 schreef Usert het volgende:
Ah, daar komt de term b-boy dus vandaan!
[..]
167-671quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
167167 is het net niet
zoals vilapenedo ook zegt... een WII is niet hetzellufde!
Dat hebben we al gezien deze Spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling:
breakdansen OUT, twerking IN.
Komt van "Bronx boy", grapjas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:46 schreef Usert het volgende:
Ah, daar komt de term b-boy dus vandaan!
[..]
Ik wacht even de medailles af voor het oordeel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat dit een eenmalige experiment was? Deze onzin heeft niks op de Spelen te zoeken
ook niet hetzellufdequote:
Zo, die zit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
Dan zouden "we" goud winnen. Dan nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wacht even de medailles af voor het oordeel.
Wat doe je hier dan?quote:
nouja in china weet je het nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:48 schreef ipa84 het volgende:
go wat een verrassing dat 671 niet haar echte naam is.
Shixia Wang?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:48 schreef Aguero het volgende:
671 klinkt blijkbaar als haar naam in het Chinees.
https://translate.google.(...)0A7%0A1&op=translate
Wij strijders houden ook volquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel lef dat ze dit gewoon 3 uur met droge ogen uitzenden.
Tja, via HBO is alles live.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel lef dat ze dit gewoon 3 uur met droge ogen uitzenden.
Zou zomaar strafpunten kunnen opleverenquote:
AR-15?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:50 schreef Szura het volgende:
Amerika haalt de guns alweer tevoorschijn
Dat laatste was afgesproken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:50 schreef Nizno het volgende:
waarom pistooltjes wel aftrek en een politiek statement niet?
Valt wel mee, India had van tevoren gezegd dat Sunny bang voor haar was.quote:
Normaal is het gangbaar, bij de OS kan het alleen dat je er juist strafpunten voor krijgt.....maar dat kan ook niet. Niemand weet het blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:50 schreef Nizno het volgende:
waarom pistooltjes wel aftrek en een politiek statement niet?
Ja.quote:
over een uurtje of 4 ofzoquote:
VOC mentaliteitquote:
Er staat vast wel wat in de OP.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:52 schreef noodgang het volgende:
Wat een sport
Geen idee waar ik naar zit te kijken
vind het nogal fakequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:52 schreef heywoodu het volgende:
Het onderlinge bashen steeds, maar dan op een duidelijk speelse en vriendelijke manier, vind ik wel leuk
een mod die de OP leest????quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
haterquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:53 schreef R-woud93 het volgende:
Met het verhalen vertellen, de bijnamen en het staren komt voor mij over als iets wat eigenlijk heel kinderachtig is.
We juichen voor het vlaggetje, na morgen kijk ik dit nooit weer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:54 schreef beantherio het volgende:
De reacties hier. Een paar uur geleden zag niemand dit zitten.
Hou het ff netjes aubquote:
Tja, we maken er maar het beste van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:54 schreef beantherio het volgende:
lhbtq mag tegenwoordig gewoon hoor misterquote:
Met een camera.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
Je ziet steeds van die stilstaande beelden die om iemand heen draaien, iemand een idee hoe ze dat doen?
hou je mond tegen morti kakkerlakquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd bij jouw bashes op dit forum.
Je bent de eerste naast mij die niet "bandana" zegt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die heeft een durag op haar kop
Hij kan het wel alleen aan denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hou je mond tegen morti kakkerlak
Ik vind het hier erg gezellig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef R-woud93 het volgende:
De sfeer is wat grimmig in dit topic.
Er loopt volk rond wat niet weet hoe om te gaan met deze topsport.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef R-woud93 het volgende:
De sfeer is wat grimmig in dit topic.
Camera's 360 en daar dan een compilatie van zodat het op bewegend beeld lijkt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
Je ziet steeds van die stilstaande beelden die om iemand heen draaien, iemand een idee hoe ze dat doen?
Ik kan niet nog meer afgeven op deze "sport" zonder lelijk te worden, maar we maken er gewoon iets moois van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:54 schreef beantherio het volgende:
Je meent hetquote:
Ze heet eigenlijk Rachael Gunn.quote:
Ja, juist.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het hier erg gezellig.
de sport wordt hier goed gewaardeerd
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
We hebben ooit een medaille gewonnen voor literatuur, dus past wel in de Olympische gedachtequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:56 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we nog pitch perfect battles op de OS
Ik zie niemand lachen hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:56 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, maar dit is satire toch?
Dat is voor als je geld hebt.quote:
Geniet er maar even lekker van Woud.quote:
wil je die olifant even bannen chevyquote:
Bedankt maat, jij ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet er maar even lekker van Woud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |