Hoeveel kost dat per gram?quote:
Omdat smaken verschillen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef TAmaru het volgende:
ik zit net voor het eerst te kijken maar wat een onzin is dit zeg
waarom deze onzin wel en zoveel andere sporten niet??
Hmmmm, toch maar niet. Ik ga zo nog zwemmen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg er een drankje bij te pakken.
Wat voor iets?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg er een drankje bij te pakken.
Zwemtoernooi is al afgelopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmmm, toch maar niet. Ik ga zo nog zwemmen.
Ik doe het nog even dunnetjes over. In mijn eigen tempo.quote:
Er zijn 9 juryleden die allemaal met een slider 5 verschillende onderdelen beoordelen, zoals originaliteit, muzikaliteit en uitvoering. De maximale score per categorie is 20% (met 5x20% kom je dus op 100% uit). Vervolgens verplaatsen ze per categorie de slider in de richting van de danser die ze het best vonden in dat specifieke onderdeel en daar komt dan een percentage uit per onderdeel. Al die percentages bij elkaar opgeteld geeft een totaal, en dat totaal is doorslaggevend voor wie het punt van een jurylid krijgt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Ik val er net in, hoe werkt de puntentelling?
Twee klasgenoten kregen nog een keer een 10 voor gym (onderdeel vrije invulling) met jumpenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die was ik al aan het zoeken, maar kon geen geschikt gifje vinden
Waarbij je als kijker van het laatste dus geen idee hebt, omdat het geschuif van de papieren van de jury harder staat dan de muziek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Negen juryleden geven een score voor techniek, vocabulaire (verscheidenheid in moves), originaliteit, uitvoering en muzikaliteit (beweeg je op de muziek).
Nee, da's linedancen. Was een leuk idee geweest voor 2028.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |