Nuttige bijdrage ouwe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:14 schreef Szura het volgende:
Deze ligt alleen maar op de grond te rollen
Nee joh wordt gewaardeerd, niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Probeer alleen wat toelichting te geven hoor haha, maar we kunnen ook allemaal slechte grappen maken in dit topic, laat het dan maar weten dan hou ik mijn mond
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh wordt gewaardeerd, niet te serieus nemen.
Niet eens aan je piemeltje trekken?quote:
Haha I knowquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh wordt gewaardeerd, niet te serieus nemen.
in haar Aussiequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Dus zij is 36 en ligt daar in een trainingspak te rollen
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Ik val er net in, hoe werkt de puntentelling?
Nee dat zal wel een b-status zijn (of hoe dat ook heet) paar duizend euro.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Usert het volgende:
Maar even… krijgt die India nu geld vanwege een tosportstatus?
Ik kijk sinds het begin, geen idee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Dat weet niemand. Na iedere ronde is het weer een complete verrassing wat de uitslag isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |