Oh er zitten hier ook users die er echt verstand van hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Martino11 het volgende:
Logistx ziet er flashy uit, maar dat is het lastige met breakdancen. Originaliteit van de moves is slechts 1/5 van de punten, andere dingen zijn net zo belangrijk
Professor DR.s Martino11.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh er zitten hier ook users die er echt verstand van hebben
Ben jij ook een sissy? Stukje peniskooiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Sissy is wel echt een naam om mee gememed te worden.
In zo'n Sisi-karretjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Sissy is wel echt een naam om mee gememed te worden.
Volgens mij doet ze daar de vloer schrobbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom staat er een medewerker van de subway op het podium?
Ik helikopterenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als ik een signature move zou hebben is dat ook wel een beetje op de grond wormen
Probeer alleen wat toelichting te geven hoor haha, maar we kunnen ook allemaal slechte grappen maken in dit topic, laat het dan maar weten dan hou ik mijn mondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |