Populair in de BANLIEUS?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom Frankrijk dit als demo-sport heeft aangedragen. Jeu de boules was toch veel logischer geweest?
Om criminelen migranten jongeren uit de banlieus tegemoet te komen. Le culture du Wokequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom Frankrijk dit als demo-sport heeft aangedragen. Jeu de boules was toch veel logischer geweest?
Als dan zo'n bejaarde zich kwalificeert voor petanque is ie dood voordat de spelen beginnen. Dat is ook niet handig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Waarom niet, lijkt toch gewoon op turnen maar dan leuker om te kijken. Hoewel ik moet zeggen turnen en heel veel sporten hebben ook geen meerwaarde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel leuk om te zien dit, zet deze vorm van entertainment wel op de kaart, maar echt geen meerwaarde voor de OS
Dat is de battle.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
Als breakdancer erbij staan als je tegenstander zijn moves doet, stukje cringe
Uh neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom niet, lijkt toch gewoon op turnen maar dan leuker om te kijken. Hoewel ik moet zeggen turnen en heel veel sporten hebben ook geen meerwaarde.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om criminelen migranten jongeren uit de banlieus tegemoet te komen. Le culture du Woke
Die was 14quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Die logistx zou ik wel doen. Heerlijke kont
Ok dankje Gregory Sedocquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Martino11 het volgende:
Logistx ziet er flashy uit, maar dat is het lastige met breakdancen. Originaliteit van de moves is slechts 1/5 van de punten, andere dingen zijn net zo belangrijk
Would you like Chipotlesauce with that sir?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom staat er een medewerker van de subway op het podium?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom staat er een medewerker van de subway op het podium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |