als je dat wel zou doen zou je weten dat daar alle tijden worden voorgekauwdquote:
hij is een modquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach soms in de drukte stel ik ook wel eens vragen die je zelf kunt opzoeken.
Doe eens even vriendelijk op vrijdagquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dat wel zou doen zou je weten dat daar alle tijden worden voorgekauwd
ut is de laatste vrijdag van de week, de week was langquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe eens even vriendelijk op vrijdag
die het goede voorbeeld mag gevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon users, lees ik altijd van Danny.
Lekker weekend nuquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ut is de laatste vrijdag van de week, de week was lang
Over het algemeen ben ik het helemaal met je eens hoor, maak zelf ook vaak OP's. Alleen met al die schermen en topics die snel gaan in de OS is er soms wat clementie.quote:
oke die heeft ijsbeer nu gebruikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik het helemaal met je eens hoor, maak zelf ook vaak OP's. Alleen met al die schermen en topics die snel gaan in de OS is er soms wat clementie.
Enfin, 20:00 verder.
Wij hadden vanmiddag de grootste lol. Maar het is wel een beetje cringe ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:11 schreef Karina het volgende:
Die Australische is zeker al voorbij gekomen in dit topic heIk heb verder een stukje gekeken en vond het maar saai en een beetje genant of zo
een filmpje maken van je TV is pas cringequote:
pacen voor de volgende rondesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:13 schreef kilon het volgende:
India is niet zo overtuigend als in de derde run van de groepsfase
Allicht, kijk je wel gezellig mee met ons?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:14 schreef TLC het volgende:
'sporten' waarbij niet eens voor-en achternamen gebruikt worden horen niet op de OS
Oke Boomer, voor jou is de NOS op NPO1 en NPO3quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:14 schreef TLC het volgende:
'sporten' waarbij niet eens voor-en achternamen gebruikt worden horen niet op de OS
want?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal wel winst voor Ayumi zijn
Ronde 2:quote:
Told ya.quote:
Eerste ronde niet. Ze deed het beter in de latere ronden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
Snap niet dat dit krap was, India was toch veel beter ? En bedoel ik niet te kijken door oranje bril.
Please refrain from standing up during the performance of iets in die richtingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
Iemand enige idee wat er precies op die roze borden staat langs de kant? Ik kom niet verder dan please refrain from.
Dat ze moeten blijven zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
Iemand enige idee wat er precies op die roze borden staat langs de kant? Ik kom niet verder dan please refrain from.
japanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tegen wie moeten WE India in de halve finale?
ze heeft in de poule alle 3 gewonnen en 2 punten weggegeven van de 3*18quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ze helpen me al uit de brand zie ik.
AMI.
Kunnen we die hebben?
WE zitten aan de goede kant van het schema.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ze helpen me al uit de brand zie ik.
AMI.
Kunnen we die hebben?
Dat magquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind 671 ook maar een rare naam.
Ik begrijp nu wat je bedoelt (terwijl ik Ami niet eens gezien heb)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE zitten aan de goede kant van het schema.
wel zo makkelijk. houd je het net spannend genoeg dat mensen blijven kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:35 schreef Momo het volgende:
Wel bijzonder dat alle wedstrijden op 1 dag zijn
Ze hadden die groepspotjes misschien nog wel een dag eerder kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel zo makkelijk. houd je het net spannend genoeg dat mensen blijven kijken
Akkoordquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over 10 minuten gaan we LOS
Ik verwacht @:R-woud93 dan ook wel hier eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |