Ach soms in de drukte stel ik ook wel eens vragen die je zelf kunt opzoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
serieus ga je nog antwoorden ook.
Waarom heeft men moeite gedaan voor de OP
als je dat wel zou doen zou je weten dat daar alle tijden worden voorgekauwdquote:
hij is een modquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach soms in de drukte stel ik ook wel eens vragen die je zelf kunt opzoeken.
Doe eens even vriendelijk op vrijdagquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dat wel zou doen zou je weten dat daar alle tijden worden voorgekauwd
ut is de laatste vrijdag van de week, de week was langquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe eens even vriendelijk op vrijdag
die het goede voorbeeld mag gevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon users, lees ik altijd van Danny.
Lekker weekend nuquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ut is de laatste vrijdag van de week, de week was lang
Over het algemeen ben ik het helemaal met je eens hoor, maak zelf ook vaak OP's. Alleen met al die schermen en topics die snel gaan in de OS is er soms wat clementie.quote:
oke die heeft ijsbeer nu gebruikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik het helemaal met je eens hoor, maak zelf ook vaak OP's. Alleen met al die schermen en topics die snel gaan in de OS is er soms wat clementie.
Enfin, 20:00 verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |