HBOquote:
Geen idee. Daarom is het 50/50 voor mijquote:
Ah, hou het allemaal niet meer bij vanzelf.quote:
Die postte hier vanmiddag mee.quote:
Eens, kan alle kanten op vond het niet indias beste run.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat ik geen idee heb is dit extra spannend
Precies andersomquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:55 schreef Arth_NL het volgende:
Eerste twee rondes voor de Japanse, derde voor India, vrees ik.
feitquote:
Jaquote:
yup 21:19quote:
Kans is er altijd, maar dan kom je tegen een nog sterkere tegenstander te staan want de andere halve finale is tussen seed 1 en 2.quote:
Waarbij ze 598 wel al ruim verslagen heeft in de groepsfase.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:57 schreef kilon het volgende:
[..]
Kans is er altijd, maar dan kom je tegen een nog sterkere tegenstander te staan want de andere halve finale is tussen seed 1 en 2.
Het is ook wel wat veel allemaal op één dag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
Idee dat India wel een beetje moe was ondertussen
Die battle ging nergens meer over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarbij ze 598 wel al ruim verslagen heeft in de groepsfase.
Oh, dan neem ik mijn eerdere opmerking terug.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Liu Qingyi (671 is pretty much how her name is pronounced in English)
Ik zie ook niet bepaald een topsportlichaam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
Omdat ze een pre-qualifier moest doen om onverklaarbare redenen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
Is wel lastig te zien met al die baggy kleren die ze aanhebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie ook niet bepaald een topsportlichaam.
Om al deze moves te kunnen doen heb je dat wel nodigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie ook niet bepaald een topsportlichaam.
Ik voel hoe deze dag verloopt sinds het grote schandaal vandaag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze kan haar dus hebben!
(Zo zie ik het liever)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |