Raygun? Alles verloren.quote:
Dit is toch wel een beetje break muziek, of iig waar het mee begonnen is, zo is de eerste hiphop ook ontstaan. Breaks achter elkaar plakken en daar overheen mcen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat ik wat verkeerd deed, met eurosport in de bovenhoek. Had wel op breaking geklikt hoor. Maargoed ik moet zeggen dat ik ook wel houd van het schakelen richting andere Nederlanders. Ik kán ook zelf schakelen maar het is op mijn 2e scherm.
Thanks though.
Vind de muziek ook veel chiller dan ik dacht. Ze doen wel super ghetto maar de muziek is nogal chill. Is dat bij normalere break competities ook vraag ik me af? Zal wel wat schunnigere muziek zijn dan toch.
Lijkt me heeeel lastig om expres gelijk te spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:27 schreef Martino11 het volgende:
De 2 Oekraïeners kunnen het slim spelen door gelijk te spelen, waarbij Stefani in totaal 12 punten moet scoren. In dat geval zijn ze allebei door ten koste van Ayumi
2/3 potjes achter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
tijdindeling wordt ook niet helemaal gehaald he...
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:27 schreef Martino11 het volgende:
De 2 Oekraïeners kunnen het slim spelen door gelijk te spelen, waarbij Stefani in totaal 12 punten moet scoren. In dat geval zijn ze allebei door ten koste van Ayumi
Kan ook eigenlijk niet, maar voor de gedacht was het leuk. Is nu ook niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me heeeel lastig om expres gelijk te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |