Dit is idd geen geweldige opening.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:39 schreef Moira het volgende:
Aight, ik heb ook maar even mijn lijstjes voor dit jaar uitgewerkt!
Lijstje van alle inzendingen, gebaseerd op mijn Spotify lijst ranking (studioversies dus, met vaakst geluisterd bovenaan):
Een duidelijke top 5:
1. 🇮🇹 Italy / Angelina Mango - La Noia
2. 🇳🇱 Netherlands / Joost Klein - Europapa
3. 🇭🇷 Croatia / Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim
4. 🇨🇭 Switzerland / Nemo - The Code
5. 🇫🇷 France / Slimane - Mon amour
Een duidelijk 'linkerrijtje' dat ik goed vind:
6. 🇨🇿 Czechia / Aiko - Pedestal
7. 🇦🇹 Austria / Kaleen - We Will Rave
8. 🇱🇹 Lithuania / Silvester Belt - Luktelk
9. 🇺🇦 Ukraine / alyona alyona & Jerry Heil - Teresa & Maria
10. 🇫🇮 Finland / Windows95man - No Rules!
11. 🇬🇧 United Kingdom / Olly Alexander - Dizzy
12. 🇪🇪 Estonia / 5MIINUST x Puuluup - (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi
Een prima middenmoot voor op de achtergrond:
13. 🇨🇾 Cyprus / Silia Kapsis - Liar
14. 🇪🇸 Spain / Nebulossa - ZORRA
15. 🇱🇺 Luxembourg / TALI - Fighter
16. 🇦🇲 Armenia / LADANIVA - Jako
17. 🇮🇪 Ireland / Bambie Thug - Doomsday Blue
18. 🇵🇱 Poland / LUNA - The Tower
19. 🇸🇲 San Marino / MEGARA - 11:11
Nummers die me onvoldoende boeien om vaker te luisteren, grofweg op volgorde van interesse:
20. 🇧🇪 Belgium / Mustii - Before The Party's Over
21. 🇳🇴 Norway / Gåte - Ulveham
22. 🇲🇹 Malta / Sarah Bonnici - Loop
23. 🇸🇪 Sweden / Marcus & Martinus - Unforgettable
24. 🇬🇪 Georgia / Nutsa Buzaladze - Firefighter
25. 🇮🇸 Iceland / Hera Björk - Scared of Heights
26. 🇬🇷 Greece / Marina Satti - ZARI
27. 🇮🇱 Israel / Eden Golan - Hurricane
28. 🇸🇮 Slovenia / Raiven - Veronika
29. 🇦🇺 Australia / Electric Fields - One Milkali (One Blood)
30. 🇩🇪 Germany / ISAAK - Always On The Run
31. 🇩🇰 Denmark / SABA - SAND
32. 🇲🇩 Moldova / Natalia Barbu - In The Middle
33. 🇱🇻 Latvia / Dons - Hollow
34. 🇦🇱 Albania / BESA - TITAN
35. 🇷🇸 Serbia / TEYA DORA - RAMONDA
36. 🇦🇿 Azerbaijan / FAHREE feat. Ilkin Dovlatov - Özünlə Apar
37. 🇵🇹 Portugal / iolanda - Grito![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijstje op volgorde van favoriet en hopelijk qualifiers van semi 1 (*Q = pre-qualified):
Q 1. 🇭🇷 Croatia / Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim
Q 2. 🇱🇹 Lithuania / Silvester Belt - Luktelk
Q 3. 🇺🇦 Ukraine / alyona alyona & Jerry Heil - Teresa & Maria
Q 4. 🇫🇮 Finland / Windows95man - No Rules!
*Q 5. 🇬🇧 United Kingdom / Olly Alexander - Dizzy
Q 6. 🇨🇾 Cyprus / Silia Kapsis - Liar
Q 7. 🇱🇺 Luxembourg / TALI - Fighter
Q 8. 🇮🇪 Ireland / Bambie Thug - Doomsday Blue
Q 9. 🇵🇱 Poland / LUNA - The Tower
*Q 10. 🇸🇪 Sweden / Marcus & Martinus - Unforgettable
Q 11. 🇮🇸 Iceland / Hera Björk - Scared of Heights
Q 12. 🇸🇮 Slovenia / Raiven - Veronika
13. 🇦🇺 Australia / Electric Fields - One Milkali (One Blood)
14. 🇩🇪 Germany / ISAAK - Always On The Run
15. 🇲🇩 Moldova / Natalia Barbu - In The Middle
16. 🇷🇸 Serbia / TEYA DORA - RAMONDA
17. 🇦🇿 Azerbaijan / FAHREE feat. Ilkin Dovlatov - Özünlə Apar
18. 🇵🇹 Portugal / iolanda - Grito
Lijstje op volgorde van favoriet en hopelijk qualifiers van semi 2 (*Q = pre-qualified):
*Q 1. 🇮🇹 Italy / Angelina Mango - La Noia
Q 2. 🇳🇱 Netherlands / Joost Klein - Europapa
Q 3. 🇨🇭 Switzerland / Nemo - The Code
*Q 4. 🇫🇷 France / Slimane - Mon amour
Q 5. 🇨🇿 Czechia / Aiko - Pedestal
Q 6. 🇦🇹 Austria / Kaleen - We Will Rave
Q 7. 🇪🇪 Estonia / 5MIINUST x Puuluup - (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi
*Q 8. 🇪🇸 Spain / Nebulossa - ZORRA
Q 9. 🇦🇲 Armenia / LADANIVA - Jako
Q 10. 🇸🇲 San Marino / MEGARA - 11:11
Q 11. 🇧🇪 Belgium / Mustii - Before The Party's Over
Q 12. 🇳🇴 Norway / Gåte - Ulveham
Q 13. 🇲🇹 Malta / Sarah Bonnici - Loop
14. 🇬🇪 Georgia / Nutsa Buzaladze - Firefighter
15. 🇬🇷 Greece / Marina Satti - ZARI
16. 🇮🇱 Israel / Eden Golan - Hurricane
17. 🇩🇰 Denmark / SABA - SAND
18. 🇱🇻 Latvia / Dons - Hollow
19. 🇦🇱 Albania / BESA - TITAN
Allebei. De ene is Europees en de ander internationaal.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
@:Roger_Epiales Sorry, IBU zegt iets over bitterheid van bier, niet EBU
'Ja, ik heb eigenlijk meer een crush op je vriend'.quote:
Nou ja, dat krijg je met goede flirt-skills ook niet opgelost. Da's gewoon een kwestie van smaak. En ik heb verder niet de indruk dat jij heel slecht in de markt ligt?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Ja, ik heb eigenlijk meer een crush op je vriend'.
Mja. Nouja, misschien ook niet. Maar ik word zo verlegen bij flirten. Nouja, het was iig een gezellige avond verder op het Bevrijdingsfestival.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dat krijg je met goede flirt-skills ook niet opgelost. Da's gewoon een kwestie van smaak. En ik heb verder niet de indruk dat jij heel slecht in de markt ligt?
Ahquote:Op zondag 5 mei 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allebei. De ene is Europees en de ander internationaal.
Nee maar ik kan het ook niet hoor. Of dat wil zeggen, ik kan het heel goed als ik iemand niet echt heel leuk vind. En niet als ik iemand wél leuk vindquote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Nouja, misschien ook niet. Maar ik word zo verlegen bij flirten. Nouja, het was iig een gezellige avond verder op het Bevrijdingsfestival.
Dat is belangrijk! En goed dat je een poging ondernamquote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Nouja, misschien ook niet. Maar ik word zo verlegen bij flirten. Nouja, het was iig een gezellige avond verder op het Bevrijdingsfestival.
Leukste act? Partysquad.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is belangrijk! En goed dat je een poging ondernamWat was de leukste act die je zag?
Blij dat ik dit allemaal niet meer hoefquote:Op zondag 5 mei 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik kan het ook niet hoor. Of dat wil zeggen, ik kan het heel goed als ik iemand niet echt heel leuk vind. En niet als ik iemand wél leuk vind![]()
Mijn nieuwe aanpak is eigenlijk gewoon helemaal niks doen, gewoon 'mezelf zijn' en zichtbaar zijn en dan kijken of iemand uit zichzelf op me afkomt. Lijkt te werken, maar nou moet het nog iemand zijn die ik dan zelf ook echt leuk vind.
Ja, nouja,ik ben best wel los op zich op zo'n avond. Beetje dansen en losgaan, doe ik wel meer dan andere mannen. Maar zodra er geflirt kan worden ,is het een de kans niet zo groot dat ik dat doorheb en twee dat ik dan niet verlegen wordt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik kan het ook niet hoor. Of dat wil zeggen, ik kan het heel goed als ik iemand niet echt heel leuk vind. En niet als ik iemand wél leuk vind![]()
Mijn nieuwe aanpak is eigenlijk gewoon helemaal niks doen, gewoon 'mezelf zijn' en zichtbaar zijn en dan kijken of iemand uit zichzelf op me afkomt. Lijkt te werken, maar nou moet het nog iemand zijn die ik dan zelf ook echt leuk vind.
Ik hoef nooit meer een polonaise aan mijn lijfquote:Op zondag 5 mei 2024 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha, ik hoefde het ook heel lang nietEn toen opeens weer wel.
Jij hebt toch vast ook wel momenten, toch? Staat zeker geen verkeerde kop op bij jou.quote:
quote:
Snap ikquote:Op zondag 5 mei 2024 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, nouja,ik ben best wel los op zich op zo'n avond. Beetje dansen en losgaan, doe ik wel meer dan andere mannen. Maar zodra er geflirt kan worden ,is het een de kans niet zo groot dat ik dat doorheb en twee dat ik dan niet verlegen wordt.
Nou ja een hele polonaise vind ik ook wat druk.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoef nooit meer een polonaise aan mijn lijf![]()
Nee snap ik niet?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nouja, soms heb je wel zin van radiedamdam als je snapt wat ik bedoel.
Kun je nagaan wat het niveau van rest van de acts was..quote:Op zondag 5 mei 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef. En ik dacht nog wel dat je een goede muzieksmaak had
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat tijdens het uitgaan zelden hebquote:
Rampeneren is een guilty pleasure van mijquote:
Dat is geen garantie op succes kan ik uit eigen ervaring meldenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Ja, ik heb eigenlijk meer een crush op je vriend'.
In jouw geval zou ik het in de trein proberen. "Wat staan we al lang stil hè?" kan een mooie opening zijn voor een gesprekquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is geen garantie op succes kan ik uit eigen ervaring melden
Lando rijdt in het oranje en heeft zijn neus beschadigd op Koningsdag, dus die telt gewoon als Nederlander. Niks aan de hand.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
@:ESF1Gamer ik heb even duiding nodig. Wat gebeurt er nou precies? Kan Verstappen ook áchter Norris als eerste eindigen? Een race kan toch niet resulteren in een niet-winst voor Verstappen, als ik het goed begrijp?
Ik snap het ook niet. Leg eens uit?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nouja, soms heb je wel zin van radiedamdam als je snapt wat ik bedoel.
Oké top, dan wacht ik nog even op het Wilhelmusquote:Op zondag 5 mei 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Lando rijdt in het oranje en heeft zijn neus beschadigd op Koningsdag, dus die telt gewoon als Nederlander. Niks aan de hand.
Ik ga morgen meteen een poging wagenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik het in de trein proberen. "Wat staan we al lang stil hè?" kan een mooie opening zijn voor een gesprek
Ik dacht misschien iets als handen vasthouden en misschien heel voorzichtig een kusje?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Leg eens uit?
Ik ben heel vaak buiten de kerk, meestal toch zo'n 6 dagen per week!quote:
Nee, eigenlijk nooitquote:Op zondag 5 mei 2024 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij hebt toch vast ook wel momenten, toch? Staat zeker geen verkeerde kop op bij jou.
Ze draaien de B-kant vandaag, God save the king. Maar ja, over hoeveel koningen kan dat nou helemaal gaan?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké top, dan wacht ik nog even op het Wilhelmus
Kak, ik ga in de avondquote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, tijdens de maandagochtendspits tref je vrouwen meestal op hun toegankelijkst.
Maar ga je ook wel eens uit of zo of is dat niet zo jouw ding?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak buiten de kerk, meestal toch zo'n 6 dagen per week!
[..]
Nee, eigenlijk nooit
Maar goed, ik kan dat dan ook helemaaaal niet
En ik kom eigenlijk vooral mensen tegen die sowieso al in een relatie zitten tegenwoordig, is mij laatst gaan opvallen
Vast over de Spaanse, net als het onzequote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze draaien de B-kant vandaag, God save the king. Maar ja, over hoeveel koningen kan dat nou helemaal gaan?
Is er nog nieuws over stoute dingen die koning senior heeft gedaan?quote:
Ik heb niks meer meegekregen maar ik volg het nieuws ook niet meer zo hoor, de laatste tijd.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Is er nog nieuws over stoute dingen die koning senior heeft gedaan?
Da's niet mijn ding, dus dat verkleint het aantal mogelijkheden om mensen tegen te komen al flinkquote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ga je ook wel eens uit of zo of is dat niet zo jouw ding?
Ik heb het ook best naar mijn zin in mijn eentjequote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Da's niet mijn ding, dus dat verkleint het aantal mogelijkheden om mensen tegen te komen al flink
Maar goed, ik ben er sowieso niet bijzonder veel mee bezig verder, loop vanzelf wel een keer tegen een leuk iemand op of, ja, niet
Oh wat vond je daarin het breekpunt? Hoef je natuurlijk niet te beantwoorden als je niet wilt.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het ook best naar mijn zin in mijn eentjeIemand erbij zou ik best leuk vinden, maar dan moet het wel leuker zijn dan alleen. En daar was ik bij mijn laatste date zeker niet van overtuigd
Het is bij 1 date gebleven. Het was best een leuke avond, maar ik kon niet echt een reden bedenken om nog eens met haar af te sprekenquote:Op maandag 6 mei 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat vond je daarin het breekpunt? Hoef je natuurlijk niet te beantwoorden als je niet wilt.
Snap ik. Zo zijn de meeste dates voor mij eigenlijk ook wel geweest. En dan ben ik daarna mentaal en fysiek ook wel doodop trouwens, heb jij dat ook?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is bij 1 date gebleven. Het was best een leuke avond, maar ik kon niet echt een reden bedenken om nog eens met haar af te spreken
Nee dat viel wel meequote:Op maandag 6 mei 2024 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik. Zo zijn de meeste dates voor mij eigenlijk ook wel geweest. En dan ben ik daarna mentaal en fysiek ook wel doodop trouwens, heb jij dat ook?
Misschien goedkoper in Diemen Zuid? Ben je daar ook meteen voor het geval ze met je mee moet.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee dat viel wel meeHet is wel vermoeiender dan thuis op de bank zitten, maar ik was ook weer niet bekaf.
Ik was wel verbaasd over wat bier en wijn tegenwoordig kosten in Amsterdam
Jaaa, als ik vrienden van mij zie, dan lijkt mij dat ook wel fijn (en het geeft meer mogelijkheden om eens een huis te kopen of zoquote:Op maandag 6 mei 2024 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het ook best naar mijn zin in mijn eentjeIemand erbij zou ik best leuk vinden, maar dan moet het wel leuker zijn dan alleen. En daar was ik bij mijn laatste date zeker niet van overtuigd
Wat een afgrijselijk nummer was datquote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien goedkoper in Diemen Zuid? Ben je daar ook meteen voor het geval ze met je mee moet.
En Lange Frans heeft meegewerkt aan Ik ga zwemmen in Bacardi lemonquote:Op maandag 6 mei 2024 00:25 schreef Strani het volgende:
Hoewel die Baas B eigenlijk best een leuk riedeltje kon rappen.
Eigenlijk zijn ze wel een beetje de Simon & Garfunkel van Nederland, als je het zo bekijkt. Maar dan iets extremer qua hoe ze gebrouilleerd zijn geraakt.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
En Lange Frans heeft meegewerkt aan Ik ga zwemmen in Bacardi lemon
Kwestie van tijd dus voor Baas B met een liedje over konijnen komtquote:Op maandag 6 mei 2024 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze wel een beetje de Simon & Garfunkel van Nederland, als je het zo bekijkt. Maar dan iets extremer qua hoe ze gebrouilleerd zijn geraakt.
Oh meteen weer huilenquote:Op maandag 6 mei 2024 00:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dus voor Baas B met een liedje over konijnen komt
quote:Op maandag 6 mei 2024 00:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dus voor Baas B met een liedje over konijnen komt
Jouw nachtelijke interrupties worden toch wat verwarrend.quote:
quote:
Dat maakt het toch vermakelijkerquote:Op maandag 6 mei 2024 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw nachtelijke interrupties worden toch wat verwarrend.
Top 10!!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:37 schreef Strani het volgende:
Trouwens, als dit al gepost is dan heb ik het gemist maar dacht van niet:
1 345 Strani
2 303 H_T
3 230 Luctor.et.Emergo
4 223 Redefine
5 191 Roger_Epiales
6 153 Em31
7 146 ESF1Gamer
8 136 Arizona
9 126 NailQueen
10 98 BillDauterive
11 84 Cyan9
11 84 Meke
13 61 ijs_beer
14 56 Fred_B
15 37 AgnesGru
16 36 Koen66
17 35 Momo
18 32 zorro28
19 29 GeorgeM
20 28 Yesse
Dus tja, toch weer terug aan de top in onze Mickey Mouse-divisie.
Je kan hoger!quote:
Toch wel jammer dat Fok geen gifjes met audio lustquote:Op maandag 6 mei 2024 03:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen, het wordt een mooie week en daar kunnen we niet vroeg genoeg aan beginnen!
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]
Toch nog 20quote:Op maandag 6 mei 2024 00:37 schreef Strani het volgende:
1 345 Strani
2 303 H_T
3 230 Luctor.et.Emergo
4 223 Redefine
5 191 Roger_Epiales
6 153 Em31
7 146 ESF1Gamer
8 136 Arizona
9 126 NailQueen
10 98 BillDauterive
11 84 Cyan9
11 84 Meke
13 61 ijs_beer
14 56 Fred_B
15 37 AgnesGru
16 36 Koen66
17 35 Momo
18 32 zorro28
19 29 GeorgeM
20 28 Yesse
Terug op het podium.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:37 schreef Strani het volgende:
1 345 Strani
2 303 H_T
3 230 Luctor.et.Emergo
4 223 Redefine
5 191 Roger_Epiales
6 153 Em31
7 146 ESF1Gamer
8 136 Arizona
9 126 NailQueen
10 98 BillDauterive
11 84 Cyan9
11 84 Meke
13 61 ijs_beer
14 56 Fred_B
15 37 AgnesGru
16 36 Koen66
17 35 Momo
18 32 zorro28
19 29 GeorgeM
20 28 Yesse
Dit zijn toch geen aantallen Straan, dan ben ik zelfs nog concurrentiequote:Op maandag 6 mei 2024 00:37 schreef Strani het volgende:
1 345 Strani
2 303 H_T
3 230 Luctor.et.Emergo
4 223 Redefine
5 191 Roger_Epiales
6 153 Em31
7 146 ESF1Gamer
8 136 Arizona
9 126 NailQueen
10 98 BillDauterive
11 84 Cyan9
11 84 Meke
13 61 ijs_beer
14 56 Fred_B
15 37 AgnesGru
16 36 Koen66
17 35 Momo
18 32 zorro28
19 29 GeorgeM
20 28 Yesse
quote:Op maandag 6 mei 2024 00:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is bij 1 date gebleven. Het was best een leuke avond, maar ik kon niet echt een reden bedenken om nog eens met haar af te spreken
Nou dan stel ik voor dat we met z'n allen op een date gaanquote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Da's niet mijn ding, dus dat verkleint het aantal mogelijkheden om mensen tegen te komen al flink
Maar goed, ik ben er sowieso niet bijzonder veel mee bezig verder, loop vanzelf wel een keer tegen een leuk iemand op of, ja, niet
Hoe is het met jouw date?quote:Op maandag 6 mei 2024 08:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Nou dan stel ik voor dat we met z'n allen op een date gaan
quote:Op maandag 6 mei 2024 10:56 schreef Moira het volgende:
Vanavond eerste juryshow
[insert ‘it’s happening’ gifje die ik mobiel niet geplakt krijg]
Heldquote:Op maandag 6 mei 2024 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je had ergens een spatie staan waar die niet hoorde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is heel herkenbaar.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak buiten de kerk, meestal toch zo'n 6 dagen per week!
[..]
Nee, eigenlijk nooit
Maar goed, ik kan dat dan ook helemaaaal niet
En ik kom eigenlijk vooral mensen tegen die sowieso al in een relatie zitten tegenwoordig, is mij laatst gaan opvallen
Aan de hand hiervan zie ik mijn innige band met @Meke bevestigd.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:37 schreef Strani het volgende:
1 345 Strani
2 303 H_T
3 230 Luctor.et.Emergo
4 223 Redefine
5 191 Roger_Epiales
6 153 Em31
7 146 ESF1Gamer
8 136 Arizona
9 126 NailQueen
10 98 BillDauterive
11 84 Cyan9
11 84 Meke
13 61 ijs_beer
14 56 Fred_B
15 37 AgnesGru
16 36 Koen66
17 35 Momo
18 32 zorro28
19 29 GeorgeM
20 28 Yesse
Ga je samenwonen met @Meke 😮quote:Op maandag 6 mei 2024 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de hand hiervan zie ik mijn innige band met @:Meke bevestigd.
Wel gezellig hoor, kan je meteen kennis maken met haar vriendquote:
Het is echt beschamend hè. Zoals ik dit hele seizoen al met vrienden in het café Ajax kijk, zo kijk ik eigenlijk ook naar deze SCquote:Op maandag 6 mei 2024 08:37 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen aantallen Straan, dan ben ik zelfs nog concurrentie
En dan ook met z'n allen met iemand mee naar huis aan het eind van de avond? Hm, spannend.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Nou dan stel ik voor dat we met z'n allen op een date gaan
quote:Op maandag 6 mei 2024 11:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smurfen komen niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:30 schreef Cyan9 het volgende:
Dit zijn echt dingen die ik niet van de bookmakers, de smurfen, de teletubbies en @:TheVulture hoef te weten.
Het spijt me, maar het is ook wel een beetje druk buiten de SC.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt beschamend hè. Zoals ik dit hele seizoen al met vrienden in het café Ajax kijk, zo kijk ik eigenlijk ook naar deze SC
Ik merk dat mensen zeer opgewonden de ESF-week ingaan. @NailQueen die het pad vrij probeert te maken voor een orgie, @TheVulture die z'n KPD-gewoontes meeneemt naar de ESC-SC, what's next?quote:Op maandag 6 mei 2024 12:30 schreef Cyan9 het volgende:
Dit zijn echt dingen die ik niet van de bookmakers, de smurfen, de teletubbies en @:TheVulture hoef te weten.
Nee Em, deze wanprestatie duurt al veel langer en dat weet je bestquote:Op maandag 6 mei 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het is ook wel een beetje druk buiten de SC.
quote:Op maandag 6 mei 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat mensen zeer opgewonden de ESF-week ingaan. @:NailQueen die het pad vrij probeert te maken voor een orgie, @:TheVulture die z'n KPD-gewoontes meeneemt naar de ESC-SC, what's next?
Ik nog nooitquote:Op maandag 6 mei 2024 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ik heb al jaren niet meer in KPD gepost
Dat geloof ik meteen, ik heb daar ook altijd mijn broek aan gehoudenquote:Op maandag 6 mei 2024 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik nog nooitBen ik veel te onschuldig voor
Ik hou 'm altijd aan, zelfs tijdens het douchenquote:Op maandag 6 mei 2024 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, ik heb daar ook altijd mijn broek aan gehouden
Ik wist niet dat dat verboden is.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:55 schreef Strani het volgende:
Het begon denk ik met de dickpic van @:H_T naar een net beginnende SC-user. Daarvoor haalde @:H_T de ene naar de andere kwaliteitsuser naar het topic maar sinds z'n schorsing is het allemaal flink in elkaar gezakt. En dan hoor je ook nog dat @:Luctor.et.Emergo met voorkennis handelde tijdens z'n eerste maandskampioenschappen...
Nou ja verboden misschien niet maar wel heel twijfelachtig. En tegen @H_T hebben we hetzelfde gezegd.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat verboden is.
Dat zou toch wel heerlijk zijn, als 'ie er eens een keer niet bij is. Net als een Verka, die mogen ze langzaam ook wel van de vastegastenlijst halen.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
3fm draait nu Mans Zelmerlow, die verrassend genoeg nog niet is aangekondigd voor Malmö.
Het is het weer.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat mensen zeer opgewonden de ESF-week ingaan. @:NailQueen die het pad vrij probeert te maken voor een orgie, @:TheVulture die z'n KPD-gewoontes meeneemt naar de ESC-SC, what's next?
Oh twijfelachtig is aanvaardbaar.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja verboden misschien niet maar wel heel twijfelachtig. En tegen @:H_T hebben we hetzelfde gezegd.
Team MEAN foreverquote:Op maandag 6 mei 2024 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de hand hiervan zie ik mijn innige band met @:Meke bevestigd.
Mag wel hoor, we hebben nog wel een bezemkast voor je overquote:
Daar ben ik te lang voor.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Mag wel hoor, we hebben nog wel een bezemkast voor je over
Jammer welquote:
En de insinuaties blijven maar doorgaan!quote:Op maandag 6 mei 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon op je knieën gaan zitten.
Afhankelijk van het restaurant is het niet onmogelijk voor negenen weer thuis te zijnquote:
Nee dat is waar, maar met het gezelschap denk ik welquote:Op maandag 6 mei 2024 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Afhankelijk van het restaurant is het niet onmogelijk voor negenen weer thuis te zijn
Gewoon heel ongezellig doen en de hele tijd op je horloge kijken en zo.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar met het gezelschap denk ik wel![]()
Oh wordt dat als ongezellig beschouwd?quote:Op maandag 6 mei 2024 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon heel ongezellig doen en de hele tijd op je horloge kijken en zo.
Mekegodinquote:Op maandag 6 mei 2024 18:16 schreef Meke het volgende:
Maar zaterdagavond heb ik helemaal geblokt en vrijgehouden. Ik woon dan al een hele dag samen, maar m'n vriend is uit huis gesturd hoor!!! Prioriteiten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, net als met je telefoon bezig zijn of een boek gaan lezen.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh wordt dat als ongezellig beschouwd?
oeh.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, net als met je telefoon bezig zijn of een boek gaan lezen.
En als je met een groep uit eten gaat schijnt het ook als erg ongezellig beschouwd te worden als jij dan in je eentje aan een ander tafeltje gaat zitten.quote:
Ook als de rest van de groep niet weet dat jij deel uitmaakt van hun groep?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je met een groep uit eten gaat schijnt het ook als erg ongezellig beschouwd te worden als jij dan in je eentje aan een ander tafeltje gaat zitten.
Ja, alleen hebben zij dan ook niet door hoe ongezellig jij aan het doen bent, dus dan is het effect minder sterk.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook als de rest van de groep niet weet dat jij deel uitmaakt van hun groep?
Oké. Dan ga ik dat denk ik doen want ik wil niemand voor het hoofd stoten natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben zij dan ook niet door hoe ongezellig jij aan het doen bent, dus dan is het effect minder sterk.
Toch heb ik ook etentjes gehad die ik gezelliger zou vinden als iemand van de tafel zou opbokkenquote:Op maandag 6 mei 2024 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je met een groep uit eten gaat schijnt het ook als erg ongezellig beschouwd te worden als jij dan in je eentje aan een ander tafeltje gaat zitten.
Dat is toch best te regelen. Gewoon af en toe wat dingen zeggen als: 'Lieten ze daar nou wat op de grond vallen, raapten ze het op en gooiden ze het weer op het bord? Zat die ober nou net in zijn neus en daarna in het eten? Ik zag die mevrouw net over haar nek gaan toen ze hetzelfde gerecht als wij had.' En hop jullie zijn snel weer wegquote:Op maandag 6 mei 2024 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar met het gezelschap denk ik wel![]()
Hm ja, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch heb ik ook etentjes gehad die ik gezelliger zou vinden als iemand van de tafel zou opbokken
Hebben jullie je ook wel eens afgevraagd of je dat in sommige gezelschappen bent?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch heb ik ook etentjes gehad die ik gezelliger zou vinden als iemand van de tafel zou opbokken
quote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch best te regelen. Gewoon af en toe wat dingen zeggen als: 'Lieten ze daar nou wat op de grond vallen, raapten ze het op en gooiden ze het weer op het bord? Zat die ober nou net in zijn neus en daarna in het eten? Ik zag die mevrouw net over haar nek gaan toen ze hetzelfde gerecht als wij had.' En hop jullie zijn snel weer weg
Vooral Verka ja. Mans is er te vaak bij, wat het storend maakt, maar die gaat nog wel. Verka is teveel de hang naar een tijd die we gelukkig al hebben achtergelaten. Dus weg ermee (voor minstens tien jaar).quote:Op maandag 6 mei 2024 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou toch wel heerlijk zijn, als 'ie er eens een keer niet bij is. Net als een Verka, die mogen ze langzaam ook wel van de vastegastenlijst halen.
quote:Op maandag 6 mei 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2024 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Em, deze wanprestatie duurt al veel langer en dat weet je best
Hm, je bent zelf nog niet genoemd. Dan is de grootste vuilspuiterij dus nog niet geweestquote:Op maandag 6 mei 2024 12:55 schreef Strani het volgende:
Het begon denk ik met de dickpic van @:H_T naar een net beginnende SC-user. Daarvoor haalde @:H_T de ene naar de andere kwaliteitsuser naar het topic maar sinds z'n schorsing is het allemaal flink in elkaar gezakt. En dan hoor je ook nog dat @:Luctor.et.Emergo met voorkennis handelde tijdens z'n eerste maandskampioenschappen...
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hm, je bent zelf nog niet genoemd. Dan is de grootste vuilspuiterij dus nog niet geweest
Vergeleken met wat ik verder gehoord heb vind ik het ook een van de betere, en dat zegt wat want ik vind het eigenlijk niet echt geweldig.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nu de liedjes van de eerste halve finale aan het luisteren. Heb ze in maart allemaal wel vier of vijf keer geluisterd, maar toen niet gekeken van wie de inzending kwam. Dus van de meeste landen weet ik het nog niet. Bij deze luisterbeurt wel aan het kijken van wie welk liedjes is.
Als ik dan hoor dat Oekraïne een van de (sub-)favorieten is:
[ afbeelding ]
Zijn ze vanaf twee jaar geleden nu gewoon standaard een van de favorieten ofzo?
Mwah, het is weliswaar geen top jaar, maar zie toch minstens wel tien beteren. Daar horen IJsland en Zweden dan weer niet bij. Dat kan beiden echt niet. Zweden is gewoon beschamend slechtquote:Op maandag 6 mei 2024 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeleken met wat ik verder gehoord heb vind ik het ook een van de betere, en dat zegt wat want ik vind het eigenlijk niet echt geweldig.
Toch zie ik Zweden ook hiermee gewoon best een redelijke score halen.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, het is weliswaar geen top jaar, maar zie toch minstens wel tien beteren. Daar horen IJsland en Zweden dan weer niet bij. Dat kan beiden echt niet. Zweden is gewoon beschamend slecht
Zweden scoort bijna altijd wel ja. Waarbij er vast wel wat fans te vinden zijn (lees juryleden) die dit helemaal geweldig vinden.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch zie ik Zweden ook hiermee gewoon best een redelijke score halen.![]()
IJsland kan ik me niet voor de geest halen.
Ik heb laatst wel de playlist opgezet tijdens het koken, moet eerlijk zeggen dat ik soms niet wist of de volgende serieuze inzending gespeeld werd of dat er weer zo'n reclame gestart was in de categorie "Hoi, ik maak kutmuziek waar niemand naar luistert dus ik koop alle reclametijd op Spotify zodat het toch gehoord wordt."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net even een rondje gelopen buiten. De zonsondergang was mooiMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo zie je maar, van een afstandje kan zelfs Flevoland mooi zijn![]()
Ik heb net even een rondje gelopen buiten. De zonsondergang was mooiHier alleen maar regen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het is altijd een mooi moment als de windmolens hun lichtjes aan zetten, omdat het donker wordtquote:Op maandag 6 mei 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi!
En zo zie je maar, van een afstandje kan zelfs Flevoland mooi zijn
Oeiquote:
Ik heb net even een rondje gelopen buiten. De zonsondergang was mooiOh, die is zeker mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
In mijn tijd hadden we over de overkant nooit een goed woord overquote:Op maandag 6 mei 2024 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is altijd een mooi moment als de windmolens hun lichtjes aan zetten, omdat het donker wordtEn Flevoland heeft best mooie stukken hoor. Het is misschien wel de meest ondergewaardeerde provincie van ons land.
[..]
Oei![]()
Over de overkant van de gevangenis valt dan ook weinig positiefs te zeggen beste Straan.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd hadden we over de overkant nooit een goed woord over
Veel plezierquote:Op maandag 6 mei 2024 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Even een paar uurtjes plat en dan om 4.30 richting Schiphol en Kopenhagen
It's happening
Ik wacht buiten nog op je hèquote:Op maandag 6 mei 2024 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over de overkant van de gevangenis valt dan ook weinig positiefs te zeggen beste Straan.
Jij moet überhaupt ooit nog vrijgelaten worden, dus van dat wachten komt niet veel.quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Even een paar uurtjes plat en dan om 4.30 richting Schiphol en Kopenhagen
It's happening
Oh ja de gevangenis. Daar zit ik inmiddels niet meer. Was het allang weer vergeten ookquote:Op maandag 6 mei 2024 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij moet überhaupt ooit nog vrijgelaten worden, dus van dat wachten komt niet veel.
Dat komt omdat jouw gerenatie de Zuiderzee nog meegemaakt heeft?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd hadden we over de overkant nooit een goed woord over
TBS komt uiteindelijk op hetzelfde neer joh.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja de gevangenis. Daar zit ik inmiddels niet meer. Was het allang weer vergeten ook
Precies, ze hebben ons de zee áfgenomen Billyquote:Op maandag 6 mei 2024 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw gerenatie de Zuiderzee nog meegemaakt heeft?
Als ik nou zeg dat ik ontsnapt ben?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
TBS komt uiteindelijk op hetzelfde neer joh.
Dan hadden we dat wel groots in het nieuws gehoord. Gevaarlijke gek ontsnapt, sluit ramen en deuren.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik ontsnapt ben?
Zie je zo
Ok. Nu ben ik ook boos op Flevoland!quote:Op maandag 6 mei 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, ze hebben ons de zee áfgenomen BillyAlleen maar omdat Amsterdammers meer ruimte nodig hadden.
Liefst nog wat verder wegquote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm ja, daar heb je wel een punt.
Maar zou je dat ook nog steeds leuk vinden als die persoon dan aan het tafeltje ernaast ging hangen?
Wat wil je hiermee zeggen Meke?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hebben jullie je ook wel eens afgevraagd of je dat in sommige gezelschappen bent?
Eindelijk goed gegooid met twee dobbelstenen?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja de gevangenis. Daar zit ik inmiddels niet meer. Was het allang weer vergeten ook
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 6 mei 2024 22:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ok. Nu ben ik ook boos op Flevoland!
Ik heb één van de bewakers geïnspireerd om in mijn naam goed te gooienquote:Op maandag 6 mei 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Eindelijk goed gegooid met twee dobbelstenen?
Dat het misschien maar goed is dat bepaalde mensen nooit bij meets zijnquote:
Gelukkig heb ik jou gemeet, dus kan dit niet op mij slaanquote:Op maandag 6 mei 2024 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat het misschien maar goed is dat bepaalde mensen nooit bij meets zijn
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat het misschien maar goed is dat bepaalde mensen nooit bij meets zijn
Het lijkt me best leuk met jou aan een tafel te zittenquote:
Jammer dat ze hier niet op reageert, dat had denk ik best leuk kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2024 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk met jou aan een tafel te zitten
Ben je single ?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier niet op reageert, dat had denk ik best leuk kunnen zijn inderdaad
Ik volg niet alees en vang op dat je en reactie wel op prijs had gesteld of zoiets van iemand...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker, hoewel de relevantie daarvan me even ontgaat
Jij bent echt stevig aan de jenever de laatste tijd hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg niet alees en vang op dat je en reactie wel op prijs had gesteld of zoiets van iemand...
vandaag niet hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent echt stevig aan de jenever de laatste tijd hè.
Oh. Nou ja het is toch wel handig dat je je reageert op een citaat, dat je ook weet waar dat citaat over gaatquote:
A veces me de igualquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Nou ja het is toch wel handig dat je je reageert op een citaat, dat je ook weet waar dat citaat over gaatCierto?
Ya me he enteradoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
A veces me de igual
edit .. niet teruggelezen idd
zagen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Sí, que venga el hombre de la sierra para cortar la semana.
Ik ben sowieso geen gezellig persoon.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hebben jullie je ook wel eens afgevraagd of je dat in sommige gezelschappen bent?
ESF halve finale dag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 04:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen mensen, we mogen weer!
Jaaaa! Ga het niet helemaal vandaag kunnen kijken maar einde kijk ik morgenochtend. Zin in!! Wel vandaag nog even ergens een dutje doen want een hongerige mini hield ons 2 uur lang wakker vannachtquote:
Je hebt nog een paar uur voor de show start.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds van bijna geen enkel land het nummer gehoord, ondanks mijn belofte vorig jaar
Sorry @:momo
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds van bijna geen enkel land het nummer gehoord, ondanks mijn belofte vorig jaar
ESF / [2024] Eerste halve finale: mening en kwalificatiekansen #1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur voor de show start.
Nou, m'n playlist voor vanmiddag is wel gevuldquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
ESF / [2024] Eerste halve finale: mening en kwalificatiekansen #1
Nattekat zou natuurlijk wel alle nummers van vanavond al even kunnen langsgaan. Hier in het topic een overzicht.
Waarom zou je dat van jezelf zeggen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 06:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen gezellig persoon.
Altijd mijn favoriete voorbeschouwing van het jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:29 schreef Fred_B het volgende:
Voor iedereen die nog behoefte heeft aan de voorbeschouwing:
ESF / [2024] Op weg naar...het Songfestival
Dat bepalen wij welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 06:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen gezellig persoon.
Je wordt morgenochtend om 8 uur verwacht op ons kantoor in Zaandam voor een gezelligheidstest.quote:
Dat ga ik niet redden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wordt morgenochtend om 8 uur verwacht op ons kantoor in Zaandam voor een gezelligheidstest.
@:Em31 jij ook trouwens.
Ja dat is dus niet heel erg gezellig van je hè, meteen zo negatiefquote:
Ik ben morgen vrij, maar ik neem aan dat Epiales die test wel alleen kan afnemen. Ik vertrouw hem daar wel mee, het is immers al zó lang geleden dat er iemand spontaan verdween in zijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet heel erg gezellig van je hè, meteen zo negatief
Maar oké, het kan ook wel om 6 uur, dan neemt @:roger_epiales het examen af.
Tweede halve finale is oprecht beter.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Eerste halve finale helemaal gehad. Jezus wat een hoop slaapverwekkende nummers
Begin is ook niet veel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Tweede halve finale is oprecht beter.Tweede gedeelte van de eerste halve finale heeft idd veel saaie nummers.
Niet, morgen en vrijdag ben ik vrij. En donderdag was ik dat al vanwege iets vaags dat een paar duizend jaar geleden niet gebeurd is.quote:
Ben benieuwd wat je favoriet is. Weet niet of je al hebt gelezen wie de favorieten een beetje zijn. Als je dat niet hebt ben ik wel nieuwsgierig wat je ervan denkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin is ook niet veel hoor.
Maar tot nu toe is het idd veel beter. Elk lied zonder uitzondering wint het van 10+ nummers uit de eerste semi.
Ik ben al verpest helaas. Ik wist dat Kroatië en Zwitserland favorieten zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je favoriet is. Weet niet of je al hebt gelezen wie de favorieten een beetje zijn. Als je dat niet hebt ben ik wel nieuwsgierig wat je ervan denkt.
Bijna voor mijquote:
Ik heb je vaak genoeg getagd voor een voorronde 😡quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Geen van de nummers die ik geluisterd heb zijn door. Of ik ben het gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg getagd voor een voorronde 😡
Goed bezig! Je kan altijd kijken naar wat de rest doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben met die Nostradamus bezig omdat @:BillDauverine me tipte. Maar ik hoop al vast bij de ranking van de tien uit de eerste halve finale.
Ja België en Nederland zijn beide donderdag aan de beurt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mogen wij televoten in de halve finales?
Maar vandaag niet dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja België en Nederland zijn beide donderdag aan de beurt.
Ja dat gaat gezellig worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wordt morgenochtend om 8 uur verwacht op ons kantoor in Zaandam voor een gezelligheidstest.
@:Em31 jij ook trouwens.
Hij heeft eventjes meegekeken met Sanremo. We hadden hem gelijk voor de leeuwen gegooidquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg getagd voor een voorronde 😡
Jep, als je het live topic te snel/hectisch vindt, is de sc als vanouds een prima alternatief.quote:
Dan neem ik de honeurs waar voor jequote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen dienst vandaag, donderdag ben ik er weer.
Was je erbij dat het niet gebeurde? Nee he! Dus hoe weet je dat dan zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, morgen en vrijdag ben ik vrij. En donderdag was ik dat al vanwege iets vaags dat een paar duizend jaar geleden niet gebeurd is.
Er zijn zelfs mensen die Bevrijdingsdag een vrije dag willen maken. Het einde van een zogenaamde bezetting door een land waar elke brug op instorten staat en het mobiele netwerk ergens tussen Edge en GPRS slingert. Lekker geloofwaardig dat dat allemaal ooit gebeurd isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was je erbij dat het niet gebeurde? Nee he! Dus hoe weet je dat dan zeker?
Jeetje de enige week dat jullie iets moeten doen hebben jullie de taken ook nog verdeeld! Wat een luxe leven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen dienst vandaag, donderdag ben ik er weer.
Daar waren wij ook niet bij maar daarvan geloof ik ook wel dat het echt gebeurd is, hoe onrealistisch ook!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die Bevrijdingsdag een vrije dag willen maken. Het einde van een zogenaamde bezetting door een land waar elke brug op instorten staat en het mobiele netwerk ergens tussen Edge en GPRS slingert. Lekker geloofwaardig dat dat allemaal ooit gebeurd is
Van @Cyan9 wisten we al wel dat het meer een luxepaardje is, tochquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje de enige week dat jullie iets moeten doen hebben jullie de taken ook nog verdeeld! Wat een luxe leven.
“Mathieu van der Poel heeft in juli even geen tijd om te fietsen, omdat die een paar weken naar de Costa del Sol wil”quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje de enige week dat jullie iets moeten doen hebben jullie de taken ook nog verdeeld! Wat een luxe leven.
Ben je anders van me gewend?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Loreen heeft vorig jaar gewonnen omdat het Loreen is. Haar liedje was echt niet sterk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat er zo moeilijk over wordt gedaan dat Loreen vorig jaar won. Chachacha was eigenlijk maar een simpel lied dat terecht helemaal met de grond gelijk gemaakt is door de jury, Loreen daarentegen is echt de GOAT![]()
![]()
Daar dacht de jury toch echt anders over, beetje raar dat je nu aan hun kunde gaat twijfelen. Die act was ook gewoon klassequote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Loreen heeft vorig jaar gewonnen omdat het Loreen is. Haar liedje was echt niet sterk.
Mwah, geplet worden tussen 2 schijven met lange vieze nagel vind ik geen kwaliteitsactquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar dacht de jury toch echt anders over, beetje raar dat je nu aan hun kunde gaat twijfelen. Die act was ook gewoon klasse
Respect, nu staan de mods direct strak van de stress.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat er zo moeilijk over wordt gedaan dat Loreen vorig jaar won. Chachacha was eigenlijk maar een simpel lied dat terecht helemaal met de grond gelijk gemaakt is door de jury, Loreen daarentegen is echt de GOAT![]()
![]()
Nee, op een stel dames zitten met je groene feestmouwen is pure kwaliteit wil je zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwah, geplet worden tussen 2 schijven met lange vieze nagel vind ik geen kwaliteitsact
Juist omdat de act een beetje op The Human Centipede leek, heb ik op Finland gestemdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, op een stel dames zitten met je groene feestmouwen is pure kwaliteit wil je zeggen
Zouden ze erin trappen?
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:54 schreef Greys het volgende:
HAHHSHSHS
Petra zegt welkom in Zweden 'but dont blame me, even I voted for Finland'
In denk het niet. Er is werkelijk niemand die #nattekrant serieus neemtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Respect, nu staan de mods direct strak van de stress.
Shhh, buiten OS geniet ik nog van een beetje respectquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
In denk het niet. Er is werkelijk niemand die #nattekrant serieus neemt
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Shhh, buiten OS geniet ik nog van een beetje respect
Hij doet wel een mooie sport!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
In denk het niet. Er is werkelijk niemand die #nattekrant serieus neemt
Dat is ook het enige subforum waar je nog een beetje respect hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Shhh, buiten OS geniet ik nog van een beetje respect
Wat voor snacks en drinks?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef H_T het volgende:
Extra snacks en drinken gehaald. Nu nog even wat eten en dan vanavond het livetopic modden.
Nu al moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |