Nee snap ik niet?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nouja, soms heb je wel zin van radiedamdam als je snapt wat ik bedoel.
Kun je nagaan wat het niveau van rest van de acts was..quote:Op zondag 5 mei 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef. En ik dacht nog wel dat je een goede muzieksmaak had
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat tijdens het uitgaan zelden hebquote:
Rampeneren is een guilty pleasure van mijquote:
Dat is geen garantie op succes kan ik uit eigen ervaring meldenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Ja, ik heb eigenlijk meer een crush op je vriend'.
In jouw geval zou ik het in de trein proberen. "Wat staan we al lang stil hč?" kan een mooie opening zijn voor een gesprekquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is geen garantie op succes kan ik uit eigen ervaring melden
Lando rijdt in het oranje en heeft zijn neus beschadigd op Koningsdag, dus die telt gewoon als Nederlander. Niks aan de hand.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
@:ESF1Gamer ik heb even duiding nodig. Wat gebeurt er nou precies? Kan Verstappen ook áchter Norris als eerste eindigen? Een race kan toch niet resulteren in een niet-winst voor Verstappen, als ik het goed begrijp?
Ik snap het ook niet. Leg eens uit?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nouja, soms heb je wel zin van radiedamdam als je snapt wat ik bedoel.
Oké top, dan wacht ik nog even op het Wilhelmusquote:Op zondag 5 mei 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Lando rijdt in het oranje en heeft zijn neus beschadigd op Koningsdag, dus die telt gewoon als Nederlander. Niks aan de hand.
Ik ga morgen meteen een poging wagenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik het in de trein proberen. "Wat staan we al lang stil hč?" kan een mooie opening zijn voor een gesprek
Ik dacht misschien iets als handen vasthouden en misschien heel voorzichtig een kusje?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Leg eens uit?
Ik ben heel vaak buiten de kerk, meestal toch zo'n 6 dagen per week!quote:
Nee, eigenlijk nooitquote:Op zondag 5 mei 2024 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij hebt toch vast ook wel momenten, toch? Staat zeker geen verkeerde kop op bij jou.
Ze draaien de B-kant vandaag, God save the king. Maar ja, over hoeveel koningen kan dat nou helemaal gaan?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké top, dan wacht ik nog even op het Wilhelmus
Kak, ik ga in de avondquote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, tijdens de maandagochtendspits tref je vrouwen meestal op hun toegankelijkst.
Maar ga je ook wel eens uit of zo of is dat niet zo jouw ding?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak buiten de kerk, meestal toch zo'n 6 dagen per week!
[..]
Nee, eigenlijk nooit
Maar goed, ik kan dat dan ook helemaaaal niet
En ik kom eigenlijk vooral mensen tegen die sowieso al in een relatie zitten tegenwoordig, is mij laatst gaan opvallen
Vast over de Spaanse, net als het onzequote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze draaien de B-kant vandaag, God save the king. Maar ja, over hoeveel koningen kan dat nou helemaal gaan?
Is er nog nieuws over stoute dingen die koning senior heeft gedaan?quote:
Ik heb niks meer meegekregen maar ik volg het nieuws ook niet meer zo hoor, de laatste tijd.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Is er nog nieuws over stoute dingen die koning senior heeft gedaan?
Da's niet mijn ding, dus dat verkleint het aantal mogelijkheden om mensen tegen te komen al flinkquote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ga je ook wel eens uit of zo of is dat niet zo jouw ding?
Ik heb het ook best naar mijn zin in mijn eentjequote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Da's niet mijn ding, dus dat verkleint het aantal mogelijkheden om mensen tegen te komen al flink
Maar goed, ik ben er sowieso niet bijzonder veel mee bezig verder, loop vanzelf wel een keer tegen een leuk iemand op of, ja, niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |