Dat ga ik niet redden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wordt morgenochtend om 8 uur verwacht op ons kantoor in Zaandam voor een gezelligheidstest.
@:Em31 jij ook trouwens.
Ja dat is dus niet heel erg gezellig van je hè, meteen zo negatiefquote:
Ik ben morgen vrij, maar ik neem aan dat Epiales die test wel alleen kan afnemen. Ik vertrouw hem daar wel mee, het is immers al zó lang geleden dat er iemand spontaan verdween in zijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet heel erg gezellig van je hè, meteen zo negatief
Maar oké, het kan ook wel om 6 uur, dan neemt @:roger_epiales het examen af.
Tweede halve finale is oprecht beter.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Eerste halve finale helemaal gehad. Jezus wat een hoop slaapverwekkende nummers
Begin is ook niet veel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Tweede halve finale is oprecht beter.Tweede gedeelte van de eerste halve finale heeft idd veel saaie nummers.
Niet, morgen en vrijdag ben ik vrij. En donderdag was ik dat al vanwege iets vaags dat een paar duizend jaar geleden niet gebeurd is.quote:
Ben benieuwd wat je favoriet is. Weet niet of je al hebt gelezen wie de favorieten een beetje zijn. Als je dat niet hebt ben ik wel nieuwsgierig wat je ervan denkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin is ook niet veel hoor.
Maar tot nu toe is het idd veel beter. Elk lied zonder uitzondering wint het van 10+ nummers uit de eerste semi.
Ik ben al verpest helaas. Ik wist dat Kroatië en Zwitserland favorieten zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je favoriet is. Weet niet of je al hebt gelezen wie de favorieten een beetje zijn. Als je dat niet hebt ben ik wel nieuwsgierig wat je ervan denkt.
Bijna voor mijquote:
Ik heb je vaak genoeg getagd voor een voorronde 😡quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds van bijna geen enkel land het nummer gehoord, ondanks mijn belofte vorig jaar
Sorry @:momo
Geen van de nummers die ik geluisterd heb zijn door. Of ik ben het gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg getagd voor een voorronde 😡
Goed bezig! Je kan altijd kijken naar wat de rest doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben met die Nostradamus bezig omdat @:BillDauverine me tipte. Maar ik hoop al vast bij de ranking van de tien uit de eerste halve finale.
Ja België en Nederland zijn beide donderdag aan de beurt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mogen wij televoten in de halve finales?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |