Ya me he enteradoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
A veces me de igual
edit .. niet teruggelezen idd
zagen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Sí, que venga el hombre de la sierra para cortar la semana.
Ik ben sowieso geen gezellig persoon.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hebben jullie je ook wel eens afgevraagd of je dat in sommige gezelschappen bent?
ESF halve finale dag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 04:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen mensen, we mogen weer!
Jaaaa! Ga het niet helemaal vandaag kunnen kijken maar einde kijk ik morgenochtend. Zin in!! Wel vandaag nog even ergens een dutje doen want een hongerige mini hield ons 2 uur lang wakker vannachtquote:
Je hebt nog een paar uur voor de show start.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds van bijna geen enkel land het nummer gehoord, ondanks mijn belofte vorig jaar
Sorry @:momo
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds van bijna geen enkel land het nummer gehoord, ondanks mijn belofte vorig jaar
Sorry @:momo
ESF / [2024] Eerste halve finale: mening en kwalificatiekansen #1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur voor de show start.
Nou, m'n playlist voor vanmiddag is wel gevuldquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
ESF / [2024] Eerste halve finale: mening en kwalificatiekansen #1
Nattekat zou natuurlijk wel alle nummers van vanavond al even kunnen langsgaan. Hier in het topic een overzicht.
Waarom zou je dat van jezelf zeggen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 06:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen gezellig persoon.
Altijd mijn favoriete voorbeschouwing van het jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:29 schreef Fred_B het volgende:
Voor iedereen die nog behoefte heeft aan de voorbeschouwing:
ESF / [2024] Op weg naar...het Songfestival
Dat bepalen wij welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 06:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen gezellig persoon.
Je wordt morgenochtend om 8 uur verwacht op ons kantoor in Zaandam voor een gezelligheidstest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |