Dat je dat zomaar openbaar durft te postenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Het was lang wikken en wegen, maar zo ziet die van mij eruit:
Top 1
1. Frankrijk
Dat is zo mooi aan hier. Dat al die verschillende meningen bij elkaar komen, en daar ook ruimte voor is!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat je dat zomaar openbaar durft te postenVind het nogal een statement als ik eerlijk ben, hopen dat de modjes niet meelezen!
Ikzelf heb Frankrijk momenteel onderaan, slechtste nummer tot nu toe!
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Het was lang wikken en wegen, maar zo ziet die van mij eruit:
Top 1
1. Frankrijk
(Ik hoop dat 'ie het cht live dan wel minstens net zo goed brengt. Dat is nog wel even afwachten. 😅 Want hier was neem ik aan best een beetje aan geschoven.)quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:33 schreef Zigsky het volgende:
Als Greys zo loopt te hyperen wordt dit nummer 1ste of 2e, mark mij words.
Ik dacht dat hij live zong in die video, toch?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
(Ik hoop dat 'ie het cht live dan wel minstens net zo goed brengt. Dat is nog wel even afwachten. 😅 Want hier was neem ik aan best een beetje aan geschoven.)
(Tussen haakjes telt het niet als off topic hoop ik.)
(Ghihi)
Je zag idd wel spuug uit z'n mond vliegen op een bepaald punt in de video. Maar bij De Beste Zangers zingen ze ook live en daar gaat voor de uitzending ook nog wel een schuifje hier en daar overheen. Zou hierbij ook gebeurd kunnen zijn. Al zag ik wat live filmpjes van hem en dat klonk gelukkig prima.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:25 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij live song in die video, toch?
Hoeraaaaa!quote:On topic:
1. Frankrijk
Leuk!quote:Op zondag 18 februari 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Trouwens voor al die mensen met MyEurovisionScoreboard, als je mij je usernaam daar doorstuurt via dm, dan kan ik een groep maken en kun je elke keer onze gezamenlijke lijst zien.
Ik heb de groep gemaakt met berichten die ik ontvangen had en de mensen die al als vriend had in de app. Meeste mensen hebben Belgi nog niet ingevuld (ook niet raar werkdag enzo).quote:Op zondag 18 februari 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Trouwens voor al die mensen met MyEurovisionScoreboard, als je mij je usernaam daar doorstuurt via dm, dan kan ik een groep maken en kun je elke keer onze gezamenlijke lijst zien.
Ik zie de groep staan nu in m'n account maar als ik erop klik gebeurt er niks. Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb de groep gemaakt met berichten die ik ontvangen had en de mensen die al als vriend had in de app. Meeste mensen hebben Belgi nog niet ingevuld (ook niet raar werkdag enzo).
Als je rechtsonder klikt bij je eigen top, dan kun je naar de groep gaan en de scores samen zien (nu 3 van de 6).quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie de groep staan nu in m'n account maar als ik erop klik gebeurt er niks. Hoe werkt dat?
Ah thanks! Raar eigenlijk dat je daar niet kunt komen door gewoon op de groep zelf te klikken onder Groepen. Maar via deze weg zie ik het idd. Dank je voor de uitleg!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je rechtsonder klikt bij je eigen top, dan kun je naar de groep gaan en de scores samen zien (nu 3 van de 6).
Ik zal ook even mee gaan doen, dat zorgt vast voor wat opschudding.quote:
Oeh hoe maak je dit zo naast elkaar? Kan dat via de app ergens of heb je dat zelf gemaakt?quote:
Kan via de app. Als je in je eigen lijst bent, staat er onderin als het goed is een groene button met "my top" of "edit my top". Direct rechts zie je een grijs bolletje met drie puntjes, als je daarop klikt opent er een menu. In dit menu kun je de keuze maken om je lijst te delen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh hoe maak je dit zo naast elkaar? Kan dat via de app ergens of heb je dat zelf gemaakt?
Dankjewel!quote:Op maandag 26 februari 2024 13:16 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Kan via de app. Als je in je eigen lijst bent, staat er onderin als het goed is een groene button met "my top" of "edit my top". Direct rechts zie je een grijs bolletje met drie puntjes, als je daarop klikt opent er een menu. In dit menu kun je de keuze maken om je lijst te delen.
Ik heb het via drive gedaan en dan gepload via Imgur, maar er zijn meerdere opties volgensmij.
Wij weten jouw laatste plaats al welquote:
Zal ik jouw lijstje even voor je maken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie enig verschil van mening over de Griekse inzending.
Je hebt m'n huidige nummer 1 goed, en daarmee de rest eigenlijk ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ik jouw lijstje even voor je maken?
1. Cyprus
31. de rest
Ik wist hetquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt m'n huidige nummer 1 goed, en daarmee de rest eigenlijk ook.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn tussenstand van wat er nu bekend is:
![]()
1 Croatia Baby Lasagna Rim Tim Tagi Dim
2 Netherlands Joost Klein Europapa
3 Italy Angelina Mango La noia
4 Lithuania Silvester Belt Luktelk
5 Austria Kaleen We Will Rave
6 Belgium Mustii Before the Party's Over
![]()
![]()
7 United Kingdom Olly Alexander Dizzy
8 Norway Gte Ulveham
9 Cyprus Silia Kapsis Liar
10 Luxembourg Tali Fighter
11 Sweden Marcus & Martinus Unforgettable
12 Portugal Iolanda Grito
13 Estonia 5miinust and Puuluup (Nendest) narkootikumidest ei tea me (kll) midagi
14 France Slimane Mon amour
15 Germany Isaak Always on the Run
![]()
16 Switzerland Nemo The Code
17 Denmark Saba Sand
18 Iceland Hera Bjrk Scared of Heights
19 Slovenia Raiven Veronika
20 Ukraine Alyona Alyona and Jerry Heil Teresa & Maria
21 Australia Electric Fields One Milkali (One Blood)
22 Poland Luna The Tower
23 Greece Marina Satti Zari
24 Serbia Teya Dora Ramonda
25 Latvia Dons Hollow
26 San Marino Megara 11:11
![]()
27 Moldova Natalia Barbu In the Middle
28 Spain Nebulossa Zorra
29 Albania Besa TiTAN
30 Malta Sarah Bonnici Loop
31 Finland Windows95man No Rules!
32 Czechia Aiko Pedestal
33 Georgia Nutsa Buzaladze Firefighter
_______!
34 Ireland Bambie Thug Doomsday Blue
Bedankt voor het compliment, maar ik hou het ESF liever als hobby naast mijn normale werkquote:Op maandag 25 maart 2024 13:03 schreef blackswangreen het volgende:
@:Fred_B kun jij niet je aanmelden bij Boulevard of de Telegraaf? Ze zoeken daar nog een competente Eurovisiekenner, en jij bent echt goed. Je hebt "the gift of the gab" zoals dat dan heet.
Dit is dan meteen gecorrigeerd, het was uiteraard niet verkeerd bedoeld.quote:Wel een kleine opmerking: die zangeres van Australi, dat is een zanger. Bij mijn weten ook niet non-binary ofzo, nee, het is een man. Ik was ook lichtelijk verbaasd, maar het is wel waar.
Nee, er zijn altijd wel discutabele dingen natuurlijk. Zo’n Frankrijk in het linkerrijtje zal jij wel te veel eer vinden bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 maart 2024 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben het helemaal niet eens met sommige landen in je lijst trouwens maar dat maakt geen reet uit want moeite gedaan enzo.
Behoorlijk wat overeenkomsten dit jaar. Dat is niet zo heel gebruikelijk.quote:
Hoe voer ik daar mijn top in?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Ja dank je. Ik was er al achter ja!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Naar Malmo 2024 gaan, All Songs en dan swipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Wienerschnitzels op 07-05-2024 10:19:45 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |