Als je rechtsonder klikt bij je eigen top, dan kun je naar de groep gaan en de scores samen zien (nu 3 van de 6).quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie de groep staan nu in m'n account maar als ik erop klik gebeurt er niks. Hoe werkt dat?
Ah thanks! Raar eigenlijk dat je daar niet kunt komen door gewoon op de groep zelf te klikken onder Groepen. Maar via deze weg zie ik het idd. Dank je voor de uitleg!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je rechtsonder klikt bij je eigen top, dan kun je naar de groep gaan en de scores samen zien (nu 3 van de 6).
Ik zal ook even mee gaan doen, dat zorgt vast voor wat opschudding.quote:
Oeh hoe maak je dit zo naast elkaar? Kan dat via de app ergens of heb je dat zelf gemaakt?quote:
Kan via de app. Als je in je eigen lijst bent, staat er onderin als het goed is een groene button met "my top" of "edit my top". Direct rechts zie je een grijs bolletje met drie puntjes, als je daarop klikt opent er een menu. In dit menu kun je de keuze maken om je lijst te delen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh hoe maak je dit zo naast elkaar? Kan dat via de app ergens of heb je dat zelf gemaakt?
Dankjewel!quote:Op maandag 26 februari 2024 13:16 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Kan via de app. Als je in je eigen lijst bent, staat er onderin als het goed is een groene button met "my top" of "edit my top". Direct rechts zie je een grijs bolletje met drie puntjes, als je daarop klikt opent er een menu. In dit menu kun je de keuze maken om je lijst te delen.
Ik heb het via drive gedaan en dan geüpload via Imgur, maar er zijn meerdere opties volgensmij.
Wij weten jouw laatste plaats al welquote:
Zal ik jouw lijstje even voor je maken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie enig verschil van mening over de Griekse inzending.
Je hebt m'n huidige nummer 1 goed, en daarmee de rest eigenlijk ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ik jouw lijstje even voor je maken?
1. Cyprus
31. de rest
Ik wist hetquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt m'n huidige nummer 1 goed, en daarmee de rest eigenlijk ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |