Veel plezier.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Even een paar uurtjes plat en dan om 4.30 richting Schiphol en Kopenhagen
It's happening
Oh ja de gevangenis. Daar zit ik inmiddels niet meer. Was het allang weer vergeten ookquote:Op maandag 6 mei 2024 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij moet überhaupt ooit nog vrijgelaten worden, dus van dat wachten komt niet veel.
Dat komt omdat jouw gerenatie de Zuiderzee nog meegemaakt heeft?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd hadden we over de overkant nooit een goed woord over
TBS komt uiteindelijk op hetzelfde neer joh.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja de gevangenis. Daar zit ik inmiddels niet meer. Was het allang weer vergeten ook
Precies, ze hebben ons de zee áfgenomen Billyquote:Op maandag 6 mei 2024 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw gerenatie de Zuiderzee nog meegemaakt heeft?
Als ik nou zeg dat ik ontsnapt ben?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
TBS komt uiteindelijk op hetzelfde neer joh.
Dan hadden we dat wel groots in het nieuws gehoord. Gevaarlijke gek ontsnapt, sluit ramen en deuren.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik ontsnapt ben?
Zie je zo
Ok. Nu ben ik ook boos op Flevoland!quote:Op maandag 6 mei 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, ze hebben ons de zee áfgenomen BillyAlleen maar omdat Amsterdammers meer ruimte nodig hadden.
Liefst nog wat verder wegquote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm ja, daar heb je wel een punt.
Maar zou je dat ook nog steeds leuk vinden als die persoon dan aan het tafeltje ernaast ging hangen?
Wat wil je hiermee zeggen Meke?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hebben jullie je ook wel eens afgevraagd of je dat in sommige gezelschappen bent?
Eindelijk goed gegooid met twee dobbelstenen?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja de gevangenis. Daar zit ik inmiddels niet meer. Was het allang weer vergeten ook
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 6 mei 2024 22:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ok. Nu ben ik ook boos op Flevoland!
Ik heb één van de bewakers geïnspireerd om in mijn naam goed te gooienquote:Op maandag 6 mei 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Eindelijk goed gegooid met twee dobbelstenen?
Dat het misschien maar goed is dat bepaalde mensen nooit bij meets zijnquote:
Gelukkig heb ik jou gemeet, dus kan dit niet op mij slaanquote:Op maandag 6 mei 2024 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat het misschien maar goed is dat bepaalde mensen nooit bij meets zijn
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat het misschien maar goed is dat bepaalde mensen nooit bij meets zijn
Het lijkt me best leuk met jou aan een tafel te zittenquote:
Jammer dat ze hier niet op reageert, dat had denk ik best leuk kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2024 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk met jou aan een tafel te zitten
Ben je single ?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier niet op reageert, dat had denk ik best leuk kunnen zijn inderdaad
Ik volg niet alees en vang op dat je en reactie wel op prijs had gesteld of zoiets van iemand...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker, hoewel de relevantie daarvan me even ontgaat
Jij bent echt stevig aan de jenever de laatste tijd hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg niet alees en vang op dat je en reactie wel op prijs had gesteld of zoiets van iemand...
vandaag niet hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent echt stevig aan de jenever de laatste tijd hè.
Oh. Nou ja het is toch wel handig dat je je reageert op een citaat, dat je ook weet waar dat citaat over gaatquote:
A veces me de igualquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Nou ja het is toch wel handig dat je je reageert op een citaat, dat je ook weet waar dat citaat over gaatCierto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |