Geen van de nummers die ik geluisterd heb zijn door. Of ik ben het gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg getagd voor een voorronde 😡
Goed bezig! Je kan altijd kijken naar wat de rest doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben met die Nostradamus bezig omdat @:BillDauverine me tipte. Maar ik hoop al vast bij de ranking van de tien uit de eerste halve finale.
Ja België en Nederland zijn beide donderdag aan de beurt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mogen wij televoten in de halve finales?
Maar vandaag niet dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja België en Nederland zijn beide donderdag aan de beurt.
Ja dat gaat gezellig worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wordt morgenochtend om 8 uur verwacht op ons kantoor in Zaandam voor een gezelligheidstest.
@:Em31 jij ook trouwens.
Hij heeft eventjes meegekeken met Sanremo. We hadden hem gelijk voor de leeuwen gegooidquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg getagd voor een voorronde 😡
Jep, als je het live topic te snel/hectisch vindt, is de sc als vanouds een prima alternatief.quote:
Verdraaid, ik wou Luxemburg stemmen.quote:
Dan neem ik de honeurs waar voor jequote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen dienst vandaag, donderdag ben ik er weer.
Was je erbij dat het niet gebeurde? Nee he! Dus hoe weet je dat dan zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, morgen en vrijdag ben ik vrij. En donderdag was ik dat al vanwege iets vaags dat een paar duizend jaar geleden niet gebeurd is.
Er zijn zelfs mensen die Bevrijdingsdag een vrije dag willen maken. Het einde van een zogenaamde bezetting door een land waar elke brug op instorten staat en het mobiele netwerk ergens tussen Edge en GPRS slingert. Lekker geloofwaardig dat dat allemaal ooit gebeurd isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was je erbij dat het niet gebeurde? Nee he! Dus hoe weet je dat dan zeker?
Jeetje de enige week dat jullie iets moeten doen hebben jullie de taken ook nog verdeeld! Wat een luxe leven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen dienst vandaag, donderdag ben ik er weer.
Daar waren wij ook niet bij maar daarvan geloof ik ook wel dat het echt gebeurd is, hoe onrealistisch ook!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die Bevrijdingsdag een vrije dag willen maken. Het einde van een zogenaamde bezetting door een land waar elke brug op instorten staat en het mobiele netwerk ergens tussen Edge en GPRS slingert. Lekker geloofwaardig dat dat allemaal ooit gebeurd is
Van @Cyan9 wisten we al wel dat het meer een luxepaardje is, tochquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje de enige week dat jullie iets moeten doen hebben jullie de taken ook nog verdeeld! Wat een luxe leven.
“Mathieu van der Poel heeft in juli even geen tijd om te fietsen, omdat die een paar weken naar de Costa del Sol wil”quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje de enige week dat jullie iets moeten doen hebben jullie de taken ook nog verdeeld! Wat een luxe leven.
Ben je anders van me gewend?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Loreen heeft vorig jaar gewonnen omdat het Loreen is. Haar liedje was echt niet sterk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat er zo moeilijk over wordt gedaan dat Loreen vorig jaar won. Chachacha was eigenlijk maar een simpel lied dat terecht helemaal met de grond gelijk gemaakt is door de jury, Loreen daarentegen is echt de GOAT![]()
![]()
Daar dacht de jury toch echt anders over, beetje raar dat je nu aan hun kunde gaat twijfelen. Die act was ook gewoon klassequote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Loreen heeft vorig jaar gewonnen omdat het Loreen is. Haar liedje was echt niet sterk.
Mwah, geplet worden tussen 2 schijven met lange vieze nagel vind ik geen kwaliteitsactquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar dacht de jury toch echt anders over, beetje raar dat je nu aan hun kunde gaat twijfelen. Die act was ook gewoon klasse
Respect, nu staan de mods direct strak van de stress.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat er zo moeilijk over wordt gedaan dat Loreen vorig jaar won. Chachacha was eigenlijk maar een simpel lied dat terecht helemaal met de grond gelijk gemaakt is door de jury, Loreen daarentegen is echt de GOAT![]()
![]()
Nee, op een stel dames zitten met je groene feestmouwen is pure kwaliteit wil je zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwah, geplet worden tussen 2 schijven met lange vieze nagel vind ik geen kwaliteitsact
Juist omdat de act een beetje op The Human Centipede leek, heb ik op Finland gestemdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, op een stel dames zitten met je groene feestmouwen is pure kwaliteit wil je zeggen
Zouden ze erin trappen?
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:54 schreef Greys het volgende:
HAHHSHSHS
Petra zegt welkom in Zweden 'but dont blame me, even I voted for Finland'
In denk het niet. Er is werkelijk niemand die #nattekrant serieus neemtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Respect, nu staan de mods direct strak van de stress.
Shhh, buiten OS geniet ik nog van een beetje respectquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
In denk het niet. Er is werkelijk niemand die #nattekrant serieus neemt
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Shhh, buiten OS geniet ik nog van een beetje respect
Hij doet wel een mooie sport!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
In denk het niet. Er is werkelijk niemand die #nattekrant serieus neemt
Dat is ook het enige subforum waar je nog een beetje respect hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Shhh, buiten OS geniet ik nog van een beetje respect
Wat voor snacks en drinks?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef H_T het volgende:
Extra snacks en drinken gehaald. Nu nog even wat eten en dan vanavond het livetopic modden.
Nu al moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |