Gefredliciteerd!quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is dit met de gelegenheid om te juichen voor MVDP en Feyenoord een prima manier om mijn 42-jarig jubileum te vieren.
Betekent dit ook dat je veilig op je bestemming bent?quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat je veilig op je bestemming bent?
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallenquote:Op maandag 22 april 2024 07:25 schreef Yesse het volgende:
Hoera 42+1 dag voor @:Fred_B
Is het al weekend?
Dat zou wel een plottwist zijnquote:Op maandag 22 april 2024 08:14 schreef Meke het volgende:
[..]
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallen
Nee, was het maar zo’n feestquote:Op maandag 22 april 2024 07:25 schreef Yesse het volgende:
Hoera 42+1 dag voor @:Fred_B
Is het al weekend?
Hahahaquote:Op maandag 22 april 2024 08:14 schreef Meke het volgende:
[..]
42+1 klinkt wel alsof hij gister had moeten bevallen
Ben je nog niet eens geboren, zijn ze je al aan het heujenquote:Op maandag 22 april 2024 12:42 schreef Yesse het volgende:
42+1 is ook wel echt randje dat ze nog toelaten![]()
Ik ben met 43 weken geborenquote:Op maandag 22 april 2024 12:42 schreef Yesse het volgende:
42+1 is ook wel echt randje dat ze nog toelaten![]()
quote:
Vandaar natuurlijk de verwarring over je verjaardagenquote:
Bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Jullie willen allemaal weten dat ik net m'n belastingaangifte heb gedaan.
Geen dank, ik weet dat jullie graag op de hoogte zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie
En levert het ook nog wat leuks op?quote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Heb ik ook gedaan. Maar niet die van mezelfquote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Dank u!quote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
Was het zo doorzichtig.quote:Op maandag 22 april 2024 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen weer achter het geld aan hè, jij. Beetje lief glimlachen...
Jaa ik zag hetquote:Op maandag 22 april 2024 17:29 schreef H_T het volgende:
@:Em31 vanaf donderdag heeft de Lidl Spaanse week, dus dan kan je weer pasteis de nata inslaan
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.quote:Op maandag 22 april 2024 17:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik zag hetHet kan ze ook niets meer schelen dat die dingen nu onder Spaanse week vallen he.
Ja ik bedoelde dat ‘ontdek de smaak van Spanje’ er in het groot boven.quote:Op maandag 22 april 2024 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.
Op dezelfde manier is het nu Hollandse week en dus verkopen ze macaroni. Oma's macaroni. En mijn oma maakte echt behoorlijk smerige macaroni
@Strani dit is misschien iets voor jou.quote:Op maandag 22 april 2024 17:29 schreef H_T het volgende:
@:Em31 vanaf donderdag heeft de Lidl Spaanse week, dus dan kan je weer pasteis de nata inslaan
Waarom noemen ze het dan niet Iberische week?quote:Op maandag 22 april 2024 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, in de folder staat er keurig bij dat het volgens Portugees recept is.
Op dezelfde manier is het nu Hollandse week en dus verkopen ze macaroni. Oma's macaroni. En mijn oma maakte echt behoorlijk smerige macaroni
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan niet Iberische week?
Ik heb zeer weinig respect voor zowel tante Jans als nichtje Samantha.quote:Op maandag 22 april 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.
Ach ja, er zijn ook genoeg Nederlanders die niet eens echt weten wat paella is.quote:Op maandag 22 april 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat Tante Jans of nichtje Samantha niet begrijpt wat daarmee bedoeld wordt.
Dat was altijd wel zo, maar nu ineens niet meer.quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Krijg je het daar Iberisch benauwd van?quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja dat was honderd jaar geleden nog heel anders natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2024 15:39 schreef Yesse het volgende:
[..]Ze kunnen je niet dwingen maar tegenwoordig wordt je na 42 weken ernstig geadviseerd in te leiden
![]()
En hoe vond je het?quote:Op maandag 22 april 2024 18:32 schreef H_T het volgende:
Mede geholpen door enkele positieve recensies hier ga ik zo butter chicken maken
Lekkerquote:
Ik kan me niet herinneren het überhaupt ooit met prei erin gegeten te hebben eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
Misschien was twee preien erin verwerken wel wat veel van het goede ook
Het is vast niet de traditionele optie, maar het leek me wel een smakelijke toevoegingquote:Op maandag 22 april 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren het überhaupt ooit met prei erin gegeten te hebben eigenlijk.
Ja, meestal zit er geloof ik alleen de tomaat voor de saus in als groente (hooguit nog een uitje) en dan iets ernaast.quote:Op maandag 22 april 2024 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is vast niet de traditionele optie, maar het leek me wel een smakelijke toevoegingEentje leek me wat karig toen ik in de supermarkt was, en eenmaal in de wok leek twee toch wat veel
Ik had heel lui een pot saus gekochtquote:Op maandag 22 april 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, meestal zit er geloof ik alleen de tomaat voor de saus in als groente (hooguit nog een uitje) en dan iets ernaast.
Ik zou er waarschijnlijk ook wel iets in willen, al zou ik zelf niet direct voor prei gaan (maar ik ben dan ook niet echt een fan van prei. Niet dat ik het niet lekker vind of zo, maar het is me wel al snel te veel)
Recepten op potten (en pakjes, zakjes, doosjes, &c) dienen dan ook nooit vertrouwd te worden imo.quote:Op maandag 22 april 2024 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had heel lui een pot saus gekochtVolgens die pot moest er nog 500 gram vlees, vis of groente bij, dus ik had wat kip (duh) en verder aangevuld met prei en een ui. Ik was meer ui van plan, maar met zoveel prei leek me dat beter van niet
Qua hoeveelheid lijkt het me wel aardig te kloppenquote:Op maandag 22 april 2024 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Recepten op potten (en pakjes, zakjes, doosjes, &c) dienen dan ook nooit vertrouwd te worden imo.![]()
Misschien dat het vooral als poging bedoeld was om ook een plantaardige versie als optie te bieden, ik kan me best voorstellen dat met de juiste paddestoelen een butter mushroom prima zou werken eigenlijk (met ook een plantaardig alternatief voor boter en yoghurt en zo natuurlijk).
Wat was de blessure eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren weer voor het eerst sinds twee maanden gebadmintond. Bij de backhand slagen voelde ik nog wel mijn blessure. Morgen naar de fysio voor het vervolg.
Korte nacht wel, afgaande op dit topicquote:Op dinsdag 23 april 2024 04:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik kan er wel weer even tegenaan.![]()
Tot de koffiepauze iig.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een belafspraak met het UWV, want ze willen wederom weten hoe het met me gaat. Ik wacht nu al 50 minuten. Zo graag willen ze het dus ook weer niet weten.
Heel herkenbaar als je een telefonische afspraak hebt met het ziekenhuis. Dan bellen gerust een half uur laterquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een belafspraak met het UWV, want ze willen wederom weten hoe het met me gaat. Ik wacht nu al 50 minuten. Zo graag willen ze het dus ook weer niet weten.
Oh ja ouch. Heeft het ook te maken met het badminton denk je?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
elleboogblessure (tenniselleboog)
ja, gebeurde na/tijdens toernooi.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ouch. Heeft het ook te maken met het badminton denk je?
Het is inmiddels een uur later. Ik vraag me af of ze verwachten dat ik de hele dag naar m'n phone blijf staren. Ik mag dan wel geen baan hebben momenteel, maar ik heb wel degelijk andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel herkenbaar als je een telefonische afspraak hebt met het ziekenhuis. Dan bellen gerust een half uur later
Dit is een test van ze om te zien hoe je omgaat met teleurstellingenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
En heb je ze inmiddels gesproken? Je hebt ze toch wel even de huid volgescholden he?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is inmiddels een uur later. Ik vraag me af of ze verwachten dat ik de hele dag naar m'n phone blijf staren. Ik mag dan wel geen baan hebben momenteel, maar ik heb wel degelijk andere dingen te doen.
Energiebesparing. Waarom heb je überhaupt drie beeldschermen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat mijn derde beeldscherm uit als ik mijn tweede beeldscherm aan doe.
Om te werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Energiebesparing. Waarom heb je überhaupt drie beeldschermen?
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
En heb je ze inmiddels gesproken? Je hebt ze toch wel even de huid volgescholden he?
Zelf bellen een optie?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.
Dan moet ik via het centrale nummer van het UWV Groningen opzoek naar de contactgegevens van desbetreffende medewerker. Het is goed, ze houden zich maar lekker aan hun eigen afspraken.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We zijn twee uur verder, en ik ben nog steeds niet gebeld.
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.quote:
Zul je zien dat ze zo nog bellenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.
Dan mogen ze hopen dat ik niet in de auto zit, want ik moet zo echt even weg.quote:
Dat meen je….. Wat een prutsers zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een bericht gekregen waarin ik me moet verantwoorden waarom ik niet aanwezig/bereikbaar was voor de afspraak. Ik heb in hele nette verwoording terug gestuurd dat het UWV hier hun eigen afspraak niet nakomt en dat ik het niet op prijs stel dat er nu geïmpliceerd wordt dat het aan mij ligt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat meen je niethet blijft met tijden toch een onbenullig zooitje daar he.
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen.quote:
Hij mocht de strafeis thuis afwachten, maar daar had ie blijkbaar geen zin in.quote:
Misschien kan je daar aan de slag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.
Deze was wel erg makkelijk jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen.
Gezellig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
Mensen ik kom weer in Nederland wonen!!Wanneer is de volgende meet?
Hehe dat werd tijdquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nou spannend, vanavond weten we of St. Pedro er goed voor staat in Spanje. Als ze zaterdag niet winnen dan kom ik weer in Nederland wonen.
Snap ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk hun volgende bericht met smart tegemoet.
Leuk dat je erover begint! Ik heb laatst een oud meettopic uit het slop getrokken daarvoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
Lekker die kauwgom?quote:
Al heel snel! Een vriend van jou stuurde een berichtje en organiseert een welkomstfeestje voor je. Hij kan zelf niet komen maar hij wilde er wel een knallende fuif van maken, schreef hij. Ene Ridouan? (Volgens mij is een typfoutquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
Deze SC is kwaliteit SCquote:
Wel okay, maar ik ga zo toch maar aan een echte maaltijdquote:
Tijd gaat snel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik krijg net een mail van de vakbond dat ik bijna de AOW-gerechtigde leeftijd heb bereikt. Dan zijn die laatste 30 jaar voorbij gevlógen
Altijd een warm bad hierquote:
Zelfs als het niet lukt om kabinet te vormen tot 2026, dan hebben we gewoon in 2026 Tweede Kamer verkiezingen. Tenzij er eerder verkiezingen worden uitgeschreven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd gaat snel.![]()
Het jaar is 2054 en PVV, VVD, NSC en BBB hebben bijna de onderhandelingen voor het eerste kabinet Wilders afgerond.
Ben je naar Griekenland verhuisd?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik krijg net een mail van de vakbond dat ik bijna de AOW-gerechtigde leeftijd heb bereikt. Dan zijn die laatste 30 jaar voorbij gevlógen
Het weer en de hele borden suggereren van niet!quote:
Och ja, korte nachten trek ik wel als ze niet te vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Korte nacht wel, afgaande op dit topicDat houd ik niet vol
Heb je die nummer 2 daar wel even hard om uitgelachen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
Pubquiz gespeeld en gewonnenmet een ietwat chanante voorsprong van 11 punten op de nummer 2
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
Pubquiz gespeeld en gewonnenmet een ietwat chanante voorsprong van 11 punten op de nummer 2
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloosquote:Op woensdag 24 april 2024 07:24 schreef Yesse het volgende:
Wanneer wordt het nou echt voorjaar? *hoest en proest*
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate itquote:Op woensdag 24 april 2024 09:48 schreef Evenstar het volgende:
Nu bij liedje 13 en nog niks verschrikkelijks gehoord in ieder geval
Nederland, Tsjechië en Kroatië top drie tot nu toe denk ik, maar dat is na één keer luisteren (nou ja NL wel wat vaker)
Ok, ik ga even skippen naar Ierland danquote:Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate it
Ik vind het geniaal, love it.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate it
Oh ja, halve finales hebben geen jury meer he ....quote:Op woensdag 24 april 2024 10:13 schreef Cyan9 het volgende:
Zolang de televoters het maar snappen, die moeten het naar de finale stemmen.
Nee, dat is niet netjes! Wel intern even geamuseerd om een team dat normaal gesproken best aardig scoort en nu niet verder kwam dan een zevende plekquote:Op woensdag 24 april 2024 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je die nummer 2 daar wel even hard om uitgelachen?![]()
Of wordt dat gezien als 'bad form' of zo?![]()
Oefenenquote:
Ik denk eerder dat de televote het liedje niet snapt en het in de semi blijft hangenquote:Op woensdag 24 april 2024 10:07 schreef Evenstar het volgende:
Ben alleen bang dat de jury dit echt niet gaan snappen. Zit wel geniaal in elkaar.
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Buh
Het is zonnig en volgens weerplaza blijft het 20 minuten droog. Ik stap op de fiets en halverwege is er een hagelbui.. Bij de bakker aangekomen, droogt het alweer op. Op de terugweg is het gaan miezeren en nu ik thuis ben schijnt het zonnetje weer.
Verschrikkelijk. Ik hoor ook echt overal iedereen verkouden zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloos
Ik begin ook een beetje.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik hoor ook echt overal iedereen verkouden zijn
Me 2quote:Op woensdag 24 april 2024 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloos
Dan kan je niet meer superspreaden op Koningsdag!quote:Op woensdag 24 april 2024 15:05 schreef Arizona het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven maar het lijkt erop dat ik vandaag voor het eerst sinds 1,5 week minder snotterig ben
Ze gingen gelijk frieten bakken er plekke?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag 4 uur in de file gestaan in België, omdat er een vrachtwagen met aardappelen was gekanteld en die aardappelen vervolgens in de brand waren gevolgen.
Only in Belgium.
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gingen gelijk frieten bakken er plekke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Het ging over België.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Rare jongens, die Belgenquote:
*schrijft alvast goud op.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:28 schreef Em31 het volgende:
Marcel Hirscher die voor Nederland uit gaat komen, wtf.
Hoe krijgen ze dat laatste voor elkaar? Een beetje aardappel bevat aardig wat vocht toch?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag 4 uur in de file gestaan in België, omdat er een vrachtwagen met aardappelen was gekanteld en die aardappelen vervolgens in de brand waren gevolgen.
Only in Belgium.
Inmiddels heb ik een excuusmail ontvangen, en ik mag alsnog een cadeautje kiezenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Leuke vraag. En ik denk dat ik het antwoord heb gevonden.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat laatste voor elkaar? Een beetje aardappel bevat aardig wat vocht toch?
quote:De brandweer moest woensdagochtend uitrukken voor een brand bij een akkerbouwbedrijf aan de Blauwesteenweg in Westmaas. Bij het vernevelen van olie, bedoeld om consumptieaardappelen langer te kunnen bewaren, vatte de olie vlam met een explosie tot gevolg.
Het vernevelen van olie tegen het kiemen van aardappels is een veelgebruikte methode om zo het afzetseizoen van de piepers te verlengen.
Bah, hopelijk zet het niet door!quote:Op woensdag 24 april 2024 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben sinds vandaag juist een beetje snotterig.
ja wel jammer, ik wilde juist mijn virusdeeltjes meenemen in de Eurostarquote:Op woensdag 24 april 2024 16:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer superspreaden op Koningsdag!
Dan zal de verspreiding van de oranjekoorts nog even moeten wachtenquote:Op woensdag 24 april 2024 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, hopelijk zet het niet door!
[..]
ja wel jammer, ik wilde juist mijn virusdeeltjes meenemen in de Eurostar
Fijnquote:Op woensdag 24 april 2024 15:05 schreef Arizona het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven maar het lijkt erop dat ik vandaag voor het eerst sinds 1,5 week minder snotterig ben
Ik denk op tijd naar bed.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat je vanavond tijd hebt om te moorden?
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
we zijn er om 20.30. Dus al doe je maar even mee, dan is dat al mooi meegenomen!
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Daarna had hij de recap gestreamd met alle winnaars. Mijn vader moest lachen om de naam 'Slager Lucas'
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:12 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 Heb je al een excuus van het UWV ontvangen? Of houden ze zich van de domme?
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla overquote:Op woensdag 24 april 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat je vanavond tijd hebt om te moorden?
Zo leuk dat je je vader ook enthousiast hebt weten te makenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?
Dit is de code: F12RCLPquote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla over
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.
Beterschap!quote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla over
Daar was ik ook erg verbaasd over toen die een keer in een recap van de winnaars zat. Ik dacht dat dat een grap wasquote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?
Blijft vreemd, hoewel ik de winnende van Letland nog een hele tik erger vind. Misschien wel m'n minst favoriete winnaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar was ik ook erg verbaasd over toen die een keer in een recap van de winnaars zat. Ik dacht dat dat een grap was![]()
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…quote:Op donderdag 25 april 2024 06:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb niet goed geslapen en tevens ben ik bijna mijn stem kwijt
Ik ga om 8 uur strepsils halen bij de Appie. Vandaag ga ik thuiswerken.quote:Op donderdag 25 april 2024 06:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…
Jij ook beterschapquote:Op donderdag 25 april 2024 06:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…
Tijd voor een andere naam in de TT?quote:
Wat een prutsersquote:Op woensdag 24 april 2024 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:47 schreef Meke het volgende:
Gefeliciteerd @:cyan9![]()
![]()
Welkom bij de club van DRIEËNDERTIG-jarigen
In dat geval gefeliciteerd met mijn spiegelleeftijd!quote:Op donderdag 25 april 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.
Ik ook, ooitquote:Op donderdag 25 april 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.
Het gevolg van een nummer in je naam, daar ben jij ook vast bekend mee.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:02 schreef zorro28 het volgende:
Feli @:Cyan9Jammer wel dat je elk jaar weer 9 bent
Ik wilde niet onbeleefd zijn, maar daar wacht ik ook nog steeds op.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:18 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd Cyan!
Is er ook taart?
Is cake nog feestelijk genoeg? Die heb ik toevallig gisteren gebakkenquote:Op donderdag 25 april 2024 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zei dat er taart gegeten mocht worden vandaag, niet dat ik er voor zou zorgen.
Ik keur het goed.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is cake nog feestelijk genoeg? Die heb ik toevallig gisteren gebakken
Hoera Yesse! Als ik een cadeautje voor Cyan had gehad, had ik het nu aan jou gegevenquote:Op donderdag 25 april 2024 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is cake nog feestelijk genoeg? Die heb ik toevallig gisteren gebakken
Ai, dat klinkt wel heftig. Beterschap!quote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu echt grieperig, want ik zit nu te rillen en kan het niet warm krijgen
Silke heeft al even geknuffeld met purr.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:08 schreef H_T het volgende:
En laat je katten nu maar eens jouw eten verzorgen in plaats van andersom
Dat doet ze dan wel weer goedquote:Op donderdag 25 april 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silke heeft al even geknuffeld met purr.
Ohquote:Op donderdag 25 april 2024 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zei dat er taart gegeten mocht worden vandaag, niet dat ik er voor zou zorgen.
Beterschapquote:Op donderdag 25 april 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silke heeft al even geknuffeld met purr.
Beterschapquote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
@Em31 blijft gewoon forever youngquote:Op donderdag 25 april 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zo schijnt het niet te werken, want @:Em31 is ook nooit daadwerkelijk eens 31.
Daar loop je in ieder geval geen tennisarm opquote:Op donderdag 25 april 2024 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had van de week tegen mijn moeder gezegd dat ik vandaag misschien naar de auqrobics zou gaan. Ik kwam zojuist thuis en op mijn bed lag al een handdoek en zwembroek klaar. Dus die misschien is voor mij besloten.
Nou, Cyan8. Ook goed.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zo schijnt het niet te werken, want @:Em31 is ook nooit daadwerkelijk eens 31.
Ai, beterschap. Lekker met een kruik onder de wol kruipen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2024 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Em31 blijft gewoon forever young
@:molloot200 en ik zouden dan een probleem hebben.
Het is jammer dat @Dave geen nummer achter zijn naam heeft staan.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef Em31 het volgende:
De oudste is hier duidelijk @:usagi414 . Je hebt heel wat meegemaakt al!
Wat heb jij afgelopen zaterdagavond gedaan?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
PreciesStrani probeert maar te beweren dat ik oud ben, maar helaas voor hem.
Als die theorie klopt is er binnen een decennium geen Cyan meerquote:
Oei..quote:Op donderdag 25 april 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb jij afgelopen zaterdagavond gedaan?
Hoe blij word jij van lekker vroeg naar bed gaan?
Erger je wel eens aan de jeugd van tegenwoordig?
Dus...
Ik vind ouder worden trouwens geen ramp, ergens best relaxt dat je je niet meer zorgen maakt om domme dingen die groot lijken als je jong bent. Enige is dat ik soms niet meer weet wat leeft zeg maar, dat wel meekrijg via m’n nichtje enzo maar daar zelf niet meer het plezier aan beleef zoals vroeger. Dan voel ik me soms wel ‘oud’ op een nare manier.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
Ondertussen realiseert 95% van dit topic zich opeens hoe oud we allemaal zijn.
En Molloot200 is bezig met jongemensendingen zoals niet willen werken en respectloos doen naar ouderen
De verjaardag van mijn man komt er weer aan dus ik ben al tijden bezig met aangeven waarom 37 NIET oud isquote:Op donderdag 25 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
En Molloot200 is bezig met jongemensendingen zoals niet willen werken en respectloos doen naar ouderen
Ik heb er ook niet zo'n moeite mee. Halverwege m'n twintigers had ik even een existentiële crisis daardoor en in de aanloop van m'n 40e verjaardag vond ik het wel een gek idee, maar toen het eenmaal zo ver was vond ik het ook prima.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind ouder worden trouwens geen ramp, ergens best relaxt dat je je niet meer zorgen maakt om domme dingen die groot lijken als je jong bent. Enige is dat ik soms niet meer weet wat leeft zeg maar, dat wel meekrijg via m’n nichtje enzo maar daar zelf niet meer het plezier aan beleef zoals vroeger. Dan voel ik me soms wel ‘oud’ op een nare manier.
Het ís ook niet oudquote:Op donderdag 25 april 2024 20:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
De verjaardag van mijn man komt er weer aan dus ik ben al tijden bezig met aangeven waarom 37 NIET oud isIk voel me dus piepjong
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik was 29 jaar oud toen ik er achter kwam dat Marcel van DI-RECT de titelsong van Phineas en Ferb heeft ingezongen.
(Beticht me van wansmaak maar Phineas en Ferb was echt een hype toen ik 15/16 jaar was oke)
https://qmusic.nl/marcel-(...)roes-deze-soundtrack
Hij hangt erg aan het verleden. “Toen ik nog student was toen..” en “Alles gaat zo snel”. Maar ook moeite hebben met (definitief) dingen niet meer doen. Zonde want elke leeftijd heeft zo z’n leuke dingen vind ik. Maar het is niet een dagelijks probleem ofzo hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Het ís ook niet oudHeeft hij er echt moeite mee?
Ik keek net op NPO3 het programma "90's dance", deze week ging het over 2 Brothers on the 4th Floor. Heel leuk (en ook wel heel sneu, D Rock heeft Parkinsonquote:Op donderdag 25 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
Ja 10-12 jaar terug, dan zitten we toch meer in het tijdperk van Beavis & Butthead toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek net op NPO3 het programma "90's dance", deze week ging het over 2 Brothers on the 4th Floor. Heel leuk (en ook wel heel sneu, D Rock heeft Parkinson) .
En dat Dreams op nummer 1 stond, was niet 10-12 jaar geleden, zoals het voelt, maar exact 30 jaar geleden![]()
en dat maakt dat ik me heel oud voel.
Het feit dat 2000 alweer 24 jaar geleden is kan ik ook niet bij. Millennium bug enzoquote:Op donderdag 25 april 2024 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek net op NPO3 het programma "90's dance", deze week ging het over 2 Brothers on the 4th Floor. Heel leuk (en ook wel heel sneu, D Rock heeft Parkinson) .
En dat Dreams op nummer 1 stond, was niet 10-12 jaar geleden, zoals het voelt, maar exact 30 jaar geleden![]()
en dat maakt dat ik me heel oud voel.
Ja, zo voelt dat dus hèquote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja 10-12 jaar terug, dan zitten we toch meer in het tijdperk van Beavis & Butthead toch?
Nou ik vond het laatst ook wel een raar idee toen ik een vriend sprak en zei dat we elkaar al 29 jaar kennen. Nadat we elkaar op de middelbare school hadden ontmoetquote:
Zelfs het begin van de oorlog lieverdquote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef Arizona het volgende:
Mijn geboortedatum ligt dichterbij het einde van de 2e wereldoorlog dan bij vandaag
Bij sommige oefeningen deed het nog wel pijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar loop je in ieder geval geen tennisarm op
Oh dan moet je gewoon je andere hand gebruiken.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij sommige oefeningen deed het nog wel pijn.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs het begin van de oorlog lieverdDe mijne ook hoor.
Vergeet de 2e, denk aan de eerste en je zit weer dichter bij vandaag.quote:
Duurt ook niet lang meer hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet de 2e, denk aan de eerste en je zit weer dichter bij vandaag.![]()
Neem ik aan.![]()
Alsnog een heel stuk recenter dan de oorlog waar ze zich in Rogers dorp nog elk jaar mee bezighoudenquote:
Het is wel wat obsessief ja.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsnog een heel stuk recenter dan de oorlog waar ze zich in Rogers dorp nog elk jaar mee bezighouden
Oh, is er hier nog een Roger?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsnog een heel stuk recenter dan de oorlog waar ze zich in Rogers dorp nog elk jaar mee bezighouden
Nou, Leiden heeft nog maar sinds 1266 stadsrechten hoor dus om meteen zo uit de hoogte te doen...quote:Op donderdag 25 april 2024 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, is er hier nog een Roger?
Een die in een dorp woont?
Stel me eens voor zou ik zeggen.
Toen wij geboren werden moest de inkt waarmee de stadsrechten vastgelegd werden, nog drogen!quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Leiden heeft nog maar sinds 1266 stadsrechten hoor dus om meteen zo uit de hoogte te doen...
Als stipjes op de kaart als Austerlitz, Hem en Megen ook stadsrechten hebben hoef je je daar ook weer niet al teveel van aan te trekkenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Leiden heeft nog maar sinds 1266 stadsrechten hoor dus om meteen zo uit de hoogte te doen...
Wat dacht je van het invloedrijke Staverden!quote:Op donderdag 25 april 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Als stipjes op de kaart als Austerlitz, Hem en Megen ook stadsrechten hebben hoef je je daar ook weer niet al teveel van aan te trekken
Ik heb meer huisgenoten gehad dan zij inwoners hebbenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat dacht je van het invloedrijke Staverden!
Huisgenoten stond eerst iets anders hè?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb meer huisgenoten gehad dan zij inwoners hebben
Ik heb het niet heel vaak. Maar vanmiddag had ik een klant die geboren is in 2005. Hij is nu 19 jaar. Toen voelde ik me toch een beetje oudquote:Op donderdag 25 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
In 2005 verloofde ik mequote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel vaak. Maar vanmiddag had ik een klant die geboren is in 2005. Hij is nu 19 jaar. Toen voelde ik me toch een beetje oud
In 2005 zat ik te jammen op Stupid van Tess.
Die hippe nieuwe muziek moet ik even opzoeken hoor!quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel vaak. Maar vanmiddag had ik een klant die geboren is in 2005. Hij is nu 19 jaar. Toen voelde ik me toch een beetje oud
In 2005 zat ik te jammen op Stupid van Tess.
Ik heb ook geen idee wie het isquote:Op donderdag 25 april 2024 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Die hippe nieuwe muziek moet ik even opzoeken hoor!
Het blijkt Junior ESF te zijn. Dan vergeef ik het mezelfquote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toen wij geboren werden moest de inkt waarmee de stadsrechten vastgelegd werden, nog drogen!
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Als stipjes op de kaart als Austerlitz, Hem en Megen ook stadsrechten hebben hoef je je daar ook weer niet al teveel van aan te trekken
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat dacht je van het invloedrijke Staverden!
Dit is volgens mij best wel een klassieker voor de nagelkoninginnengeneratie.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Het blijkt Junior ESF te zijn. Dan vergeef ik het mezelf
quote:
Die wist ikquote:
Hij zong de tjoenquote:
Ik zou de deur alvast open zetten, zodat het weekend niet voor een dichte deur staat te wachten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is het een beetje snel weekend vandaag, heb er een keertje niet zo'n zin in.
Helaas niet van mij. Ik ging om 10 uur op bed, maar werd wel om 6:15 wakker., maar tussendoor ook wakker geworden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:55 schreef Yesse het volgende:
Van 5 uur slaap gisteren door kriebelhoest naar 4 uur slaap vandaag door hoest en keelpijn (en een wakker kind om 5 uur)
Kan ik wat slaap lenen van iemand?
Niet van mij, want het houdt hier ook niet overquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:55 schreef Yesse het volgende:
Van 5 uur slaap gisteren door kriebelhoest naar 4 uur slaap vandaag door hoest en keelpijn (en een wakker kind om 5 uur)
Kan ik wat slaap lenen van iemand?
Dat is geen leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet van mij, want het houdt hier ook niet over. Korte nachten met veel wakker worden tussendoor en drukke weken voor de boeg, wat weer veel kans op meer van zulke nachten betekent
Het weekend van bevrijdingsdag wordt korte nachtjes, want GP is laat. Daarna tijdens ESF weer korte nachtjes te hebben. Gelukkig heb ik dan in die week vanaf woensdag vrijgenomenquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is geen leuk vooruitzichtHopelijk valt het mee. Al is de zeer betrouwbare voorspelling dat het over 1,5e week heel veel korte nachten worden voor de mensen in dit topic
op de mensen na die vrij nemen/hebben
Dit vooruitzicht heb ik ook, maar dan zonder het vrij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het weekend van bevrijdingsdag wordt korte nachtjes, want GP is laat. Daarna tijdens ESF weer korte nachtjes te hebben. Gelukkig heb ik dan in die week vanaf woensdag vrijgenomen
Nog niks concreets. Ik wil wel weer eens een dagje naar Duitsland, dus dat zou morgen kunnenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
En hebben jullie morgen nog plannen op de verjaardag van Willy?
Uitziekenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Nee, nog helemaal leeg die dag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat je in Grunn woondequote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is er hier ook een grote koningsmarkt. Dat houdt de langste straat bezet dus je ontkomt er niet aan. Vorig jaar was er een coverbandje die Henk Wijngaard speelde. Ik laat het dit jaar aan mij voorbij gaan. Misschien dat ik op de trein stap naar Grunn. Die gaat trouwens langs Europapark. Die kent u van onze cultuurheld TikTok Tammo.
Een Henk Wijngaard-coverband?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is er hier ook een grote koningsmarkt. Dat houdt de langste straat bezet dus je ontkomt er niet aan. Vorig jaar was er een coverbandje die Henk Wijngaard speelde.
Met de trein naar Londenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |