Rare jongens, die Belgenquote:
*schrijft alvast goud op.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:28 schreef Em31 het volgende:
Marcel Hirscher die voor Nederland uit gaat komen, wtf.
Hoe krijgen ze dat laatste voor elkaar? Een beetje aardappel bevat aardig wat vocht toch?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag 4 uur in de file gestaan in België, omdat er een vrachtwagen met aardappelen was gekanteld en die aardappelen vervolgens in de brand waren gevolgen.
Only in Belgium.
Inmiddels heb ik een excuusmail ontvangen, en ik mag alsnog een cadeautje kiezenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik krijg net een mail van de vakbond dat ik bijna de AOW-gerechtigde leeftijd heb bereikt. Dan zijn die laatste 30 jaar voorbij gevlógen
Leuke vraag. En ik denk dat ik het antwoord heb gevonden.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat laatste voor elkaar? Een beetje aardappel bevat aardig wat vocht toch?
quote:De brandweer moest woensdagochtend uitrukken voor een brand bij een akkerbouwbedrijf aan de Blauwesteenweg in Westmaas. Bij het vernevelen van olie, bedoeld om consumptieaardappelen langer te kunnen bewaren, vatte de olie vlam met een explosie tot gevolg.
Het vernevelen van olie tegen het kiemen van aardappels is een veelgebruikte methode om zo het afzetseizoen van de piepers te verlengen.
Bah, hopelijk zet het niet door!quote:Op woensdag 24 april 2024 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben sinds vandaag juist een beetje snotterig.
ja wel jammer, ik wilde juist mijn virusdeeltjes meenemen in de Eurostarquote:Op woensdag 24 april 2024 16:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer superspreaden op Koningsdag!
Dan zal de verspreiding van de oranjekoorts nog even moeten wachtenquote:Op woensdag 24 april 2024 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, hopelijk zet het niet door!
[..]
ja wel jammer, ik wilde juist mijn virusdeeltjes meenemen in de Eurostar
Fijnquote:Op woensdag 24 april 2024 15:05 schreef Arizona het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven maar het lijkt erop dat ik vandaag voor het eerst sinds 1,5 week minder snotterig ben
Ik denk op tijd naar bed.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat je vanavond tijd hebt om te moorden?
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
we zijn er om 20.30. Dus al doe je maar even mee, dan is dat al mooi meegenomen!
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Daarna had hij de recap gestreamd met alle winnaars. Mijn vader moest lachen om de naam 'Slager Lucas'
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:12 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 Heb je al een excuus van het UWV ontvangen? Of houden ze zich van de domme?
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla overquote:Op woensdag 24 april 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat je vanavond tijd hebt om te moorden?
Zo leuk dat je je vader ook enthousiast hebt weten te makenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?
Dit is de code: F12RCLPquote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla over
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.
Beterschap!quote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |