quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
Pubquiz gespeeld en gewonnenmet een ietwat chanante voorsprong van 11 punten op de nummer 2
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloosquote:Op woensdag 24 april 2024 07:24 schreef Yesse het volgende:
Wanneer wordt het nou echt voorjaar? *hoest en proest*
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate itquote:Op woensdag 24 april 2024 09:48 schreef Evenstar het volgende:
Nu bij liedje 13 en nog niks verschrikkelijks gehoord in ieder geval
Nederland, Tsjechië en Kroatië top drie tot nu toe denk ik, maar dat is na één keer luisteren (nou ja NL wel wat vaker)
Ok, ik ga even skippen naar Ierland danquote:Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate it
Ik vind het geniaal, love it.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate it
Oh ja, halve finales hebben geen jury meer he ....quote:Op woensdag 24 april 2024 10:13 schreef Cyan9 het volgende:
Zolang de televoters het maar snappen, die moeten het naar de finale stemmen.
Nee, dat is niet netjes! Wel intern even geamuseerd om een team dat normaal gesproken best aardig scoort en nu niet verder kwam dan een zevende plekquote:Op woensdag 24 april 2024 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je die nummer 2 daar wel even hard om uitgelachen?![]()
Of wordt dat gezien als 'bad form' of zo?![]()
Oefenenquote:
Ik denk eerder dat de televote het liedje niet snapt en het in de semi blijft hangenquote:Op woensdag 24 april 2024 10:07 schreef Evenstar het volgende:
Ben alleen bang dat de jury dit echt niet gaan snappen. Zit wel geniaal in elkaar.
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Buh
Het is zonnig en volgens weerplaza blijft het 20 minuten droog. Ik stap op de fiets en halverwege is er een hagelbui.. Bij de bakker aangekomen, droogt het alweer op. Op de terugweg is het gaan miezeren en nu ik thuis ben schijnt het zonnetje weer.
Verschrikkelijk. Ik hoor ook echt overal iedereen verkouden zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloos
Ik begin ook een beetje.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik hoor ook echt overal iedereen verkouden zijn
Me 2quote:Op woensdag 24 april 2024 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloos
Dan kan je niet meer superspreaden op Koningsdag!quote:Op woensdag 24 april 2024 15:05 schreef Arizona het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven maar het lijkt erop dat ik vandaag voor het eerst sinds 1,5 week minder snotterig ben
Ze gingen gelijk frieten bakken er plekke?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag 4 uur in de file gestaan in België, omdat er een vrachtwagen met aardappelen was gekanteld en die aardappelen vervolgens in de brand waren gevolgen.
Only in Belgium.
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gingen gelijk frieten bakken er plekke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Het ging over België.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |