Lekker die kauwgom?quote:
Al heel snel! Een vriend van jou stuurde een berichtje en organiseert een welkomstfeestje voor je. Hij kan zelf niet komen maar hij wilde er wel een knallende fuif van maken, schreef hij. Ene Ridouan? (Volgens mij is een typfoutquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
Mensen ik kom weer in Nederland wonen!!Wanneer is de volgende meet?
Deze SC is kwaliteit SCquote:
Wel okay, maar ik ga zo toch maar aan een echte maaltijdquote:
Tijd gaat snel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik krijg net een mail van de vakbond dat ik bijna de AOW-gerechtigde leeftijd heb bereikt. Dan zijn die laatste 30 jaar voorbij gevlógen
Altijd een warm bad hierquote:
Zelfs als het niet lukt om kabinet te vormen tot 2026, dan hebben we gewoon in 2026 Tweede Kamer verkiezingen. Tenzij er eerder verkiezingen worden uitgeschreven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd gaat snel.![]()
Het jaar is 2054 en PVV, VVD, NSC en BBB hebben bijna de onderhandelingen voor het eerste kabinet Wilders afgerond.
Ben je naar Griekenland verhuisd?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik krijg net een mail van de vakbond dat ik bijna de AOW-gerechtigde leeftijd heb bereikt. Dan zijn die laatste 30 jaar voorbij gevlógen
Het weer en de hele borden suggereren van niet!quote:
Och ja, korte nachten trek ik wel als ze niet te vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Korte nacht wel, afgaande op dit topicDat houd ik niet vol
Heb je die nummer 2 daar wel even hard om uitgelachen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
Pubquiz gespeeld en gewonnenmet een ietwat chanante voorsprong van 11 punten op de nummer 2
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
Pubquiz gespeeld en gewonnenmet een ietwat chanante voorsprong van 11 punten op de nummer 2
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloosquote:Op woensdag 24 april 2024 07:24 schreef Yesse het volgende:
Wanneer wordt het nou echt voorjaar? *hoest en proest*
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate itquote:Op woensdag 24 april 2024 09:48 schreef Evenstar het volgende:
Nu bij liedje 13 en nog niks verschrikkelijks gehoord in ieder geval
Nederland, Tsjechië en Kroatië top drie tot nu toe denk ik, maar dat is na één keer luisteren (nou ja NL wel wat vaker)
Ok, ik ga even skippen naar Ierland danquote:Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate it
Ik vind het geniaal, love it.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van Ierland vind. Dat is wel echt love or hate it
Oh ja, halve finales hebben geen jury meer he ....quote:Op woensdag 24 april 2024 10:13 schreef Cyan9 het volgende:
Zolang de televoters het maar snappen, die moeten het naar de finale stemmen.
Nee, dat is niet netjes! Wel intern even geamuseerd om een team dat normaal gesproken best aardig scoort en nu niet verder kwam dan een zevende plekquote:Op woensdag 24 april 2024 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je die nummer 2 daar wel even hard om uitgelachen?![]()
Of wordt dat gezien als 'bad form' of zo?![]()
Oefenenquote:
Ik denk eerder dat de televote het liedje niet snapt en het in de semi blijft hangenquote:Op woensdag 24 april 2024 10:07 schreef Evenstar het volgende:
Ben alleen bang dat de jury dit echt niet gaan snappen. Zit wel geniaal in elkaar.
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Buh
Het is zonnig en volgens weerplaza blijft het 20 minuten droog. Ik stap op de fiets en halverwege is er een hagelbui.. Bij de bakker aangekomen, droogt het alweer op. Op de terugweg is het gaan miezeren en nu ik thuis ben schijnt het zonnetje weer.
Verschrikkelijk. Ik hoor ook echt overal iedereen verkouden zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloos
Ik begin ook een beetje.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik hoor ook echt overal iedereen verkouden zijn
Me 2quote:Op woensdag 24 april 2024 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer aan hoor, ik blijf ook maar verkouden en futloos
Dan kan je niet meer superspreaden op Koningsdag!quote:Op woensdag 24 april 2024 15:05 schreef Arizona het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven maar het lijkt erop dat ik vandaag voor het eerst sinds 1,5 week minder snotterig ben
Ze gingen gelijk frieten bakken er plekke?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag 4 uur in de file gestaan in België, omdat er een vrachtwagen met aardappelen was gekanteld en die aardappelen vervolgens in de brand waren gevolgen.
Only in Belgium.
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gingen gelijk frieten bakken er plekke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Het ging over België.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Rare jongens, die Belgenquote:
*schrijft alvast goud op.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:28 schreef Em31 het volgende:
Marcel Hirscher die voor Nederland uit gaat komen, wtf.
Hoe krijgen ze dat laatste voor elkaar? Een beetje aardappel bevat aardig wat vocht toch?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag 4 uur in de file gestaan in België, omdat er een vrachtwagen met aardappelen was gekanteld en die aardappelen vervolgens in de brand waren gevolgen.
Only in Belgium.
Inmiddels heb ik een excuusmail ontvangen, en ik mag alsnog een cadeautje kiezenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef H_T het volgende:
Leuke vraag. En ik denk dat ik het antwoord heb gevonden.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat laatste voor elkaar? Een beetje aardappel bevat aardig wat vocht toch?
quote:De brandweer moest woensdagochtend uitrukken voor een brand bij een akkerbouwbedrijf aan de Blauwesteenweg in Westmaas. Bij het vernevelen van olie, bedoeld om consumptieaardappelen langer te kunnen bewaren, vatte de olie vlam met een explosie tot gevolg.
Het vernevelen van olie tegen het kiemen van aardappels is een veelgebruikte methode om zo het afzetseizoen van de piepers te verlengen.
Bah, hopelijk zet het niet door!quote:Op woensdag 24 april 2024 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben sinds vandaag juist een beetje snotterig.
ja wel jammer, ik wilde juist mijn virusdeeltjes meenemen in de Eurostarquote:Op woensdag 24 april 2024 16:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer superspreaden op Koningsdag!
Dan zal de verspreiding van de oranjekoorts nog even moeten wachtenquote:Op woensdag 24 april 2024 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, hopelijk zet het niet door!
[..]
ja wel jammer, ik wilde juist mijn virusdeeltjes meenemen in de Eurostar
Fijnquote:Op woensdag 24 april 2024 15:05 schreef Arizona het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven maar het lijkt erop dat ik vandaag voor het eerst sinds 1,5 week minder snotterig ben
Ik denk op tijd naar bed.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat je vanavond tijd hebt om te moorden?
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
we zijn er om 20.30. Dus al doe je maar even mee, dan is dat al mooi meegenomen!
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Daarna had hij de recap gestreamd met alle winnaars. Mijn vader moest lachen om de naam 'Slager Lucas'
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:12 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 Heb je al een excuus van het UWV ontvangen? Of houden ze zich van de domme?
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla overquote:Op woensdag 24 april 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat je vanavond tijd hebt om te moorden?
Zo leuk dat je je vader ook enthousiast hebt weten te makenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?
Dit is de code: F12RCLPquote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla over
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.
Beterschap!quote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal fit, dus ik sla over
Daar was ik ook erg verbaasd over toen die een keer in een recap van de winnaars zat. Ik dacht dat dat een grap wasquote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader was helemaal verbaast over het nummer van Estland 2001. Hoe heeft dat kunnen winnen?
Blijft vreemd, hoewel ik de winnende van Letland nog een hele tik erger vind. Misschien wel m'n minst favoriete winnaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar was ik ook erg verbaasd over toen die een keer in een recap van de winnaars zat. Ik dacht dat dat een grap was![]()
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…quote:Op donderdag 25 april 2024 06:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb niet goed geslapen en tevens ben ik bijna mijn stem kwijt
Ik ga om 8 uur strepsils halen bij de Appie. Vandaag ga ik thuiswerken.quote:Op donderdag 25 april 2024 06:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…
Jij ook beterschapquote:Op donderdag 25 april 2024 06:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik deel in je smart. Halve nacht wakker gelegen met een kriebelhoest…
Tijd voor een andere naam in de TT?quote:
Wat een prutsersquote:Op woensdag 24 april 2024 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een tweede bericht waarin ze vroegen waarom ik de afspraak niet ben nagekomen, maar nu persoonlijk van de gene met wie ik een gesprek zou hebben.
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:47 schreef Meke het volgende:
Gefeliciteerd @:cyan9![]()
![]()
Welkom bij de club van DRIEËNDERTIG-jarigen
In dat geval gefeliciteerd met mijn spiegelleeftijd!quote:Op donderdag 25 april 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.
Ik ook, ooitquote:Op donderdag 25 april 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar heb je het over meid? Ik ben vijfentwintig geworden.
Het gevolg van een nummer in je naam, daar ben jij ook vast bekend mee.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:02 schreef zorro28 het volgende:
Feli @:Cyan9Jammer wel dat je elk jaar weer 9 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |